V redu je.... predstavlji si kolk butasto bi zgledala prava rezerva tam gor. Ne ena in ne druga pa itak nista uporabni. Tamala vemo zakaj ne, za tavelko bi pa rabil še viličarja zraven vozit al pa vsakj dvižno nakladalno ploščad, da jo spraviš dol.
Prvo vprašanje - zakaj sploh rabijo USB ključke. Je ogromno drugih varnih načinov izmenjave podatkov.
Drugo vprašanje je pa ogledalo oziroma duh časa. Če ne bi vzeli najcenejših, ampak dražje priznanih proizvajalcev, bi prletela Erika s Tarčo in bi eno uro poslušali kako zapravljajo davkoplačevalski denar.
Kitajce smo opremili z znanjem in začetno tehnologijo zdaj se pa čudimo, da jo uporabljajo proti nam, mi pa še svoje alternative nimamo kako se znebiti Kitajskega vpiva. Lakomnost kapitalizma nas je ruknila čez v neznano. Ko bomo dajali na prvi plan varnost, odličnost namesto, da gledamo vse skozi denar, bomo jebali ježa. Mogoče precej hudo pa še tega ne vemo.
Do takrat se pa veselo postavte v vrsto za kitajske avte in bodite zadovoljni, ker ste prihranili. s/off
Kaj smeha. Kolesarji z dirke po Sloveniji so šli skoraj mimo mojega bloka. Seveda sem si jih ogledal.
A niso zgledal k eni politkolesarji na poti v LJ se vozit okol parlamenta - vsi oblečeni v enih težko razumljivih parolah? Jih pa moram pohvalit, prej pridejo iz obale v Lj kot vlaki SŽ.
Se da, ene 5km ob Celovški mi je ratalo vozit preko 30km/h, ampak pol je blo pa konec zabave, ker to te zjebe na polno. MTB pa široke kramparce, skoraj 30kg lastne mase bicikla, enostavno ne gre.
Sem imel pa zadnjič možnost sprobat eno specialko, nič posebnega, ampak sem na začetku mislil, da je električna, ker je šlo tako noro dobro. No ja, do prvega klanca pol sem pa videl da ni. 😂
Ma men je bebasto to, da čakaš nekoga, ki te prehiteva in je bistveno hitrejši od teba pa skoćiš za njim na prehitevalnega, da tudi sam začnem prehitevat. Ta revež pa zagleda premajhno varnostno, čeprav se un pred mano ekspresno oddaljuje pa dobesedno skoraj zavre oziroma močno spusti gas. Če tisti za mano, ki se tudi odloči it v prehitevanje tega ne prebere bova skupaj. Pa še ene par primerov je bilo, ki so na ven zgledali kot, da ne znam vozit pa sem se odločil, da bom bolj tekoč sam v vožnji kot pa da zaupam delno ustrezni tehniki.
Ne rečem, da v kaki počasni koloni ne pomaga in da je koristen, ampak na AC je pa bolj pogojno uporaben in je z njim več dela kot pa brez.
V članku piše, da avto ni kriv. Ne drži, deloma je oziroma proizvajalec, ki targetira tak tip voznikov. Recimo BMW, se ves čas trudi v reklamah, promocijah razlagat, kako si v tem avtu več od drugih, kako si nad njimi, podzavestno vzbuja agresivno obnašanje oziroma vabi tip voznikov, ki se tako obnašajo. Iščejo take, ki se radi ven mečejo, so radi v centru pozornosti pa četudi z negativnim predznakom. Bom šel še dlje, to so Nemški avtomobili narejeni po nemškem miselnem vzorcu in če poznamo Nemško zgodovino, verjetno tole ni nobeno presenečenje.
Kako to misliš, pa sej gre hitreje, le pomoč motorja je do 25km/h pol so pa šunke na vrst. Če maš pa srečo in klanc navzdol... pol pa ne vpraši... takrat je pa vsa moč le v jajcih.
Da se še jaz mal pohvalim, danes bi mi skoraj ratala 100ka. Noge so ble še OK, baterija pa skoraj ni zdržala. Sem v petek naredil 50km in z današnjimi 90 je to 140km dometa. Jebemu sej to je boljš k MX-30, ampak range anxiety je bil pa na najvišjem nivoju.
V glavnem, če ma kdo kdaj željo tole sprobat je bil start v Ratečah, čez Trbiž, do Pontebbe in še slabih 10km do kraja Dogna al neki tazga in seveda nazaj. Od Pontebbe je tolk enih dolgih kolesarskih predotrov, da te kr vleče, da greš do naslednjega pa spet in spet. Pol pa ups, kdo bo pa prišel nazaj. Ker se nazaj skos dviga je dejansko komaj ratalo, ampak je. Naslednjič sem rekel, da se zapeljem do Pontebbe in štartam do Gemone, da sprobam vse te tunele.
Jutri pa obala in upam, da mi noge zdržijo. Najraje bi probal mojega "arch nemesisa", kjer me je nekoč zvilo do konca na tistem makedamu ob Dragonji. V igri pa so še Sečovlje, po Parenzani do Grožnjana in nato Svete Lucije pa nazaj po cesti do Sečovelj. Al pa taka lahka od Žusterne preko Škofij v Milje, Debeli tič, Ankaran in nazaj do Žusterne.
Poleg tega se pa ljudje tudi hitrosti ne zavedajo. Če se pelješ 130 km/h, v eni sekundi prevoziš 36 metrov. Če imaš priklopljen tempomat in si sproščen za volanom, predpostavimo, da potrebuješ tri sekunde, da zaznaš, da je spredaj nekaj narobe in pritisneš zavoro. Torej moraš oviro videti na vsaj 100 metrov daleč. Recimo, da imaš dobre gume in suh asfalt, pa se ustaviš v 60tih metrih. To pomeni, da moraš oviro videti 160 metrov daleč, da se do nje ustaviš. Saj dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problemov. Na avtocesti je to sicer redko, ma dovolj, da se ti to v življenju zgodi samo enkrat, pa je lahko prevečkrat... Kako to zgleda pri 150 km/h? Oviro moraš videti na okoli 250 metrov, da do nje ustaviš. Zdaj si pa odmerite 250 metrov in se sprehodite po tej razdalji, pa boste videli, kako daleč je to in kaj vidite na taki razdalji...
Lepo, da si se potrudil in opisal situacijo ampak ravno tu je catch. Kdor se pelje 130km/h na tempomat je bistveno bolj nevaren kot tisti, ki se vozi 150km/h in sem prepričan, da ne na tempomat, ker tukaj moraš že bit pri stvari. To sem videl pri sebi, da te tempomat tak otopi, da ga zdaj tako redko sploh še uporabim in bi bil komot brez njega. Res, da je radarski in zna upočasnjevat in pospeševat, ampak to je še bolj zavajujoče za voznika, ki je še manj pri stvari. Radarski tempomat ni človek in ne zna predvidevat, ne vidi, da se nekdo pripravlja skočit predte. Še ko odreagira je navadno tudi tako, da odreagira premočno in ogrozi nekoga za tabo.
V glavnem, reakcijski čas tri sekunde, je za vzet vozniško. Maksimalno ampak res mora nekdo odreagirat v dveh sekundah in prepričan sem, da tisti hitri pri 150km/h bo odreagiral bližje eni sekundi kot dvema, ker še enkrat... pri takih hitrostih že kr moraš biti pri stvari in ne kinkaš za volanom, še manj pa da voziš na tempomat.
Torej ta s 130km/h na tempomatu na suhi cesti s 3 sekundnim reakcijskim se bo ustavil 170m skupne zavorne, če vzamem, da z dobrimi gumami se od 100 do 0 ustaviš v 35m.
Tisti s 150km/h brez tempomata pa da je nekoliko počasnejše sorte bo rabil 1,5 sekunde za reakcijo pa dobrih 140m skupne zavorne.
Bottomline...
biti pri stvari je mnogo bolj varno kot biti odsoten za volanom.
Da bi bil ravno arogantna svinja, ki uživa v jebanju drugih, to glih ne.
Joj ne, pa sploh nisem mislil tebe, le kako si lahko tako prebral? Govorim o ljudeh, ki se spravijo kampirat na prehitevalni pas s 130km/h in ne jebejo žive sile, ker so poosebljenje šerifa, dušebrižnika in ne vem česa še vse. Sem 100% prepričan, da ti kej takega res ne počneš.
da bo bolj jasno... če že naredimo prekršek naj bo vsaj tak, da s tem nismo nikogar ovirali še manj pa ogrožali... pa še 1x, ne podpiram kršenja zakonov ampak žal smo vsi krvavi pod kožo.
Ojej @Slivka ti pa tako pišeš kot bi bil bezmadežno spočet in nikoli v življenju nisi vsaj malo kršil zakona.
Nikakor ne podpiram kršitev, ampak vseeno, če kršiš nekje v okviru razuma in s tem ne oviraš ali ogrožaš nikogar verjetno se te kršitve niti ne opazi. Če pa kršiš zakon in si s tem ovira na cesti ter vplivaš na vožnjo drugih vozil je pa pač egoistični način razmišljanja in poveličevanje samega sebe. Tudi to, sej se vozim 130km/h in ker se ne sme hitreje, se lahko vozim skos od KP do LJ po prehitevalnem, je pač razmišljanje arogantnih svinj, ki vidijo le sebe in uživajo v jebanju drugih.
Sem ravnokar bil na sprehodu,in zaslišim eno civkanje in frfotanje...prav čudno....
In zagledam na enem drevesju (malo višje grmovje) viseti kosa😲🥺.
In gledam in gledam,in ugotovim,da v bistvu visi na eni tanki vrvici.
Je bil kar pošteno visoko,grmovje pa neprimerno za varno plezanje...
In sežem v žep in z svojim Spyderco Paramilitary 2 lih za glih dosežem mesto,kjer je ta veja rasla iz debla...z par rezi vejo odrežem,da se je z ptičkom vred pomaknila nižje.Tako sem še lih,za glih dosegel z roko,in vejo snel z tega grmovja...
Pri tleh nad travo sem po tem z enim spretnim rezom prerezal vrvico,in je Kos padel na mehko travo,in takoj odskakljal v gosto grmovje počivati.
To sploh ni slaba rešitev... važno, da notri ni nič vrednega, potem je bolje, da je avto odklenjen pa naj si pogleda, če ga kaj zanima. Vsaj škode ne bo naredil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Iz slik zgleda, kot, da si rabil rešetko iz klime vzet, da si jo uporabu za piščanca obrnu na žaru. 😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani