Tako kot ?e napisano, mora? probat. Vozi? ga lahko kot dizla. ?e bol, od 1000/min normalno vle?e in potem zmeraj bolj in bolj in - ne rabi? radia, ima? simfonijo V6!
Lahko se dinami?no vozi? s porabo med 8-9 litri, samo kaj, ko kli?e po priganjanju.
Po pravici povedano - mx3 brez V6 bi takoj prodal. Sicer pa o mx3 1.8 V6 vse pozitivno.
Pri stylingu nasploh sem zagovornik diskretnosti. Sem imel ?e biv?ega golfa tako spedenanega, zdaj bo tudi ta. Tudi stranski ?migavci bojo ?li na temno, pa zadnji del lu?i (kjer so ?migavci, ker oran?na na ?rno ni preve? lepo).
Hmmm, ?e vidim, da bi moral dati tole pod ''Styling''. ?e ima kdo od ?efov voljo in ?as, potem kar...
Ker bom v kratkem dal prebarvati prednjo havbo, bi rad dal gor nov znak, in sicer tega aktualnega.
Rad bi, da bi bil velik nekje 4 x 3 cm. Katere Mazde imajo tak znak, kakr?nega ?elim?
?e ima kdo kaj takega doma, se seveda toplo priporo?am. V skrajni fazi bom novega naro?il, sej tak hudi? pa ne more bit, za BMW pride okol 4-5 jurjev, recimo da je to tudi tam nekje.
Gre se mi bolj za to, da bom vedel, od katerega avta znak to?no naro?it, lahko je tudi iz zadka, notranjosti,...
Z 850 let. 81 - ta hud fi?o; za fi?ka je ?el super
Z 101 let. 84 - italijanski Fiat motor 1100, vrtela se je dobro, ?la zadovoljivo, ?rla pa ko nora. Na koncu je bil prednji konec tok raztegnjen, da je polos ven vrglo
Citroen GS let. 79 - super udobje, fantasti?no ?el za 1.3, lep zvok (bokser), zajebavala hidravlika, avspuh, menjalnik. Ko sem vse popravil, sem z njim poletel in naredil totalko.
Fiat 125 let. 82 - naredil generalno motorja in se 70.000 km vozil z ne prehudimi te?avami. Dovolj mo?an motor, le vrtet se ni hotel ?ez 5.500 (veriga, odmi?na v bloku). Manjkala 5. prestava.
126P - kupil 18 let starega z realnimi 28.000 kilometri, se vozil dve leti, zamenjal le izpuh in bremze. Zatem ga je vozila mama ?e 3 leta in ?e bi ga, ?e ji ga ne bi nek indijanec, ko je pozabila pri?gane lu?i, narobe priklopil aku in skuril par stvari. Po tem ni delala lu?ka za olje in nekega dne je zaropotalo.
BMW 316 let. 84; brez opreme, kon?na hitrost dobra, po?pe?kov ni bilo, ti?ina bolj kot va marsikaterem dana?njem avtu, o poraba 9 poleti in 13 pozimi. na koncu tudi 1 l olja na 1 tank. Draga vo?nja.
Daihatsu Charade TD let. 91; razen porabe totalen sekret. Le kaj mi je blo?
Ford Escort 1.4 let. 86. Preve? pil, glede na to, kolikor je ?el. Lega super. po 40k km za?el rjaveti ko nor.
Golf dizel II. 200.000 ze rednim vzdr?evanjem, pa ?e to zelo povr?nim. Ropotal, tresel, ampam ?el, ?el, ?el,... Na koncu pri ne vem koliko kilometrih je za?el izdihavat motor. Kljub temu prodal kot za med.
?koda Favorit 91. Ma kaj so to zaeno ?rotarnico dali pod havbo. Pa rjavela ko s*inja. To je bilo od punce in kasneje skupno, sam ne bi tega kupil nikoli. Raj Jugo.
Swift 1.6 16V sedan. Motor super, 90 km na 800 kg, to trga gate. Menjalnik ?e bplj tako, vse kar je okol pa sekret, sramota za Japonce. Charade Td tudi.
A 80 2.0 E quattro. 92. Nepopisna zabava na snegu, kon?na OK, pospe?ki slabi, poraba 10l, malo opreme. Vendar 50k km menjal le zadnjo zavorno ?eljust.
Golf II GTI 16V z 1.6 TD motorjem. Imel vso opremo (klima, 4x el. stekla, servo, DCZ, alarm, meglenke, zici po vi?ini,...). Lega fenomenalna, ?voh motor, sploh ob vklopljeni klimi, si se komaj vlekel. Hladilo pa kot pri norcih. Po 30-40 k km za?el zezat motor (Bosch pumpa), servo, sklopka, crknila klima, nisem si upal ve? kurilca tankat , za?elel sem si ?e nekaj, kar bi ?loooooo, gledal VR6, na?el enega lepega, se vozil par ur za probo, vendar tudi s cjazenjem ni ?lo pod 11l. ?e si pa ti?al, pa ?e tok ve?. ?lo pa je, samo kar je preve?, je pa preve?. In tako sem se potem slu?ajno ''spotaknil'' ob tole mx3, jo dobil v ra?un za golfa in postala mi je v?e?.
A4 TDI 99. Zelo zadovoljen, poraba 5-6,5, veliko opreme, v 70 k km menjal le LMM.
Passat 1.8 T. ?el OK, po posegu pri RSR pa ?e bolj. Po ?tevcu 230 po ravnem, opreme veliko, pospe?ki super, poraba od 7 pa do 13. ?e pri hi?i.
No in mx3, ki je omenjena ?e pri Golfu. Manjka ji samo klima, pa bi bila idealna za 2. avto, seveda ne v smislu za gradbeni material vozit . Pa bo tudi brez klime nekako ?lo. Upam.
Vse skupaj ni ?isto ?asovno pravilno, pri hi?i sta namre? skoz 2 avta.
tudi sam imam mx3 V6 sicer ?ele 2 meseca, cca. 4k km.
Kupil oz. dobil v menjavo sem bolj zanemarjeno, najprej sem mislil, da bo to bolj prehoden avto. Ampak V6 me je prepri?al. Motor je v izredno dobrem stanju in zaenkrat dela lep?e kot marsikateri nov. Nobenih mehanskih zvokov, dobro potegne, popolnoma suh, po 4k km na pal?ki ni zaznati porabe olja kljub priganjanju, ker ko pohodi?, zasli?i? bo?anski glas. Tudi s porabo se da, ?e se zna? s tem avtom normalno vozit, z lahkoto shajati malo nad 8 litri, pa si ?e vedno med hitrej?imi v prometu.
Menjal sem kon?nike stabilizatorja, prednje diske, vse plo??ice, olje (5W 50), dodal ?portni filter, obnovil izpuh, menjal sem ?e vse okoli zadnje police (nosilci zvo?nikov, not. zadnjo tapeto in ?e par plasti?nih kosov), tako da sedaj nimam SKORAJ nobenega ?klepetanja zadaj. No, tu zadaj je pa? treba malo improvizirat, priviti kam kak?en dodaten (ampak tak lep ?rn) vijak,pa je.Globinsko sem ga o?itil znotraj, na zunaj spoliral, kolikor se je dalo in to je to. Edino, kar mi ne dela, je pumpica za pranje zadnjega stekla in pa ?aka me ''popravilo'' ene od lu?i. Mogo?e neko? tudi li?arska obnova zaradi veliiiiiko pikic od kamen?kov. Rje ni nikjer kljub temu, da se niso veliko brigali za izgled tega avta.
Glede na vse napisano je logi?no, da se mi je avto prikupil in ga bom sigurno nekaj ?asa imel. Pogle?am samo klimo (no, ne ?e, jo pa bom). Je pa pri hi?i ?e en avto, ve?ji, ki jo ima, tako da bom nekako shajal. Peesda, smo razvajeni.
Ima pa slabe izku?nje z njim moj sodelavec. 1.6 SOHC, pri 200k km mu je za?el vedno bol piti olje, modro se je kadilo za njim, samo to ni pravilo, povem le, da se tudi pri teh avtih lahko to zgodi.
Yep. Kako to lepo zagrgra... Res ga je te?ko po?asi (normalno) vozit. Saj meni. A sem res samo jaz tak?!?! Se bom potrudil ta tank, da vidim, na koliko lahko pridem s porabo. Mogo?e me bojo pa slabe (zasne?ene) ceste umirile.
Druga?e pa, a bi kdo vedel zagotovo, ?isto iz firbca, a je ta 1.6 dizel torej Mazdin ali Fordov?
Po moje ja. Sol pa to. Le-te je te dni na cestah po moje ve? kot kamen?kov in ostale svinjarije, ko sem zadnji? opral oba avta, je bilo vse belo po tleh.
Pa ?e na ?ivce mi gre, ko je avto v gara?i, bog ne daj da se ga dotakne?, si takoj cel usran, ?e ?e kljuko prime?. Lahko si mislite, kak?en je moj 4-letni sin, ko ga 5 minut ne gledam, kaj po?ne v gara?i. Je pa avto potem malo zbrisan.
Khmmm, no, kar pa se tega 1.6 dizla ti?e, MISLIM, da je bil najprej v Fordu Focus-u T-maxu? V glavnem, prej v Fordu kot v Mazdi, se mi zdi. Saj glede na to, kaj pi?ejo v avtorevijah, nikjer ni sicer pisalo konkretno ''ta motor je prvi? zabrnel v tem in tem avtu'', sklepam iz prebiranja testov in prvi? sem ta motor zasledil ravno pri T-max-u. Zato mislim, da je to Fordov motor (saj tako je pisalo v reviji)?
Correct me if I'm wrong. Je pa bil motor hvaljen ?e takrat (cca. slabo leto nazaj).
Ja, kar se pa razlike v ceni ti?e... Vsak naj sam prera?una, pred pol leta nazaj sem bil zaprise?en dizela?, samo potem se je za?ela nafta dra?it, stane skoraj tok kot bencin, na kurilca si ne upam vozit, preve? kontrol, da o mrzlih dizlih ne govorim (pa naj bo TDI, dCi, D4D, Tdci ali karkoli, vsak je mrzel kot traktor, razlike so opazne potem). In potem je najprej padel 1.8T, ko pa sem poskusil ?e V6, je ?el od hi?e ?e drugi dizel. Ostanek denarja pa ob menjavi pa sem porabil za asfaltiranje dvori??a. Zdaj pa na mesec pa? malo ve? dam za gorivo, u?ivam pa neprimerno bolj. ?eprav se da tudi bencinarja var?no vozit, kot je napisal Kaalmann, samo oba moja avtomobila (1.8T in V6) kar kli?eta po priganjanju. Samo se malo umirjam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa starej?i 1.6i SOHC? Za takega vem in tip pravi da je motor OK, je pa v Litiji.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani