Drži, da so bili mladi zdravniki slabo plačani ampak to je bilo narejeno v zdravstvenem sistemu, ki so ga upravljali starejši zdravnik. Le ti so želeli, da jim ne pride preveč konkurence, ker na tak način si lahko zvišujejo svojo vrednost pa še nihče od mladih jim ne bi hodil v zelje. Zato imajo prste vmes pri vidokošolskem študiju zdravstva, zato pridejo ministri vedno iz njihovih vrst, zato na vodstvene položaje bolnišnic, ZD-jev praviloma in v ogromni večini prihajajo zdravniki. Zadeva je v bistvu kasta, ki je dejansko zaprta in deluje po skoraj mafijskih načelih. V nobenem drugem delu javnega sektorja ni tako ali pa vsaj ne tako drastično.
Kar se pa tiče izobraževanj je pa tako, da pri nas se izobraževanje poravna iz proračuna, se pravi denarja nas vseh in upravičeno bi bilo, da se to nekako vrne v sistem. To so skušali zdaj uredit z zvišanjem plač s prestavljanjem mladih zdravnikov za 5 plačilnih razredov navzgor in to celo brez zahteva, da bi mladi zdravniki morali delati v slovenskem zdravstvenem sistemu vsaj toliko let kolikor so se zastonj izobraževali. Ampak, ko je to kasta starejših mafijcev.... ekhm... zdravnikov videla, da bodo poskušali zadržati mlade zdravnike v sistemu je bil ogenj v strehi in grožnja s stavko.
Hm.. Če sem prav razumel, ne bi smel nihče, ki je delal (zastonj) faks v Sloveniji (katerega smo mi ostali Slovenci financirali) zapustiti Slovenije, da nekako povrne to nazaj v sistem? 🤔
Problem našega zdravstva se vleče iz preteklih let, ko so mladi zdravniki množično bežali v tujino,ljer do dobili tudi trikratnk plače pri nas. In to zato, ker so imeli( imajo) kriminalno nizke plače. Govorimo o zdravnikih začetnikih.
Pustimo sedaj socialistične floskule, da so pohlepni in podobne neumnosti.
Pač zdravnik ni avtoklepar, študiral je toliko in toliko let, pa specializacije... In konec koncev, ima odgovorno delo, saj rešuje mnogokrat življenja. In prav je, da so bogato plačani.
To pa prinese seveda hkrati tudi odgovornost. Tukaj pa mora nastopiti vodstvo, ki podobno kot v vsaki firmi kontrolira zaposlene in tiste, ki zabušavajo kaznujejo, pridne pa nagradijo. Zafrknili so tudi z v velikodušnim podeljevanjem koncesij. Takrat se je začel propad zdravstva. Če dodamo še odtekanje denarja iz zdravstva je slika popolna.
Mah ti si s tako kratkim spominom, da po moje več kot pol leta nazaj se sploh ne spomniš kaj je bilo in kdo je kje bil - rokerji poznate ta sindrom.
Ok mal v hecu ampak vseeno v zadnjih 20 letih je bil samo Janša na oblasti skoraj 8 let. Res da je prefarban komunist ampak vseeno se deklarira strogo za desničarja. On je edina oseba s tolk leti vladanja pa je naredil kaj?
Da je opravila 800 km dolgo pot, je skurila kakšnih 10.000€ (recimo, da je bila vsega skupaj v zraku kakšni dve uri). Jaz z mojim starim požrešnim dvolitrskim turbo dizlom bi na taki relaciji porabil največ 85€ za gorivo in avstrijsko vinjeto...
Ne, imam pa svojega in se ne sekiram več za druge....
Itak se pol folka ne testira več. In potem imamo pol oddelka na bolniški naenkrat. 😊 Od tega se, če se dva testirata in imata potrjen kovid, ostali pa "kao" ne. 😊
In je, vsaj tako pravijo tej, ki ga "uradno" imajo bolj hard varianta kot je bila recimo spomladi.
Tole tako ali rako ni tema za nas ,ki imamo CX-30tke,ker imamo crossoverje.....
Samo sliko pogledaš in ti je jasno....😊 Višina 154cm pa res ni nekaj kar bi me motilo,vsak enoprostorec in 90% karavanov ima to višino pa mogoče koga moti🤔 To so samo neke kaprice posameznikov,ki se brezupno upirajo napredku in vsemu novemu.....
Itak. Nekaterim je všeč tudi hrošč in prisegajo, da, so to zadnji pravi avti. 😊
Star? Mrbit res? Ampak vseeno dovolj pameten, da vem kako kapitalizem deluje in da se trende spreminja samo zaradi zaslužkov. A to ljudje res rabijo al ne je drugotnega pomena.
Problem pri avtih je največ v tem, da dejansko od opreme nimajo kej več ponudit novega. Avti več ali manj vse rabijo in še več, tako da včasih so ljudje avte menjali tudi za to, ker se je pojavil kak nov kos zaželene opreme in ne toliko zaradi neke nuje. Trenutno je v igri le in samo še samovoznost in elektrifikacija. Ampak ker popolne avtomatizacije vožnje še nekaj časa ne bo, elektrifikacija pa zaradi pomanjkljive infrastrukture in ogromno minusov tudi ni tist želeni faktor, ki bi prepričal ljudi k menjavi vozila. Zato rabijo ta vmesni trend in to je SUV segment, ki prepričuje ljudi da to nujno rabijo. Sej SUV-i niso nekaj novega, se svaljkajo v taki ali drugačni obliki že nekje od sredine 90-ih.
Že takrat so bili dražji od navadnih avtov in zato prodaja ni nikoli cvetela. Pa bili so enoprostorci, ki so spulili kupcem še kakega tisočaka ali več in je bilo obdobje, ko so enoprostorce kupovali vsi pa al so jih rabili al pa ne. Pa ker so bili nekoliko dražji se je trend kmalu obrnil saj je bilo na trgu primerljivih ampak navadnih avtov v izobilju. Tako so le ponovili zgodbo in enoprostorcu danes pač rečejo SUV, ampak da se bo obdržal morajo zmanjšati paleto klasičnih avtov, katera jje več ali manj enkrat že pokopala predrage enoprostorce. Te napake ne mislijo ponavljat zato pa taka propaganda kot je. Nobenega ne zanima da prodaja ostalih modelov pada, ker ni dobave, ampak se nam lažejo v fris, da smo kupci tisti, ki ne kupujemo teh avtov in si želimo samo SUV-ov. Res? Verjameš v to?
Če mi dajo danes na razpolago CX-5 in Mazda 6 z enako opremo a s tem, da je šestka par jurjev cenejša.... hmmm kolk ljudi bi vseeno vzelo CX-5, če bi bila oba na voljo za takojšen nakup?
Ne vem... Verjetno bi se jih vseeno več odločilo za cx 5, čeprav sta oba modela stara i(10 let) n precej že zastarela. Tudi face lifti jima ne pomagata več. Največ bi se jih (v resnici se tudi odloči) za CX30. 😊
To je modna muha pa kakorkoli ti temu rečeš. Sploh, če je vsiljeno s strani prodajalcev, ki take stvari vedno počnejo zato, da se dodatno zasluži. Ekvivalenten SUV je 2-3k€ dražji od neSUV modela. Enostavno potem ljudi prepričaš, da rabijo SUV in da nič drugega ni več in. Pa so šli enoprostorci v zgodovino, limuzine, HB-ji itd itd. Pa a res ljudje rabijo take avte, ki so dražji, porabijo več, ne nudijo pa nič kej boljšo izkušnjo? Ne rabijo, jih je pa potrebno prepričat, da to rabijo tudi na tak način, da začneš ukinjat vse ostale modele in bodočim kupcem razlagat, da niso več v trendu, če izberejo limuzino.
To je modna muha, ki jo je vsilil prodajalec in velja enako kot za oblačila, elektronske aparate, igrače in drugo. Sej se spomnimo kolk stvari je šlo v slepo ulico in v neki fazi bo tudi ljudem dokurčilo kupovat enako jajce z malenkostno drugačnim ksihtom in manj ali bolj zaobljeno ritjo.
Ti Boss si star. 😉 Pač old skul boj, ki ne gre s časom in trendom naprej. 😊Lahko se upiraš, a uprl se ne boš. Proti vetru pišat pač ne moreš. Tudi sam sem bil proti a sem probal in se ne bi več vrnil nazaj. Dobro, edino kak športen avto pride še v poštev. Vedno manj pogrešam 6-ko. Sedaj, ko sem zaštekal, kako se vozi pravilno ta X motor, mi je tudi ta veliko bolj v veselje. 😊
Bi znale kake limuzine obstat, predvsem pri izkoristku in podaljševanju dosega, ko se govori o elektriki...
Npr. tanov Hyunadi Ioniq 6 (limzuina) bo imel v primerjavi z Ioniq 5 (SUV) ob enaki bateriji 100km več dosega , cca 600 proti cca 500. Govorimo na papirju, realno imata oba manj...
Hyundai ioniq 6 ima količnik upora 0,21
In oba sta eno sranje od avta. Kot vsi električarji na sploh. Jaz si ne bi upal pozimi na. eno orenk potovanje z njima.
Recimo kako smučanje.
Te zna kak infarkt zadet po poti, ko čakaš kje v kaki zasneženi koloni.
V teoriji drži, v praksi pa ne toliko. Problem je to, da ob nizkih temperaturah in relativno vlažnem zraku bi to trajalo predolgo, tudi 2 dni. Vmes pa nase vleče med drugim tudi saje kurišč. Sploh je fino, če maš v bljižini soseda, ki kuri na drva al pa bohnedej na premog, ker v takem primeru je sušanje zunaj no go. Če pa posušiš v slabih štirih urah s pomočjo lahnega vetra, tako kot mi je ratalo včeraj, je pa to terna.
Pri nas je bila običajno to stalna praksa pozimi, da je pihala vsaj malo burja in se je posušilo perilo dobesedno v parih urah.
Zadnja leta je pa burja bolj redkost kot praksa in je nastal tudi pri nas problem z sušenjem pozimi. 🙄
Počasi sem se navadil na M6 z atmosferskim G165 in po praznih AC pridem hitreje, kot mi napove navigacija. 😀
Verjamem.Tudi meni je postal ta atmosferski motor zelo zabaven. Uživam,ko se priključim na avtocesto v drugi prestavi (seveda le ,ko je motor ogret), vlečem do 5000,nato tretja,enako ,četrta -peta in že imaš 150 na števcu.Z lahkoto slediš kakemu Bavarcu ali Olimpijcu?😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Rezerviral sem teden dni smučanja v Canazei-u med zimskimi počitnicami.
Upam, da pride prava zima in kaj novega snega. Da lahko testiram cx30 v snegu in hkrati tudi te izredno dobre zimske gume. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani