Se pravi pomočnik pomočnika oziroma vodonoša po domače. Rogla mora it v neko drugo ekipo.
Rogla ima realno le še nekaj sezon kariere, medtem tako Kuss kot Jonas pa še vsaj dobro desetletje. In načeloma vedno, ko je starosta v neki ekipi z možnostjo zmage se je delalo za njega. Za Kussa in Jonasa bodo pa delali mlajši kolesarji, kateri pridejo na vrsto kasneje. Itd se to načeloma odvija.
In evo ti ga na - sej res ni treba bit genij, da se tole pogrunta - Rogla odhaja iz Jumbo Visme.
Ker se z višjo hitrostjo povečuje varnostna razdalja, isti avto porabi večji odsek ceste.
Tole @Janez007 se pa ne morem strinjat. Čist preveč poenostavljaš zadevo in iz fizikalnega stališča nimaš prav, ker si pozabil bistveno komponento in to je čas, ki spremeni komplet tvojo predpostavko.
Bom naredil tri primere pri različnih hitrostih, da se vidi, da je višja hitrost faktor, ki bi ob idealnih razmerah, pomenil večjo pretočnost prometa in ne obratno kot nam neki veseljaki razlagajo, da je treba hitrost spustit, da se pretočnost poveča. To je pač BS in velja zgolj in samo takrat, ko se je situacija že zgodila. Ne boš pa situacijo popravil, ko se še ni zgodila, ampak jo boš še poslabšal.
OK, dejmo na primerih.
Prva kolona vozil vozi s 130km/h na varnostni razdalji 1,5 sekunde. To pomeni, da en avto rabi cca 54m (varnostna razdalja plus 5m dolžine avta) ceste za svoje gibanje. Na razdalji 100km stisnemo v to kolono cca 1695 avtov in štopamo eno uro. Ker je hitrost višja od 100km/h pridejo skozi tudi tisti avti, ki so na koncu kolone in oddaljeni od cilja več kot 100km. Se pravi pomnožimo cifro avto še z 1,3 (130km/h/100km). Skozi torej v eni uri pride 2203 avtomobilov.
Druga kolona vozi s 90km/h in potrebuje 43m za en avto, kar pomeni, da jih na 100km spravimo na cesto 2325, ampak, ker se vozijo z manj kot 100km/h jih na cilj pripelje v eni uri torej 90% teh ali 2093.
Pa še tretja kolona, ki se vozi zelo počasi s 50km/h in rabi 29m na en avto, tako da jih je na 100km razdalje 3448, in jih zaradi hitrosti 50km/h le polovica od teh pripelje v časovnem roku do cilja, kar pomeni le 1724 avtov.
Torej:
Pri 130km/h je pretočnost 2203 avte na uro
Pri 90km/h le še 2093 ali 5% manj.
Pri 50km/h pa skromnih 1724 avtov na uro ali 22% manj, kot pri hitrosti 130km/h.
Zato v trenutku, ko se hitrost zaradi kateregakoli razloga oziroma motnje začne zmanjševati že sama manjša hitrost povzroči, da lahko pride do zastoja in ne obratno, da zastoj povzroči manjšanje hitrosti, kot se narobe razlaga.
In zakaj ne bi mogla bit temperatura na direktnem soncu 41? Tu govorimo o avtu, ki je bil 5 ur na soncu.
Seveda moramo prezračit. V tako vroč avto se ne smejo vesti niti veliko mlajši.
Vedno se meri temperatura zraka in ne predmetov, ki jih obseva sonce. Zato so merilni termometri vedno postavljeni tako, da jih direktna svetloba sonca ne obseva, ker nasprotno dobimo tako napako , da je meritev brezvezna in nikakor merodajna. Ker kaj ti je v tem primeru sploh povedala temperatura 41°C? Samo to, da je pač da se je merilni senzor segreval s strani infrardeče svetlobe, ki je direktno padala na plastiko ogledala al pa na kovino. To je nepomemben podatek, ker že samo, če bi šlo za bel ali črn avto bi bila razlika ogromna.
