Jaz pa tega fuzbala ne razumem. Cel kup tekem se kon?a z enajstmetrovkami. Zakaj morajo dve uri me?kat, zakaj se ?e takoj na za?etku tekme ne lotijo enajstmetrovk, pa da gre potem folk ?imprej na pir.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jest sem na Logitechu ze dolgo dolgo, s kolegom sva ene 3 leta nazaj nabavila G502-ke in...mmmm. Super mi?. Imam pa ?e vedno mojo staro g400s ki potuje skupaj z laptopom in ?e vedno no?e crknit; dela bp. Pri nekaterih stvareh se splaca biti brand whore. #mazda
?e nisem do?ivel da logitechu nebi crknila leva tipka.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zato ker,vsaj po mojih izkusnjah, uporabniki e-"koles" dostikrat gledajo zviska na normalne kolesarje.
Osebno tega nisem do?ivel, zato ne verjamem v obstoj tega razloga. Prej bi rekel da gledajo z vi?ka nekateri mladinci ki so jim fotri kupil draga enduro/dh kolesa.
Isti problem popolne netolerance e-kolesarjev je bil na Tabli (slovenski mtb forum) izra?en od ljudi ki se imajo za avantgardo slovenskega mtb-ja. Kot sedaj proti e-mtb, so na taisti Tabli par let nazaj zganjali exorcizem nad 29 colarji, danes pa od teh exorcistov polovica vozi na 29", druga polovica pa na 27,5+ (ima podoben premer 29colarjem)
Jest je podal dobro primerjavo z ?vojno? med motoristi in maxiskuteristi, Enako obstaja tudi nekak?na "vojna" med cestnimi kolesarji in "traktoristi" kakor le ti imenjujejo MTB-ja?e in ka?e na ozkost teh ljudi.
Nejc, glede na to, da pa ti vozi? tako cestno kot mtb, posledi?no zagotovo ne spada? med ozkoglede kolesarje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Obstaja tudi merjenje ?irine sedalnih kosti, da sploh ve? v katero kategorijo spada? oz kje za?eti s preizku?anjem sede?ev. Ne vem to?no kje to delajo, povpra?a? v kolesarskih ?tacunah.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri sede?ih je tako da ne pa?e vsaki riti vsak sede?. ?e ve?, istemu ?loveku pri dveh razli?nih biciklih (razli?na dr?a) ne ustreza isti sede?. Sam se nisem podal v zahtevno operacijo iskanja pravega sede?a, pa? trpim.
Edini na?in najti pravega je, da si sposoja? testne sede?e in najde? najbolj ustreznega. Mislim da pri nas Bajkmanija sposoja WTB sede?e, vsaj neko? je.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Res se je za vpra?at od kod toliko neverjetne sovra?nosti. Tolerira se vse, od nadle?nega ?atlanja (namenoma dal primer Kobari?kega stola) do uporabe ?i?nic. ?e pa nekdo pribrca na hrib, pa da mu z ene 100w pomaga elektrika, je pa ta osebek direk za na kri?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tudi sam delam isto. Z mtb mi je glupo se peljat po asfaltu iz lj do za?etka vzpona na Krim, zato se do tja zapeljem z avtom.
Plus da unicujem gume, prometna cesta plus to, da v?asih pac nimam 4h ?asa za bicikel...
Nima? 4 ure ?asa za bicikel? Potem si naravnost idealen kandidat za pedelca. Pa ?e na tisti Krim ki ga ima? ?isto blizu se ti nebi bilo treba z avtom peljat in bi lahko ?el tud po kak?ni drugi poti dol.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Torej jaz , ki sem Ljubljan?an, nebi smel dati kolo v avto, se zapeljati v Kranjsko goro in potem iti na Vr?i?,mangart, Trbi?... ? Torej naj se vsak vozi samo po svojem obmo?ju?
?e se z avtom pripelje? na Kobari?ki stol potem pa na bicikl, to ni kolesarjenje. ?e gre? iz Kranjske gore na Mangart potem ?e mogo?e, do Trbi?a gre? pa lahko tud iz Ljubljane.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e mene vprasas tudi:) in tisto bitje ki sedi gor ni kolesar ampak vse kaj drugega.
Meni se zdi da tudi tisti kolesarji ki z avtom pripeljejo nekam kolo da se potem tam vozijo, niso kolesarji.
Kako zelo bi morali ?ele ozmerjat tiste, ki za vzpon namesto 250W elektromotorja e- bajka raje uporabijo 200KW, kolikor znese mo? motorja gondole na Veliko planino (Labi pa njemu podobni)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jaz sem jih kupil v Lidlu in jih dal na vse vozi?ke/otro?ka kolesa.
Sploh ni primerjave z obi?ajnimi "ma?jimi o?esi" (kakr?ne predpisuje zakon). Tele "3M spoke refctorji" so izjemno vidni tudi od spredaj / zadaj pod ostrim kotom in ne samo od strani. Toplo priporo?am.
Druga?e pa, utripanje ?e za na balanco ni, kaj ?ele za na ?elado. Nemci ?e vejo, zakaj v prometu ni dovoljeno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vsi uporabljajo lu?i podnevi- avtomobilisti, motoristi... samo kolesarji kot najbolj ogro?ena ?ivalska vrsta jih nimajo.
Dnevne lu?i na biciklu sem za?el prakticirat s kolesarsko prikolico za otroke. Prednjih lu?i vidnih v son?ni svetlobi je v ?tacunah morje, zadnje so redkost. Kupil Lezyne s 70lumni rde?e svetlobe, ozek snop, v soncu vidna 1/2 km, pono?i na samo 5 lumnih rahlo slepe?a za avtomobiliste (obrnem navzdol).
Taisto razsvetljavo mulci od 3leta naprej uporabljajo na biciklu v cestnem prometu, ker tak drobi?ek je te?ko opazit.
Kar se ti?e vo?nje pono?i, za na asfalt ne rabi? kaj dosti od lu?i, tolk da vidi? kje je cesta.
Ko me zdravje ?e ni toliko je.. sem MTB precej vozil pono?i. In v gmajni na spustih blato dobesedno pije svetlobo, tam pa res svetlobe nikoli ni dovolj. Iz prakse (govorim za tehni?no zahtevne spuste) - najbolje je po lumnih imeti enakovredni lu?i, eno na balanci z malo ?ir?im snopom - sveti? predse, drugo na ?eladi z o?jim - sveti? dlje in ?e pomembneje, -v ovinke. Z enakovrednima lu?ema na razli?nih vi?inah pridobi? tudi manj ostre sence.
Seveda pono?i vo?nja nikoli ni tak?na kot podnevi, ker te zje.. pomanjkanje ob?utka globine. Pa tudi manj kot 5cm mimo moje noge je ?e pri polni brzini ?el v popolno ?pico o?iljen kol - svetlozelena praprot je odbijala preve? svetlobe da bi pravo?asno opazil kaj je pod njo.
?e ena zanimivost, vo?nja navzgor samo z lu?ko na balanci po kak?ni ozki skalnati potki ko v prvi lovi? ravnote?je in posledi?no na polno opleta? z balanco - dalj ?asa opletajo? snop mi je povzro?i slabost, zato za navzgor obvezno lu?ka na ?eladi ki je bolj pri miru.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zve?er ?el na bicikel stestirat popravljen battery pack za mojo me?ik?ajnko (kitajska kolesarska lu?ka). Po tanovem je sedaj polovica baterije sestavljena iz sonyjevih li-ion celic iz prenosnika starih ene 18 let. In deluje
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kakor kak?no. Ene majo razne "master linke", "magic linke"... nekatere (tovarni?ko) pa ne. Potem je to podobno kot pri motorju. Za na pravo dol?ino skraj?at pa zopet rabi? orodje. Ampak jaz sem samo teoretik - sam ?e nisem menjal verige.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e pa pelje? na servis , ti bodo pa zihr dali pravo verigo,menjava pa stane ene 10eur.
Nimam orodja za menjavo verige, imam pa merilec raztegnjenosti. Na servis zapelje?, pa ti zamenjajo verigo in ?e mal pogledajo kolo.
Kot zanimivost, moja najdra?ja ima verigo raztegnjeno po dobrih 3 sezonah toliko kot je na mojem biciklu nova. Je pa res da 44kil pa? ne more neke hude sile verigi storit.
@Boss, glede na tvoje brutoregistrske podatke bi moral ti merit verigo po vsaki vo?nji.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povsot pri vsakem ?portu je isto. Meni bolj poznana je bila plezarija - vedno se je na?el kdo, ki je ?iril svoje prepri?anje, da edino njegov ?port je zveli?aven in to edino na na?in, na kakr?en ga on izvaja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sem bil opozorjen in pripravljen na to, da imajo Soniji dale? najbolj obupen na?in menijev spljoh. V?eraj zve?er se nisem uspel do konca prebiti skozi nov fotoaparat, danes nadaljevanje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z elektri?nim al navadnim?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani