Pol pa prideš do take situacije ceste in pod milim bogom ne veš kdo je desni s prednostjo in kdo levi, ki je nima. Če samo upoštevaš potek ceste in pravilo srečanja ter, da ima prednost tisti, ki nadaljuje po prednosni ali zavija na svojo desno ne moreš nikakor zgrešit. Tisti, ki pa levo zavija na stransko je pač nima, ker s svojo vožnjo seka pot drugemu vozilu na prednostni cesti.
Dejstvo... zato je pa noro, da v tako jasno situacijo rinejo odgovor, ki ne dela nič drugega kot ustvarja zmedo. Desno pravilo nima tukaj kej delat. Desno pravilo je zgolj in samo pri križišču enakovrednih cest in to je to.
Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo
Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?
Ne resno. Očitno se čedalje bolj pozablja, kako se obnašamo v križiščih po pomembnosti signalizacije. Se pravi: policaj ima najvišjo veljavo, če policaja ni so potem semaforji in pravilo srečanja istočasno. Če semaforjev ni so naslednji po pomebnosti znaki skupaj s pravilom srečanja. Šele zadnja zadeve, ko v križišču ni ničesar sta desno pravilo in pravilo srečanja.
V tem primeru imamo znake in zgolj pravilo srečanja pa ne glede al gre cesta naravnost, al zavija v Y al pa pravokotno v T. Dejansko ni pomembno. Recimo glavna cesta lahko zavija za 90 stopinj, ali 45 al pa mogoče samo 10 stopinj ali pa celo je ravna in v kateri fazi se odločaš med pravilom srečanja ali desnim pravilom. Tole je samo, da se zmede voznike in dela nepotrebni kaos, ker pravila so čist jasna.
Mi smo bili pred korono ene 3x na leto v toplicah za več dni. Slovenske gorice so bile naša priljubljena destinacija - lepo za kolesarit, krasni ljudje, vina dovolj.
Potem so prišli turistični boni ki so folk navadili, da je čist kul, če gredo stvari za 50+posto gor.
Sedaj ne gremo več ta.
Družinska prijateljica spremlja moža v Dolenjskih toplicah na rehabilitaciji. Samo zanjo polpenzion za 14 dni cca 2000€.
A hočeš slišat dobro stran te situacije? Za 100€ si si kupil mir in ne boš rabil več posojat mogoče celo večjih zneskov. Tud če ti ne vrne ni konec sveta, ti maš pa dobro šolo, da naslednjič ne greš več na led.
Nope, vzgon vode preprečuje, da bi avto s silo priletel ob tla. Nikakor se ne more takole poškodovat tudi ob padcu v vodo, vsaj ne s tistega pomola. Tolk je pred leti kolega zvrnil svojega SUV-a, ko je zadel ob robnik in ga je vrglo na streho. Identična poškodba.
Eno vprašanje - a kdo verjame tejle zgodbi, da je samo pozabil ročno? Avto ima pa sesuto šipo stolčeno in spraskano streho. Tole se je divjalo, prevrnilo na streho nato pa so ga zapeljali v morje, da se iztrži zavarovalnino.
To si še za las ujel kupovalno histerijo. Takih nerezonskih kupcev je pa počasi zmanjkalo in zdaj kupujejo tisti, ki jih prodajalci težje nategnejo oziroma se sami ne pustijo nategnit. In edina stvar, ki bo to ponovno spravila v normalo, da se bodo prodajalci počase zavedali, da imajo "samo" rabljen avto in ne vreče zlata za prodajo.
Pa ne mi zamert, ker sem direkten in zapisano ni letelo na nikogar osebno. Če mi ne verjamete pa si poglejte cene novih in cene rabljenih pred korona histerijo. No tisto so bili normalni časi in pravilna razmerja novo/rabljeno... tole zadnjih nekaj let je pa samo
Ne bi rad pamet solil, ker vsake oči imajo svojega malarja. Ampak vseeno, če bi sam bil pred izbiro bi dal gor samo ene hude feltne. Pa luči spolirat in to je to.
Sovražim kolesarje. Se ne umaknejo par km, ko jih ne morem varno prehitet s tovornjakom...ko sem zunaj pred hišo, slišim neko dretje in kričanje, pol pa 3 ali 4 kolesarje, ki se "pogovarjajo" med vožnjo...se po mestu ne vozijo po kolesarski stezi...
Te čist razumem in se strinjam s tabo pa sem kar veliko na kolesu in se imam tudi za kolesarja. Včasih mi je tako nerodno, ko vidim kaj počnejo pol pa folk mene glede, k nimam s tem nič razen, da sem slučajno tam na kolesu in spoštujem CPP.
Me včasih ima, da bi se zapeljal za kakšnim in mu prisolil kako vzgojno ali dve.
Motim se, a res? lansko leto so že pošteno gagali in prva reakcija je bila, da so prodali Polstarja, ki je zdaj direktno v rokah delničarjev Geeleya.
Poleg tega se hočejo v petih letih transformirat v only EV proizvajalca, ker bo še dodatni udarec. In je made in PRC ni enako kot če gor piše made in Sweden.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pol pa prideš do take situacije ceste in pod milim bogom ne veš kdo je desni s prednostjo in kdo levi, ki je nima. Če samo upoštevaš potek ceste in pravilo srečanja ter, da ima prednost tisti, ki nadaljuje po prednosni ali zavija na svojo desno ne moreš nikakor zgrešit. Tisti, ki pa levo zavija na stransko je pač nima, ker s svojo vožnjo seka pot drugemu vozilu na prednostni cesti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani