To bi mu bilo res najlep?e darilo ob odhodu v zaslu?en dirka?ki pokoj obenem pa dokaz, da je najve?ji dirka? vseh ?asov saj je krojil sam vrh F1 celih 15 let, prakti?no od za?etka do konca svoje kariere
Druga?e pa kaj naj re?em o dirki - ni? posebnega, ?umi je suvereno opravil s ferrarijevo doma?o dirko, Kimi se je edini dostojno kosal z njim. Odli?en dose?ek Roberta Kubice (zgleda, da je iz pravega materiala, da bo neko? tudi prvak) in velika smola ali pa pretiravanje Alonsa in malo manj?a smola Masse, da je ravno takrat zapeljal v gost dim in verjetno spu??eno olje iz alonsovega dirkalnika.
Druga?e pa sta me spet ob ?ivce spravljala Mirsad in Franci, ki bi pri tolkih letih spremljanja in udejstvovanja v dirka?kem ?portu ?e lahko vedela, da ?e Massa blokira kolesa pri zaviranju in da je skidmark dolg 60 - 70 metrov in da gre nato zaradi tega v boks ni krivda v tresenju krilc ampak je to za?lajfana guma.
Da ne govorim o njunem navija?kem poro?anju in iskanju krivcev za Alonsov odstop v komisarjih FIA-e, ?e?, da so to povzro?ili s kaznovanjem Alonsa in izgubo petih ?tartnih mest?!?!? ?e dobro, da za to nista bila kriva ?e Kubica in Massa, ki sta Alonsu dihala za ovratnik in je moral po ravnini ti??ati do konca, da ne bi bil prehiten.
Je pa ta kazen zanimiva predvsem v primerjavi s tisto ?umijevo v Monaku samo s to razliko, da se je on iz kazenskega zadnjega mesta prebil na kon?no peto in to na dirkali??u, kjer je prehitevanje skoraj nemogo?e. Prav dobro se spominjam kako je takrat Mirsad govoril, da je kazen popolnoma upravi?ena oz. celo premajhna, medtem ko pa je zdaj govoril o o?kodovanju Alonsa in kako je kazen nefer, ker je evidentno vidno, da to ni storil zanala?? - mislim kr neki, kot da bi bil isto?asno fotr in mat od Alonsa.
In da ne bi bilo konca njunega navija?tva sta se najbolj zgra?ala, ko so alonsovega dirkalnika dvignili in imeli obe?enega na dvigalo. Po njunem zato, da ga lahko poslikajo od spodaj in da odkrijejo renaultove skrivnosti - hmm katere ?e, a tiste zakaj ni ve? tako konkuren?en kot na za?etku sezone? Je pa takrat Mirsadu izpadal ena izjava, ki sem se resni?no nasmejal. Izjavil je nekaj v tem stilu, da so italijani javno obesili in razgalili Schumacherjevega najve?jega konkurenta Alonsa - nato se je hitro popravil, da gre za dirkalnik.
?e dobro, da obstajajo prenosi na HTV, kjer komentatorja veliko bolje in bolj zanimivo spremljata in podajata dirko ter i??eta dobre in slabe lastnosti pri vseh ekipah in dirka?ih in se distancirata od navija?tva in rumenega tiska. Da ne govorim o tiskovki, ki jo Mirsad, prepri?an v svoje znanje simultanega prevajanje, prakti?no uni?i medtem, ko jo hrva?ka komentatorja pustita v originalu in jo prevedeta naknadno, ko dirka?i govorijo v svojem jeziku.
Da zaklju?im: zadnje tri dirke znajo biti zanimive kot ?e dolgo ne, ker zdaj bo ?lo na no?
Ok tole je ?e precej politi?no podro?je gre pa moj odgovor pod to?ko b - fant misli, da je faca in da vse zna in pozna ter se zraven ?e zajebava pol k pa pizdarija rata je pa ves bogi in mu mora cela Slovenija pomagat potem pa je ?e tako nesramno aroganten, da izjavi, da naj mu naslednji? hitreje na pomo? prisko?ijo
Najprej je bil Manga potem risanka in zdaj film! SPloh ne gre za za?etke driftanja tukaj, ker ti segajo dlje v zgodovino kot le nekaj let. Gre se o enem fanti?ku, ki vbistvu ni ?elel nikoli biti dirka? saj je bila hitra vo?nja njemu "vsiljena" in v njej ni videl ni? zabavnega. Od svojega 15ega leta je moral za o?eta preva?ati tofuje preko prelaza Akina. In do takrat, ko je dobil izpit je bil ?enatreniran kot norc samo ni o tem nikomur povedal, ker je bilo to zanj vsakdanje. No in po spletu naklu?ij potem postane v bistvu najhitrej?i touge dirka?. Downhill dirke so zakon! Sliko tega Takumija vidi? v mojem avatarju. Sama serija pa velja kar za kultno ?tiri sezone ?teje pa par celove?ercev (v bistvu je to tudi 3. sezona). Zadnji pa je film. 4. stage je pomagal posneti in prikazati tehnike sam drift king Keichi Tsuchiya - upam, da sem prav napisal (JA MARKO, TOLIKO DA VE?!!), vozil je avte za demonstracijo, posneli so zvoke vseh pravih avtov itd... V glavnem dobra zadeva ampak, ?e se je loti? gledati se jo spla?a od 1. stagea. Po ene 5ih delih postane? odvisen od naslednjega dela saj so ponavadi dirke med dvema deloma. Za?ne se proti koncu enega dela, ko postane napeto pa si mora? ogledati naslednji del. Sledi spet zgodba in potem spet dirka....
Aja in ne zaposljuje me ve?, sem ?e kon?al z matinejo. Zdaj pa spet GT4 ?pilat (ok pa spet sem za?el Final Fantasy X )
Klele te ?isto razumem saj sem pred nekaj leti bil ?isto pe?en, ko sem gledal tole serijo. ?e me kdo vpra?a kaj je tako norega na teh risankah, mu sploh ne znam povedat (si mora sam pogledat) - v glavnem zadeva vle?e in vle?e. Potem sem na serijo malce pozabil do letos, ko sem opazil, da je zunaj ?etrti stage in potem so se ob?utki spet ponovili - cool
Po dolgem tuhtanju bi, ne bi sem si kon?no v?eraj le pogledal ta film in mi je bilo na koncu tako prekleto ?al, ker tako obupno bednega filma ?e dolgo ne.
?e za glavnega igralca postavi? enga sorry ass whiteboy trailer tresh rednecka, ki ga upodablja nekdo, ki za igranje v filmu ?e sli?al ni in zraven nima? niti po?tene zgodbe, ki jo je manj kot v podpovpre?nem reperskem videu verjetno ni niti bo?je pomo?i, da bi to bil uspe?en film.
In ker sem glih omenil reperske videje je F&F3 zgolj in samo to in v bistvu je to ?e najbolj?i del vsega tega - se pravi zlo??ena plo?evina, pomanjklivo eroti?no oble?ene ma?kice in ustrezna glasbena podlaga. In to je to.
Samo dogajanje je pod kritiko brez repa in glave z nametanimi scenami, kot bi jih delalo trideset scenaristov vsak zase in ko pride akcija je ta bolj borna od dogajanja na najslab?i slovenski dirka?ki prireditvi, da sploh raje ne omenjam recimo best motoring, top gear, fifth gear itd, ker bi to bila ?alitev za te oddaje.
In ko re?iser posku?a poja?ati dogajanje mu zgleda ne uspe druga?e, kot da se zate?e v konstantno zaletavanje z avtomobili, ki zgleda pateti?no - bum bum bum pri pedeset na uro.
Liki v filmu so popolnoma neizdelani oziroma se njihovo znanje pri pozitivcih naglo izbolj?uje premosorazmerno z zmanj?evanjem sposobnosti pri negativcih. Glavni negativec na za?etku odrift na milimetre natan?no v parkirni hi?i a na koncu ne zna niti po eni cesti peljat ne da bi se zaletaval in celo zgrmel v prepad.
Ehhh...k***c
Ma bolj?, da neham pa grem raj? Street racers Summer Action pogledat, da si ukus popravm.
seveda je popust ampak zgolj glede na obro?no pla?evanje, kjer je nekaj procentov popusta ?e pla?a? z BA kartico (ostale kartice so brez popustov) ali pa gotovino... lahko pa dobi? ?e popust na velikost paketa (?e ima? kasko z dodatki) pa ?e nekaj na stalnost
Eh, tole o mojstrstvu Alfonsa v de?ju je en velik festival kotaljenja bu?.
Hrvata sta za razliko od Mirsada lepo povedala, da so imeli ob de?ju in fajn namo?eni stezu mi?elinkoti minimalno 4 sekunde prednosti na krog - in da so Bridgestone intermediate gume en apn. Ali?ići valda tega ob svojem dretju ni opazil, sploh pa dvomim, da ima ?as spremljati ?e kaj drugega ob dirki kot "spektakularna prehitevanja" (za katera se izka?e, da gre za prehitevanje za cel krog) in pa posebno izdajo Lady special - Formula 1 exclusive: Who is the new girlfriend of David Coulthard.
Glede na ostale mi?elinkote je Alfonso vozil tam tam, celo po?asneje od Kimija (katerega je kasneje hitro dohiteval celo De la Rosa) - tu ni nobenega mojstrstva. ?e primerjate Fisica in njegovo po?asnej?o vo?njo - sta hrvata spet lepo povedala - Fisico je en seronja na mokrem, zadnje 4 de?ne dirke je letu ven, tako da to ni neka primerjava.
Tudi jaz v snegu z stoenko in zimskimi gumami prehitim BMW M5 z letnimi gumami po kaki zaviti cesti, pa ?e Gronh?lm vozi BMW - Kaj bi mu ?ele Loeb naredu
Pravo mojsrstvo je pokazal ?umaher - z istimi gumami je scal Masso (in vse na BS-ju) za x sekund na krog ?e med de?jem, ko se mu je pa za tistih 10 krogov odpulil pa itak. Noben drug Bridgestonovec ni vozil hitreje od Mi?elinkotov, ?umi je pa Mi?elinkote scal po 3-4 sekunde na krog. To ti je mojstrstvo.
Zadr?evanje 5 sekund na krog hitrej?ega De la Rose cele 4 kroge, to pa je mala umetnost. Ko je bil ?umi 3 sekunde hitrej?i, je vozil za vsakim, ki ga je prehitel, najve? krog, krog in pol. De la rosa pa..... ni ?udno, da je ve?no testni voznik.
Se pa srinjam, 3 mesto z letnimi gumami bi bilo bolj?e kot to?ka, ki je bila osvojena z de?nimi.
Alonso se je s prestopom orenk zafrknil, saj je Red Bull pobral veliko kadra prav McLarnu, pa ?e sedaj je McLarn bolj ?ajtrga. Drugo leto se bo videla njegove realna cena, ko bo vozil spet povpre?en avto in bil na istih gumah, kot vsi ostali. Prah bo ?ru, po mojem.
hvala
kon?no eden, ki ne naseda Mirsadu in splo?ni anti?umi mass histeriji in vidi F1 in stanje v njej kakr?no resni?no je...
Hja sej... ?e bi pri ?umiju odkrili 2kg prelahek dirkalnik bi ga vsi na kri? prbijali - Poljak je pa pa? rev?ek, ker se ga niso usmilili -
So si pa pri Ferrarijo ?ist sami krivi, ker so se na suhi stezi ubijali z intermediate gumami - mislim, keri diletanti in ?e bodo zaradi tega ob prvenstvo bi blo treba RB-ja in JT-ja krepko ?ez koleno in s ?ibo po nagi rit.
malce pozno ampak za take ?estitke ni nikoli prepozno - ?estitam obema za nara??aj samo, ko boste odhajali na izlete ne dopustit, da bo Kevin preve?krat ostal Sam doma (Home Alone)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tole ratuje ?edalje bolj zanimivo in samo ?akam na kak?en troboj: Poky's RX-8 vs. Dando's 350Z vs. DonFelipo's Impreza WRX
Povezava za deljenje
Deli na druge strani