Javni prevoz je alternativa v Lj, kjer tudi taksiji stojijo za vsakim vogalom, pa mogo?e ?e kje v ve?jih krajih. Javnega prevoza kot pogruntav??ine gnilega socializma v primestnem in va?kem okolju pa ni ve?. In ne mi zdaj o mo?nih alternativah, ker je povsem jasno zakaj je tako. Po zadnji revoluciji dr?ava sili ?im?ir?i krog ljudi za volan, tako tistih ki so sposobni, kot tudi tistih ki so to malo manj. Razlog - od avtov je ziher ke? (davki, tro?arine, cestnine...)
Zakaj tako kot debatiramo o psihofizi?nih sposobnostih starej?ih ne debatiramo enako o sposobnostih psihotikov, ki svoje frustracije iz?ivljajo na cesti.
Enako kot razni me?ka?i, ki povzro?ajo nevarne situacije gredo meni na jetra razni nesojeni ?umaherji s kak?nimi hondami, ki v naseljih kjer se ve, da ni nikoli mili?nikov, prekora?ujejo omejitve za 100%.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Je pa res, da pri dolo?enih avtih (Clio RS, Swift Sport) se vklopi zelo pozno, dopu??a veliko, celo po?ez sem ?el ?e s Cliom na RL in ga ?e imel pod nadzorom, ESP se je pa ?ele odlo?il spustiti gas in zavirati), ve?ina pa se vklopi skoraj (za nekatere ljudi pa?) prekmalu. Pa po snegu v klanec pa? vsaj po mojih izku?njah ga je bolje izklopiti.
Nekaj zim nazaj sem z meganetom od moje tanardra?je plu?il proti kmetiji Planin?ek (1100mnm) po snegu 10 - 15 cm. Cesta ozka in zelo ovinkasta, in ravno zaradi ovinkov se mi zdi, da je bilo prav da sem pozabil izklopit ESP. Tam se ni dalo vozit po?asi, pa? pa je bilo na polo?nej?ih delih potrebno nabrat ?imve? hitrosti za ?ez tastrme dele. Tako da moja izku?nja uporabe ESP na meganu v snegu je pozitivna in nisem imel ob?utka, da bi preve? posegal v vo?njo.
Aja pa ?e enkrat mi je tud pomagal na snegu, ko sem iz tunela ene 120km/h uletel na prehitevalen pas na debelo pokrit s snegom. Takrat sem se kar precej ?asa peljal rahlo bo?no tako da so mi opazovalci blendal (verjetno od navdu?enja).
Na hidravli?nih platah v centru nevarne vo?nje na Vranskem sem izmeni?no vozil s Toyoto LC z ESP-ejem in Vitaro brez ESP. Vitari je bilo potrebno volan zasukat ene 3do4x bolj kot pri toyoti. To bi v realnem prometu, ko nima? ?iv?ke tako na?pi?ene za ?imhitrej?o reakcijo, pomenilo, da bi z Vitaro naredu vrtavko, s toyoto je pa verjetno nebi.
Kako se vozi z ESP-ejem s ?estico pa ne vem - moja ga nima.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
No pa le ni bilo tako kot so na za?etku posku?ali prikazati mediji kak?en teror dela dr?ava. O?itno vas je ogromno nasedlo zgodbicam tegale gospoda, ki je zdaj najve?ji reve? pod soncem.
A potem je to potem strojan varianta, ko so jih mediji naredili za ?rtve.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ponavadi ne praznujemo no?a ?arovnic ampak, ko ga, pa pokasiramo glavno nagrado.
Dobr so vas zdelal
Pred praznikom sem svojo najdra?jo vpra?al, a se bo za no? ?arovnic v kaj posebnega preoblekla, a bo kar taka kot vsak dan. Sem takoj pokasiral ubijalski pogled.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e en aspekt - LED tehnika ni tako zelo simpl. Baje so imeli prvi avdiji celo ventilatorje za hlajenje LED. Z razvojem LED ?ipov se je v zadnjih letih sicer zmanj?ala toplotna upornost ?ip-ohi?je, kar omogo?a delovanje pri vi?jih temperaturah. ?e vedno pa je za moje pojme 50°C in ve?, kolikor dose?e pod haubo ?e sam malenkost posije sonce + ?e ogrevanje od ma?ine, precej visoka temperatura okolice za delovanje LED.
LED imajo to ?udovito lastnost, da ?e pri malenkostnem pregrevanju izgubljajo svetilnost, sicer po?asi, neopazno, ampak vztrajno. Grem stavit, da se bo ?ez 10 let vozilo okol cev kup modelov avtov, ki jim bodo dnevne lu?i samo malo brlele.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ali LED dnevne lu?i res toliko pomagajo pri manj?i porabi?
Motor?ek z 1,4 litri delovne prostornine ima okoli 70 kW mo?i. Koliko se pove?a poraba za "pogon" ?arnic, ki imajo 0,1 kW mo?i? Saj so LED dnevne lu?i nekajkrat dra?je, kot pa privar?uje? goriva... Vsaj po moji kme?ki pameti je to pravzaprav samo teoreti?no var?evanje, v praksi pa zanemarljivo. Ali se pa? motim?
Po mojih izra?unih, prihranek dnevnih LED je cca 120W. Pri povpre?ni mo?i delovanja motorja 20KW znese to 0.6%.
Koristneje kot v LED dnevne, bi bilo dnar vlo?it v HID glavne lu?i.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mi je pa hecno, da ?e se grejo spletkarit ali pa karkoli mi?kulirat, da se sestajajo na javnih mestih, kjer jih lahko vsak vidi. To mi ni glih logi?no al pa ?e vsi vidmo preve? same zarote in so se lahko pogovarjali o starih dobrih ?asih in si izmenjevali zdravni?ke nasvete glede revme in te?av s prostato.
Res, da slika pove ve? kot 1000 besed sam vseeno bi rad sli?al o ?em govorijo. (firbec)
Boss, ti si en navaden jan?ist. Zaroto vidi? v tako nedol?nem dogodku, kot je dru?inska ve?erja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e pri prej?njem porodu pred dvema letoma, sedanji je problem samo "obnovil". Takrat bi morali delat carskega pa je bil tam slu?ajno ravno takrat en blazno pameten in nadut mladeni? za dohtarja.
Hvala za info. ?e pri prvem otroku smo preizkusili vse od biogaja, avstrijskih, koro?kih, verskih, n-tih ... kapljic, in edino kar je pomagalo je bilo to, da je dopolnil tri mesece in je bilo kr?ev konec. Vse ka?e da bo tako tudi sedaj. In kakor je to po?el Slivka se tudi pri nas dete nosi na rami kot ?akelj.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Je moja najdra?ja mislila da ne more bit ?e huj?e: ona kripel (so jo za?u?tral), dojen?ica ki ?isto cele no?i kri?i od kr?ev in na? mal?ek ki je fasal vneta u?esa. O, pa je lahko ?e huj?e. Dec od moje najdra?je si je zrihtal zlomljeno rebro.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes se je na?a dru?inica pove?ala za enega ?lana - malo pun?ko po imenu ?iva.
Sam porod se je zgodil hitro in brez problemov. Je pa imel fotr kot (pol)profesionalen fotograf kar nekaj problemov. Porod je fotografiral v treh korakih:
Korak 1. - Test shot je razkril, da so akumulatorji v fle?u prazni (OK bo pa fle? na samem fotoaparatu zado??al).
Korak 2. - Poizkusim snemat filem?ek a se izka?e, da v fotki?u ni spominske kartice (pozabil v ?italcu kartic).
Korak 3. - Iz ?epa potegnem mobilnik in fotkam.
Ampak, mala princeska je res lu?tna
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V?eraj dvigoval prah na Vranskem na treningu terenske vo?nje - zdravilno blatno kopel je zje.. su?a. Vozil Toyoto LC avtomatik l. 2010 in Vitaro l 98. Vitara je nudila precej ve? u?itkov ker zahteva ve? dela, toyota zna ?e vse sama.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni je ratal zadnji trenutek iz gara?e delo?irat d?ip od mulca in not zapeljat mazdo. Takoj zatem so po dvori??u ?e de?evala cvetli?na korita in pa en bramac je tudi zapustil streho bajte. Ja pa moja je imela idejo naj grem pobrat ro?e, pa sem rekel, da dokler de?ujejo stre?niki da raje ne.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Javni prevoz je alternativa v Lj, kjer tudi taksiji stojijo za vsakim vogalom, pa mogo?e ?e kje v ve?jih krajih. Javnega prevoza kot pogruntav??ine gnilega socializma v primestnem in va?kem okolju pa ni ve?. In ne mi zdaj o mo?nih alternativah, ker je povsem jasno zakaj je tako. Po zadnji revoluciji dr?ava sili ?im?ir?i krog ljudi za volan, tako tistih ki so sposobni, kot tudi tistih ki so to malo manj. Razlog - od avtov je ziher ke? (davki, tro?arine, cestnine...)
Zakaj tako kot debatiramo o psihofizi?nih sposobnostih starej?ih ne debatiramo enako o sposobnostih psihotikov, ki svoje frustracije iz?ivljajo na cesti.
Enako kot razni me?ka?i, ki povzro?ajo nevarne situacije gredo meni na jetra razni nesojeni ?umaherji s kak?nimi hondami, ki v naseljih kjer se ve, da ni nikoli mili?nikov, prekora?ujejo omejitve za 100%.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani