Ne sekiraj se - to se namre? dogaja vsem ?estkam diesel. Pri meni se zla?e od cca 0,7litra do 1litra na tisto kar pi?e na BC in kar je zra?unano na "roko".
Vem, da je te?no amapak se privadi? pa ti je ta poraba zgolj v informacijo ali kaj odstopa od prej?nji tankanj ali ne oz. ali avto preve? goni? ali pa si pogruntal najbolj var?no vo?njo.
Kar se ti?e navodil na Ingvarjevem linku je ?al tako, da se po nekem ?asu te nastavitve resetirajo in ?e jih spet ne nastavi? , ti ponovno ka?e napa?no.
Bolje je da v glavi tej ?tevilki na BC-ju doda? ?e en liter pa skoraj to?no ve? kolk je poraba, ?tevilke na ekran?ku pa ima? zato, da se lahko pohvali? pred sopotniki kolk malo Mazda porabi
S tem misli verjetno ra?unalnik resetirat - mislim, da je to tukaj nekdo svetoval ... :ne vem: :mi pijemoo:
aja to je mislu, danes zgleda bolj te?ko de?ifriram zadeve; ampak glede na to, da je avto ?e bil na servisu so verjetno opravili tud reset CPU-ja, kar pomeni, da verjetno iz te moke ne bo kruha.
usnje naj bi se dobro ?istil z kremo za roke, mislim da je Lekova 48 najbolj?. Nisem pa ?e ?istil ga tako da ne vem 100%
ah, pa ?e gubice zgladi, in prepre?uje staranje ko?e, da izgledajo sede?i vsaj 10 let mlaj?i
Pa ?e resni del odgovora: kjer prodajajo avtokozmetiko imajo tudi ?istila za usnje in to taka, da potem to usnje ne drsi, kar je na avtosede?ih prekleto pomembno. Pa ?e to pazi, da ne bo? s kak?nimi zvarki pacal gor, ker bo? imel ?e obleke zasvinjane.
Prehitevat s tem avto je ?ala mala in glede na to, da si ?e imela diesla potem ve?, da se ne prihteva na visoke obrate ampak v obratih, kjer je najve? navora (recimo od 2.000-3.500). In ?e to upo?teva? potem vidi?, da konji tukaj sploh niso pomembni.
Za ?e bolj?o primerjavo so fantje merili pospe?evanja z napravico G-tech, kjer je bil Labi, s svojo 121 konjsko ?estko, hitrej?i tudi od ve? kot 20 konjev mo?nej?ih in 300 in ve? kil la?jih strojev.
karkol je boljs ohranjeno, nekih velikih razlik ni...136 potegne mal boljs, poraba je pa ista.
Malce te bom dopolnil - 136KM potegne bolje zgolj v vi?jih obratih, s pravi nad 3500 obrati v minuti. Glede na to da diesli niso namenjeni teranju v obrate le to ni preve? pomemben podatek.
Tudi kon?na hitrost (nepomemben podatek ) je pri mo?nej?em motorju le za 2km/h ve?ja od ?ibkej?ega motorja. Ravno tako je pospe?ek od 0-100km/h za zgolj 4 desetinke sekunde bolj?i kot pri ?ibkej?i. Medtem, ko je najve?ji navor pri obeh motorjih popolnoma enak (310Nm) in to pri dieslih najve? ?teje, ko se pogovarjamo o zmogljivostih.
Moje mnenje je, da raje izberi ve? opreme s "?ibkej?im" motorjem, kot pa manj pa mo?nej?i motor, druga?e pa tako kot pravi Labi vzemi tisto, ki je najbolj ohranjena za dobro ceno
Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.
Bottomline
?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju
Tole je sicer sumljivo saj bi slab bencin z vme?ano vodo po?el to?no to kar pi?e? v zadnjem postu. Pa? ni druge, da po?aka? in pokuri? tank pol pa novo tankanje. Bi bilo pa priporo?ljivo, da nato zamenja? tudi filter za bencin, ker je mo?no, da so notri smeti, ki ovirajo pretok goriva.
V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!
?e bi bolj na pamet govoru bi rekel, da je problem s potenciometrom na gasu - lahko pa da se je tudi ra?unalniku kaj zme?alo.
A ti gori kak?na lu?ka? recimo tista v obliki motorja. ?e je kaj narobe z motorjem zadeva prestavi v varni na?in delovanja.
Preveri konektor na merilcu pretoka zraka, ?e ima kak?en slab stik. Resetira? lahko tudi ra?unalnik, tako, da za ene 15minut odklopi? kleme iz akumolatorja.
?e neki me zanima ?e mi lah pomagate. Namre? po vsej vrjetnosti mi je mt stran vrgla ?kodne liste za popravilo mojga avta (tiste ki mi jih je dal cenilec prec po tem ko je ocenil ?kodo) in me zanima ?e so k?ne mo?nosti da dobim kak?en duplikat s katerim grem pol na verov?kovo na zavarovalnivo triglav? Upam da se da kj narest k sm ?e celo stanovanje obrnu in jih ne najdm.
?e enkrat pejt na ?kodbeni center pa jih prosi naj ti ga ?e enkrat sprintajo.
v BTCju je samo salon in servis, medtem ko pri ACosmosu imajo pa mislim da tudi kleparstvo in li?arijo, vem da se je tam barvala projektna Honda od A3Ma in Avtomagazina
Kakor je meni znano lahko tud v BTC prpele? za klepat in li?at saj pol oni uredijo vse potrebno.
Mi o volku in volk na vrata... glih kar sem oddal vpra?alnik, ki so mi ga poslali MMS-ovci, kako sem zadovoljen s servisom. V glavnem, tri strani vpra?anj in ocen in to je eden od pravih na?inov, da se dvigne nivo servisov - predvsem tistih bolj ?lampastih
to je original del za avto ijn to da ze sama firma homoligirat za vsa vozila na svetu tako na ne rabis ti nic po LLP ju skakat!!!!
kaj pa ce pogledas lexsusa al pa mazdo 6 mata uzadi prozornr lucke pa zaradi tega se ne rabis homo lomo it delat!!!!
V bistvu je ReD hotel povedat, da ?ez leta pri Marutiju lu?i tolk ab?lesajo, da iz rde?e barve rata roza al pa celo bela pa ?e vedno po nekem ?ude?u pridejo ?ez tehni?ni.
Too much - pri Korejcu sem problem s tresenjem v 1. poskusu re?u z Brodijevimi diski tako, da mi je bilo nekako logi?na razlaga : originali sux; aftermarket rules a zgleda ni tako in je vse skupaj ratalo podobno loteriji.
?e si to opazil ?ele ob menjavi gum so verjetno 99,9% krive gume. Pri Dunlopkah (vsaj za serijo M2 in M3) je zna?ilno, da so v za?etku glasne a ko se malce "ule?ejo" ratajo ti?je. Se pa pri teh gumah zelo pozna moker in gladek asfalt, kjer dobijo izredno visok ?ume? zvok in tudi sam sem ene parkrat prav debelo pogledal in pomislil na okvaro.
Po drugi strani je pa to dobrodo?el "signal", ki te opozori, da si na gladkem asfaltu in ?e mokrem povrhu, kjer zna drseti in da je potrebno biti pazljiv saj zimske gume, gladek in moker asfalt niso glih najbolj?i prijatelji - ?e pa so ?e visoke temperature je pa zelo hitro lahko kak?na pizdarija.
Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??
Pri VW-ju (Golf V 1.9 TDI, da smo bolj natan?ni) je tudi odstopanje cca 0,7litra tako, da zgleda se vsi ukavarjajo s podobno te?avo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
heheh pr men je 4.000 obratov pri 200km/h
Povezava za deljenje
Deli na druge strani