Če pa bi rad meril koliko se segreje pleh je pa tudi 41°C bistveno premalo in maš na sončen dan lahko tam 60-70 ali še več stopinj tako, da tudi kurja jajca zakrknejo, ki zato rabijo vsaj 70°C stopinj. Ampak še enkrat to so vse zanimivosti, ki kaj dosti ne povedo o ničemer. Edini relevantni podatek je temperatura okoliškega zraka na neki višini nad tlemi.
Ja, ampak notranje temperature ne vidiš na ekrančku. Vidiš samo zunanjo. Tko da notranja je seveda lahko tud 50 in več, ampak to je nerelevanten podatek. Važno je kolk je zunaj, avto je pa treba prezračit predno se not usedeš, da ni kaka pizdarija, ker smo že v letih, a ne Alex? 😜
Mal pred 12 uro sem šel proti primorski pa je stalo, žal mi je pa video že povozil loop. Mam pa posnetek, ko sem se vračal tam nkeje ob pol sedmih zvečer. Naj ne zavede, kar ure nimam nastavljene na poletni čas.
Hmmm zanimivo, le kje ima senzor? Šestka ga ima tako dobro postavljenega, da tudi če je avto cel dan na soncu, ko prižgem je temperatura mogoče dve stopinji različna od dejanske in se znivelira po cca 5min vožnje. Tko, da sam na tejli šestki še nisem videl prikaza temperature 40°C ali več.
Problem je ker se danes najdejo imbecili, ki so proti širjenju na tretji pas. Navadno so to taki, ki ne stojijo v gnečah ampak kar na pamet lapajo o stvareh, ki jih ne razumejo. Ko so odprli prvo AC 1972 leta je do danes ta odsek primorke praktično ostal enak. Halo 50 let je minilo, folku pa še vedno ni jasno zakaj so trije pasovi načeloma nujnost. Druga opcija pa je zapirat državo in uvajat kvote, kar pa nam EU nikakor ne bo dovolila.
Sej vem, da je brezveze tole limat ampak vseeno, da ne bo kdo mislil, da si zmišljujem. Vse se da preverit, tuki je samo JC zbral na kupu uradne podatke.
Seveda, če so pa presedlal na električarje, kjer moraš vozit pod 100km/h, da maš dovolj dometa. Sem bil v sredo prav presenečen, ko me je pri hitrosti 130km/h prehitel en s Teslo. Mislim, da od kar se spomnim je bilo to na AC sploh prvič in bi mu kar čestital za pogum v boju proti t.i. "range anxiety".
Drugač pa takole in to ravno v sredo na poti iz Kopra proti Lj. Spet je bilo enormno kamionov, ampak zdaj kljub prepovedi so že pogruntali, da jih noben ne kontrolira in že veselo pri 95km/h skačejo na prehitevalni pas. Zadaj pa seveda avtomobili bremzajo in pol se vsi čudimo od kod fantomski zastoji. Ja če nekdo navali na prehitevalni pas z bistveno nižjo hitrostjo od dovoljene je pač recept kako narediš za sabo zastoj, ki ga po pravilih normalne vožnje sploh ne bi smelo biti.
Torej od Kopra do Lj so tole Shrekovi stanovski kolegi uprizorili pred mano ene 4x in to trije tuji vozniki in en naš. Za dva pasova je pač tranzitnega prometa preveč pa naj vas ne zavedejo zgodbice, da to ne bo pomagalo, če bodo trije pasovi. Prekleto pomaga in tam kjer so že danes trije pasovi ne prihaja do takih zgostitev, saj je vedno opcija skrajnega levega pasu, da se hitrost ne zmanjša in ne naredi fantomski zastoj. Dokler pa sta le dva je pa vse odvisno zgolj in samo od uvidevne in neegoistične vožnje tako navadnih voznikov kot profi šoferjev, da z izsiljevanje prednosti ne povzročijo enega glavnih vzrokov za kaos na cestah.
Če mogoče kdo misli da pretiravam, je en lepih primerov vrhniški klanec iz smeri primorske pred izvozom za Vrhniko. Na tem klancu nikoli ni bilo zastojev, dokler niso postavili radarja tik pod koncem klanca navzdol. Tam navigacije sporočajo voznikom, da je radar in prihaja do naglega zmanjševanja hitrosti in zastoj je tu. Potem pa se ta zaradi harmonika efekta vleče še vsaj nekaj kilometrov naprej.
Tako DARS kot strokovnjaki to vedo ampak vseeno razlagajo, da je zato kriva premajhna varnostna in podobne nebuloze, ki jih niti fizika ne more opravičit. Če se hitrost nenadoma zmanjša imaš predpogoj za zastoj pa je varnostna prava ali pa neprava, pa vseeno pride do zgostitve.
Potrebno je odpravit VZROK zakaj pride do nenadnih zmanjšanj hitrosti ne pa palamudrit o stvareh, ki imajo zanemarljiv vpliv le zato, da se krivdo zvrne na vse udeležence v prometu v stilu, da so krivi ker se vozijo samo po en v avtu, kot to razlaga nesojena komisarka Alenka.
Powerbox maš nastavljen "na preveč". S tem, ko preslepi CPU in porine preveč goriva v mešanico to zaznajo senzorji na izpuhu in CPU začasno zmanjša dotok goriva ali pa celo butne v safe mode. To sem se sam igral pri prejšnji Mazdi in kljub temu, da je imel 10 stopenj nastavitve je še pravilno delovala največ na 4. stopnji.
Poglej si video, da ne boš čudnih stvari spraševal. Ja model je mednarodni strokovnjak s tega področja, razen če pač verjameš samo točno določenim "strokovnjakov". Je že med plandemijo opozarjal pa so ga utišali, tko da je kr verjetno da ima prav.
Mislim, da je čas, da razglasiš rdeči al pa vsaj oranžni alarm, ker tole je nov vročinski val. Starejšim in bolnim priporočamo zadrževanje v klimatiziranih prostorih, ostalim pa pitje veliko vode nekje od 5 - 10 litrov na dan in odsvetujemo intenzivnejšo telesno vadbo na prostem. Kolesarje naprošamo, da naj raje uporabijo sobna kolesa in se preventivno cepijo proti koronavirusu.
Nisi se nategnil. To bo delal, saj je novo vozilo, to boš imel 10 let mir. Imaš garancijo, če se tkole pripeti kaka napakica, pelješ na servis, pa porihtajo 👍
Ne vem, ampak Mazdaši smo navajeni, da pri novih avtih ni težav. Verjamem pa da nas zato lastniki drugih znamk smatrajo, da smo mehkužni.
đabe je tole, če ne deluje. V sredo je bil lep srednje močan vetrček pa sta obe imele lopatice obrnjene na nož in se nista vrteli. Tolk o elektriki iz vetrnih turbin.
Škoda je že narejena in dejansko držijo njegove navedbe. Največ presežnih smrti je še vedno v visokoprecepljenih državah. V tistih, ki niso imele visoke precepljenosti presežnih smrti ne beležijo ali pa so celo pod povprečjem. Kdor ne verjame kar sem napisal gre lahko preverit - podatki so javni z uradnih strani statističnih agencij posameznih držav.
@Tilen5, v četrtek, ko smo šli na pogreb tašče, se mi je zdelo, da so na vrh Rebrnic postavili pol veternice. A kaj veš, a bo tista veternica, ki tam že stoji, dobila sosedo?
Tale stavek se pa bere kot: "šli smo na pogreb tašče, bil je res lep dan za izlet." 😟
Čudne izjave v članku, kjer opisujejo padec prodaje majhnih avtov in manjših enoprostorcev. Mislim, če jih pa umikajo iz ponudbe, da jih dejasnko še kupit ne moreš. Folk si želi take avte a jih ne more kupit in pol si reče, pač ne bom menjal.
Po drugi strani pa gleda ceno večjega SUV-a in LGV-ja pa si misli: rabim plac pa je LGV cenejši in zato prodaja LGV-jev narašča. Mogoče je mal v šali, mogoče pa ne.
V naši ulici je 9 hiš in sosedje si lastijo 4 potniške kombije. Pa nihče nima velik otrok, ampak enostavno je izbira takšna, da se jim enostavno bolj teli kombiji splačajo kot pa recimo SUV-i, ki so dražji in manj prostorni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In evo ti ga na - sej res ni treba bit genij, da se tole pogrunta - Rogla odhaja iz Jumbo Visme.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani