Riziko, da bi sedli pijani za volan, bo očitno kmalu še veliko hujši, oziroma dražji. Po novem bi kršitelju in povzročitelju nesreče v...
Mi je pa zanimivo, da se raje trudijo, da bi spravili tudi družino povzročitelja v hudo situacijo, ker če bo to sprejeto se bodo rubile hiše, stanovanja, avtomobili itd itd.
Je pa res, da smo do alkota v Slo tako neskončno popustljivi pa bi se dalo lepo z eno potezo zadevo razrešit in nad določeno mejo alkoholiziranosti ali zadrogiranosti samo spremenimo kršitev iz prekrška v kaznivo dejanje pa lepo čuzica za leto, za povzročitev nesreče 2 leti in za smrt soudeležencev pa minimalno 5.
Sej ne da bi zagovarjal Fuksa, ampak vseeno je to laho prvih 10.000 do 20.000 km nekoliko višja poraba. pol k se bodo materjali mal med sabo pokompali in se bodo "lufti" zmanjšali bo verjetno pil manj. Do takrat pa mogoče res vsaj na dva tanka sčekirat olje, da ne bo presenečenj pa kantico s sabo.
Zakaj pa se ne bi odpeljal po kakem bike ride parku? Bolj počasi a vendarle. 😊 Kolega, dve leti mlajši, se redno vozi v Dolomite in se spušča z kakih dvatisočakov. Pa ni nič bolj fit kot sem sam. Bomo videli. A se kar nagibam v nakup tega kolesa.
Pa sej se ne gre kolk si fit, ko se razletiš te skup sestavi mogoče samo mladost. Pri teh letih, kot sva ti in jaz pa je loterija. Sej te ne prepričujem, ker se boš itak sam odločil kako pa kaj.
Drugač pa še nekaj, jaz sem se z biciklom najbolj razletel, ko sem šel počasi - trenutek je popustila pozornost, ker je šlo počasi, pa sem že zgledal kot Neymar.
Ker je kolo res masiven brez podpore motorja trpiš za brezveze. Osebno veliko dodajam na šunke tako, da mi 750Wh baterija zdrži okoli 140km (praktično 99% na ECO - Tour samo v hujših klancih, EMTB sem samo 1x uporabil v nekih jebenih rovtah, Turbo pa samo sprobal kaj sploh to je). Ok ne naenkrat ampak jo tudi po par dni ne polnim, ker vsaj tu ni strahu, da če ostaneš brez, da moraš pomoč klicat. Še vedno bo šlo na noge.
V glavnem @Alex , točno si določi kje in kaj boš vozil, da ne boš naredil overkill in kupil nekaj kar ne rabiš. Dvomim, da boš pri tvojih letih downhillal po kakih bike ride parkih, skakal čez korenine in dropal s skal. Leta so tu in ti odsvetujem to početje in to iz lastnih izkušenj. Je smešno in zabavno dokler ne padeš in padeš sigurno od tu naprej je pa bolj ali manj sreča, da je padec neboleč.
Za vse ostale zadeve pa naj bo makedam, gozdne poti, al pa asfalt in kolesarske steze je hardtail najboljša izbira. Vse je lažje z njim, od transporta, vzdrževanja, nižje cene pa še ne zgledaš smešno, ker fuly je res bolj za ekstremnejšo uporabo mlajših kolesarjev.
Tudi tale škoda bo narastla in ne bo ostalo pri 400m€. Je pa res, da neki je tako imenovana realna škoda, nekaj pa škoda, ki pove koliko denarja bo potrebno za vrnit nazaj v normalo. Kle je največji problem, ker recimo 20 let stara hiša z 20 let staro opremo je vredna toliko in toliko za zamenjat vse in postavit po današnjih cenah in standardih pa bo znesek vsaj 2x višji. Zdej a je to prav, da se ocenjuje na tak način ali ne je druga zgodba ampak to je še vedno zgolj ocena škode oz znesek za odpravo le te.
Vsi pa vemo, da če razbiješ 10 let star avto, da ne dobiš novega tudi če je vse zavarovano ampak le 60% vrednosti Eurotaxa a tukaj so pa vse avte, ki so poplavljeni in uničeni šteli na novo vrednost, tako kot stroje v firmah, belo tehniko po somovih itd itd. Ja pol pa napraskaš tele silne milijarde.
Ampak to ne pomeni, da bodo ljudje, podjetja in vsi ostali dobili teh skoraj 10milijard€ oziroma se ne bo zbiralo te ocenjene miljarde. Tako, da realna ocena vložkov s strani države bo verjetno "le" nekje okoli 2 milijardi pa še to v razdobju vsaj 5 let. Jebat ga to je resnica pa Taubi gor al pa dol in enako bi bilo al bi bil Jajo, Cmerar al pa Šivilja na vladarskem stolčku.
Saj veš kaj mislim - govorim o tem, da nas lovijo na razogljičenje in ekologijo pa namensko izpuščajo neprijetno resnico. Ker če bi jo obelodanili bi padla zgodbica o ogljični nevtralnosti in ekološki ustreznosti.
Omejili že, a ne na račun varnosti. Mislim, pnevmatike in zavore niti približno ne onesnažujejo toliko kot izgorevanje fosilnih goriv.
Sicer pa bi bilo bolj pošteno, če bi npr. cestno takso pobirali glede na težo vozila - bi 2T in celo 3T EV krave plačale znatno več.
Slabo misliš, pa katero onesnaževanje sploh imaš v mislih? A govorimo o onesnaževanju al o izpustih. Sej vemo, da CO2 ni strupen, ker če bi bil bi se samozastrupili že pri dihanju.
Upam pa da veš kolk teh izpustov nastaja pri izdelavi predvsem baterij? Če bi si nalili čistega vina in upoštevali vse lahko z elektrifikacijo kar nehamo.
No glej no glej no, pa kako je to možno, sej Snežkota sploh ni poznal in niti ni vedel kdo je. Zdaj je pa zaradi neznanca odstopil. Ja ti bogeca, a se mu je sfrenkljalo mrbit? 🤣
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole bi rekel, da je resnična zgodba.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani