No pa sej to je ?e splo?no znano da tune nase ve?ejo svinec zaradi onesna?enosti morja. Jest tudi najraje tune jem. ?e me ?enska ne spravi v grob me tud tuna s svincem ne bo
Drga? pa tukaj pi?e v ?isto spodnjem odstavku, kaj drugega pametnej?ega nisem na?el.
hmm...?eprav v tem ?lanku ka?e da naj bi bile delamarisove najbolj?e,sam jih sploh ?e nisem probal. Zgleda da bo treba ?e je res kej na tem.
Sam sej pravi, cel ?lepar jih mora? pojest da ti kej bo.
Mah, saj sem vedel za to, samo spomnil si me...
Tudi jaz mislim, da je zelo odvisno kje tuna plava oz. ?ivi. Sam sem pred ?asom zasledil opozorilo, da naj se izogibamo vsega kar prihaja iz kitajskega morja zaradi prevelike onesna?enosti. Je pa velikokrat nemogo?e ugotovit iz kje so ribe, ki jih kupimo v konzervah.
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Na zabavi zagleda? privla?no ?ensko na drugi strani sobe. Pristopi? k njej in re?e?:
"?ivijo! Sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
Temu re?emo direktni marketing.
Na zabavi zagleda? privla?no ?ensko na drugi strani sobe. Da? prijatelju za pija?o, da stopi k njej in ji re?e:
"?ivijo! Moj prijatelj tam ?ez je zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
"To je ogla?evanje!"
Na zabavi zagleda? privla?no ?ensko na drugi strani sobe. Izvrta? ?tevilko njenega mobilnega telefona in jo pokli?e?. Najprej malo poklepetata, potem pa re?e?:
"Sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
"Temu re?emo tele-marketing."
Na zabavi zagleda? privla?no ?ensko na drugi strani sobe. Pristopi?, izrazi? spo?tovanje, jo spomni? na zadnje sre?anje, jo spravi? v smeh in dobro voljo, potem pa re?e?:
"Sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?"
"Temu re?emo upravljanje odnosov s strankami."
Na zabavi zagleda? privla?no ?ensko na drugi strani sobe. Ona pristopi in re?e:
"?ivijo! Sli?ala sem, da ste zelo dober v postelji. Rada bi preizkusila!"
"Temu re?emo mo? blagovne znamke."
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
ja ja... naj kar uvedejo to... da bomo starej?e od 10 lete na odpad vozili, pa potem lahko pozabimo na vso tehni?no dedi??ino, ki nam je pomagala do sedanjega razvoja...
imbecili !
Ima? prav, ?eprav mislim, da gre pri tej ideji za registrirana vozila. ?e bo? imel neregistriranega doma, ti ne morejo ni?, je pa vpra?anje smisla v tem...
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mah, saj sem vedel za to, samo spomnil si me...
Tudi jaz mislim, da je zelo odvisno kje tuna plava oz. ?ivi. Sam sem pred ?asom zasledil opozorilo, da naj se izogibamo vsega kar prihaja iz kitajskega morja zaradi prevelike onesna?enosti. Je pa velikokrat nemogo?e ugotovit iz kje so ribe, ki jih kupimo v konzervah.
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani