Skoči na vsebino
pred 42 minutami je samSimon napisal:

Kaj pa se potem s temi preprogramiranimi avti zgodi na naslednjem rednem servisu? Glede na to, da v času garancije moraš vozit na pooblaščenca, si predstavljam, da zna bit problem pri garanciji? V najboljšem primeru ti avto zresetirajo nazaj na stock, tistih 400€ za tunanje pa je pozabljenih?

A pol tunerc da kej cenej, ko prideš drugič z istim avtom nazaj? 😅

Ko sem se jaz zanimal na servisu za g120 ni bilo problemov. Če pride slučajno do popravka mape zaradi kakega popravila na računalniku ti jo tudi gratis  ponovno naložijo kjer si jo kupil brez, da ti ga še enkrat dajo na testno stezo.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je Alex napisal:

Tudi v 5 brzini avto potegne. Da ne govorimo v 4. Ne vem, ali pomaga pri tem  elektrika, ali kompresor,  ampak definitivno dobro potegne. 

Elektrika, zato pa lažje in hitreje potegne iz niskih v višje obrate. 

To se dogaja, ko imaš baterijo bolj napolnjeno in takrat je občutek kot, da te še nekaj dodatno potiska! 🤗 To vidiš na prikazanem grafu na centralnem zaslonu.... 😊😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 G120 - prodaja
Napisano

Ravno zato je končna hitrost pri manjših obratih in zato tudi nasploh manj pije od g165 😊Mislim da sta dva, če sta še na tem forumu in lahko iz prve povesta kako in kaj.... 🤔

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 G120 - prodaja
Napisano
pred 8 minutami je Matick napisal:

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.