Otroka nista bila ze 3 leta bolna! V teh letih sta oba skupaj izpustila samo 3 dni sole!!!
Dobr vam to gre. Na?a ortoka (21 mesecev, 4leta) sicer nista tako zdrava, ne moremo pa se prito?evat. Ju pa zato mamica v obolelosti preka?a. (v zadnjih dveh letih 7 plju?nic, pretekli mesec samo 9 dni zdrava med dvema boleznima (ena influenca tip B in ena plju?nica))
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Aja Katja, tole lahko potem ?e malce bolj uporabi? kot sede? za kolo. TOle ma? dejansko lahko potem kot vozi?ek, dobro res da ne more ?ist naravnost le?at, ampak vseeno. Pa za sprehode, za te?t, rolat, v hribe....ni da ni
Z dodatkom, ki se imenjuje baby sling je na?a mularija tja do dobrega leta starosti v vozi?ku tudi le?ala. Kot vozi?ek je pri na?i hi?i precej ve? uporabljen, kot kolesarska prikolica. Mulc je bil v njem pri starosti 6mesecev 1. januarja pri Mariji Sne?ni na vrhu Velike planine.
Katja, enojni vozi?ek je ?ist brezveze. Hit ?e enega mulca pa dvojni vozi?ek prikolica. Vpitje, tuljenje in te?enje ko se mulca zadaj v prikolici sklofata, v kak?en dolg strm klanec ko dobesedno umira? na obroke, neprecenljivo!
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, to ima? ti te?ave s tem, da ne prizna?, da so ?enske bolj?e voznice od tebe. Potem se pa nekaj zgovarja? da je statistika fov?, ker ne upo?teva dejansko prevo?enih km. Pa? mo?ki ego je kriv da tud jaz ne morem gledat grozljivke kako npr. moja najdra?ja parkira v gara?o in bi bil sam tisti trenutek najraje kje dale? dale? stran da nebi bilo potrebno gledat.
Da ni v formuli 1 nobene ?enske je samo posledica diskriminatornega odnosa do ?ensk.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tako kot je Gustav zapisal, jaz nebi izklju?il gorca - glede na brutoregistrsketone, ki bi jih moralo vozilo prena?at (da ne pri?tevamo ?e karakter), so gorska kolesa na?eloma vzdr?ljivej?a od trekingov (okvir, feltne, pesta..). Na 29colarje pa?ejo trking gume, edino spredaj zadnje ?ase dajejo precej majhne zobnike, ?e bi te zelo motila nezmo?nost poganjanja po zelo strmih asfaltnih klancih navzdol, bi moral menjat ve?ji zobnik.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e so kramparce problem, bicikel pa? preobuje?, stro?ek okol 40-80? odvisno kake gume. Pa glede na velikost bi ti vsekakor priporo?al 29 colska plati??a.
Zgolj v vednost. 29 colarji (gorci s t.i. 29 colskimi kolesi) imajo enak premer felten kot treking bicikli.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sam imam doma enega Gary Fisher ja "hibrida". Trenutno je vle?ni konj za otro?ko prikolico, zelo hiter na asfaltu, na morju pa sem z njim vozil tudi do 40cm visoke stopnice na mulatjeri, pa? nisem imel s seboj gorca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e to, glede na silo te?nosti ki deluje na tvoje truplo, glej da bodo feltne dost dobre, obvezno dvostenske. Kar se ti?e izbire velikosti, v profi ?tacunah (na?eloma) znajo bolje svetovat, kot v supermarketih.
?e se le da, prosi za testno vo?njo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za asfalt in ob?asno kak?no malenkost makadama bi priporo?al treking kolo.
Za po gozdnih poteh in makadamu rabi? gorca, trdaka, najbolje da 29colarja. Z zamenjavo gum se da pri 29colarju tud dosti hitro peljat po cestah, vendar ima v primerjavi s trekingom prestavna razmerja kraj?a, geometrija mal druga?na in pa vilice z ve? hoda.
Za mal denarja je mal muzke, pa pozneje (ali pa zelo kmalu) veliko vzdr?evanja.
Ne iti pod stopnjo opreme "deore" - ampak to naj velja za vse komponente (pesta, bremze ?ifterji...)
Izogibaj se biciklov ki so opremljeni na na?in zadnji menjalnik XT (ponavadi najbolj pade v o?i, kako se pa ?alta je pa itak bolj odvisno od ?ifterjev), vse ostalo pa jajc za nekaj stopenj ni?je.
Hervisi, inter?porti... bi se izognil, raje poglejv specializiranih kolesarskih trgovinah, jih je kolikor ho?e?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dohtarjev u Lublan se je za bat, v mislih imam tistie na infekcijski kliniki. Najprej so pred kratkim za?u?tral mojo najdra?jo, jo je morala potem njena osebna zdravnica re?evat. Potem pa ?e, ko je bila mama v bolni?nici, se je na?la dohtarca, ki zna za povsem brezveze nadirat ljudi ki jih prvi? vidi. ?e ma ?enska te?ave sama s seboj, bi bilo prav da se gre zdravit (gotovo ima veze, saj je diohtarca) ali pa naj si poi??e slu?bo kjer ne bo imela kontaktov z ljudmi.
Najbolj zdravo je biti zdrav, infekcijske se je pa za izogibat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pred kratkim smo pri na?i hi?i precej zboleli. In je na?a 20mese?na mal?ica za ene 10 dni povsem obvisela na meni (mamica je bila preve? bolna). Zanimivo je, da me je pri tem ko sem se edini ukvarjal z njo, prekrstila - vseskozi me je klicala mami. Tako smo tudi mi za nekaj ?asa postali dru?ina 2mamici, 2otroka.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ne bom rekel, da mi je delovala prfektno, ampak v moji tastari ?estici je bila zadovoljiva, dofilal sem jo samo 1x (edit: 2x) v 13letih. Je bil pa avto srebrne barve, brez temnenih stekel. Pa takrat so bile bo?ne steklene povr?ine ?e okna (danes ima 6ka samo ?e ene lince namesto oken). Edini resen problem s klimo je bil zmenit se z najdra?jo, ker je ona hotela da mrzel zrak tol?e direktno v najini lobanji.
V taborniku imam ob?utek, da ima v primerjavi z mojo staro ?estico slab?o stre?no izolacijo - ?e nekaj kar me prepri?uje v to, da novej?i ko so avti, slab?e so izdelani.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Neka let. dru?ba je ?irokim ljudskim mno?icam prodala bu?ke, da pri njih se pa kaj takega ne more zgodit, ker pri njih je pa stevardesa v pilotski kabini ko gre kdo lulat. In ti sedaj te bu?ke prodaja? naprej, ?eprav je laiku jasno, da stevke niti slu?ajno niso usposobljene za nadzor pravilnosti postopkov pilota, niti niso trenirane kot specijalci da bi lahko karkoli fizi?no prepre?ile. Tako so v kokpitu zgolj za entertainment.
?e ve?, v kriti?nih fazah leta tudi prisotnost pilota ni zagotovilo, da nebi "idiot" mogel kre?iral avijona.
Edina mo?nost za zmanj?anje tveganj je, ?e bi se rednim enoletnim zdravni?kim pregledom za podalj?anje licence dodal tudi psiholo?ki test. Ampak kaj takega bi bilo za letalske dru?be ?ist predrago.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ker ko bodo enkrat ?olanje in pripravni?tvo zaklju?ili, bodo puf odpla?ali v 2-3 letih.
Ve?, tvoj argument o edini mogo?i ra?unici s posegom v varnost, bi bil lahko celo premisleka vreden, ?e letalski promet nebi bil ?e dolga leta z naskokom najvarnej?i na?in potovanja.
?e misli?, da mi s sprenevedanjem in obra?anjem besed nisi odgovoril, se seveda moti?.
Malo prehiteva?. Oz. si napa?no obve??en. Ko bo enkrat kar ti imenuje? pripravni?tvo zaklju?il (to ni v pol leta), lahko upa na zaposlitev za jurja neto v tujini (pri nas itak ni ?ans). Koliko let tako je potem zelo odvisno, nekateri tud celo kariero. Tako da tisto tvoje o pufu v 2-3 letih je...
Jaz otrendih zni?evanja varnostnih standardov, ti o zadovoljstvu z najbolj varnim na?inom prevoza. Me veseli da si zadovoljen.
Lepo da si razumel moj odgovor. ?e mi ?e ti odgovori? na tista vpra?anja a ti je vredu da te po luftu okol vozi "prostovoljec"? Kako je mo?no da je cena letalske vozovnice Lj - London pol cene vozovnice za vlak letali??e - center? Lahko odgovori? tudi s sprenevedanjem in obra?anjem besed.
Saj z dacijo na dva airbaga se pa ti ne vozi? okol, kenede.
Dejanja takih idiotov se da prepre?iti dokaj preprosto: uvede se predpis, ki zapoveduje, da morata biti v pilotski kabini vedno dve osebi. Mnoge letalske dru?be imajo to ?e dolgo. Ker vsem kontrolam navkljub ne mora? vedeti kdaj se komu sfuzlja. In vse kontrole so tudi samo ?love?ke - z vsemi pomanjkljivostmi (?eprav gre po tvoje samo za dobi?ek).
Nobena stevka niti slu?ajno ne bo opazila da je "idiot" v FMS vnesel napa?en podatek ali zaj... kaj drugega.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To bo, ja. Za samomorilska nagnjenja enega idiote je kriv kapitalizem
Verjetno ?e nisi sli?al za pogruntav??ino tebi izgleda da ljubega kapitalizma imenovano "Pay to fly".
Kopilot za nalet 500ur (pogoj da lahko upa na redno zaposlitev) na linijskih letalih ne dobi pla?e, pa? pa mora celo sam pla?at. Posredni?ke agencije za to zara?unavajo med 55 000? in 85 000?, kopiloti si morajo ta denar po ve?ini sposodit. In potem ima? kopilote zapufane, in ker ne dobijo pla?e, brez sredstev za pre?ivljanje. Tebi bi bilo zagotovo v?e?, ?e bi vedel da te vozi kopilot, ki je no? prebil na stolih na letali??u, ker za sobo nima denarja.
Pa ?e to mi razlo?i. Ekonomija kot temelj vsemogo?nega kapitalizma je (kolikortoliko) ekzaktna znanost. Kako je lahko cena letalske vozovnice v London ( 7,99?) dvakrat ni?ja kot je potem karta za vlak z letali??a Gatwick do Londona (15 - 19 funtov). Ra?unica se izide ?e se posega v samo varnost. In ker je kapital pri nizkocenovnikih ?e zdavnaj pojedel prihranek ki se imenjuje minimalna ?e dopustna opremljenost letal, so se potem spravili na ljudske resurse.
Tako da sam ne mi govorit, da je kapital tu v tem primeru nedol?en.
?e pa te zanima kaj bi jaz izbral, neoliberalisti?no ceno vozovnice ali tisto, kot jo ti imenjuje?, socialno ?ute?o. Ti se skoraj gotovo vozi? v da?iji na dva airbaga. Tako nekako je tista neoliberalisti?na .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e vedno aktualno v zvezi z letalsko nesre?o v francoskih Alpah, v francoskem dokumentarcu v zvezi s tem je bil objavljen podatek, da Lufthansa od leta 2009 ni zaposlila niti enega kopilota. Vsi so samo prekerni delavci. Ni? ?udnega, da je potem Merklca nesla svojo rit pokazat na kraj nesre?e, ima tud ona svoj del zaslug.
Tale svetovni turbokapitalizem bo po?ru samega sebe, in zgleda da prav kmalu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobr vam to gre. Na?a ortoka (21 mesecev, 4leta) sicer nista tako zdrava, ne moremo pa se prito?evat. Ju pa zato mamica v obolelosti preka?a. (v zadnjih dveh letih 7 plju?nic, pretekli mesec samo 9 dni zdrava med dvema boleznima (ena influenca tip B in ena plju?nica))
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani