Tole pa men ne zgleda čist nič praktično. Delaš gnečo, ko postavljaš to grdosijo in ko jo pospravljaš, spodaj pod njim pa razen flikarije ne moreš delat nič pametnega. O kakih popolnih menjavah asfalta ne prideš niti zraven s hruško še manj pa z asfalterjem. Tko, da BS v glavnem.
Bemtiš, ko tole berem... Saj me boste spravili do tega, da bom na naslednjih volitvah res Janšo volil...
Uff kaj se sprenevedamo... ti itak Janšo voliš od nekdaj tko, da če boš še enkrat ne bo razlike. Pod Janšo je blo pa vedno super fajn zato smo ga vsakič vrgli, ko je bil na oblasti.
O ja.... tale trasa me je enkrat pred leti hotela uničit. Tisti makedam ob Dragonji, vročina pa samo navadna voda s sabo (pač idiot). Tko brez moči se nisem nikoli prej počutil kot takrat. Jedva sem se privlekel nazaj v Koper.
ampak roko na srce... samo potrošni materjal, ki pač spada k vzdrževanju avta... nimaš kej avto neki stane, razen @dvorjan EV, kjer ne rabiš servisirat, samo v graben zapelješ, ko je nekaj narobe. Do takrat, ko bo nekaj narobe pa samo upaš, da bo čim dlje šel. 😄
ps. ne me preveč resmo jemat, ker je samo mal heca. 😜
In kaj bi bilo potem, če bi res imel neko zver, ne vem McLarna, potem boljše da zaradi omejenih nevoščljivih ljudi sploh nikoli ne zapusti garaže?
A na to moram odgovorit? Da, garažo pa da je vikend avto. Tko, k recimo si jaz ne upam pustit e-bika nikjer, da ni pod budnim očesom, ker bo hitro dobil nogice. Avti težje dobijo nogice, se pa nevoščljivost zelo hitro podpiše na pleh.
BMW-ja imaš... to je problem v glavah takih omejencev, da se spravijo škodo delat.
Sodelavec od brata se je soočal z enakim problemom. Dokler je imel partnerico, ki je "zahtevala" da ima BMW-ja so mu ga stalno rajsali, butali, mazali na javnih parkiriščih. Zdaj k se je babe losal in zamenjal tud avto, da ni več BMW pa se samo smeji in pravi, da v treh letih tud ene stvari ni bilo na istih parkiriščih. Torej to pač ne more bit naključje in z lastništvom BMW-ja pač kupiš tud to sranje.
Pazi to... Severna Karolina je izglasovala prepoved nošnje medicinskih mask.... zdaj jih je strrah, ker se uporabljajo za kriminal. Se pravi zdravje ni več pomembno, zdaj jih je strah kriminala. 🤡
Mislim, da je predvsem problem v našem nesposobnem golobnjaku ali kurniku. Niso na žalost naredil nič v tej smeri.Ja so, nabili so davke, cela država jim štrajka, vse gre v maloro. Tako, da se ni za čudit, da smo trenutno na dnu lestvice. 😉
Itak ne razumeš, tko da se ne bom trudil razlagat. 😐
Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.
Sem probal 1.8 v Aurisu Touring Hybrid. Zarad menjalnika sem pričakoval, da bo bistveno slabše pa zanimivo ni bilo tako hudo. Če si konj bo tulilo, če pa imaš nekaj občutka na plinu in ko ga pogruntaš se da čist lepo spodobno peljat brez, da si konkurenca skuterjem.
Sem tudi sam ljubitelj bencinskih avtov, ampak npr. Mazda6 je vrhunec bencinskih motorjev 194 konjičkov, pri marsikateri znamki je to komaj sredina ponudbe. Enostavno NA 200PS danes ni neka številka, nad katero bi ljubitelji bencinskih hlapov skočili do stropa od navdušenja. Včasih je bila MPS zverina, zdaj je pri nas ni več na voljo.
200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.
Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
Huh. Nikoli nisem bil tako premožen, da bi gledal rang Mazde6. Pa sem kar privzeto vzel za C segment in eventualno D.
Moja napaka.
Pa sej Mazda 6 je imela vedno dokaj normalno ceno. Mene je prišla leta 2019 "le" 29k€ pri revolution opremi in 150KM dizlom. Cene so s SUV-i zdaj zbezljale na 50k€, kar je za moje pojme pač preveč pa ne glede katera znamka gor piše. Pa ne, da ne bi mogel zbrati tega denarja, ampak pač ga ne dam toliko za avto. Enostavno ni vreden toliko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
parkirnino
Povezava za deljenje
Deli na druge strani