Haha, tole sva se kakšen teden nazaj s kolegom pogovarjala. Pa je takrat naročil pol palete WC papirja. Pravi, da ima še skoraj 2/3 zaloge. Jaz se nisem uspel zadržat, da se ne bi smejal - cela civilizacija je slonela na zalogi toaletnega papirja.
Na ravnem ne, v klance pa tud to rata... pred leti sem probal bit heroj... pa me je tako zabilo, da sem samo obrnil in domov. Takrat me je streznilo. Kolo je zahrbtno kar se tega tiče... lahko igram basket z laufanjem gor in dol po igrišču in ni panike pa ne grem čez 140 in sploh se ne zadiham. Od kar imam e-bike sem pa ne glede na teren tud pod 150 na varni strani.
Tale zadevca je OK, če z njo lepo ravnaš. Kljub temu, da zgleda mobilno ma totalno občutljivo plastiko USB vhodov. Zaradi segrevanja in ohlajanja rata namreč krhka in se ob iztikanju USB naprav enostavno zlomi. Če bo v monitorjiu kot all in one bo najbolj na sigurnem.
Drugače pa ja, naslednja model M710q je bil celo še bolj občutljiv, M720q pa je bil spet boljši, tudi če je notri "le" i3 proc. In ja, na teh hitri diski delajo super fajn.
Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.
Zakaj bi pa mel slabo vest? Sej se ti voziš zase ne pa za druge. Men res dol visi, kaj si folk misli, doživim pa take lokacije, ki si jih s klasiko prej nisem niti pomislit upal. Sigurno najboljša odločitev, ko sem si omislil električarja.
Jaz enako pravim, dokler kolki in kolena pa srce funkcijonirajo grem na klasiko....
Jaz pa ne želim več reskirat... nisem več v 30-ih, da bi srce lahko spravil na 180 in več. Kolo naj bo rekreacija ne pa stvar, ki te lahko za vedno spravi pod rušo.
Če je kdo že kdaj vozil e kolo na zelo zahtevnih terenih ki zahtevajo pravo doziranje navora, ve, da je doziranje navora s pedali (princip e koles) hudo zajebano (nemogoče)že, če imaš na turbo (85Nm)
Mclaren bi bil uporaben, če bi se "gas" dajal z ročko na krmilu, tako kot pri motorjih.
Mimogrede, velik del pogonov uporablja motorje blizi 1000 W nazivne, omejenih na 250W.
Tako kot praviš... bohnedej v kakšni strmini, ko recimo hočeš iz mesta štartat, met kaj več kot najnižjo pomoč (ECO pri mojem). Vse ostalo te hoče dobesedno v prvi graben skipat. In tko kot praviš, še vedno je najbolj s prestavami dozirat, moč motorja pa le glede na teren prilagajat. Tako, da ja, če želiš še vedno šunke bildat, je najboljš met na ECO najnižji moči in v vse ostale klance pa zgolj naslednja nastavitev po moči TOUR. Nastavitvi EMTB in TURBO pa sta za moje pojme nepotrebni.
Včeraj preveril ta nov del Štrekne od Velenja do Zgornjega Doliča. Lepo, zelo lepo, tuneli in tunelčki so slikoviti, nadvozi čez glavno cesto tudi. Tko, da do Dravograda in nazaj je zdaj kar lepa turca 70km.
Majo pa en velig fail. Na začetku moraš prečkat glavno cesto pri semaforju in je gumb za prtisnt in sem 3x stisnil in čakal in čakal in čakal. Po moje kar kakšne 3-4minute pa nič. Pol pride na to križišče avto in glej šmenta čez pol minute se mu odpre zelena in spelje, ampak zelene za kolesarje pa še vedno ni in po ene dveh letih sem prvič šel čez pri rdeči luči.
Zdaj sam ne vem, a je to nameno, češ sej kolesarji itak ne čakajo in gredo pri rdeči čez al je pa dejansko takoj že pokvarjeno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ah je tri mesece 😂 Ta pravi dedci smo tole počenjal eno leto.
Mal te prcam, ampak drugače pa vsa čast, da si se lotil tega, sploh, ker ni obvezno. 😉
Jaz sem še vedno pristaš, da se naredijo krajša ampak intenzivna usposabljanja za vse v roku meseca in pol. To je dovolj vsaj za osnovno znanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani