Skoči na vsebino
Usnjeni sedezi
Napisano

usnje naj bi se dobro ?istil z kremo za roke, mislim da je Lekova 48 najbolj?. Nisem pa ?e ?istil ga tako da ne vem 100%

 

ah, pa ?e gubice zgladi, in prepre?uje staranje ko?e, da izgledajo sede?i vsaj 10 let mlaj?i :P

 

Pa ?e resni del odgovora: kjer prodajajo avtokozmetiko imajo tudi ?istila za usnje in to taka, da potem to usnje ne drsi, kar je na avtosede?ih prekleto pomembno. Pa ?e to pazi, da ne bo? s kak?nimi zvarki pacal gor, ker bo? imel ?e obleke zasvinjane.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

Prehitevat s tem avto je ?ala mala in glede na to, da si ?e imela diesla potem ve?, da se ne prihteva na visoke obrate ampak v obratih, kjer je najve? navora (recimo od 2.000-3.500). In ?e to upo?teva? potem vidi?, da konji tukaj sploh niso pomembni.

 

Za ?e bolj?o primerjavo so fantje merili pospe?evanja z napravico G-tech, kjer je bil Labi, s svojo 121 konjsko ?estko, hitrej?i tudi od ve? kot 20 konjev mo?nej?ih in 300 in ve? kil la?jih strojev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

karkol je boljs ohranjeno, nekih velikih razlik ni...136 potegne mal boljs, poraba je pa ista.

 

Malce te bom dopolnil - 136KM potegne bolje zgolj v vi?jih obratih, s pravi nad 3500 obrati v minuti. Glede na to da diesli niso namenjeni teranju v obrate le to ni preve? pomemben podatek.

 

Tudi kon?na hitrost (nepomemben podatek :) ) je pri mo?nej?em motorju le za 2km/h ve?ja od ?ibkej?ega motorja. Ravno tako je pospe?ek od 0-100km/h za zgolj 4 desetinke sekunde bolj?i kot pri ?ibkej?i. Medtem, ko je najve?ji navor pri obeh motorjih popolnoma enak (310Nm) in to pri dieslih najve? ?teje, ko se pogovarjamo o zmogljivostih.

 

Moje mnenje je, da raje izberi ve? opreme s "?ibkej?im" motorjem, kot pa manj pa mo?nej?i motor, druga?e pa tako kot pravi Labi vzemi tisto, ki je najbolj ohranjena za dobro ceno ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

Boss, kolega moj ima preko 300 kkm z mazdo 6 CD120. Nobenih problemov nikoli.

 

No to pa je lepo za sli?at :bravo: se pravi, da ?ez kak?ni dve leti mi ne bo nujno treba razmi?ljati o menjavi :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

Lepo pozdravljena

 

Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.

 

Bottomline

?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Po?asen odziv motorja
Napisano

Kaj, a ponavad tanka? kaj druzga kot bencin? ?zmeden?:D

 

Tole je sicer sumljivo saj bi slab bencin z vme?ano vodo po?el to?no to kar pi?e? v zadnjem postu. Pa? ni druge, da po?aka? in pokuri? tank pol pa novo tankanje. Bi bilo pa priporo?ljivo, da nato zamenja? tudi filter za bencin, ker je mo?no, da so notri smeti, ki ovirajo pretok goriva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis pri 20 tiso?
Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Po?asen odziv motorja
Napisano

?e bi bolj na pamet govoru bi rekel, da je problem s potenciometrom na gasu - lahko pa da se je tudi ra?unalniku kaj zme?alo.

 

A ti gori kak?na lu?ka? recimo tista v obliki motorja. ?e je kaj narobe z motorjem zadeva prestavi v varni na?in delovanja.

 

Preveri konektor na merilcu pretoka zraka, ?e ima kak?en slab stik. Resetira? lahko tudi ra?unalnik, tako, da za ene 15minut odklopi? kleme iz akumolatorja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

?e neki me zanima ?e mi lah pomagate. Namre? po vsej vrjetnosti mi je mt stran vrgla ?kodne liste za popravilo mojga avta (tiste ki mi jih je dal cenilec prec po tem ko je ocenil ?kodo) in me zanima ?e so k?ne mo?nosti da dobim kak?en duplikat s katerim grem pol na verov?kovo na zavarovalnivo triglav? Upam da se da kj narest k sm ?e celo stanovanje obrnu in jih ne najdm. :(

 

?e enkrat pejt na ?kodbeni center pa jih prosi naj ti ga ?e enkrat sprintajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

v BTCju je samo salon in servis, medtem ko pri ACosmosu imajo pa mislim da tudi kleparstvo in li?arijo, vem da se je tam barvala projektna Honda od A3Ma in Avtomagazina

 

Kakor je meni znano lahko tud v BTC prpele? za klepat in li?at saj pol oni uredijo vse potrebno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

Mi o volku in volk na vrata... glih kar sem oddal vpra?alnik, ki so mi ga poslali MMS-ovci, kako sem zadovoljen s servisom. V glavnem, tri strani vpra?anj in ocen in to je eden od pravih na?inov, da se dvigne nivo servisov :bravo: - predvsem tistih bolj ?lampastih ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema glede homologacije...
Napisano

to je original del za avto ijn to da ze sama firma homoligirat za vsa vozila na svetu tako na ne rabis ti nic po LLP ju skakat!!!!

 

kaj pa ce pogledas lexsusa al pa mazdo 6 mata uzadi prozornr lucke pa zaradi tega se ne rabis homo lomo it delat!!!! :P

 

V bistvu je ReD hotel povedat, da ?ez leta pri Marutiju lu?i tolk ab?lesajo, da iz rde?e barve rata roza al pa celo bela pa ?e vedno po nekem ?ude?u pridejo ?ez tehni?ni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

aha :vskalo:

 

Too much - pri Korejcu sem problem s tresenjem v 1. poskusu re?u z Brodijevimi diski tako, da mi je bilo nekako logi?na razlaga : originali sux; aftermarket rules a zgleda ni tako in je vse skupaj ratalo podobno loteriji.

 

:angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lezaji
Napisano

?e si to opazil ?ele ob menjavi gum so verjetno 99,9% krive gume. Pri Dunlopkah (vsaj za serijo M2 in M3) je zna?ilno, da so v za?etku glasne a ko se malce "ule?ejo" ratajo ti?je. Se pa pri teh gumah zelo pozna moker in gladek asfalt, kjer dobijo izredno visok ?ume? zvok in tudi sam sem ene parkrat prav debelo pogledal in pomislil na okvaro.

 

Po drugi strani je pa to dobrodo?el "signal", ki te opozori, da si na gladkem asfaltu in ?e mokrem povrhu, kjer zna drseti in da je potrebno biti pazljiv saj zimske gume, gladek in moker asfalt niso glih najbolj?i prijatelji - ?e pa so ?e visoke temperature je pa zelo hitro lahko kak?na pizdarija.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Upgrade-an motor
Napisano

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

 

Pri VW-ju (Golf V 1.9 TDI, da smo bolj natan?ni) je tudi odstopanje cca 0,7litra tako, da zgleda se vsi ukavarjajo s podobno te?avo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

Kar se tega ti?e nas pri Gami res pedenajo. No sicer na koli?ino denarja, ki smo ga ?e pustili in ?e bomo pustili tam si to tudi zaslu?imo je pa vseeno to tista pikica na i, ki najbolj pripomore k temu, da se radi vra?amo prav na ta servis.

 

Marsikateri drugi servis bi se lahko zgledoval prav po Gami in ne bi bilo neumno, da bi obstajala kak?na spletna stran, kjer bi lahko uporabniki ocenjevali delo posameznih servisov (ne samo Mazdinih) in zelo hitro bi se oblikovali elitni servisi in vsi ostali pi?mevuharji bi morali zelo izbolj?ati svoj odnos do strank, ?e bi ?eleli pre?iveti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Ni nujno da so plo??ice, lahko so tudi diski, ki prehitro in zelo radi rjavijo, potem pa se ta rja nabira na povr?ini plo??ic.Pri zaviranju, pa pride do efekta kovina ob kovino in potem ?vi?ga? za vsemi ?enskami v svoji bli?ini naenkrat.

 

dr?i, tudi to je mo?no - samo rjavijo ve? ali manj vsi jekleni diski, kar lahko pomeni, da bo ta disk s temi plo??icami cvilil z drugimi pa ne in seveda je mo?na tudi druga kombinacija, ko zamenja? diske in pusti? isto znamko plo??ic pa ne bo cvililo. Pol pa bodi pameten.

 

Aja, Labi, a ti cvilijo prednje ali zadnje bremze? Ker kakor vem ma? zadaj diske drugega proizvajalca kot sprednje - dr?i?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Kje si pa to pobral, to je ist kot bi ?enske po hrbtu bla vala?ne in ne tam kot ga rinemo. :D

 

:hohoho: primerjava na mestu :prstgor:

 

Definitivno cvili plo??ica, ki drgne po disku, a na tej strani ni "priporo?ljivo" mazanje :D

 

Labi a je mo?no, da si zakuril plo??ice s kak?ni dolgotrajnim brutalnim bremzanjem? Je pa problem lahko tudi sol, ki se nabira na plo??icah. ?e je to to se bo po?asi zbrusilo pa bo nehalo cvilite. ?e pa je te?ava v materjalu bo? pa moral menjati plo??ice, ker s cvile?o mazdo pa res nekako ne zgleda? :)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ksenonske ?arnice
Napisano

Dolgo nisem bil med vami, pridem pa takrat obvezno, ko mi kaj "crkne"!!!

 

Ksenonska ?arnica mi je ?la, kateri tip naj kupim, kje bi bile ugodne??? (mazda 6 2.3 GT)

 

Lep sooon?en pozdrav vsem skupaj :D:D:D !!! Hvala za kakr?nokoli informacijo...

 

a si siguren, da je "samo" ?arnica crknila? Da ni slu?ajno kaj drugega?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 spi
Napisano

Saj diski niso izrabljeni ampak se za?nejo zvijati in posledi?no to pomeni tresenje pri zaviranju, ki se ?uti ve?ino na samem volanu.

 

Zakaj se to dogaja pri nekaterih pri drugih pa ne, je ve?ino verjetno kriv slab material, ki ali je narobe kaljen ali pa slabo "staran".

 

Zakaj se pa pri enih dogaja pri drugih pa ne? Recimo pri taksistih in tistih, ki imajo ve?ino mestno in primestno vo?njo brez avtocest, se diski ne zvijajo saj ni ekstremnih obremenitev (nagla zaviranja pri vi?jih hitrostih) in naglih ekstremnih sprememb temperature diskov.

 

Pri tistih, ki pa ve?ino kilometrov naredimo po AC pa skoraj ni dneva, da ne bi bili izsiljeni s strani kak?nega kretenskega kamionarja in je treba preve?krat zavirat skoraj na polno, pa se ve?krat dogajajo te ekstremne spremembe temperature diskov vklju?no z vo?njo po mokrem, ko voda ?pricne na vro? disk.

 

Samo, kljub temu se diski, bolj renomiranih aftermarket proizvajalcev, ne zvijajo navkljub neugodnih pogojih za njihovo delovanje zato bodo pa?, po izteku garancije in pojavljanju te?av s tresenjem, na Mazdico priromali eni bolj kvalitetni diski, ki ne nosijo mazdinih logotipov. B)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 spi
Napisano

Ja, mi ni jasno, kaj pomeni "garancijska menjava vseh 4-rih diskov" ?e se lahko malo razpri?a?; sicer pa servis pred prazniki sploh ni slaba ideja,si pa res dobro tempiral... :rispekt:

 

To pomeni, da imam zdaj 4 nove diske in da stro?ek menjave in diske krije Mazda garancija - sicer sem po eni strani hvale?en Gami za tak odnos, po drugi strani pa se mi to zdi nekako normalno saj sem se z isto te?avo (zvijanje diskov) ukvarjal tudi na Clarusu pa so mi tekom garancije tudi KIA servisi brez kakr?nega koli pregovarjanja 3x menjali diske.

 

Servis pred takimi prazniki res ni slaba ideja, ?eprav sem potem v gu?vi predprazni?nega besnila rabil skoraj 20minut, da me je s plo?evino zabasan BTC spustil iz svojih potro?ni?kih krempljev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.