How dare you... you volcano... how dare you. You have stolen my childhood with your empty emitting ash column. If world volcanos choose to fail us, my generation will never forgive them.
CO2 NE povzro?a segrevanja... to so namre? bu?e. Tudi v ledeni dobi, kjer je bil skoraj cel planet bel je bilo v ozra?ju tudi 3000ppm CO2-ja pa so bile povpre?ne temperature 8 stopinj ni?je kot danes.
Povi?anje CO2-ja je vedno posledica povi?anje temperature in ?e se lepo zlo?ijo grafi s podatki bo? videl, da gre najprej temperatura gor, za njo pa sledi CO2, ki je ujet ali v oceanih, permafrostu itd.
Pa da ne bomo ?li predale? nazaj dejmo samo nekaj zadnjih otoplitev pregledat.
- cca 3300 let nazaj je bilo recimo Minojsko toplo obdobje kjer je bila povpre?na temperatura za 1,5 stopinje vi?ja kot danes
- cca 2100 let nazaj Rimsko toplo obdobje z cca slabo stopinjo topleje kot danes
- 1000 let nazaj je bilo srednjeve?ko toplo obdobje s pribli?no pol stopinje vi?jo globalno temperaturo kot danes
?e gre? pa ?e malo nazaj imamo pa pred 4200 leti sumersko toplo obdobje pa pred 5100 leti egip?ansko toplo obdobje in tako do cca 10000 let nazaj, ko se je kon?ala zadnja ledena doba. V bistviu smo lahko veseli, da ?ivimo v relativno toplem obdobju, ki pa je dejansko najhladnje v povpre?ju zadnjih 5000 let. Farbajo nas samo zaradi tega, ker se je prakti?no nekje sredi 19 stoletja kon?ala tako imenovana mala ledena doba in je spet zanihala temperatura navzgor kot to dela vsakih cca 1000 let periodi?no. Se pa bli?a naslednja ledena doba nekje v obmo?ju naslednjih 10.000 let - tega si pa res ne bi ?elel izkusit, ker takrat ne bo pomagal ne CO2 in ne metan in bo taka jeba za ?love?tvo, da si ne moremo misliti. Tole kar imamo zdajle je IDEALNA temperatura a ?al bo ?lo navzdol.
Po tej logiki se vidi, da se cikli nekako ponavljajo na dobrih 1000 let in zdaj smo ravno v enem takem, kateremu bo sledilo ohlajevanje saj gre zgodba skozi zgodovino vedno tako. CO2 prakti?no ne vpliva, ker je odvisno od drugih faktorjev.
Pa mogo?e ?e tale cca 40 let star video
, ki zelo veliko pove o klimatologih in o tem, da so o?itno le na nivoju meteorologov, ko morajo napovedat vreme za 15 dni v naprej v stilu lahko bo son?no al pa bo padal de?.
ja sej to je fora - izpust metana navadnemu folku ne more? zara?unat razen, ?e mu v rit zabija? en tak anal probe kot jo je fasal Cartman iz South Parka (https://www.youtube.com/watch?v=rT2cbSYuTY4), ki sicer ne bo komunicirala z vesoljci ampak bo merila koli?ino izpu??enega metana.
In ker seveda metana, ne more? zara?unavat butastemu folku se pa? delajo kot da ga ni... zato je pa CO2 idealen, ker lahko lupi? ov?ice in izkori??a? idiotske "aktiviste", ki sploh ne vejo za kaj gre. Taki pol ?e dodatno pomagajo bogateti posameznikom, ki so iz tega usranega CO2-ja naredili cel multi milijardni biznis. Hvala Greta in ostali umski pohabljenci, ki ?e niso dojeli, da so le orodje v rokah pe??ice, ki se bo dodatno omastila.
Hmmm ja.... ?e malo pa bodo zahtevali, da se preselimo v jame al pa kar takoj samomor naredimo, ker vsak od nas izdihava CO2. Torej najprej bomo okoljske kriminalce, kot je Nejc, ki za brezveze kolo poganja in ?e dodatno izdihava CO2, poslali za zapahe. Vsak, ki se kakorkoli ?porta je tud baraba zlo?inska, tako da tudi bi tam pristalo 3/4 folka.
Va?no je edino to, da v pehanju za dobi?ki bo pa industrija in kapitalisti?no nastrojena ekonomija ?e vedno brez zadr?kov bruhala CO2 v zrak. In seveda za ohranjanje le te bo? moral kupiti avto, ampak ne bo? ga smel pa voziti. Torej iz avtovleke direkt v gara?o in naj tam svoj konec do?aka.
?e bo ?lo tako naprej s to CO2 propagando je samo ?e vpra?anje ?asa, kdaj bomo vsi dobili dolo?eno ?tevilo kupon?kov kot neko? tistih bonov za gorivo, ?e se ?e kdo spomne.
In v praksi bo? recmo na mesec dobil 100000g in bo? se?teval:
1000g vsak dan samo da ?ivi?, kar je mese?no cca 30.000g
?e se vsak teden ?porta? samo eno uro/teden je to nekje mese?no 2250g
Da ti lu?i gorijo in da ti je vsaj malo toplo je ?e nadaljnjih 50.000g
Da gre? 15km dale? v slu?bo in nazaj pa ?e kak ovinek je to mese?no 75000g
Samo tukaj si v minusu 57.250g, ki jih bo? moral odkupiti od ljudi, ki ne porabijo teh 100.000g ali pa se odpovedati avta oziroma najti ?e vsaj tri sotrpine, da bi se odpeljali na ?iht in razdelili CO2 izpuste.
Mogo?e se kdo ob tem napisanem smeji, samo se resno bojim, da nismo dale? od ekofa?izma.
Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.
To bi bila odli?na re?itev samo neizvedljiva, ker bi naravovarstveniki naredili skupinski samomor, ?e bi to samo predlagali. Dejansko pa bi moral biti Lj obro? izlo?en iz direktne AC povezave vzhod-zahod. Ampak takrat, ko se je na?rtovalo niso niti pomislili, da se bo tranzit pove?al za 700%. Zato ga je pa? potrebno za?eti regulirati z mehkimi variantami, kot so oprtni vlaki, cenovne cone, prepoved uporabe severne obvoznice za tranzit, itd itd. Pa da ne bo ?lo samo na rova? tranzita, bi bilo dobro, da se podjetja odlo?ajo za razli?ne za?etke dela od 6 ure do 9 in pa recimo take anomalije, kot si jih je privo??ila kemofarmacija. Oni recimo svoje nakladalne rampe odprejo ob 8 uri in tako, ?e pol ure pred tem tam na cesti v obe smeri stojijo raznorazni ?leperji in kamioni, ki vsi ?akajo, da odprejo rampo. Sicer mi ni jasno zakaj ?oferji prihajajo pol ure prej in delajo nepotrebno gne?o, ?e manj mi je pa jasno zakaj rampo ne odprejo ob 7 ali pa celo 6 uri.
Tisti, ki ne veste, kak?en je poklic voznika in delo voznika, ne pi?ite bu?k...
Tovornjak ima razklad v Celju ob 10ih... Naklad v LJ...tovornjak za?ne v NM...tovarna v LJ za?ne ob 7ih... Kako bi to re?il?
Tovornjak v tranzitu, dela pavzo v MB...gre v Madrid...vsaka ura in ?as vo?nje mu je pomemben...
Tovornjak iz MB gre v KP poln, ima razklad in naklad v Postojni do 14e ure...
Pa mi znanstveniki razlo?ite, kako, kje in kdaj naj se mimo svete Ljubljane pelje...
Da ne govorimo o dostavah v trgovine v LJ...pa dostave v skladi??a v LJ, pa iz skladi?? v LJ... Tu je tema za me?anje megle in zaslu?ek DARSa...ni namen takrat poceniti cestnino, ampak v drugem ?asu podra?iti...
Pa mi ti genij povej kako naj se pelje po pol?je v jutranji gne?i in vseeno ujame rok?
Druga?e pa kot je meni jasno mora? po 4,5 urah vo?nje obvezno narediti 45minutni odmor oziroma ga lahko koristi? znotraj tega ?asa 15min + 30min. A ni bolje, izkoristiti tega ?asa odmora v situaciji, ko se delajo gne?e in se ne premakne? nikamor in dejansko vozi? takrat, ko je najbolj teko?e? po 9 urah vo?nje je pa treba narediti po?itek in takrat se ne vozi. Se pravi ?e ne goljufa? in ?e gre vse po najbolj?em planu lahko naredi? najve? 800km/dan.
?e sem prav razumel bi blo treba sterat vse osebne avte s cest in nabasat ljudi kot ?ivino na avtobuse in vlake, da bi se lahko vzhodnoevropski tranzit normalno ?ez vozil. Mater to pa je slu?nostni prepogib do tal.
Kdo, bo recimo meni povrnil ves izgubljen ?as na avtobusu, kjer bi me radi zgu?vali kot sardino? Stat med pre?vicanim folkom sred poletja v nabito polnem avtobusu - a zato delam, da bi pol z mano ravnali kot ?ivino in da bi se vi kamionarji lahko veselo vozili po praznih cestah? Sam ta odgovor bi rabil, ker z avtom rabim do ?ihta 15min, z avtobusom povpre?no 50 min. dnevno to pomeni dodatno uro uro in deset minut ve? kot z avtom. Posledi?no to pomeni, da ne delam samo 8 ur na dan ampak skoraj 10 ur od tega dve nepla?ani.
Aja, pa parking imam svoj na slu?beni lokaciji, tako da se ne bo kdo slu?ajno zgra?al.
Pa ?e nekaj, mene k imam prilagodljiv delovni ?as, gne?e ne obremenjujejo, posku?am pa gledat vse vidike tudi tiste v katerih nisem udele?en, ampak da bi se pa takole hodilo na roke vzhodnoevropskim tranzitarjem je pa sorry, milo re?eno nerazumljivo.
Mad?ar je eno, kaj pa Poljaki pa Slovaki, ki raje zavijejo mimo Avstrije pa ?eprav bi imeli bli?je? To so nepotrebni tranziti ?ez Slo, katere bi se dalo bolj pravi?no porazdelit med ve? dr?av. Druga?e pa so tranzitarji zelo zelo dobro obve??eni o vseh prometnih specifikah, tako da me ni ni? kaj dosti strah, da bi kdo "spregledal".
Res niso katastrofi?ni zastoji, ampak ?e bi samo malenkostno bolje razporedili promet jih pa sploh ne bi imeli pa ?e trezjega pasu ne bi bilo treba graditi.
Do zdaj sem take ideje in predloge zmerno do prete?no uspe?no ignoriral, ampak zdaj se pa ?e te?ko spregleda.
Ta ideja je podobna tisti, da bi tovornjak v Kopru nalo?ili na vlak in ga zlo?ili v Mariboru. Dejstvo, da tovornjak od Kopra do Maribora potrebuje 3 ure, vlak pa okoli 4 1/2 od takrat, ko spelje (torej + ure ?akanja na vlak), pa zanemarimo... Tako pa tole. Predstavljaj si zdaj, da v luki Koper nalo?ijo tovornjak dopoldan, voznik pa se odlo?i, da bo tam po?akal do ve?era, ker je pono?i ni?ja tarifa. Torej nekje v luki parkira in gre spat. Zdaj si pa predstavljaj, da to naredi 40 voznikov. Kak?no bo sranje v luki Koper? Poleg tega imajo nekatera podjetja in trgovine "skladi??e na kolesih", torej mora tovornjak priti ob uri, sicer jim zmanjka robe. Torej ni druge, kot da tovornjak nadaljuje vo?njo. Kdo bo kril vi?je stro?ke? Voznik? Prevozno podjetje? Trgovec? Lahko si mislimo! Torej ostane samo ?e kon?ni kupec. Ko bodo cene ?le spet gor, mi ne jokat in oblat, kako je v tej dr?avi vse zavo?eno... Za dodatek pa Avstrija omejuje promet v no?nem ?asu (no?ni mir in po?itek prebivalstva, tudi tistega, ki ?ivi blizu avtoceste). Mi bomo pa tovornjake na cesto spustili pono?i...
A ?e bi bili ni?ji stro?ki cestnine bi pa potro?niki imeli cenej?o robo? Sej verjetno ne verjame? v to?
Vsak upam da gleda, da optimizira poslovanje tako cenovno kot ?asovno. ?e vedno pa nisem dobil odgovora na vpra?anje, kaj je bolje, da kamion stoji oziroma se po?asi premika v gne?ah, katere je sam pomagal soustvariti ali pa se planira, prevoz pol ure prej ali pa pol ure kasneje? ?e vedno mislim, da je bolje, da se kamion normalno vozi kot pa da stoji v jutranji konici... v tisti gne?i, ki jo mogo?e sploh ne bi bilo, ?e bi se 50% prevoznikov odlo?ilo, da v tisti uri pa ne bodo vozili.
Za podkrepitev recimo kako zgleda moj primer. ?e grem na ?iht ob 7:30 navadno rabim 25-30 min za 15km vo?nje. ?e grem ob 8:00 pa sem v 15 minutah, Razlika je 10-15 minut za zgolj 15km vo?nje, od tega 10 po obvoznici, kjer nastanejo gne?e. Sre?a, da imam mo?nost se izognit jutranji gne?i in da imam tako slu?bo, da lahko naredim 8 urni ?iht nekje med 6 uro zjutraj in 22 zve?er. Ampak marsikdo nima te sre?e in marsikje imajo ljudje mogo?e le 15minutno okno, kjer se jim ?teje za prihod na delovno mesto. Taki so pa? prisiljeni se gne?iti v konicah.
Ampak, da ne bo zdaj mislil, da sem neki antikamionarski kri?ar, je moje mnenje ?e vedno tako, da je edina dolgoro?na re?itev, da se dolo?ena dela za?nejo opravljati od doma, ker res ni potrebe, da mora? priti desetine kilometrov na neko lokacijo, kjer se usede? za comp in dela? tisto kar bi lahko delal za compom doma. Ko bodo delodajalci to kon?no sprejeli bodo gne?e le ?e v turisti?nih konicah.
Aja pa ?e no?ni hrup. Sicer ne vem zakaj delamo stotine kilometrov protihrupnih ograj, ampak ?e vedno lahko reguliramo cenej?e ure, ki niso no?ne pa vseeeno re?imo precej zapletov. Lahko bi bila recimo ni?ja tarifa med 18 in 22 uro pa recimo dopoldan med 9 in 13 uro. Za na?e prevoznike verjetno kaj ve? kot taka 4 urna "okna" ne rabimo za tuji transport mi je pa gladko malo vseeno, ?e bo moral pla?evati dra?je - pa naj gre ?ez Avstrijo, ?e misli, da bo ceneje.
Sej mu noben ne prepre?uje, da bo vozil oziroma raje stal v gne?i tudi ob dra?ji tarifi. Ne gre za prepoved vo?nje. Gre za to, da se promet PORAZDELI - ?e je pa pa? to tako te?ko razumet pol se pa ne rabi? trudit. Po moje je bolje, da kamion vozi in ne stoji in da pa? naredi 90km poti na uro kot pa recimo samo 20km kar je navadno v jutranji gne?i. Tole je osnovna matematika in res ni prete?ka za razumet.
?e bi imeli ustrezne strokovnjake in bi se jim res ?lo za preto?nost prometa bi danes, ko imajo kamioni elektronsko cestninjenje to izkoristili za urejanje prometa oziroma uravnote?enje le tega. Pa? v jutranjih in popoldanskih konicah za recimo tisto najbolj obremenjeno uro povi?a? ceno uporabe AC-jev za 50% in jo izven konic, ko je manj prometa zmanj?a? za 50%. Tako prakti?no skoraj ni? stro?ki uredi? marsikatero gne?o, ki tako sploh ne bo nastala ali pa bo precej manj?a.
Hmmm, od kar so uvedli DarsGo pi?em vsepovsod, da bi bila to najcenej?a in najbolj racionalna mo?nost, ki se jo lahko uvede takoj in zdaj so baje celo za?eli razmi?ljati v tej smeri.
Ampak imajo pomisleke, ker se neko? niso obnesla zni?anja cestnin v no?nem ?asu. Ja seveda se niso obnesla, ker 10% se pa? ne pozna, ampak ?e pa da? 50% ni?jo cestnino pa se bo marsikdo odlo?il za transport takrat. Seveda pa ob konicah pove?a? za 50 ali pa celo 100%, da se bo marsikdo od tranzitarjev premislil voziti to?no v ?asu konic.
Zaradi velikosti in okornosti ter nizke hitrosti kamioni vpliva ve? kot statisti?nih 22%, ampak raje dvignimo ta vpliv na nekje 33%. ?e se polovica tranzita odlo?i, da takrat ne bo vozila, je to zmanj?anje za 15-16%. Zgleda malo, ampak ravno taki procenti lahko naredijo da zastoj je ali pa ga ni. ?e samo to, da se prepre?ijo konvoji ?leperjev na voznem pasu, ki segajo tudi po nekaj sto metrov v dol?ino brez varnostne razdalje in da prakti?no dostikrat sploh ne more? zapeljati na izvoz, ?e o tem nisi razmi?ljal ?e par kilometrov prej, lahko vplivajo zelo zelo pozitivno.
Naj naredijo dvomese?ni eksperimnt pa da vidimo kako bo v praksi - tega teoretiziranja in iskanja vsemogo?ih izgovorov zakaj ne bo palilo je res ?e preve?. Aja, mogo?e so pa res kov?ki z denarjem v igri in pri tako enostavnem ukrepu pa? le ti odpadejo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prekleto govno... tazga bi blo treba oreng nalomt in mu zbit ves ego do podna. Zarad takih in podobnik smo vsi kolesarji na slabem glasu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani