Skoči na vsebino
?portni filter na 323F
Napisano

Lhko ti i??ejo dlako v jajcu, sam pa mislim in imam tudi izku?nje take (na teh. in z policaji), da ?e nima? na avtu nekaj, kar zelo izstopa, je malo mo?nosti, da te bodo zaje***ali. Lahko pa ti te?ijo tudi recimo zarad dodatne stop lu?i, ?e je avto serijsko ni mel in ni originalna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rde?a...
Napisano

@mimixtz: sem probal 2 diode pobrusit, pa je blo potem samo sranje

:whatever::whatever::blink: Ja mo?no tudi no, samo daj povej zakaj. Ddodatno k razbitju svetlobe pripomore ?e paust papir. V Conradu pa se dobijo zelo kvalitetne 12V rde?e ali zelene ?arnice v velikosti led diod. Kvalitetne pravim zato, ker so tudi po dveh letih ?e vedno lepo rde?e ni? zbledele. So pa malo drage, ?e jih kupi? 10 so po nekaj ?ez 100 SIT/kom, sicer saj 2x dra?je.

Pa sej ma? dost lepo, ?e bo? ?e olep?eval, bo ?e ki?asto. :D:P:lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rde?a...
Napisano

Lepo.

?e si uporabil led diode z ustreznimi predupori, je veliko lep?e, ?e jih prebrusi? s smirkovim papirjem, toliko da so mat. Svetloba potem ne gre toliko v eno to?ko, veliko lep?e se razbije. Jaz bom kar pri zeleni ostal. Pismo vse gre na rde?e in modro. Meni je ?e mal dojadila ta rde?a barva vsepovsod.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

moja nova pridobitev :)
Napisano

samo jaz sem exhib... ?koda mi je ke?a za avto, rad bi pa lepega mel

:lol::lol::lol:

 

A nismo vsi taki? Itaq da gleda?, da bo? ?im cenej skozi pri?el.

Mene je stalo cev od katal. + sred. lonec + cev do zad. lonca + dodatna prirobnica vmes + oba nastavka z delom ina materialom 23k SIT. Pomoje cenej skoraj ne bi moglo bit.

 

 

 

@mimixtz: saj sem ?e nekje napisal da je lep,

To mogo?e res enkrat bo, ?e si bo ''zaslu?il'' li?arsko obnovitev. Oz. ?e bom jaz imel voljo in ?as vse razmontirat ter pomagat ''?mirglat'' in potem nazaj sestavljat, malo lep?e, kot je zdaj. Pa ?e bom kljub vsemu imel ene 50-100 jurjev ''vi?ka'' denarja. :whatever: Hmmmmmmmm...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

od ?asa do ?asa
Napisano

Lepo. Ti ?e kar naredi kdaj kaj takega, potem bom pa jaz prekopiral vse najbolj?e ideje. ;)

 

A so se ti tiste pisane nitke na sede?u kaj trgale? Ker meni malo se in bom, ?e bo moja mx-a ?e nekaj ?asa pridna, (da si zaslu?i :) ) malo olep?al tudi to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Turbo?!?
Napisano

Zgleda kot trije elektromotorji, katerih mo? je zdru?ena z zobni?kimi prenosi.

 

 

ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak

Ja, pride do izgub na ''vle?ni'' strani, slab?i izkoristek same elise oz. propelerja od kompr..

 

Sam za tele motor?ke bi ?e skoraj mogel poseben aku. imet. Ko bi to potegnilo vse ampere, bi se ?e malo altenator zbunil pomoje. Bi bil pa zanimiv zvo?ni efekt. :blink:

Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. :D:lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zarnice
Napisano

"Ja, zajebu sm, nimam pojma a se delam faca in pisem neumnosti!"

Vsak sam po sebi sodi. Pravkar si napisal dokaz, da si samov?e?en. Psihologija ti o?itno ni mo?na stran.

Ni mi pa problem priznat, da sem pa? napa?no napisal in sicer zgolj to, da se ra?unalnik prilagaja nasproti voze?im vozilom, kar v bistvu se s pomo?jo senzorjev na amortizerjih.

Tisto o stalnem preboju napetosti ?e ?akam na odgovor.

Butast sem pa mogo?e izpadel samo v tvojih o?eh.

In vsaka ti ?ast ?e enkrat, da obvlada? xenonske ?arnice. Jaz jih pa? ne, nekaj se mi sanja :D , vem in znam pa tudi kaj drugega. ?as bo ?e pokazal.

 

Poleg tega si se ti v svojem postu tudi zelo pametnega delal.

Mogo?e res, priznam. ?e vedno pa nisem bil do nikogar pokroviteljski, ?e ve?, kaj to pomeni. Sicer pa si s tem ''TUDI'' v citatu priznal, da si se tudi ti. :D Vsaka ?ast. Napredujemo. OK, oprosti, spet provociram, dejva raje nehat, ker RES nimam ni? proti tebi. Zdaj samo ?e jaz izzivam tebe in ti mene. Brez veze.

Res te prosim, ?e mi pove?, ?e dobi? poleg ?arnic tudi adapter, da pa?e v ?aromet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

moja nova pridobitev :)
Napisano

Sam sem, ker sem ?e menjal izpuh, zadnji lonec je ostal orig., ker je bil o?itno ?e menjan, ker je zgledal ?ude?no lep, na orig. lonec dal navariti Yokra nastavke od Avtogalanta, meni zgleda OK, mi je pa ?al, ker nisem rekel, naj luknje ?e malo pove?ajo. Je pa lep zvok, sploh v kombinaciji s konus filtrom in na tehni?nem ni rekel ne bev ne mev, mislim pa, da Avtogalant TUV za to ima, tako da ne bi smelo biti te?av. Ker tiste original slamice so res hecne, ?e malo bolj pogleda?.

post-4-1105218148.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Turbo?!?
Napisano

Samo dejstvo je, da ?e se ?eli ustvariti tak nadtlak, ki ga ustvari turbina (ali vsaj pribli?no tak, je potreben res mo?aaaaaaaaaaaan elektromotor, kaj od modelarstva bi ?e dalo kak efekt, samo dejstvo je, da te zadeve pri recimo 7.2V papajo tudi po 100A!!! To je recimo 1200W in tako bi z ustrezno ''vetrnico'' dobili vlek oz. tlak povpre?nega sesalca, da si malo predstavljate.

In potem smo zopet pri te?avah, ki jih je ?e opisal DonFilipo. Tako da... :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zarnice
Napisano

Hvala ti za tvoj ?lanek o xenonkah. Da pa RSENI?NO naredim konec zdaj ?e priznam, mojemu provociranju, pa ?e dokaz, da se tudi ti lahko zmoti? v OSNOVAH:

 

 

...Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V...

 

Tok in volti ne grejo skupaj. Pa ti zato verjetno noben ni rekel, da si butast izpadel, ali ne?

 

 

Upam, da sedaj razume?, kaj sem ti hotel povedati, saj ti na lep?i na?in ne morem. In ?e si mi kaj zameril, ?e odmeri, pa bo. ?e ne, pa? ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zarnice
Napisano

Ni problema, saj se ne kregam, niti nisem u?aljen niti nisem zamerljiv, tudi pazil sem, da ne bom koga ?alil, ?e pa sem, naj me tisti opozori in se mu opravi?ujem. Samo nerad ostanem dol?en in pa? malo nazaj napi?em. Mogo?e se je Don Flipo pa? malo preve? ''pokroviteljsko'' po?util, mogo?e misli, da sem en pubertetnik, ki misli, da je po?rl pamet celega sveta. Ampak nisem in sem mu hvale?en, da sem se kaj novega nau?il oz. ''obnovil'' znanje. :)

Saj pi?e, da so senzorji za nagib vozila, ja. Tu sem pa? malo pome?al. Je pa to zato, da ne slepi? nasproti voze?ih. In seveda s tem v pomo? tudi vozniku, da mu sveti tja, kamor treba. Imam prijatelja v CH in tam je OBVEZNO, da ima? tudi ra?., ki to uravnava. Pri nas ne vem.

Me pa zanima (da ne bomo preve? za?li iz teme), ali se dobijo zraven ''adapterji'', ki omogo?ijo, da te ?ernice sedejo v navadno (ne posebej za xenon prirejeno) parabolo?

Na tehni?nem je pa, ?e so pikolovski pregledovalci, treba VERJETNO ven vzet in navadne not, ker pa? ni posebej prirejena parabola? Ali ne?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odstranitev katalizatorja
Napisano

Zvok se pozna...pr vsakem avtu... ful. Se tolk bolj pr V6 kot pri 4cyl. Pa se en sportn luftfilter pa ko ga do konca stisnes auto zapoje ko da bi meu ful vec moci. Globok mocan glas... res lep. Ampak na moci BISTVENO ne pridobis. mal pa.

Saj izpuh ?e imam malo predelan, konus filter je tudi ?e gor, avto grgra da je joj ?e zdaj, in da bi potem ?e TOLIKO bolj? No, verjetno bo tudi to, ko bom imel ?as. ?e ne bom prej bankrotiral zaradi radarjev ali vse skupaj spravil v kak?en jarek. B):ph34r::whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zarnice
Napisano

Hmmm, mogo?e pa le nisem tak trot, za kakr?nega me ima?. Brez skrbi, ?e se bo? tako obna?al, bo? resni?ni neumne? slej ko prje izpadel ti. Ne pozna? me in jaz ne tebe in ?e o dolo?eni stvari ve? ve?, je to zelo OK, s takim pisanjem pa zelo pokvari? vtis. ?e se ti pa j**e za to, pa OK. Potem si ti pa? vseved II (pa da ne bo kdo mislil, da njega ?imfam, res dosti ve in nikogar nima za butastega, o drugem raje ne bi), jaz pa butelj. Tukaj ima? in ?e se ti ljubi beri, citat ?loveka, ki se profesionalno ukvarja s tem (nisem jaz). Mislim, da se malo motiva oba, kdo glede ?esa, pa presodi sam.

 

''

Street Glow H7 Xenon-White

Approaching the look of expensive HID lights, these performance bulbs use high-pressure xenon gas to deliver a brilliant white light. Unlike the bromine gas of normal halogen bulbs, xenon gas has excellent thermal efficiency for an increase of over 20% in luminous flux. The whiter, brighter beam of these Xenon-White bulbs is up to 50% brighter than standard halogen bulbs, and offers enhanced nighttime visibility and reduced eyestrain. Plus, these quartz glass bulbs last longer than standard halogen bulbs.

 

Od pravih (HID) ksenonskih lu?i dokaj dobro poznam le Hellin "Bixenon" ?aromet. Gre za projekcijski ?aromet, sestavljen iz ohi?ja s parabolo, projekcijske le?e, HID ksenonske ?arnice (no, pravzaprav je ksenon le del plinske zmesi v ?arnici) in kovinske maske v obliki lopute, ki slu?i za preklop dolga/kratka lu?. Loputa je normalno v spu??enem stanju, tako da "re?e" zgornji del snopa, to je torej kratka lu?. V spu??enem stanju jo dr?i vzmet. Za dvig lopute, to je preklop na dolgo lu?, skrbi solenoidna tuljava - elektromagnet. Dolga in kratka lu? imata torej za svetlobni vir isto ksenonsko ?arnico. Celoten projekcijski ?aromet je potem vstavljen v ohi?je avtomobilskega ?arometa, ki je seveda oblikovano za vsak tip/model avtomobila posebej.

 

Napajanje ksenonske ?arnice je izvedeno s posebnim elektronskim vezjem ki je precej kompleksno. V grobem vsebuje balastno vezje ter starter. Pri starej?i izvedbi je elektronika adapter v lo?enem ohi?ju, povezanem z ?arnico z visokonapetostnim kablom, novej?a pa ima t.i. "modul", ki je v obliki ?katlice na zadnji strani ?arnice. Za sam v?ig potrebuje ?arnica 20 tiso? voltov, v?igna elektronika pa je dovolj zmogljiva, da ubije ?loveka!

 

(BTW, tudi ?arnice kinoprojektorjev delujejo podobno - delovna napetost 24V, v?ig pa z visoko napetostjo iz Teslinega transformatorja. Kot zanimivost - projektor velike dvorane ljubljanskega Koloseja ima 7000-vatno ksenonsko lu?, ki (po v?igu) pri delovni napetosti 24V vle?e preko 250 amperov... :shock: )

 

Ob "hladnem" v?igu potrebuje ksenonski ?aromet kako minuto, da dose?e polno svetilnost. Nara??anje svetlosti med ogrevanjem je mo?no opazno. ?ivljenjska doba je le kakih 2000 do 2500 ur. Pogosto v?iganje in uga?anje (segrevanje/ohlajanje ?arnice) mo?no skraj?uje ?ivljenjsko dobo. Zaradi navedenih razlogov je obi?ajno v ohi?ju avtomobilskega ?arometa dograjen ?e dodatni halogenski ?aromet, ki slu?i za svetlobno opozarjanje z dolgo lu?jo ("blendanje").

 

Pa ?e o mo?i. Bixenon med delovanjem rabi le 30W ali 2,5A pri 12V (ob vklopu je tokovni sunek cca. 15A), sveti pa bistveno mo?neje od navadnega halogenskega ?arometa. Bolj?a izvedba vsebuje tudi kora?ni motor, ki stati?no ali dinami?no (bolj?a izvedba) prilagaja vi?ino snopa. Dinami?no prilagajanje deluje s pomo?jo senzorjev na amortizerjih vozila, tako da se npr. ob pospe?evanju in zaviranju vi?ina snopa stalno prilagaja, da ne slepi nasproti voze?ih, hkrati pa zagotavlja primerno dol?ino osvetljenega podro?ja pred vozilom.''

 

 

 

ej mi naredi tako hitro strobo-zarnico. Ko je enkrat prizgana in sveti potem sveti tako da je med dvema lektrodama uzpostavljene eletricni tok in nima nobenih frekvenc. Podobno kot bi strela iz oblaka skoz bila v stiku u zemljo.

V to nisem siguren, da bi bilo stalno v stiku? Ne verjamem. Slej ko prej se preboj med elektrodama neha.

 

Pri H7 res ni tak problem, ker pa? ena od ?arnic ostane navadna. Ali pa zamenja? obe, kar pa potem x4, ?e je res le 7.500/kom, kljub vsemu nanese 30k SIT. Torej ne rabi? lopute, tu ima? prav.

Prav ima? tudi to, da ra?unalnik deluje na nagib avtomobila oz. lahko re?a? tudi dinamiko vo?nje. Vendar je to ravno zaradi nasproti voze?ih vozil, ali ne?

Stroboskop, ki dela z 15 Hz pa imam doma, ?e da? na 15 HZ (oz. potenciometer do konca), utripanja ne zazna? ve?, ?arnica modrikasto sveti in sli?i se ?um oz. prasketanje prebojev napetosti. Nekateri ?e zaznajo malce trepetanja, drugi ne. in ?e bi imel ene 50 Hz, ne bi ve? zaznal.

:D;)

Bom pa kontaktiral ?loveka in mi bo zanesljivo povedal, ali ?arnica stalno sveti oz. je preboj stalen (kar ne verjamem, vendar ne izklju?ujem), ali utripa z neko frekvenco.

Pri neonki vem, da je tako, da lahko ?tarter ven vzame?, ko enkrat gori in se res v?ge s pomo?jo kondi?a, ki je v ?tarterju, ampak to NI isto.

 

P.S.: A ve? tisto: ?e ves ?as mol?i?, si lahko butelj celo ?ivljenje, ?e pa kdaj kaj zine?, se pa kaj nau?i? in si butelj samo kakih 10 min.

Pretirana samozavest pa tudi ni v redu. <_<

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zarnice
Napisano

viva XENON! 7500K!

Ammm, a tukaj mogo?e manjka ena ni?la? Pa ?e potem je malo, ?e se gre za PRAVE xenon ?aromete in ?arnice z impulzno elektroniko in z ra?unalnikom vred, ki mimogrede avtomatsko dviguje in spu??a snop lu?i glede na nasproti voze?a vozila. in v tak?ni lu?i je potrebna tudi loputa, ki ob zasen?enih lu?eh zasen?i ?arnice, ob dolgih pa jih ''odkrije''. Impulzna elektronika p v xenonke po?ilja visokonapetustne impulze, ki jih rabi xenon ?arnica, da ''svet'', v bistvu utripa z nam nezaznavno frekvenco, deluje na istem principu, kot stroboskopi v diskotekah, samo mnogo hitreje, tudi stroboskopi imajo not xenon ?arnico.

Prava Xenon ?arnica sploh nima nitke, le dve elektrodi in plin xenon in na ti dve elektrodi se dovajajo visokonap. impulzi, xenon prebije in ?arnica zabliska in ker zelo hitro bliska se zdi, kot da gori.

Tako je to.

Razen ?e je tu mi?ljeno za navadne ?arnice z nitko, ki imajo not kao dodan xenon, samo to ni to.

?????

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.