Ja pa tisti dan sem bil skoraj 9ur na kolesu,..sej sm štartal ob 7:00
@Tilen5 sorry za vprašanje, ampak ker letnik si? Ker, ko si enkrat čez 45-50 let je na srček treba dodatno merkat in ni zdravo se tolk naprezat.
Čist praktičen primer. Družinski prijatelj je za odhod v penzion dobil specialko. Imel kolega, ki je bil tudi nekoliko penzionist ampak bivši tekmovalni kolesar. ene 5 let sta šopala z bicikli na polno vse povsod, dokler ni enkrat prjatu nesrečno zataknil zadnje kolo od kolega in precej hudo padel, da je odprlo celo čelado in takrat je nehal.
Par let po tem, ko še ni dopolnil 70 let so ugotovili, da ima hude težave s srcem in je na pacemakerju zdaj že kar nekaj let. V 5 letih, ko se je tolk preteral je enostavno uničil srce, zato vseeno jaz bicikel smatram le kot razvedrilo in ne stvar, s katero bi lovil neke dosežke. Uživam na njem in pustim le tolk obremenitve, da mi srce še zdravo deluje v ustreznih "obratih".
Velja tud za ostal, fantje niste več v 20-ih in 30-ih tako, da pamet v roke in ne se preterat preveč - ni vredno in ne pomeni nič, sam probleme lahko imaš kasneje.
Jah to je vredu, al pa zvečer ko se ohladi,..jaz sem tudi že pi 36 stopinjah gonil gor na Vojkovo,..je blo blizu da izdahnem tam sred hriba 🤣
To je res samomorilsko, da se v klanec teraš v vročini. Drugač pa na kolesu ni panike se tud pri 35°C vozit, ker še vedno hladi. Sam res ne v neke hude klance pa gre čist OK. Osebno mam raje 35 stopin kot pa 15 stopinj na biciklu.
- "To je pa ja čisto enostavno: deficit je tisto, kar ti manjka, da ne bi imel nič..."
Verjetno je mislila, da bi imel nič. Se pravi, v avtobusu je 10 ljudi, na prvi postaji jih izstopi 15. Na naslednji jih pa mora vstopit 5, da bo avtobus prazen.
To je zarad brkov. Je mel najprej jebačke brke pa k je vidu kam to pripelje, je dal zdaj gor porno brke. Naslednja faza pa motor, nazi čelada, rutica in Fu Manchu brki.
9 je blo če se ne motim. To je bil prolog pred prvim uradnim poraba izzivom. Pa še stava je bila za tiste, ki ne vedo in sicer, če mi rata pod 9,5 plača gorivo @jures, če ne pa jaz. Pa seveda se je šlo na AC in vožnja v okviru omejitev. V glavnem @jures je poravnal gorivo od LJ do MS in nazaj.
Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene.
Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
Ok, to rabim jaz, ker je moj avto narejen v Hirošimi, ampak dejmo v EV-ju vseen merit z unim merilnikom elektromagnetnega polja. A vi nimate nobenega, da bi se premerilo EMF v sobanah, kjer mate supercompe?
Če na 400voltno baterijo priključiš 200 kilovatni motor to pomeni 500A! Sedenje na bateriji zagotovo blagodejno vpliva.
To že, ampak zgolj nekaj sekund pri max pospeških. Večino se pa pri hitrostih 90-100km/h pelješ mogoče na 20kW moči motorjain nič kej dosti več. Tko da tam, mrbit 50A. Nisem advokat EV-jev ampak vseeno bi rad videl res realne podatke. @dvorjan a lahko tole preverimo na tvojem Zoe, samo še kakšen kvaliteten merilec elektormagnetnega polja rabimo. To bo @skritikrt kupil oziroma mogoče že ima, ker on ma vse.
Štos je, da so posegali v drese, ki imajo ravno zato čipe, da se jih ne spreminja ali menjava dele. Se pravi dres je bil odobren in ustrezno čipiran pol so pa šle barabe goljufive norveške to razdirat in notri vgrajevat elemente, ki niso ustrezni. Se pravi, so dres razslojili, notri vstavili kos materiala, ki je spremenil prepustnost in s tem tud aerodinamiko dresa, ki je omogočal daljše skoke.
To so očitno naredili vsakič pred tekmo, da se čipov niso dotikali ampak samo dodajali ustrezne elemente. Ko je prišel na kontrolo je glede čipov vse štimalo in na prvi pogled se ni videlo nič. Zato jih tudi niso mogli preverit pred začetkom tekme, ker bi morali dres razdreti. Zato so to lahko naredili šele po koncu tekme, kjer so morali reagirati na objavljen posnetek.
To, da omenjena dripca Lindvik in Forfang nista nič vedela je pač laž, tako kot vse, ki so pred tekmo prihajale iz norveške reprezentance. Vsi so vedeli, je pa pač le dogovor, da bodo krivdo nosili le kakšni trije vključno s trenerjem, ostali bodo pa igrali vlogo nevednih budal.
Bo pa verjetno imel tud Sandro Pertile problem, kako je to šlo skozi in kolikokrat že. Nemci na začetku zime, avstrijci na novoletni turneji (o tem sem tulaj že pisal pa je zgledalo kot, da sem teoretik zarot), norvežani na svetovnem prvenstvu.
Tako, da bom najbolj presenečen, če bo Pertile obdržal stolček, pa glavni kontrolor opreme in še kakšen mandeljc. Če FIS ne bo reagirala bo sokriva in nekaj vodilnih bodo verjetno morali žrtvovati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Tilen5 sorry za vprašanje, ampak ker letnik si? Ker, ko si enkrat čez 45-50 let je na srček treba dodatno merkat in ni zdravo se tolk naprezat.
Čist praktičen primer. Družinski prijatelj je za odhod v penzion dobil specialko. Imel kolega, ki je bil tudi nekoliko penzionist ampak bivši tekmovalni kolesar. ene 5 let sta šopala z bicikli na polno vse povsod, dokler ni enkrat prjatu nesrečno zataknil zadnje kolo od kolega in precej hudo padel, da je odprlo celo čelado in takrat je nehal.
Par let po tem, ko še ni dopolnil 70 let so ugotovili, da ima hude težave s srcem in je na pacemakerju zdaj že kar nekaj let. V 5 letih, ko se je tolk preteral je enostavno uničil srce, zato vseeno jaz bicikel smatram le kot razvedrilo in ne stvar, s katero bi lovil neke dosežke. Uživam na njem in pustim le tolk obremenitve, da mi srce še zdravo deluje v ustreznih "obratih".
Velja tud za ostal, fantje niste več v 20-ih in 30-ih tako, da pamet v roke in ne se preterat preveč - ni vredno in ne pomeni nič, sam probleme lahko imaš kasneje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani