Ne stekam kaj je tu spornega, ker to o cemer govori je normalno v svetu baterij. A ljudje pricakujejo 10 let brez sprememb????
Glede na dolžino prispevka,in kdaj si odgovoril,po vsej verjetnosti niti nisi pogledal cel video.
Gre za to,da so 2x celice že menjavali,to pa je sedaj že tretjič ista napaka-BMS ne more izbalansirati celic zaradi prevelikih razhajanj v napetosti celic.
Garncija je 8 let ali 160.000km
EV bi naj veliko vozil,da se povrne vložek oz. da je nakup v primerjavi z ICE avtom ekonomičen....pa ti VW zarine tega🖕,in se pri 160-tisoč kilometrih lahko le "pripogneš".
Zelo zanimiv pa je dokument,ki ga tip pokaže,kar namiguje na veliko verjetnost,da ta problem ne obstaja le pri starejših vozilih,ampak pri modelih vse do letnika 2024!!!...poleg dejstva,da so dokumenti na voljo le za ameriški trg,za evropskega se pa skriva.
Toliko o "zelenosti","ekonomičnosti" in ostalih pravljicah okoli EVjev.
Še nekaj za tiste,ki ne vedo...oz. jaz ne vem,kako je to pri starejših Mazda avtomatikih oz. če je kaj drugače kot pri moji 2022 CX-5
Lahko tudi pustiš na avtomatik (ročico menjalnika nič ne šlataš),in le z obvolanskimi ročicami (ala F1) samo prestaviš navzdol koliko želiš in kadar želiš in gaaaas...
Tukaj ostane v avtoatskem-D načinu in dovoli začasni M-ročni način (prikaže se D-M in stopnja prestave)....in ko avto oz. računalnik pogrunta,da spet voziš umirjeno oz. "normalno" samodejno izklopi M-način...
Tudi pri zaviranju z motorjem po bregu navzdol dlje časa potrpi in bolj zavira z motorjem,in tako manj obremenjuješ zavore. Zna biti fajn za npr. Vršič,Korensko sedlo ipd...
...in ko na koncu brega spodaj prideš spet na ravnino,računalnik spet pogrunta,in normalno prestavlja kot da ni bilo nič.
jaoooo pa sej maš kickdown, če prehitevaš pod 90 gre vedno v drugo, če prehitevaš pod 130 gre vedno v tretjo... cukne zadost, sej je 190 konjev
Po eni strani imaš prav,po drugi pa spet ne....pač odvisno,kaj si od avta želiš..
Za kickdown moraš "gas do pleha"kar pa pomeni,da imaš samo eno stopnjo "gasa" ,in nič vmes...in tudi za tisto "nenadnost" kickdown ni najoptimalnejši,ker včasih mora šaltati ne le eno,ampak celo dve prestavi navzdol...in to seveda traja...
In v tem je problem. Če rabiš le za eno prehitevanje in po tem "enako naprej",je kickdown za večino čisto OK. Sport modus ti pa ponuja pač še vse ostalo...kot "dva različna karakterja v enem".
Torej-jaz sem za👍...sem pač malce "športnejša duša",in tu pa tam rabim "zdravilo"....in tu se ta modus kar dobro odnese. Ni za-beri zgoraj (na pes mater),a za to imaš tudi ročni modus....torej ne dva,ampak trije v enem😃
Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik.
To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu.
Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici).
Čisto po želji.
Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.
"Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
Kitajski CATL naj bi še letos pričel s proizvodnjo natrijevih baterij, ki bi lahko povzročile nov preobrat na trgu električnih vozil.
A ti še zmeraj padaš na te fore..."naj bi"..."ki bi lahko" ipd.?
Po tem pa se izkaže,da "naj bi še letos pričel s proizvodnjo....v naslednjih desetih ali dvajsetih letih..."
In "ki bi lahko povzročile nov preobrat na trgu električnih vozil".....ja,ja,isto kot je bilo z Teslinimi 4680 celicami....v koliko avtov jih vgrajujejo?
Sicer že tri leta star posnetek...na morje do Poreča...z e-avtom...brez klime...zelo zanimiva polnjenja v SLO😂🤣...pri Jesenicah "kartica neveljavna",v Ljubljani najprejbnikakor noče zaceti polniti...ko pa na koncu le začne pilniti,pa noče nehati polniti,in ne pusti izvleči vtikača...torej prisilno polnjenje do 100% in temu primerni dolgi postanek....
A vseeno-na koncu "prišparanih" cca 35€ v primerjavi z ICE-avtom....bravo pri 37°c😅😃👍
Me zanima,če je še zmeraj tako....ah-ne zanima me😄
Sicer že tri leta star posnetek...na morje do Poreča...z e-avtom...brez klime...zelo zanimiva polnjenja v SLO😂🤣...pri Jesenicah "kartica neveljavna",v Ljubljani najprejbnikakor noče zaceti polniti...ko pa na koncu le začne pilniti,pa noče nehati polniti,in ne pusti izvleči vtikača...torej prisilno polnjenje do 100% in temu primerni dolgi postanek....
A vseeno-na koncu "prišparanih" cca 35€ v primerjavi z ICE-avtom....bravo pri 37°c😅😃👍
Me zanima,če je še zmeraj tako....ah-ne zanima me😄
Noben ne pravi, da se ne da preživeti z manj kot 200 KM. Da se vozit tudi z manj kot 100 KM in tudi prideš z njim vsepovsod, ampak ni ravno zabavno Če daš toliko denarja za avto, pričakuješ užitek v vožnji
Točno to!!!
Na kratko-problem je samo v tem,ker si prej imel izbiro...švohnejši in močnejši bencinar al pa diesel,sedaj pa izbire ni-samo vzami ali pusti.
Evo ti ekologijo😂🤣...a poraba G140 je višja kot prej pri G194...pospešek je paseveda tudi slabši.
Po mojem je samo računica🙄
Saj razumem @Shrek...da za normalno vožnjo itd...samo,dokler smo še "svobodna družba" se eni pač nočemo pustiti stlačiti v nekogar kalup...k na koncu je zmeraj isto-tisti k imajo cvenka k dreka...od politikov naprej-vsi...lahko delajo,kar jim je volja,ostala raja mora pa biti tiho in vse požrti.
Ne rečem...saj so CX-5 tudi prodajali z g150 motorjem...samo še preden sem svojega naročil,sem ko sem videl koga z CX-5 povprašal...in dva sta mi povedala,da je za umirjeno vožnjo OK,a da včasih zmanjka konjičev.
Jaz sem bolj med živahnejšimi vozniki,tako,da ni bilo vprašanje izbire.
Saj,glede na to,da Mazda skoz nekaj "sraufa" na svojih avtih in optimira...vsako leto nova nastavitev zmetenja,sedežev itd...vsaj pri stari CX-5 je bilo tako....zna biti,da bodo hitro spremenili🙄.
Bi bil vesel,če bi tipke,gumbi itd. ostali.
Je sicer res,da jih tako ceneje stane...a redundanca je zmeraj dobra...če dela seveda.
Z službe (lokomotive in potniške garniture) pa imam izkušnje,da tudi redundanca ne dela zmeraj,kot bi morala....
Sej to ni bil direkten napad nate, samo povem kakšni so oblikovalski trendi.
Saj moj komentar tudi ni bil napad nate.
Dejstvo pa je tudi,da je krom drag-ne glede ali krom na plastiki ali pravi krom na kovini...in modne trende v veliki meri diktira avtomobilska industrija...mat črna je tudi po mojem okusu,a uporabljena v taki meri mi je "mimo".
Res sem nor na črno,a malce kontrasta mora biti...tukaj vzeti avto črne barve...in po tem praktično nič detajlov v kobtrastni barvi ali kromu.
V tej kombinaciji bo črn avto dejansko grd.
Pa sem jaz zadnji,ki bo kaj takega rekel za črn avto.
Je pa tudi res....kakih 4 mesce nazaj parkiram nasproti CityParka v BTCju v Lj...in v temi v avtu čakam ženo...in opazim,da se en starejši možakar potika okoli avta...
Sprednji del je bil stisnjen do žive meje,in tip je rinil k gobcu,da bi pogledal znak avtomobila...se nakaj spotakne in omahne na haubo....
Očitno sploh ni opazil,da sedim v avtu...odprem okno in vprašam,kaj bi rad...
In v polomljeni angleščini (očitno italijan) vpraša,katera znamka avta je...da mu je zelo lep itd....zraven še žena-isto....
Skratka-zna biti,da marsikdo po znaku ne ve,za katero znamko avta gre...vsaj moje izkušnje so take...
Očitno,da za nekatere mora biti prav napisano,čene se jim ne sanja....pač Mazda znak nima takšne prepoznavnosti kot npr. Mercedes ipd.....to se pa zgodi,če skoz menjavaš design logoja...pač treba se je zavedati-Mazda takšne prepoznavnodti nikoli ne bo dosegla...
Mislim,da je bilo ze vse že povedano...moje stališče kot lastnik 2022 letnika CX-5 z G194 AWD Revolution Top:
Kot da bi vedel,kako se bo razvijalo!
Ker takrat,ko sem avto naročil,se mi je mudilo,ker sem se hotel izogniti bilokakšni varianti hibridizacije,hotel sem najmočnejši motor,ki je še na voljo,in točno ta menjalnik....skratka hotel sem klasično "staro šolo".
Bombončki so tudi design zunanjosti,notranjosti itd....v bistvu lih po mojem okusu.
Ok,lahko bi bil še turbo 2,5, da bi pa bil še bolj športen-nebi pasalo k obliki,stoji itd...
Ta novi pa...kot so že drugi pisali...dobesedno "laptop" na armaturi,komplet digitalni merilniki,skoraj nič tipk-stikal,gumbov za klimo,sredinske reže ventilacije pihajo direkt v desno koleno (pri moji visini),gumb za gladnost in kontrolo menijev itd....lih tisto,kar pri mojem cenim,pri novem manjka.
Še nekaj sem pogruntal-ni več kromastih obrob spodnjega dela šip,relingi na strehi so črni itd....
O motorjih ne bom izgubljal besed...plugin me ne zanima...mogoče kasneje,če res pride vrstni šestvaljni diesel...al bo manjši npr. 2,4L.....sam diesel ni zame,k delam premalo kilometrov....
Kot,da bi vedel....moja "crnuhica" bo ostala pri hiši,dokler ne "zgnije"....za novega me pa "boli pimpek".
Aja...sem pozabil napisati...komu so bile namenjene tiste "rabljene" baterije ki so jih pridobili iz shranjevalnikov?
Točno-tistim,ki so imeli podpisano pogodbo o najemu....in ko je prišla stranka z fuč baterijo,so ji vgradili tisto "rabljeno",ki je bila nekaj % boljša od tiste "fuč"....in "spelji se"....toliko,da so bila določila iz pogodbe izpolnjena.
Ja,ja...Car Shering,battery shering....ali pa...bo baterija prazna,ne bo treba polniti,ampak ti bodo na "tankšteli" prazno zamenjali z polno "za čas posla"...😂🤣
Aja...sedaj sem pa jaz zajebal...bi moral v temo za vice napisati😅
Ok,da še malce objasnim,ker pač kdo ne šteka nemščine.
Fora je v tem,da si kot kupec smarta takrat lahko baterijo tudi "najel",in v primeru,da bi kapaciteta le te padla pod 80% jo je Mercedes "brezplačno" (seveda,saj si plačeval najemnino) zamenjal.
In ker je degradacija teh baterij (tako najetih kot lastniških) bila relativno visoka,Mercedes se je pa pri kalkulaciji očitno uštel,je zaloga pošla. Celo vse solarne shranjevalnike,ki so bili narejeni z temi baterijami so razmontirali,dokler ni dokončno zmanjkalo tako novih,kot tudi rabljenih-"ulaufanih" baterij.
OK-za lastniške...si pač "pušnil",pa še ritko nastavil....
A da plačuješ najemnino za najeto baterijo,k si "šel na ziher",pol ti pa rečejo...."še vi se pripognite",ker teh baterij več ne izdelujemo...
Toliko o degradaciji baterij,in o poprodajni podpori...
Je treba še malo vazelina kupiti....in kak krepki znesek za "neuradnega" specialista (ki je seveda "takoj za vogalom"),da ti baterijo porihta na neko še užitno kapaciteto...ali pa pač porineš avto "v graben"...
Zanimivo🧐😂🤣...e-Smarti...13-10 let stari "za na odpad",...kljub temu,da je Mercedez za njih ponujal sistem hitre menjave baterij,ko pade kapaciteta pod 80%.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sem te očitno narobe razumel.👍
Popravljeno od skritikrtPovezava za deljenje
Deli na druge strani