?e bi bolj na pamet govoru bi rekel, da je problem s potenciometrom na gasu - lahko pa da se je tudi ra?unalniku kaj zme?alo.
A ti gori kak?na lu?ka? recimo tista v obliki motorja. ?e je kaj narobe z motorjem zadeva prestavi v varni na?in delovanja.
Preveri konektor na merilcu pretoka zraka, ?e ima kak?en slab stik. Resetira? lahko tudi ra?unalnik, tako, da za ene 15minut odklopi? kleme iz akumolatorja.
?e neki me zanima ?e mi lah pomagate. Namre? po vsej vrjetnosti mi je mt stran vrgla ?kodne liste za popravilo mojga avta (tiste ki mi jih je dal cenilec prec po tem ko je ocenil ?kodo) in me zanima ?e so k?ne mo?nosti da dobim kak?en duplikat s katerim grem pol na verov?kovo na zavarovalnivo triglav? Upam da se da kj narest k sm ?e celo stanovanje obrnu in jih ne najdm.
?e enkrat pejt na ?kodbeni center pa jih prosi naj ti ga ?e enkrat sprintajo.
v BTCju je samo salon in servis, medtem ko pri ACosmosu imajo pa mislim da tudi kleparstvo in li?arijo, vem da se je tam barvala projektna Honda od A3Ma in Avtomagazina
Kakor je meni znano lahko tud v BTC prpele? za klepat in li?at saj pol oni uredijo vse potrebno.
Mi o volku in volk na vrata... glih kar sem oddal vpra?alnik, ki so mi ga poslali MMS-ovci, kako sem zadovoljen s servisom. V glavnem, tri strani vpra?anj in ocen in to je eden od pravih na?inov, da se dvigne nivo servisov - predvsem tistih bolj ?lampastih
to je original del za avto ijn to da ze sama firma homoligirat za vsa vozila na svetu tako na ne rabis ti nic po LLP ju skakat!!!!
kaj pa ce pogledas lexsusa al pa mazdo 6 mata uzadi prozornr lucke pa zaradi tega se ne rabis homo lomo it delat!!!!
V bistvu je ReD hotel povedat, da ?ez leta pri Marutiju lu?i tolk ab?lesajo, da iz rde?e barve rata roza al pa celo bela pa ?e vedno po nekem ?ude?u pridejo ?ez tehni?ni.
Too much - pri Korejcu sem problem s tresenjem v 1. poskusu re?u z Brodijevimi diski tako, da mi je bilo nekako logi?na razlaga : originali sux; aftermarket rules a zgleda ni tako in je vse skupaj ratalo podobno loteriji.
?e si to opazil ?ele ob menjavi gum so verjetno 99,9% krive gume. Pri Dunlopkah (vsaj za serijo M2 in M3) je zna?ilno, da so v za?etku glasne a ko se malce "ule?ejo" ratajo ti?je. Se pa pri teh gumah zelo pozna moker in gladek asfalt, kjer dobijo izredno visok ?ume? zvok in tudi sam sem ene parkrat prav debelo pogledal in pomislil na okvaro.
Po drugi strani je pa to dobrodo?el "signal", ki te opozori, da si na gladkem asfaltu in ?e mokrem povrhu, kjer zna drseti in da je potrebno biti pazljiv saj zimske gume, gladek in moker asfalt niso glih najbolj?i prijatelji - ?e pa so ?e visoke temperature je pa zelo hitro lahko kak?na pizdarija.
Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??
Pri VW-ju (Golf V 1.9 TDI, da smo bolj natan?ni) je tudi odstopanje cca 0,7litra tako, da zgleda se vsi ukavarjajo s podobno te?avo.
Kar se tega ti?e nas pri Gami res pedenajo. No sicer na koli?ino denarja, ki smo ga ?e pustili in ?e bomo pustili tam si to tudi zaslu?imo je pa vseeno to tista pikica na i, ki najbolj pripomore k temu, da se radi vra?amo prav na ta servis.
Marsikateri drugi servis bi se lahko zgledoval prav po Gami in ne bi bilo neumno, da bi obstajala kak?na spletna stran, kjer bi lahko uporabniki ocenjevali delo posameznih servisov (ne samo Mazdinih) in zelo hitro bi se oblikovali elitni servisi in vsi ostali pi?mevuharji bi morali zelo izbolj?ati svoj odnos do strank, ?e bi ?eleli pre?iveti.
Ni nujno da so plo??ice, lahko so tudi diski, ki prehitro in zelo radi rjavijo, potem pa se ta rja nabira na povr?ini plo??ic.Pri zaviranju, pa pride do efekta kovina ob kovino in potem ?vi?ga? za vsemi ?enskami v svoji bli?ini naenkrat.
dr?i, tudi to je mo?no - samo rjavijo ve? ali manj vsi jekleni diski, kar lahko pomeni, da bo ta disk s temi plo??icami cvilil z drugimi pa ne in seveda je mo?na tudi druga kombinacija, ko zamenja? diske in pusti? isto znamko plo??ic pa ne bo cvililo. Pol pa bodi pameten.
Aja, Labi, a ti cvilijo prednje ali zadnje bremze? Ker kakor vem ma? zadaj diske drugega proizvajalca kot sprednje - dr?i?
Kje si pa to pobral, to je ist kot bi ?enske po hrbtu bla vala?ne in ne tam kot ga rinemo.
primerjava na mestu
Definitivno cvili plo??ica, ki drgne po disku, a na tej strani ni "priporo?ljivo" mazanje
Labi a je mo?no, da si zakuril plo??ice s kak?ni dolgotrajnim brutalnim bremzanjem? Je pa problem lahko tudi sol, ki se nabira na plo??icah. ?e je to to se bo po?asi zbrusilo pa bo nehalo cvilite. ?e pa je te?ava v materjalu bo? pa moral menjati plo??ice, ker s cvile?o mazdo pa res nekako ne zgleda?
Saj diski niso izrabljeni ampak se za?nejo zvijati in posledi?no to pomeni tresenje pri zaviranju, ki se ?uti ve?ino na samem volanu.
Zakaj se to dogaja pri nekaterih pri drugih pa ne, je ve?ino verjetno kriv slab material, ki ali je narobe kaljen ali pa slabo "staran".
Zakaj se pa pri enih dogaja pri drugih pa ne? Recimo pri taksistih in tistih, ki imajo ve?ino mestno in primestno vo?njo brez avtocest, se diski ne zvijajo saj ni ekstremnih obremenitev (nagla zaviranja pri vi?jih hitrostih) in naglih ekstremnih sprememb temperature diskov.
Pri tistih, ki pa ve?ino kilometrov naredimo po AC pa skoraj ni dneva, da ne bi bili izsiljeni s strani kak?nega kretenskega kamionarja in je treba preve?krat zavirat skoraj na polno, pa se ve?krat dogajajo te ekstremne spremembe temperature diskov vklju?no z vo?njo po mokrem, ko voda ?pricne na vro? disk.
Samo, kljub temu se diski, bolj renomiranih aftermarket proizvajalcev, ne zvijajo navkljub neugodnih pogojih za njihovo delovanje zato bodo pa?, po izteku garancije in pojavljanju te?av s tresenjem, na Mazdico priromali eni bolj kvalitetni diski, ki ne nosijo mazdinih logotipov.
Ja, mi ni jasno, kaj pomeni "garancijska menjava vseh 4-rih diskov" ?e se lahko malo razpri?a?; sicer pa servis pred prazniki sploh ni slaba ideja,si pa res dobro tempiral...
To pomeni, da imam zdaj 4 nove diske in da stro?ek menjave in diske krije Mazda garancija - sicer sem po eni strani hvale?en Gami za tak odnos, po drugi strani pa se mi to zdi nekako normalno saj sem se z isto te?avo (zvijanje diskov) ukvarjal tudi na Clarusu pa so mi tekom garancije tudi KIA servisi brez kakr?nega koli pregovarjanja 3x menjali diske.
Servis pred takimi prazniki res ni slaba ideja, ?eprav sem potem v gu?vi predprazni?nega besnila rabil skoraj 20minut, da me je s plo?evino zabasan BTC spustil iz svojih potro?ni?kih krempljev.
Hej, whats up! Povej malo ve? o tej garancijski menjavi
hmmm, kaj bi rad vedel? Verjetno je bil to vpliv prazni?nega ?asa obdarovanj pa sem bil ?e jaz dele?en te sre?e oziroma je moja Mazda dobila ?e eno bo?i?no darilce.
Servis na 80.000km je za mano - cena z 10% bo?i?nim popustom je bila 59.540sit zraven pa sem bil ?e dele?en garancijske menjave vseh ?tirih diskov in pranja avtomobila. Mislim, ?e niso face na Gami pol res ne vem kje so - vsaka ?ast in spet en velik plus za njih.
tole je pa hecno... a si sploh kaj opazil, da zaganja? slabo motor obrne, ker tole je mal ?uden vzrok, razen, ?e sta napajanje grelnih sve?k in v?ig pumpe za gorivo ve?ja porabnika od zaganja?a pa sta ?e onadva odpovedala :ne vem: :ne vem:
Mah ni?, va?en je, da Mazda spet ?iba
Sem pa jutri zjutraj tudi jaz naro?en za servis na 80.000 tako, da tako kot lani tudi leto?nje darilo za bo?i?ka spet dobi Mazda
Zanimivo, da so dali predgrelec od drugega proizvajalca (a mogo?e ve? od katerega?), ker kakor je meni znano je webasto najbolj renomiran proizvajalec teh re?i za osebna vozila. :ne vem:
Jaz sem za ?estko ?el direkt na Webasto (cesta dveh smetarjev), ker se pri zastopniku la?je pogovarja? za ceno, kot pa pri ostalih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e bi bolj na pamet govoru bi rekel, da je problem s potenciometrom na gasu - lahko pa da se je tudi ra?unalniku kaj zme?alo.
A ti gori kak?na lu?ka? recimo tista v obliki motorja. ?e je kaj narobe z motorjem zadeva prestavi v varni na?in delovanja.
Preveri konektor na merilcu pretoka zraka, ?e ima kak?en slab stik. Resetira? lahko tudi ra?unalnik, tako, da za ene 15minut odklopi? kleme iz akumolatorja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani