Skoči na vsebino
Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.

 

To bi bila odli?na re?itev samo neizvedljiva, ker bi naravovarstveniki naredili skupinski samomor, ?e bi to samo predlagali. Dejansko pa bi moral biti Lj obro? izlo?en iz direktne AC povezave vzhod-zahod. Ampak takrat, ko se je na?rtovalo niso niti pomislili, da se bo tranzit pove?al za 700%. Zato ga je pa? potrebno za?eti regulirati z mehkimi variantami, kot so oprtni vlaki, cenovne cone, prepoved uporabe severne obvoznice za tranzit, itd itd. Pa da ne bo ?lo samo na rova? tranzita, bi bilo dobro, da se podjetja odlo?ajo za razli?ne za?etke dela od 6 ure do 9 in pa recimo take anomalije, kot si jih je privo??ila kemofarmacija. Oni recimo svoje nakladalne rampe odprejo ob 8 uri in tako, ?e pol ure pred tem tam na cesti v obe smeri stojijo raznorazni ?leperji in kamioni, ki vsi ?akajo, da odprejo rampo. Sicer mi ni jasno zakaj ?oferji prihajajo pol ure prej in delajo nepotrebno gne?o, ?e manj mi je pa jasno zakaj rampo ne odprejo ob 7 ali pa celo 6 uri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Tisti, ki ne veste, kak?en je poklic voznika in delo voznika, ne pi?ite bu?k...

Tovornjak ima razklad v Celju ob 10ih... Naklad v LJ...tovornjak za?ne v NM...tovarna v LJ za?ne ob 7ih... Kako bi to re?il?

Tovornjak v tranzitu, dela pavzo v MB...gre v Madrid...vsaka ura in ?as vo?nje mu je pomemben...

Tovornjak iz MB gre v KP poln, ima razklad in naklad v Postojni do 14e ure...

Pa mi znanstveniki razlo?ite, kako, kje in kdaj naj se mimo svete Ljubljane pelje...

Da ne govorimo o dostavah v trgovine v LJ...pa dostave v skladi??a v LJ, pa iz skladi?? v LJ... Tu je tema za me?anje megle in zaslu?ek DARSa...ni namen takrat poceniti cestnino, ampak v drugem ?asu podra?iti...

 

Pa mi ti genij povej kako naj se pelje po pol?je v jutranji gne?i in vseeno ujame rok?

 

Druga?e pa kot je meni jasno mora? po 4,5 urah vo?nje obvezno narediti 45minutni odmor oziroma ga lahko koristi? znotraj tega ?asa 15min + 30min. A ni bolje, izkoristiti tega ?asa odmora v situaciji, ko se delajo gne?e in se ne premakne? nikamor in dejansko vozi? takrat, ko je najbolj teko?e? po 9 urah vo?nje je pa treba narediti po?itek in takrat se ne vozi. Se pravi ?e ne goljufa? in ?e gre vse po najbolj?em planu lahko naredi? najve? 800km/dan.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

?e sem prav razumel bi blo treba sterat vse osebne avte s cest in nabasat ljudi kot ?ivino na avtobuse in vlake, da bi se lahko vzhodnoevropski tranzit normalno ?ez vozil. Mater to pa je slu?nostni prepogib do tal.

 

Kdo, bo recimo meni povrnil ves izgubljen ?as na avtobusu, kjer bi me radi zgu?vali kot sardino? Stat med pre?vicanim folkom sred poletja v nabito polnem avtobusu - a zato delam, da bi pol z mano ravnali kot ?ivino in da bi se vi kamionarji lahko veselo vozili po praznih cestah? Sam ta odgovor bi rabil, ker z avtom rabim do ?ihta 15min, z avtobusom povpre?no 50 min. dnevno to pomeni dodatno uro uro in deset minut ve? kot z avtom. Posledi?no to pomeni, da ne delam samo 8 ur na dan ampak skoraj 10 ur od tega dve nepla?ani.

 

Aja, pa parking imam svoj na slu?beni lokaciji, tako da se ne bo kdo slu?ajno zgra?al.

 

Pa ?e nekaj, mene k imam prilagodljiv delovni ?as, gne?e ne obremenjujejo, posku?am pa gledat vse vidike tudi tiste v katerih nisem udele?en, ampak da bi se pa takole hodilo na roke vzhodnoevropskim tranzitarjem je pa sorry, milo re?eno nerazumljivo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Mad?ar je eno, kaj pa Poljaki pa Slovaki, ki raje zavijejo mimo Avstrije pa ?eprav bi imeli bli?je? To so nepotrebni tranziti ?ez Slo, katere bi se dalo bolj pravi?no porazdelit med ve? dr?av. Druga?e pa so tranzitarji zelo zelo dobro obve??eni o vseh prometnih specifikah, tako da me ni ni? kaj dosti strah, da bi kdo "spregledal".

 

Res niso katastrofi?ni zastoji, ampak ?e bi samo malenkostno bolje razporedili promet jih pa sploh ne bi imeli pa ?e trezjega pasu ne bi bilo treba graditi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Do zdaj sem take ideje in predloge zmerno do prete?no uspe?no ignoriral, ampak zdaj se pa ?e te?ko spregleda.

 

Ta ideja je podobna tisti, da bi tovornjak v Kopru nalo?ili na vlak in ga zlo?ili v Mariboru. Dejstvo, da tovornjak od Kopra do Maribora potrebuje 3 ure, vlak pa okoli 4 1/2 od takrat, ko spelje (torej + ure ?akanja na vlak), pa zanemarimo... Tako pa tole. Predstavljaj si zdaj, da v luki Koper nalo?ijo tovornjak dopoldan, voznik pa se odlo?i, da bo tam po?akal do ve?era, ker je pono?i ni?ja tarifa. Torej nekje v luki parkira in gre spat. Zdaj si pa predstavljaj, da to naredi 40 voznikov. Kak?no bo sranje v luki Koper? Poleg tega imajo nekatera podjetja in trgovine "skladi??e na kolesih", torej mora tovornjak priti ob uri, sicer jim zmanjka robe. Torej ni druge, kot da tovornjak nadaljuje vo?njo. Kdo bo kril vi?je stro?ke? Voznik? Prevozno podjetje? Trgovec? Lahko si mislimo! Torej ostane samo ?e kon?ni kupec. Ko bodo cene ?le spet gor, mi ne jokat in oblat, kako je v tej dr?avi vse zavo?eno... Za dodatek pa Avstrija omejuje promet v no?nem ?asu (no?ni mir in po?itek prebivalstva, tudi tistega, ki ?ivi blizu avtoceste). Mi bomo pa tovornjake na cesto spustili pono?i...

A ?e bi bili ni?ji stro?ki cestnine bi pa potro?niki imeli cenej?o robo? Sej verjetno ne verjame? v to?

 

Vsak upam da gleda, da optimizira poslovanje tako cenovno kot ?asovno. ?e vedno pa nisem dobil odgovora na vpra?anje, kaj je bolje, da kamion stoji oziroma se po?asi premika v gne?ah, katere je sam pomagal soustvariti ali pa se planira, prevoz pol ure prej ali pa pol ure kasneje? ?e vedno mislim, da je bolje, da se kamion normalno vozi kot pa da stoji v jutranji konici... v tisti gne?i, ki jo mogo?e sploh ne bi bilo, ?e bi se 50% prevoznikov odlo?ilo, da v tisti uri pa ne bodo vozili. 

 

Za podkrepitev recimo kako zgleda moj primer. ?e grem na ?iht ob 7:30 navadno rabim 25-30 min za 15km vo?nje. ?e grem ob 8:00 pa sem v 15 minutah, Razlika je 10-15 minut za zgolj 15km vo?nje, od tega 10 po obvoznici, kjer nastanejo gne?e. Sre?a, da imam mo?nost se izognit jutranji gne?i in da imam tako slu?bo, da lahko naredim 8 urni ?iht nekje med 6 uro zjutraj in 22 zve?er. Ampak marsikdo nima te sre?e in marsikje imajo ljudje mogo?e le 15minutno okno, kjer se jim ?teje za prihod na delovno mesto. Taki so pa? prisiljeni se gne?iti v konicah.

 

Ampak, da ne bo zdaj mislil, da sem neki antikamionarski kri?ar, je moje mnenje ?e vedno tako, da je edina dolgoro?na re?itev, da se dolo?ena dela za?nejo opravljati od doma, ker res ni potrebe, da mora? priti desetine kilometrov na neko lokacijo, kjer se usede? za comp in dela? tisto kar bi lahko delal za compom doma. Ko bodo delodajalci to kon?no sprejeli bodo gne?e le ?e v turisti?nih konicah.

 

 

Aja pa ?e no?ni hrup. Sicer ne vem zakaj delamo stotine kilometrov protihrupnih ograj, ampak ?e vedno lahko reguliramo cenej?e ure, ki niso no?ne pa vseeeno re?imo precej zapletov. Lahko bi bila recimo ni?ja tarifa med 18 in 22 uro pa recimo dopoldan med 9 in 13 uro. Za na?e prevoznike verjetno kaj ve? kot taka 4 urna "okna" ne rabimo za tuji transport mi je pa gladko malo vseeno, ?e bo moral pla?evati dra?je - pa naj gre ?ez Avstrijo, ?e misli, da bo ceneje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Sej mu noben ne prepre?uje, da bo vozil oziroma raje stal v gne?i tudi ob dra?ji tarifi. Ne gre za prepoved vo?nje. Gre za to, da se promet PORAZDELI - ?e je pa pa? to tako te?ko razumet pol se pa ne rabi? trudit. Po moje je bolje, da kamion vozi in ne stoji in da pa? naredi 90km poti na uro kot pa recimo samo 20km kar je navadno v jutranji gne?i. Tole je osnovna matematika in res ni prete?ka za razumet.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

?e bi imeli ustrezne strokovnjake in bi se jim res ?lo za preto?nost prometa bi danes, ko imajo kamioni elektronsko cestninjenje to izkoristili za urejanje prometa oziroma uravnote?enje le tega. Pa? v jutranjih in popoldanskih konicah za recimo tisto najbolj obremenjeno uro povi?a? ceno uporabe AC-jev za 50% in jo izven konic, ko je manj prometa zmanj?a? za 50%. Tako prakti?no skoraj ni? stro?ki uredi? marsikatero gne?o, ki tako sploh ne bo nastala ali pa bo precej manj?a.

 

https://www.zurnal24.si/slovenija/zmanjsanje-zastojev-v-konicah-visja-cestnina-za-tovornjake-336570

 

Hmmm, od kar so uvedli DarsGo pi?em vsepovsod, da bi bila to najcenej?a in najbolj racionalna mo?nost, ki se jo lahko uvede takoj in zdaj so baje celo za?eli razmi?ljati v tej smeri.

Ampak imajo pomisleke, ker se neko? niso obnesla zni?anja cestnin v no?nem ?asu. Ja seveda se niso obnesla, ker 10% se pa? ne pozna, ampak ?e pa da? 50% ni?jo cestnino pa se bo marsikdo odlo?il za transport takrat. Seveda pa ob konicah pove?a? za 50 ali pa celo 100%, da se bo marsikdo od tranzitarjev premislil voziti to?no v ?asu konic.

 

Zaradi velikosti in okornosti ter nizke hitrosti kamioni vpliva ve? kot statisti?nih 22%, ampak raje dvignimo ta vpliv na nekje 33%. ?e se polovica tranzita odlo?i, da takrat ne bo vozila, je to zmanj?anje za 15-16%. Zgleda malo, ampak ravno taki procenti lahko naredijo da zastoj je ali pa ga ni. ?e samo to, da se prepre?ijo konvoji ?leperjev na voznem pasu, ki segajo tudi po nekaj sto metrov v dol?ino brez varnostne razdalje in da prakti?no dostikrat sploh ne more? zapeljati na izvoz, ?e o tem nisi razmi?ljal ?e par kilometrov prej, lahko vplivajo zelo zelo pozitivno.

 

Naj naredijo dvomese?ni eksperimnt pa da vidimo kako bo v praksi - tega teoretiziranja in iskanja vsemogo?ih izgovorov zakaj ne bo palilo je res ?e preve?. Aja, mogo?e so pa res kov?ki z denarjem v igri in pri tako enostavnem ukrepu pa? le ti odpadejo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

 

Na bicikl pa danes blatnike montiram ker tole resni za nikamor. 

 

Blatniki in zavesice so samo za ?ehe - vpra?i Labija.

 

Pravi dedci vozimo brez in smo potem po hrbtu ?ist taki kot jazbec po glavi

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Ne dam ti prav. Tip bi MORAL spremljati in sli?ati sireno! V avtu NE sme? imeti preve? naglas radio! V kri?i??u MORA? pa sploh biti pozoren tudi pri zeleni lu?i.

Sam sem najmajn 50x ustavil na zeleni lu?i...pa bi se komot zaletel ali koga podru...

Ta avto sploh ni tako zvo?no izoliran...dedek je pa...

Pa a ti ve?, da lahko gluhi ali naglu?ni vseeno vozijo avtomobile? Saj ostalo se strinjam, ampak kot voznik intervencijskega vozila mora? iz dejanj ostalih voznikov razbrati ali te vidijo/sli?ijo ali ne. Tudi jaz nikogar ne obsojam ampak pravila so jasna - lahko kr?ijo zakon ampak le v primeru, da lahko to varno naredijo. V tem primeru pa? ni bilo varno in je pri?lo do nesre?e. Obsojat zdaj voznika Vitare kar napovprek ni glih fer, ravno tako tudi ne policaja. Pa? se je zgodilo, no big deal, ker je bil le rahel trk. Je pa vseeno dobro, da se taki primeri objavijo v poduk vsem voznikom, vklju?no z vozniki intervencijskih vozil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Policaj, ki je vozil bi moral dobiti kazen 450 EUR za povzro?itev nesre?e. Ne bo pa dobil kazen za vo?njo skozi rde?o saj to lahko stori, vendar varno in da ne povzro?i nesre?e. Sre?a je vse skupaj bolj dotik kot pa kaj bolj resnega tako, da nekih hudih zadev ne bo. Me pa zanima ali je bil policaj, ki je po?kodoval roko privezan, ker da si po?koduje? roko ob takem rahlem dotiku je pa res kategorija "kr neki".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poceni Fate, rabim čiščenje
Napisano

Pri nas sta bila ma?ka in roomba na bojni nogi in vsak poskus, da bi se napravil red se je sprevrgel v spopad epskih razse?nosti. Po tistem je bla roomba ?ist zmedena, ma?ka pa na robu tega, da se ji zme?a. Smo se pa? odlo?ili, da eden mora it in ma?ka je izvlekla dobitek ter ostala.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

 

Zakaj se tega ne gredo je seveda jasno - DARS-u se gre, da bi delali posel in to je gradnja dodatnih pasov saj se v kombinaciji z izbranimi izvajalci zamenja tudi kak?en kov?ek z denarjem namenjen upravi DARS-a.

 

A bej?te no, a ?ele zdajle je tole pri?lo ven - sem mislil, da je to samo javna skrivnost.

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/sumi-podkupovanja-na-darsu-se-vrstijo-krivdne-odpovedi-vodilnih.html

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Nejc, starost ni problem, problem je samo to a gume primejo normalno ali drsijo. Vse ostalo je BS in dokler na tehni?nem ne bodo merili dejansko torni koeficient gume, bo? imel lahko eno leto stare zimske ?unga lunga gume, ki si jih pred tem veselo vozil na 50-60 stopinj vro?em asfaltu preko poletja. Profila bo dovolj, letnica je tudi Ok, ampak guma je pa betonska.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Avto ima tehni?ni in mora biti bp, ampak kakor je videti ima verjetno ?e gor letne gume saj ga nosi ko ringl?pil!

 

Ne morem mimo tega komentarja - zakaj naj bi bile po tvoje letne gume krive za to? Niti en sam test ni potrdil tega, da bi bile v mokrem letne slab?e od zimskih in to tudi pri ni?jih temperaturah od pravlji?nih sedmih stopinjah. Ve?ji problem so kvaliteta in izrabljenost gum pa naj bi to bile zimske ali pa letne. Problem je v tem, da ljudje ?parajo pri gumah in en od takih "?parovnih" podvigov je vo?nja zimakov preko poletja in vrelega asfalta, ki dobesedno plastificira gumo, da je popolnoma neuporabna na mokrem.

 

Omenjeni ovinek se da speljati v mokrem vsaj s 120km/h brez, da bi se povi?al sr?ni utrip, ?e ima? name??ene normalno dobre gume. Tistemu, ki tam drsi pri 80-100km/h pa na kolenih prosim, pojdite zamenjat gume, ker so va?e res ?isto v kurcu in neprimerne za vo?njo, hvala.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

?e se je Slovenija odlo?ila, da je policentri?en razvoj nepotreben, in ?e se je odlo?ila da bo poceni koridor za tovornjakarje od ?esar nimamo ni?, samo sr..., potem bi morali ?e davna leta nazaj avtoceste dobiti kak?en dodaten pas ali dva. Ne pa da sedaj razni politi?ari in kvazi strokovnjaki o?itajo, da je raja sama kriva ker za 15 km do Lublane rabijo uro in pol.

 

Ja, samo pri Dnevniku nas pa sku?ajo prepri?ati, da so avti krivi in ne kamioni za zastoje

 

https://www.dnevnik.si/1042913795/Slovenija/bentite-nad-tovornjakarji-nikar-osebna-vozila-povzrocajo-gneco-na-slovenskih-cestah

 

To so ugotovili tako, da je na  primorski AC cca 9000 kamionov dnevno v povpre?ji in nekaj nad 40.000 avtov. Ker je pa? 44k ve?ja ?tevilka kot 9k, je novinarka veleumno zaklju?ila, da so za zastoje krivi avtomobili. Da pa se preko Slovenije vali toliko kamionov kot v Avstriji, ki ima 3,5x ve?je AC omre?je pa? ni pomemben podatek in da so na?e cestnine tako ugodne, da Slovak in Poljak raje naredita ovinek ?ez Slovenijo, kot pa da bi rinila skozi Avstrijo. Va?n, da imajo pri DARS-u ra?unico.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

??? Pa ?e to ne bo dobil...max 2 leti bo not...

Corsa pa 4...

 

No, to pa ne - tisti na Dunajski bo dobil od 6-8 let, ta s Corso pa bolj ali manj le pogojno kazen. Bo pa celo ?ivljenje nosil nekoga na du?i in ?e je normalen ?lovek bo to ve?ja kazen kot kakr?en koli zapor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.