To je res samomorilsko, da se v klanec teraš v vročini. Drugač pa na kolesu ni panike se tud pri 35°C vozit, ker še vedno hladi. Sam res ne v neke hude klance pa gre čist OK. Osebno mam raje 35 stopin kot pa 15 stopinj na biciklu.
Jaz pa ravno obratno. Raje imam 5 stopinj kot 30. Vročine ne prenašam in prav zato se moje kopanje konča ob 9-930.
Računaj če maš dobro povprečno(23km/h plus) boš delal 10km na ene 30min. Sam toliko, da si splaniraš vse superca. Se pa priporoča tudi kak dan brez kolesa za regeneracijo.
Ja, vem da ni dobro bit vsak dan na kolesu. Bom takrat več plaval pa bo.
Bo poleti potrebno it prej od doma, ker če ne, me bo ujela vročina.
Sem si že splaniral penzionistični lajv za poleti. Zjutraj bom vstal, recimo ob pol petih. Zajtrk. Nato grem s kolesom 50 km. Pridem domov okoli. 7. 30 ure. Grem pod tuš. In nato na kopanje. Preplavam moja običajna 2 kilometra. Tako bi lahko bilo kar zanimivo.
Kako to misliš? Če to, da bi podaljšal še kako leto potem ne. Ker sem že itak podaljšal vse skupaj za eno leto. Če pa si mislil na uživancijo, potem ja. Imam kar nekaj projektov za končati in nekaj krajev za obiskati. Da ne omenjam kolesa, ki bo sedaj moj redni spremljevalec vsak dan, če bo le mogoče.
Sicer pa trenutno sodelujem pri enem res norem projektu. Sinov kolega in basist pravkar pripravlja diplomo. Kot cilj si je zadal, da bo izdelal bas kitaro iz - kamna.
V bistvu bo kombinacija lesa in kamna.
Pri tem mu bom pomagal. Kar je lesenih komponent in elektronike ter železja v in na kitari bo moja skrb.
To si je zamislil tako, da bomo naredili vrat "neck thru" (vrat bo potekal tudi skozi trup).Tega bom naredil jaz iz 5 kosov laminiranegac lesa - javor, mahagonij, javor, mahagobih, javor. On bo sprintal z 3D tiskalnikom notranjost trupa (satovje). Na koncu bo oblekel to satovje - trup, z dvema vrstama eksotičnega marmorja.
Cilj je, da kitara ni pretežka in da zveni vrhunsko. Če bo vse v redu ima zamisel, da bi midva te eksotične bass kitare pričela izdelovati tudi za druge.
Nikoli ne veš... 😊
pred 9 urami je Alex napisal:
Danes sem imel poslovilno žukko z ožjimibsodelavci. Fak. Še dva dni delati in potem... Penzija. 🤪🤪😄
Fak, se vidi, da smo ga kar zažurali po tem, kako sem to napisal. 😄
Ja tako sem tudi jaz zaključil, lastnik SE bi imel povračilo v obliki res zastonj polnjenja EV (moja ideja je da direktno porabljas presezek s subvencioniranim pretvornikom - mokre sanje) ampak brez investicije ni 'zelenega sveta', ker pa je to več ali manj samo biznis smo kjer smo
Sem imel ta motor v CX-7, dober samo lakom lačen.......še posebej s težkim cx7, 10 je bila utopija če maš otroke v vrtcu, sestanke v mestu itd, 12 normalno, če si hotel čustva iz motorja pa 14.Uuuuuu saj res a ni bil ta moj cx7 povod za poraba izziv, do kaalmana smo šli. Boss ga je spravil na 8 al 9 ....zlati časi
V 3- ki je pil par litrov manj ob normalni vožnji. Ampak si vsaj vedel, zakaj pije.
Pri nekaterih motorjih pa ne veš zakaj pijejo toliko.
Ja, se strinjam, samo ne vem, iz katerih virov jemlješ informacije in posledično skoraj vedno napačne sklepe ... Začni navajat vire, pa ti bomo morda nekoč verjeli ... glede na tvoje zadnje objave si vsaj nekaj let vozil Mazdin 2.5 atmosferc in zraven še Mazdin 2.5 turbo.
Nisem ga jaz vozil, je pa imel sodelavec do par let nazaj mazdo 3 MPS v rdeči barvi.
In verjemi, da smo naredili kar nekaj divjih kilometrov z njo. Še Ajvar mu je montiral Mp3 player v njo veliko let nazaj. Takoj, ko jo je prodal, je novi kupec naredil totalko. O dinotu pa ne bi izgubljal besed.
Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene.
Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
Ne pljuvam. Ta njihov turbo motor je res bomba, vse ostalo pa velja tudi za naše cx30. Ne hvalijo Dinota amoak turbo. 😊
"Mazda CX-30: This vehicle is perfect if you want a compact SUV with the driving experience of a sports car. It has an attractive design, a premium interior, and advanced technology to make every journey more comfortable
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pa ravno obratno. Raje imam 5 stopinj kot 30. Vročine ne prenašam in prav zato se moje kopanje konča ob 9-930.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani