Pa mi ti genij povej kako naj se pelje po pol?je v jutranji gne?i in vseeno ujame rok?
Druga?e pa kot je meni jasno mora? po 4,5 urah vo?nje obvezno narediti 45minutni odmor oziroma ga lahko koristi? znotraj tega ?asa 15min + 30min. A ni bolje, izkoristiti tega ?asa odmora v situaciji, ko se delajo gne?e in se ne premakne? nikamor in dejansko vozi? takrat, ko je najbolj teko?e? po 9 urah vo?nje je pa treba narediti po?itek in takrat se ne vozi. Se pravi ?e ne goljufa? in ?e gre vse po najbolj?em planu lahko naredi? najve? 800km/dan.
Kaj pa delovni ?as? Kaj pa po?itek? Nekaj ve? glede vo?nje, vsega pa ne...
Ne samo zaradi tranzita, ampak zaradi gu?ve je smotrno z javnim prevozom v slu?bo...
Tisti, ki ne veste, kak?en je poklic voznika in delo voznika, ne pi?ite bu?k...
Tovornjak ima razklad v Celju ob 10ih... Naklad v LJ...tovornjak za?ne v NM...tovarna v LJ za?ne ob 7ih... Kako bi to re?il?
Tovornjak v tranzitu, dela pavzo v MB...gre v Madrid...vsaka ura in ?as vo?nje mu je pomemben...
Tovornjak iz MB gre v KP poln, ima razklad in naklad v Postojni do 14e ure...
Pa mi znanstveniki razlo?ite, kako, kje in kdaj naj se mimo svete Ljubljane pelje...
Da ne govorimo o dostavah v trgovine v LJ...pa dostave v skladi??a v LJ, pa iz skladi?? v LJ... Tu je tema za me?anje megle in zaslu?ek DARSa...ni namen takrat poceniti cestnino, ampak v drugem ?asu podra?iti...
Ne dam ti prav. Tip bi MORAL spremljati in sli?ati sireno! V avtu NE sme? imeti preve? naglas radio! V kri?i??u MORA? pa sploh biti pozoren tudi pri zeleni lu?i.
Sam sem najmajn 50x ustavil na zeleni lu?i...pa bi se komot zaletel ali koga podru...
Ta avto sploh ni tako zvo?no izoliran...dedek je pa...
Tudi povzro?itelj bi moral dobiti kazen, ker ni spremljal prometa. ?e je vse normalno, se sli?i zvok sirene, ko si tako blizu in bi moral biti previden.
Kako bi vsak posameznik gledal na takega, ki bi zaradi njega, koga od svojih izgubil...ker bi re?evalno vozilo razbil...
Ni vse peljati, ampak tudi spremljati. Se pa sli?i zvok sirene, ?e si tako blizu.
Bil v NL...Amsterdam...4 pasovnica...levi pas prazen, na drugem sem jaz s 100 na uro, na tretjem in ?etrtem ostali avti...bil z busom...
Zakaj je gor visoka povpre?na hitrost? Ker promet poteka teko?e...tretji pas 98 km/h, ?etrti 95 km/h.
Estonija, z mazdo vozil po predpisih in bil najhitrej?i...Latvja, vozil po predpisih, bil najhitrej?i...poraba 5,7...omejitve med 80 in 100 km/h. Povpre?je visoko... Na Poljskem vozil 160 km/h, povpre?je enako...veliko pospe?kov in zaviranj...poraba malo pod 7...
Kaj sem ugotovil...vozi po omejitvah in pride? poceni in dale?...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se la?je do ponesre?enih pride.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani