Samo čeljust si pa potem dobil novo. Pa dejmo spregledati, da si plačal nove zavore po nepotrebnem 😂
Enostavno nisem imel volje se zapenjat, ker v tej zgodbi lahko vsak trdi svoje. Oni, da so ploščice in diski potrošni materjal - jaz pa, da bi ostali celi še za nekaj časa, če jih ne bi zjebal del, ki je v garanciji.
Če bi se to zgodilo v prvih dveh letih bi se šel pregovarjat, tako pa enostavno nisem imel volje pa čeprav bi verjetno imel prav.
Mogoče so se odkupili s tem, da so me preko vrste vzeli obakrat takoj in da sem bil že naslednji dan v obravnavi - ponudili so mi ta prvič, da lahko kar pustim avto tam, sam sem imel obveznosti pa sem pripeljal naslednji dan.
Pust ti raje google translate na miru, ker verjetno se v ruščini ne reče Santa Klaus, a ne, ker to je Božiček. 😜
Zgolj za info se mu reče Ded Moroz 😎 Evo pa sem ti dal priložnost, da me z rusofilom lahko etikiraš.
pred 5 urami je Alex napisal:
December je za vse normalne ljudi najlepši mesec. Povsod se vrtijo pobožni komadi, vse je osvetljeno. Ok. Komunjare in levake moti že omenjanje samega božiča. Oni še vedno prisegajo na ruskega možaka z kučmo deda mraza aka Санта Клаус. 😊
Zdajle ugotovil zakaj so na servisu mislili, da je čeljust OK. Ko je avto hladen zavora lepo spušča, ko pa grem na AC pa sem namenoma ene 2x malce pritisnil na zavoro, da so se mal ogrele pa je spet zaštekala. Tko, da upam, da dobijo jutri novo čeljust pa da rešijo zadevo. Ampak še dobro, da imam občutek za avto, ker kaka tetica bi tole gladko ignorirala.
To že, ampak avto je še v garanciji.Ker nekaj je da je treba disk in ploščice menjat, kot potrošni materjal, čeljust pa pač ne sme štekat.
In saga se nadaljuje. Čeprav sem rekel, da je nekaj s čeljustjo narobe in da verjetno šteka, so mi na servisu zagotovili, da je z njo vse v najlepšem redu in da so se disk in ploščice pač same od sebe zjebale, ker premal bremzam. No pač ni tako in danes lepo opažam, da se je točno ta čeljust očitno spet zataknila in se disk kar precej segreva.
Sej ne vem kaj bi rekel, ampak ker se v besede stroke ne sme vtikat in sploh pa ne podvomit sem očitno tam kot pred enim tednom. 🤥
Edino kar lahko povzroči deformacijo je, če recimo spodaj na tla daš kakšne ozke remelne in bi se vtisnilo v gumo tam, kjer leži na teh količkih. Al pa da nekdo zmeče levo desno gume na kup pa da niso lepo v stolp zložene. To je pa načeloma to, kar bi v teoriji lahko ponagajalo. Drugač pa ja, tudi sam jih takole shranjujem od kar smo dobili zakon o dveh setih gum pa še nikoli ni bilo nič narobe al pa da bi bila kakšna deformacija.
Haha, 1x mesečno naj bi rotiral gume v garaži - haha pa to je da te sezuje smešno. 🤣😂
Guma, ki mora prenest maso avtomobila 500-600kg/na pnevmatiko (če avto ni glih na ravnem parkiran) ne bo deformirana pri 100kg. Naj grejo h kakšnem vulkanizerju pogledat kako je to zloženo po trije seti koles en na drugem pa se noben kej dost ne sekira.
Glede vlage pa toliko - bolj je da je vlažen prostor (seveda ne da guma stoji v vodi) kot pa presuh.
Avto nazaj, tud tehnični zdaj Ok in opravljeno podaljšanje registracije.
V glavnem, bil na Interclass cars, kjer so ugotovili, da je s čeljustjo vse Ok in so mi zamenjali le diske in ploščice. Cena? Sitnica, le 520€. 🤣
Kako naprej? Hja verjetno bom več uporabljal vsaj ročno, ki je pri meni v večini bila bolj kot ne za okras. Pa bolj bo treba divjat, da bom imel vzrok močneje bremzat. Jebat ga, poraba bo višja, ampak bom not prinesel pri servisu bremz.
Ja to je pa lastnost oz posledica dobrega vnaprej predvidevajočega voznika..jbg 🙂
Prekleto res - tolk mal bremze uporabljam, da lahko celo EV-jem konkuriram. Ni kej mi je pa vseeno čudno, da je to prvi avto zadnjih 30 let, da ni šel čez tehničnega zarad bremz oziroma celo prvi, da je v tem času sploh padel na tehničnem.
Sem bil tolk zmeden, da sem moral unga na tehničnem vprašat, kaj moram sploh zdaj narest, če avto ni tehnično ustrezen. A sploh smem se peljat na servis al moram avtovleko klicat. V glavnem, kot otroški vrtec sem verjetno izpadel. 🤣
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:
Ne moreš lih neki z ročno ustavljat, ker če se malce hitreje premikaš ti tipka ne zagrabi:) Lahko jo pa pač uporabljaš za to kar je namenjena
Mislim, da lahko do ene 10km/h... zgleda pa totalno debilno, ker bremza zagrab do konca.
Pa veš, da sem šel v zadnjem tednu parkarat res zanalašč ostro bremzat na izvozih iz AC in nisem nič čutil pa imam kar precej prefinjen občutek. Tud na mokrem, je pa res, da ni šlo do ABS-ja.
A to je resna debata, zdele sem vodo pljunil po monitorju, ker se mi je od smeha zaletelo. Še dobr, da je sam voda pa da ni škode, ker monitor je še dober in bi ga še neki časa vseeno obdržal.
Jaz sam to povem, kriminalcev podpiral ne bom, kdor pa jih je pa itak pač iste vrste tiček, da mu to ustreza. Saj veš kako to gre "birds of feather flock together".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enostavno nisem imel volje se zapenjat, ker v tej zgodbi lahko vsak trdi svoje. Oni, da so ploščice in diski potrošni materjal - jaz pa, da bi ostali celi še za nekaj časa, če jih ne bi zjebal del, ki je v garanciji.
Če bi se to zgodilo v prvih dveh letih bi se šel pregovarjat, tako pa enostavno nisem imel volje pa čeprav bi verjetno imel prav.
Mogoče so se odkupili s tem, da so me preko vrste vzeli obakrat takoj in da sem bil že naslednji dan v obravnavi - ponudili so mi ta prvič, da lahko kar pustim avto tam, sam sem imel obveznosti pa sem pripeljal naslednji dan.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani