Skoči na vsebino
Prvi servis Mazda5 CD110 20.000
Napisano

Tole se men zdi odlo?no preve? - realno bi bilo nekje do 50.000 sit

 

30 jurjev dela?!?!?!?! - tole mi pa ni jasno, 3-4 ure dela al kaj za zamenjat olje pa filtre :ne vem: :ne vem:

 

Kateri servis pa je to bil?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alternator
Napisano

Ma, skoraj 100% se ga da obnovit, je pa vpra?anje ?e je cenovno smiselno recimo v primerih ko navitje prebije. V kolikor pa je ?el recimo regler al pa krta?ke pa res ne bi smel bit problem.

 

Druga? pa ne bi smel bit problem tud kaj rabljenega zvohat - lahko pa i??e? tako med HDI Citroeni kot Peugeoti saj gre za enak motor in verjetno tudi enak alternator.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servo - ?uden zvok
Napisano

Skoraj nikoli do konca na obrnem volan saj se ?uti, ko se bli?a? skrajni to?ki. ?e se mi pa ?e kdaj zgodi pa hitro za malenkost popustim volan. Testirati pa ne mislim tega "fenomena" tresenja, ker mi je ?koda servo pumpe, ?al. B)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cel bazen vode u kufru
Napisano

voda ni dobra za obte?itev, ker jo premetava v ovinkih levo in desno :whatever:

 

 

dvomim, da ti vodo od spodi zme?e v kufer in bi prej stavil na kak?ne dihtunge okoli lu?i ali pa zadnjih vrat

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem s CD pri M6
Napisano

Ti za poro?ila rabi? Cd-je ? :hohoho::hohoho:

 

A ti ne? Jaz si vsa poro?ila posnamem na CD-je v MP3 obliki in jih v miru poslu?am med vo?njo, ker takrat imam precej ?asa, ki se ga ne da bolj pametno izrabiti. ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

tole z zavorami je bedno..noben nic nima

na mazdi majo pa dalec najdrazje cene...komplet bi bil okoli 150.000 plus montaza :vskalo:

 

haha...LOL a si jim povedal, da kerami?nih diskov ne rabi? :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

lu?ka za bencin
Napisano

?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.

 

Ajvarjev nasvet lahko testira? sam z voltmetrom priklju?enim na kleme akumolatorja. Pri ugasnjenem motorju bi moral imeti okoli 12V, ko pri?ga? avto naj bi pokazalo cca 14,5 - 15V. Tudi pri dodajanju plina ne sme presegati te volta?e. ?e gre ?ez 15V ima? lahko velike probleme, saj lahko alternator overcharga kak?nega od elektri?nih/elektronskih sklopov potem so pa stro?ki lahko zelo veliki - veliko ve?ji kot je recimo 15 jurjev, kolikor stane obi?ajno poravilo alternatorja oz. reglerja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

lu?ka za bencin
Napisano

?uden primer... tole je naloga za avtoelektri?arja, bi pa rekel, da ima te?ave alternator (zamazani kontakti, izrabljene krta?ke ali pa te?ava z reglerjem)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Ker se vas kar nekaj prito?uje nad tem, da avto ne vle?e nad 3000 obrati bom ponovil ?e enkrat, kar sem pred ?asom ?e napisal.

 

Pri nizkih obratih 1800-3000 je najve? navora in ta navor, da tisti ob?utek, da avto res vle?e in res se ?uti sunek v hrbet. Pri motorjih 2.0 CD je namre? tega navora res veliko, 310Nm in ve?. Po teh obratih (3000-3200) za?ne pa navor padati in od tu naprej pa bi morali prevzeti nalogo pospe?evanja "konji", ki pa jih je "roko na srce" premalo (110KM) pri tako te?kem avtu kot ja Mazda 5 in zato se pojavi filling, da avto preneha s pospe?evanjem, kar ni res vendar se sam pospe?ek zmanj?uje napram ni?jih "navorskih" obratih.

 

Da ne bo pomote, avto ?e vedno pospe?uje, samo v skladu s svojo nazivno mo?jo (110KM) in pri precej veliki te?i 1550kg in enoprostorski obliki je temu primeren (skromen) pospe?ek. Tu se veliko bolje izka?e mo?nej?i 143KM motor, ki izni?i tisti ob?utek "prenehanja" pospe?evanja po cca 3000 obratih saj je konjev pri vi?jih obratih ve? ali manj dovolj.

 

?e bolj?a je primerjava med 121KM in 136KM prefacelift ?estico, ki imata celo popolnoma enak navor 310Nm in se pri niskih obratih obna?ata identi?no in ?ele pri obratih nad 3000 obratih se ?ele ?uti tista razlika 15KM.

 

Zvonko, vem da si razjarjen glede filtra (in tudi prav ima?) in ti tudi za?nejo iti na ?ivce ostale stvari, ki res niso napaka ampak lastnosti, recimo motorja in ?e te to moti si ?al izbral napa?en motor in bi zate bil veliko bolje primeren 143 "konjski". Se pa da popolnoma lepo ?iveti tudi s tem motorjem, ki ga ima?, ?e ga vozi? tako kot ga dolo?ajo karakteristike navora tega motorja in to je od 2000-3000 obratov.

 

Ima? pa ?e eno re?itev, ki se ji re?e chiptuning, ki "popravi" karakteristike motorja in pri?ara pravi :D na obrazu.

 

 

Boss, over and out

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?uden zvok
Napisano

najbolj neumna stvar, ki povzro?a tak?ne zvoke je kamen?ek zataknjen v gumi...

 

druga?e ti je pa ve?ino stvari ?e povedal goodiez, lahko pa malo bolje razlo?i? te zvoke, a so enakomerni, a se pove?uje frekvenca s hitrostjo vo?nje, a se dogajajo samo na neravni cesti, vo?nji v ovinek, pri pospe?evanju, zaviranju, med enakomerno vo?njo, pri stisnjeni sklopki, itd...

 

Na varnem, ravnem delu ceste in ko si sam na njej med vo?njo stisni sklopko in ugasni motor (pazi, servo volan bo otrdel tako, da bo? rabil veliko ve? mo?i za krmarjenje) ter poslu?aj pokanje in sporo?i rezultate.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem gretja v 323F BG
Napisano

Jaz priporo?am Mister Musculo! :P:hohoho:

 

hehe, da ne bi.. zadeva je full agresivna in jo je treba po pol ure delovanja odstraniti iz cevi, ?e ne....?!?!

 

V?asih so si ljudje z razred?enim kisom pomagali glede kamna sam jaz si ne upam priporo?at, da kis zliva? v hladilni sistem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem gretja v 323F BG
Napisano

?e se tudi temperatura sistema ne vspostavi na normalo oz. se to zgodi prepo?asi, ima? lahko te?ave tudi s termostatskim ventilom, ki ali ostaja odprt ali pa se prezgodaj odpre in spusti hladilno prezgodaj ?ez hladilnik.

 

Kar se ti?e kamna ima Uro? ?isto prav, je pa to najve?krat ker ljudje to?ijo v hladilnik navadno trdo vodo in ne destilirane, da o hladilni teko?ini sploh ne govorimo, ker je kot ka?e za marsikoga predraga ?!?!

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

Kje pa si si dal zmontirat in predvsem kolik?na je bila cena?

 

Lp,

 

Webasto

 

Glede, da je to samo nadgradnja njihovega obstoje?ega grelca, ki je ?e v avtu je bila cena za obvodno ?rpalko, timer, daljinec in monta?o okoli 140.000 sit s tem, da sem dobil kar nekaj popusta.

 

Druga?e je pa cena za nadgradnjo (ustrezna pumpa, cevi, elektronika in timer) cca 75.000sit, daljinec je tudi okoli 75.000sit pa ?e mislim, da ra?unajo cca 25jurjev za delo. Tako, da ?e se odlo?i? za to poskusi ?e malo zbarantati ceno. ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.

 

No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla. :P

 

V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am :prstgor:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

kako dolgo pa rabi, da segreje na delovno temperaturo?

sem bral po tujih forumih in bi se naj grelec vklapljal le, in tako se meni zdi, pod

6. stopinjami......

 

lp,

 

mislim, da bo tole bolj dr?alo, ker jaz ga poleti nisem ?e nikoli sli?al :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?uden Pisk
Napisano

stvari, ki v/pri motorju lahko piskajo je kar nekaj. Je pa ponavadi to kak?en le?aj od jermenice, lahko pa piska tudi sam alternator oz. le?aja v njem.

 

Bo? moral precej bolj natan?no ugotoviti od kod piskanje izhaja - baje se to da s stetskopom najla?je ugotoviti http://www.bolha.com/oglas1137359

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.