Zaklenes itak vse… Lahko pa odpres prtljaznik… Pri prejsnji CX-5 in sedanji CX-60 lahko odprem prtljaznik, brez, da bi se avto odklenil… Seveda moram pa imeti kljuc pri sebi oz. v dosegu… Za prejsnjo sestico pa se ne spomnim vec… samo se mi zdi, da je bilo enako…
Glede na to, da je ze sestica iz leta 2013 imela “plavutko” in ni imela DAB, bi rekel, da je sedaj kombinirana antena za DAB/AM …
To vem in se je vedno dalo samo koferaum ofnat. On je govoril o zadnjih drsnih 😉
Obstaja pa opcija, da se ti ob odklepu samo voznikova odklenejo, zadnjo rižo in desna pa moreš peš. Je pa to nastavitev.
Kar pa res Fordu zamerim, da smo mogli telovadit, da je autolock se vklopil. Regijsko onemogočeno.
Plavutka je prišla na trg kot kombinirana FM in GPS.
Alfa je bila brez nabigacije in je imela namesto plavutke navadno FM, drugo FM pa nekak nad al v sprednji šipi. Tudi Golf 2010, ker sem kolegu radijo menjaval, je imel 2 FM anteni.
In za to se vprašujem, če ni FM kje drugje, ker sem imel že takšne primere.
Se je zgodilo, da se sam peljem pa sem prižgal radio, da ni kot v mrtvašnici. In radio lovi samo, dokler "vidi" oddajnik. Sem bil kakšnih 5 km od oddajnika in dokler sem videl tisto rdečo lučko na vrhu oddajnika, sem poslušal radio, ko se je lučka malo skrila za greben, je radio utihnil. Pa jebo ga DAB pa plavutka morskega psa pa da ga jebo 100x, Mazda 5 je imela klasičen FM pa bastono na strehi in je lovil po celi dolini od Čepovana do Grgarja. Ta pa samo, od koder se vidi oddajnik, ki je nad Grgarjem (oddajnik Sveta Gora)...
A bejž. 100% imaš tudi FM.
Jaz ga imam 😉.
Celo ko DAB signala zmanjka, gre sam avtomagično na FM.
Kateri Sync imaš?
pred 13 urami je Slivka napisal:
Ma jebo ga FuksWagena pa brez ključa!
Mazda 5 je imela desno spredaj predal, ki se ga je dalo zaklenit. In ko smo kje tovorili v avto, sem dokumente in denar zaklenil v predal in brezskrbno zapustil odprt avto, da sem šel po robo.
Tale FuksWagen nima ključa, kar pomeni, da tudi predal nima ključavnice. Torej dokumente, bančne kartice, 400€ in mobitel izkoristite ali v žepe ali pustit na sedežu in upat na poštene ljudi...
To ključavnico je nazadnje imela Hyundai Lantra 1997 in Polo 2010.
M2 2010, Focus, Giulietta niso tega imeli.
To pač ni dodana vrednost pri kupcih in se umika. Isto kot zaug 🙂
pred 12 urami je Slivka napisal:
FM lovi glih toliko kot DAB: nič...
In če je paket dolg in občutljiv, si pomagamo z odprtimi zadnjimi vrati, da lažje prideš okoli. In FucksWagen ne dovoli zaklenit sprednjih vrat, če so zadnja (drsna) vrata odprta...
In tisti vlomilec, ki gre vdirat v FucksWagna, mora biti še večji siromak od mene. Mu pustim 5€ kar za brisalcem zataknjenih...
Ne poznam avta, ko bi lahko sprednje zaklenil, zadnje pa ne.
Zdaj še reci, da je dvolitrski turbo dizel, pa bom začel jamrat še jaz. Ker dvolitrski turbo dizel iz Škode Octavie vgrajujejo v Forda...
Fordovi dizli so bli top, dokler so bli PSA.
2.0 140km, letnik 2008 se še zdaj vrti.
Edina težava so tesnila ob glavni gredi na menjalnik. 1x menjana, ker je cankalo po tleh, drugič ob menjavi vztrajnika.
Pred eno uro je Slivka napisal:
Fuck!
FucksWagen.
Naš FucksWagen bo 10. oktobra star natanko dva meseca. Do zdaj je bilo za nekaj več kot 700€ popravil. Sicer vsa "garancijska", tako, da nisem nič plačal, mi je pa vzelo čas in gorivo. In še tisto nič veselja do novega avta, ki ga itak nisem več imel...
2 lelti garancije, sem s Fordovim Fordom oddelal brez garancijskega obiska.
Nisem čist prepričan, samo kot je meni znano je vse odvisno od ovnka oziroma koliko je ta oster/kakšen radij ima, da je po protokolu potrebno postaviti tablo ali za ovinek ali za dvojni ovinek. Slika lahko precej zavaja, kar pomeni, da prvi ovinek le ni tako oster, medtem ko drugi je in zato ta tabla. Se pa strinjam, da lahko koga tudi zavede ampak upam, da se to ne bo zgodilo in da je cesta tam dovolj pregledna. Je pa res smešno ko tole na hitr pogledaš.
Mislim, da je mene učil v avtošoli, da je tabla tam, ko ga ne moreš zvozit po omejitvi. Ta ali pa one puščice.
Napako dobim ob polnem sneženju, ko se sneg na radar nalepi.
Prve mesce sem jo dobival občasno, ker so mi okvir tablice namontirali pol čez radar. Odkar so minimalni okvirji in tablica na poziciji, kot piše v knjigi, dela vse b.p..
To da pa so servisi nesposobni pa tak vemo. Ti si tak dobil kombinirke. Meni je na Ferku toplotno zaščito tak privijačil, da so 2cm samorezni vijaki ven gledali v kuferaumu....
Primerjal sem oba dvolitrska motorja. Tisti hibridni 1,4 za mene sploh ni bil možnost. Ampak več o tem kdaj drugič, čeprav sem o tem že pisal - hribi niso vodoravni poligon...
Ni bila poanta hibrida, tudi sam jih ne prenesem. Ampak da je bencinar v tem primeru stopničko višje po podatkih in glede na to, proizvede takšna mašina pač več CO2.
Vsi politiki in ekologi kričijo, da dizli onesnažujejo okolje in da jih je treba ukiniti, in da so bee... een... eencii... Me kar trese samo, ko moram napisat... Torej ne-dizli (to bo šlo) sprejemljivejši od dizlov. Marsikje po Evropi je dizlom celo prepovedan dostop v mesta. Zdaj pa poglejmo tega VoklsWagnovega Multivana. Na izbiro sta dva motorja: dizel in ne-dizel. Oba imata prostornino 2 litra in oba imata turbino.
Dizel ima izpuste CO2 od 168 do 187 g/km.
Ne-dizel ima izpuste CO2 od 200 do 221 g/km.
Kdo je zdaj večji onesnaževalec?
Hja. Kaj ko bi podal celotne informacije in povedal, da je bencin dosti bolj močen. In se smatra kot vrh ponudbe po zmogljivostih.
Prikazal si samo podatke, ki ti ustrezajo, ostale pa veselo zamolčal.
Bom jih jaz podal:
V ponudbi je dizelski motor 2.0 TDI(110 kW/150 KM) in bencinski 2.0 TSI (150 kW/204 KM). Velika novost nove generacije je pogonski sklop eHybrid, ki ga sestavljata 1,4-litrski TSI-agregat in elektromotor (160 kW /218 KM).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je. Jaz imam 990 Pro na 40°C.
Pa stock AsRock hladilnik gor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani