Po testni vo?nji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo ko?ijo.
Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ?eno), cilj primerjave je pa ocenjevanje ob?utka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.
Pa gremo:
Test naklona
Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sede? sovoznice polo?il v popolnoma vodoravni polo?aj. Medtem, ko sem v katrci uspel sede? hitreje podreti (jap, v?asih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega polo?aja mi je bilo la?je dvigniti njen sede? (in njo) s pomo?jo elektrike kot v?asih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vo?njo.
Test kolen
BMW 7 je tukaj ?al pogorel na testu. Katrca je imela sede?a tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno ?ez letalonosil?ko konzolo. Pri tem sem v nepravilnem ?oferskem polo?aju, pa ?e v rebrih me seka. In imam dolge roke!
Test desnega ovinka
?al, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. ?e sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In ?emu potem obstajajo desni ovinki?
Test pogovarjanja
BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?
Test hitrosti
Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel ob?utek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obra?alo. No, kako hitro mora? voziti BMW 7, da to do?ivi??
Test pospe?evanja
Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, ?etrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sede?u. Kdo si tega ?eli?
Test udobnosti
Kon?no test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sede?i so tako udobni, da sopotnica s polnim ?elod?kom na popoldanski vo?nji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala.
a v pralnici ti operejo avto boljs kokr si ga ti sam doma?
o robovih pa nebi kr mam drugo coto za njih kr je tud tam moj avto... ni ga ?ez roke
Podvozje definitivno bolje operejo kot bi ga sam in meni je to najbolj bistveno - govorim seveda za zimska ?i??enja, poleti se pa seveda lotim pranja sam.
Hmmm ja... sej zato pa vsaka druga mazda po robovih rjavi... pozim se svinjarija in sol nabereta v robovih in skupaj z vlago je to idealno goji??e za nastanek rje.
V ve?ini pralnic ?i??enje podvozja zelo dobro opravi s tem problemom in je ziher bolj?e od doma?ega pranja.
Sem ?el v pralnico in sem skor ?e ve?jo pizdarijo naredu... eno okno zadi je blo za par cm odprto in sem opazil, ma brez zajebance 20cm predno je pri?la krta?a do okna.
Pol je bla koordinacija gibov, da sem v trenutku vklopu kontakt in dvignu ?ipo, ker ?e ne bi bila poplava pa ?e mene bi opralo...
Ma ?ist, bom kr lavor z vodo pa krta?o za?el s sabo vozit, da vsaj ?ipe spucam, ker to ni ve? resno... mogo?e bo ta teden kej bolj?, k so padavine napovedane pa se ne bo ve? tako pra?ilo.
Pri recesiji je najslab?e ravno to, da v strahu za?nejo ljudje denar pri sebi dr?at namesto da bi normalno kro?il - bolj ko se bo var?evalo slab?e bo pa s tem ne govorim da je zdaj treba zapravljat. Ne ?ivi? normalno kot si do zdaj in tro?i? normalno kot do zdaj ampak v okviru zmo?nosti brez kreditov.
No na mojih dolgih kri?arjenih po sloveniji imam pa? ?e dovolj ?asa, da se ukvarjam ?e z neumnostmi, ki pa znajo biti stra?no presenetljive.
V zadnjih dveh dneh sem bil 2x v Velenju in nazaj ter sem na odseku AC med LJ-?martnim do izvoza za Velenje pre?teval ?leperje.
V ?tirih vo?njah sem na?tel:
1. 425 ?leperjev med 13:00 in 13:30 uro (19.11.2008)
2. 507 ?leparjev med 15:45 in 16:15 uro (19.11.2008)
3. 389 ?leparjev med 13:45 in 14:15 uro (20.11.2008)
4. 567 ?leparjev med 15:00 in 15:30 uro (20.11.2008)
Samo na relaciji od MB do LJ gredo tile kamioni ?ez tri cestninske in porabijo cca 24? po kamionu. In ?e vzamem povpre?je teh ?tririh meritev pa ?e mal zni?am cifro je to cca 450kamionov/pol ure.
V denarju je to 10.800? napol ure oz. 21.600? na uro. Vzemimo cel dan oz. raje samo 20 ur in je to 432.000? na dan. Pa vzemimo 250 delovnih dni na leto je to 108milijonov?
DARS pravi, da od kamionov pobere le 110mil? na leto.
Ja fak pa sej tolk denarja poberejo samo na ?tajerki... kje je pa primorka, pa gorenjka in dolenjka, pa zdaj ?e prekmurka, pa AC do NG?
Po moji oceni na zgoraj napisano DARS pobere
na ?tajerki 100m?
na primorki 100m?
na vseh ostalih pa ?e 100m?
to je skupaj 300m? oziroma 200m? ve? kot pravi DARS... kje je ta denar? in zakaj nas nategujejo in se ?e upajo spra?evat a naj vinjeto podra?ijo al ne.
sam druga stvar je ta, da za meni je nekako brezveze it k jovotu...
prvotni namen so bli cevapi
mogoce lahko gremo na blef v petek popoldne pa bo kar bo? (v najslabsem primeru lahko gremo na kaksno pijaco ali pa druge cevape...)
Aja, pa ne bomo pustil, da nas castis...sej nisem zares mislil, da moras castit.
Je pa lepo, mamo dedka mraza na forumu
ho ho ho
hja... ?e ni? ni dogovorjeno tako, da si lahko ?e vedno premislimo pa uletimo v petek na sre?o pa kar bo pa bo... ?e pa ne bo placa pa ?e vedno lahko poi??emo alternativo.
Glede na to, da se komi uspemo kaj dogovorit bo verjetno na koncu to ?e najbolj?a re?itev pa nih?e ni v ni? obvezan....
God dammit Labi, pa glih zate se gre prvenstveno... hmmm bom jutri probal spremenit urnik na petek... sam bom res rabil potrditev do jutri, da vsaj vem kolk nas bo.
?e bo v petek sva torej midva ziher, Boj? po moje tud
Kaj pa ostali? Dejte please napisat- po mo?nosti ?e danes, da lahko jutri za?nem urejat.
Uspel sem se dogovorit za soboto 20.12.2008 za ob 17:00 ... Situacija je zdaj taka, da v bistvu zaradi zelo zasedenega termina se bo dalo dobiti le menije (jebat ga no?jo rezervirat, ?e ne bodo dovolj pokasirali ).
V glavnem glede na to, da smo na menijih zadeva zgleda takole
Zdaj pa povejte kako in kaj? Cena menija je 20? ampak glede na to, da jaz vabim pla?am polovico (Labi tebe ?astim, kot sem obljubil) tako, da na vsazga pride pol 10? + pija?a (kolkor pa? bo kdo popil).
Zment se moramo pa hitro, ker jim moram pla?at akontacijo, ki je vezana na ?tevilo oseb - zato ?e 1x prosim, dejte mi potrdit kdo misli resno.
petek je pol isti ?morn k sobota, kar se gu?ve ti?e a ne? In ?e je ?e tko se zihr loh ?e nardi rezervacja za 10 ljudi :ne vem:
ampak ?etrtek pa ni tolk ?voh... pa sej ne rabmo ob osmih zve?er... lahko se zmenmo ob ?estih, pa se vse skup zaklju?i do devetih za vse, ki imate naslednji dan zgodi slu?bo :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po testni vo?nji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo ko?ijo.
Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ?eno), cilj primerjave je pa ocenjevanje ob?utka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.
Pa gremo:
Test naklona
Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sede? sovoznice polo?il v popolnoma vodoravni polo?aj. Medtem, ko sem v katrci uspel sede? hitreje podreti (jap, v?asih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega polo?aja mi je bilo la?je dvigniti njen sede? (in njo) s pomo?jo elektrike kot v?asih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vo?njo.
Test kolen
BMW 7 je tukaj ?al pogorel na testu. Katrca je imela sede?a tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno ?ez letalonosil?ko konzolo. Pri tem sem v nepravilnem ?oferskem polo?aju, pa ?e v rebrih me seka. In imam dolge roke!
Test desnega ovinka
?al, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. ?e sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In ?emu potem obstajajo desni ovinki?
Test pogovarjanja
BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?
Test hitrosti
Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel ob?utek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obra?alo. No, kako hitro mora? voziti BMW 7, da to do?ivi??
Test pospe?evanja
Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, ?etrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sede?u. Kdo si tega ?eli?
Test udobnosti
Kon?no test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sede?i so tako udobni, da sopotnica s polnim ?elod?kom na popoldanski vo?nji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani