@Alex... ja fak no, samo zato ker je rde? al kaj? Tole pa res ni lepo.
Ne ker je rde?. Govorimo o suvih in relativni lepoti. Za suva je lep, dale? nad raznimi audiji in bmw-ji. Da ne bo pomote, jaz ga ne bi imel. Govorim le z oblikovalskega vidika in glede na to, da je to makita oz baterijska varianta avta.
Ni kaj... moderno. Sedaj je to in. Pa razne lesene smre?ice, pa iz ?ice, pa iz recikliranega materiala. Samo, da ni plasti?na smreka. Potem tu nastopi Greta. In je hudi?.Ostane? lahko brez daril... ker nima? ve? smre?ice.
Ti bo? pa glavni car, ker ima?, kot edini primorc, zimske gume.
Tudi ?e ne bo snega, zimsko opremo oziroma gume mora? po zakonu imeti. Pika.
In jaz se tega dr?im, ?etudi hodi folk tukaj na obali v kratkih rokavih. Red je red.
Ena o primorskih voznikih.
Znano je, da ve?ina res nima zimskih gum, ali pa, kar je ?e bolj ?udno, jih imajo na avtu montirane kar celo leto. Sicer mi ta politika ni jasna, ker itak ve?ina, ki prakticira to politiko ne zapusti varnega obalnega podro?ja pozimi niti enkrat, za poleti so pa take gume itak polom. Zakaj nimajo celo leto letnih??
Ok, pustimo jim veselje.
Druga vrsta pa ima celo leto letne gume in pozimi vr?ejo v prtlja?nik verige. Seveda, v ve?ini primerov so od kakih prej?njih avtov in niti pribli?no ne pa?ejo na trenutno dimenzijo gum.
No,da nadaljujem. Sin je prej?nji ?etrtek, ko je sne?ilo, ?elel priti domov z prevozi.
Pa mu ustavi prijazen starej?i par(ko re?em starej?i to tudi v resnici je, to niso ljudje mojih let lepo poberejo njega in ?e eno gospodi?no. In grejo proti avtocesti. In glej ga zlomka, ?e prej jih dajo na stran policaji in jih pobarajo, da poka?ejo zimsko opremo. "Ni problema", re?e mo?akar"takoj vam jo poka?em. Imam verige".
Res poka?e verige, ki niso imele veze z gumami na avtu.
"No,gospod,kam ste mislili to natakniti, ?e smem vpra?ati?"
Valjda jih niso pustili naprej. Odlo?ili so "prevozna sopotnika" in znajdita se, kot vesta in znata. Niso smeli naprej.
Edino pravilno. Prvi? sem sli?al za tako preverjanje.Tega bi moralo bit ve? in bi bil ve?ji red ob sne?enju po avtocestah.
Kolega, ki se bavi ljubiteljsko z vede?evanjem o vremenu mi je namignil, da naj bi prava zima z obilico snega in mraza nastopila takoj po novem letu. Trajalo naj bi tak?no vreme skoraj cel januar. Bomo videli...
Da uporabim temo za pojamrat; na nem?ki 3-ki mi zadaj zavorni cilindr?ek nekaj blokira in se ob?asno plati??e fajn zagreje, bo moral dr. Pelko obnovit cilinder. To ful matra tudi Mazde6 GG oz. GY, tam je to zelo pere?a tema.
Tudi nemc? V bistvu je to problem pri vseh znamkah. Samo mi vidimo samo nas, ker pa? tukaj napi?emo.Pa mislimo, da je to nek problem samo Mazd.
Eno vpra?anje za mobi maherje. Namre? meni se je na honor 9 telefonu nekako odlepil zadnji pokrov?ek baterije(zadnja stran). Izgleda, kot bi bil zalepljen z kakim dvostranskim lepilom,silikonom?
Kaj predlagate kot lepilo, da bi to uspe?no zalepil nazaj?
Prvi leto?nji sneg. Ni ga bilo veliko, ene 3cm debeline pa ?e to po delih, ampak vseeno prijeten ob?utek vozit po njem.
Cilj je bil Menina planina, za popestritev pa "bli?njica" ?ez ?avnce. Poleti smo se pod Menino naklju?no dobili z Velkavrhom & co. ki so z bicikli ?li po prej omenjeni bli?njici, sam sem ?avnce napadel naokoli po cesti. Takrat mi je dru??ina na analizi ture ob piru pozabila omenit, da bli?njica ni vozna navzgor zaradi naklonine. Danes sem poizku?al po njihovih kolesnicah in preklinjal, ker sem 95% poti kolo rinil.
Nove zimske gume so se dobro obnesle na s snegom pocukranem spustu z Golega vrha, malo slab?e pa, ko sem na eni od zamrznjenih mlak preizku?al trdoto ledu - precej bole?e za del telesa "kjer hrbet izgubi svoje dobro ime".
A misli?, da nisi ?e malo v letih za take stvari? Pusti to mladcem, ki izvajajo te stvari po snegu z eleganco in na kolesu brez cirku?kih dodatkov.
Ti se lepo dr?i asfaltirane ceste brez pretiranih klan?kov, da se bo? vsaj vozil, ne pa da pelje? kolo na sprehod. Kolo je za sedet na njemu.
Mad?ar je eno, kaj pa Poljaki pa Slovaki, ki raje zavijejo mimo Avstrije pa ?eprav bi imeli bli?je? To so nepotrebni tranziti ?ez Slo, katere bi se dalo bolj pravi?no porazdelit med ve? dr?av. Druga?e pa so tranzitarji zelo zelo dobro obve??eni o vseh prometnih specifikah, tako da me ni ni? kaj dosti strah, da bi kdo "spregledal".
Res niso katastrofi?ni zastoji, ampak ?e bi samo malenkostno bolje razporedili promet jih pa sploh ne bi imeli pa ?e trezjega pasu ne bi bilo treba graditi.
Res je. V?eraj, ko smo se vra?ali domov iz Avstrije, smo sre?ali mogo?e 10 kamionov na celi poti. ?im smo pri?li na na?o stran pa takoj kolone tovornjakov. Sem si glih rekel, da ?e ne bi vedel, kje je meja, bi takoj lahko ugotovil, ko vidi? to sranje na na?i cesti.
Aja, pa ?e v Avstriji je bila splo?na kontrola tovornjakov na nekem delu avtoceste, kjer so morali vsi zapeljati ven in so jih verjetno tehtali in detaljno pregledali. ?e zaradi tega se najbr? izogibajo tovornjakarji iz vzhoda vo?nji tam.
To so res dobre smu?ke,druga?e je pa pomembna te?a smu?arja glede na trdoto smu?ke ne toliko dol?ina. Prijetno smuko vsem ?elim pa predvsem varno. Porabe na smu?eh ni,zato ne tankajte preve?!
Saj zato 14-ka,ker sem bolj light varianta in nimam toliko mo?i v nogah. Komaj ?akam, da jih izprobam... samo, da odprejo ?ez smu?i??a.
Kolega kupil P Carrero GTS in je sledila testna vo?nja proti Primorski. Da pa ni bilo dowgcjt, sta ?la zraven ?e tanovi M3 in M4. Skupaj samo ta 3 vozila precej preko 1300 konji?ev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne ker je rde?. Govorimo o suvih in relativni lepoti. Za suva je lep, dale? nad raznimi audiji in bmw-ji. Da ne bo pomote, jaz ga ne bi imel. Govorim le z oblikovalskega vidika in glede na to, da je to makita oz baterijska varianta avta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani