Kar se tega ti?e nas pri Gami res pedenajo. No sicer na koli?ino denarja, ki smo ga ?e pustili in ?e bomo pustili tam si to tudi zaslu?imo je pa vseeno to tista pikica na i, ki najbolj pripomore k temu, da se radi vra?amo prav na ta servis.
Marsikateri drugi servis bi se lahko zgledoval prav po Gami in ne bi bilo neumno, da bi obstajala kak?na spletna stran, kjer bi lahko uporabniki ocenjevali delo posameznih servisov (ne samo Mazdinih) in zelo hitro bi se oblikovali elitni servisi in vsi ostali pi?mevuharji bi morali zelo izbolj?ati svoj odnos do strank, ?e bi ?eleli pre?iveti.
Ni nujno da so plo??ice, lahko so tudi diski, ki prehitro in zelo radi rjavijo, potem pa se ta rja nabira na povr?ini plo??ic.Pri zaviranju, pa pride do efekta kovina ob kovino in potem ?vi?ga? za vsemi ?enskami v svoji bli?ini naenkrat.
dr?i, tudi to je mo?no - samo rjavijo ve? ali manj vsi jekleni diski, kar lahko pomeni, da bo ta disk s temi plo??icami cvilil z drugimi pa ne in seveda je mo?na tudi druga kombinacija, ko zamenja? diske in pusti? isto znamko plo??ic pa ne bo cvililo. Pol pa bodi pameten.
Aja, Labi, a ti cvilijo prednje ali zadnje bremze? Ker kakor vem ma? zadaj diske drugega proizvajalca kot sprednje - dr?i?
Kje si pa to pobral, to je ist kot bi ?enske po hrbtu bla vala?ne in ne tam kot ga rinemo.
primerjava na mestu
Definitivno cvili plo??ica, ki drgne po disku, a na tej strani ni "priporo?ljivo" mazanje
Labi a je mo?no, da si zakuril plo??ice s kak?ni dolgotrajnim brutalnim bremzanjem? Je pa problem lahko tudi sol, ki se nabira na plo??icah. ?e je to to se bo po?asi zbrusilo pa bo nehalo cvilite. ?e pa je te?ava v materjalu bo? pa moral menjati plo??ice, ker s cvile?o mazdo pa res nekako ne zgleda?
Saj diski niso izrabljeni ampak se za?nejo zvijati in posledi?no to pomeni tresenje pri zaviranju, ki se ?uti ve?ino na samem volanu.
Zakaj se to dogaja pri nekaterih pri drugih pa ne, je ve?ino verjetno kriv slab material, ki ali je narobe kaljen ali pa slabo "staran".
Zakaj se pa pri enih dogaja pri drugih pa ne? Recimo pri taksistih in tistih, ki imajo ve?ino mestno in primestno vo?njo brez avtocest, se diski ne zvijajo saj ni ekstremnih obremenitev (nagla zaviranja pri vi?jih hitrostih) in naglih ekstremnih sprememb temperature diskov.
Pri tistih, ki pa ve?ino kilometrov naredimo po AC pa skoraj ni dneva, da ne bi bili izsiljeni s strani kak?nega kretenskega kamionarja in je treba preve?krat zavirat skoraj na polno, pa se ve?krat dogajajo te ekstremne spremembe temperature diskov vklju?no z vo?njo po mokrem, ko voda ?pricne na vro? disk.
Samo, kljub temu se diski, bolj renomiranih aftermarket proizvajalcev, ne zvijajo navkljub neugodnih pogojih za njihovo delovanje zato bodo pa?, po izteku garancije in pojavljanju te?av s tresenjem, na Mazdico priromali eni bolj kvalitetni diski, ki ne nosijo mazdinih logotipov.
Ja, mi ni jasno, kaj pomeni "garancijska menjava vseh 4-rih diskov" ?e se lahko malo razpri?a?; sicer pa servis pred prazniki sploh ni slaba ideja,si pa res dobro tempiral...
To pomeni, da imam zdaj 4 nove diske in da stro?ek menjave in diske krije Mazda garancija - sicer sem po eni strani hvale?en Gami za tak odnos, po drugi strani pa se mi to zdi nekako normalno saj sem se z isto te?avo (zvijanje diskov) ukvarjal tudi na Clarusu pa so mi tekom garancije tudi KIA servisi brez kakr?nega koli pregovarjanja 3x menjali diske.
Servis pred takimi prazniki res ni slaba ideja, ?eprav sem potem v gu?vi predprazni?nega besnila rabil skoraj 20minut, da me je s plo?evino zabasan BTC spustil iz svojih potro?ni?kih krempljev.
Hej, whats up! Povej malo ve? o tej garancijski menjavi
hmmm, kaj bi rad vedel? Verjetno je bil to vpliv prazni?nega ?asa obdarovanj pa sem bil ?e jaz dele?en te sre?e oziroma je moja Mazda dobila ?e eno bo?i?no darilce.
Servis na 80.000km je za mano - cena z 10% bo?i?nim popustom je bila 59.540sit zraven pa sem bil ?e dele?en garancijske menjave vseh ?tirih diskov in pranja avtomobila. Mislim, ?e niso face na Gami pol res ne vem kje so - vsaka ?ast in spet en velik plus za njih.
tole je pa hecno... a si sploh kaj opazil, da zaganja? slabo motor obrne, ker tole je mal ?uden vzrok, razen, ?e sta napajanje grelnih sve?k in v?ig pumpe za gorivo ve?ja porabnika od zaganja?a pa sta ?e onadva odpovedala :ne vem: :ne vem:
Mah ni?, va?en je, da Mazda spet ?iba
Sem pa jutri zjutraj tudi jaz naro?en za servis na 80.000 tako, da tako kot lani tudi leto?nje darilo za bo?i?ka spet dobi Mazda
Zanimivo, da so dali predgrelec od drugega proizvajalca (a mogo?e ve? od katerega?), ker kakor je meni znano je webasto najbolj renomiran proizvajalec teh re?i za osebna vozila. :ne vem:
Jaz sem za ?estko ?el direkt na Webasto (cesta dveh smetarjev), ker se pri zastopniku la?je pogovarja? za ceno, kot pa pri ostalih.
Ma, skoraj 100% se ga da obnovit, je pa vpra?anje ?e je cenovno smiselno recimo v primerih ko navitje prebije. V kolikor pa je ?el recimo regler al pa krta?ke pa res ne bi smel bit problem.
Druga? pa ne bi smel bit problem tud kaj rabljenega zvohat - lahko pa i??e? tako med HDI Citroeni kot Peugeoti saj gre za enak motor in verjetno tudi enak alternator.
Skoraj nikoli do konca na obrnem volan saj se ?uti, ko se bli?a? skrajni to?ki. ?e se mi pa ?e kdaj zgodi pa hitro za malenkost popustim volan. Testirati pa ne mislim tega "fenomena" tresenja, ker mi je ?koda servo pumpe, ?al.
A ti ne? Jaz si vsa poro?ila posnamem na CD-je v MP3 obliki in jih v miru poslu?am med vo?njo, ker takrat imam precej ?asa, ki se ga ne da bolj pametno izrabiti.
?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.
Ajvarjev nasvet lahko testira? sam z voltmetrom priklju?enim na kleme akumolatorja. Pri ugasnjenem motorju bi moral imeti okoli 12V, ko pri?ga? avto naj bi pokazalo cca 14,5 - 15V. Tudi pri dodajanju plina ne sme presegati te volta?e. ?e gre ?ez 15V ima? lahko velike probleme, saj lahko alternator overcharga kak?nega od elektri?nih/elektronskih sklopov potem so pa stro?ki lahko zelo veliki - veliko ve?ji kot je recimo 15 jurjev, kolikor stane obi?ajno poravilo alternatorja oz. reglerja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kar se tega ti?e nas pri Gami res pedenajo. No sicer na koli?ino denarja, ki smo ga ?e pustili in ?e bomo pustili tam si to tudi zaslu?imo je pa vseeno to tista pikica na i, ki najbolj pripomore k temu, da se radi vra?amo prav na ta servis.
Marsikateri drugi servis bi se lahko zgledoval prav po Gami in ne bi bilo neumno, da bi obstajala kak?na spletna stran, kjer bi lahko uporabniki ocenjevali delo posameznih servisov (ne samo Mazdinih) in zelo hitro bi se oblikovali elitni servisi in vsi ostali pi?mevuharji bi morali zelo izbolj?ati svoj odnos do strank, ?e bi ?eleli pre?iveti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani