To zdaj bo sicer več ali manj samo ugibanje, ampak mislim, da dosti nisem zgrešil:
3 litrski one ima 250 kW in porabo 3 litre na 10 km Rebrnic.
2 litrski dizel ima 95 kW in porabo 1,5 litra na 10 km Rebrnic.
1 litrski one s tremi valji ima 73,5 kW in tuli v Rebrnice da imaš občutek, da bo motor odprlo (gre skoraj stotko, ampak s tretjo). Ali pa se postaviš med tovornjake in greš počasi... Poraba pa je ravno tako 1,5 litra na 10 km Rebrnic...
In mislim, da nam šef ne bo za službeni avto kupil nekaj s 3 litrskim motorjem, tako rad nas pa nima...
Ma, mi imamo službenega 1,9 turbo dizla in smo ga vsi veseli. Bojim se samo, da bo enkrat kakšna malenkost crknila in bo prišel račun s servisa pa se bo kakšen šef spomnil, da ta dizelaš še obstaja in ga bodo zamenjali. Ker zdaj vse nove nabavljajo z litrskim trivaljnikom in beee eee... ... ... Ne, meni tole še vedno ne gre. Torej, z litrskim trivaljnim ne-dizlom. Potem imaš pa štiri osebe notri, pa kreneš v Rebrnice ... ... ... Mah, pustmo stat...
Glede na to kolk mene tule glajzajo, sem verjetno bil jaz kriv, da ji je pokazal sredinec. Al pa vsaj nekako sokriv, ker nisem predvidel sredinca. 😄
Eeee, zdaj počasi postaja jasno...
Ti se velikokrat pritožuješ, da so Italijani katastrofalni vozniki - in v članku piše, da je bil Italijan voznik. In če si imel ti kaj zraven, ni čudno, da se je tako končalo in ni čudno, da so Italijani slabi vozniki.
Kar malo se zamisli. Poglej, tisti Italijani, ki jih srečuje @Alex vozijo umirjeno in zgledno, tisti Italijani, ki so v tvoji bližini, so pa katastrofa.
Ma fantje vam je treba izpite pobrat. Tole ni vključevalni pas ampak izključevalni. @Jest je lepo razložil, da je to odstavna niša. Ma dobr, sej upam, da razumete vsaj osnove prometnih predpisov.
@Slivka fak očala bo treba. Kje ti vidiš pospeševalni pas. To je zgolj izključevalni. Po tvoje torej, če želiš zapeljati iz niše, se ti jebe za vse, okoli in samo spelješ pa naj ostali rešujejo situacijo. Če tko sami vozite pol ne boste dolgo. Sploh mi je pa všeč kako ugotavljaš, da je nekaj očitno pa tega ni na posnetku. Kako veš sej kamera ne snema nazaj oziroma levo? Kako veš ali je bilo tam frej in ali za mano nisem imel še enega, ki je ravno tako šel na izvoz. Res si faca model, k vse to veš iz prve in na pamet.
... ... ... ...
... ... ... ...o.
Daj no, kot da se ne poznamo že zelo dolgo.
Kako vem, da po voznem pasu za naravnost ni bilo nikogar? Ne bi ti kar tako zavil levo, če ne bi bilo varno. To si že nekajkrat dokazal. Torej je bilo očitno dovolj prazno, da bi lahko siromaku dal tisti prostor prostovoljno in ne pod prisilo.
Nisem pa nikjer zagovarjal možakarja. Nasprotno, velikokrat se tudi sam jezim, ker ljudje ne vedo, da se pedal za gas lahko pohodi do podna. Samo napisat, da ljudje premalo tiščijo na gas, je dandanes kar malo Bogokletno, ker je "neprilagojena hitrost vzrok za prometne nesreče".
Resnici na ljubo, ja, vozimo tako. Sicer to ni redna praksa ampak huda izjema, se pa zgodi. Poleg tega imamo hribovci gojzarje in v gojzarjih imaš težko nogo. In s težko nogo stisneš gas do podna. Pa je skoraj v trenutku s prvo do 40km/h, z drugo do 70 km/h, s tretjo do 95 km/h, potem je pa že taka hitrost, da nisi več tako huda ovira. In od nekdaj mi je zanimivo, kako vsi gledajo na moč motorja in pospeške, a ko je treba pospešit, jih pa res malo pohodi gas in izkoristi moč in pospeške vozila...
Trg je premajhen. Jaz tudi v Celju nimam Leclerca, Bauhausa, pa bi ga imel. Pa je dosti eden v Ljubljani, pa še en mali pajzl v Mariboru mogoče, potem pa že ni več rentabilno... Pač večna hiba male države v kapitalizmu.
Jah, glej, jaz imam eno uro vožnje do najbližjega OBIja in Merkurja, ti imaš pa eno uro vožnje do najbližjega Bauhausa in Leclerca...
Saj ni treba, da tak avto lahko naročiš v vsaki vasi, ma en trgovec v celi Sloveniji bi ga pa lahko ponujal. Sploh, ker nismo neka posebnost in je samo malo birokracije za urediti. Če je avto homologiran za katerokoli državo EU, ta homologacija v bistvu velja tudi pri nas...
Ko se pelješ po avtocesti in se nekdo na koncu pospeševalnega pasu želi vključiti na avtocesto, naj bi se, ČE JE MOŽNO, ti prestavil na prehitevalni pas, da mu omogočiš lažje vključevanje. Tu je podobna situacija: nekdo bi se iz odstavne niše rad vključil v promet, in bi se lahko avtor posnetka že prej prestavil na vozni pas in se nato vrnil nazaj, saj je očitno imel dovolj prostora. In mislim, da vsi tu toliko poznamo stanje na naših cestah, da vemo, da če bi tisti siromak v odstavni niši čakal na prazno avtocesto, da bi tam lahko tudi penzijo dočakal... Ampak, nekje smo že ugotavljali, da se pri nas vozi zmerno do pretežno egoistično. In zelo malo se jih zaveda, da, če mu na nagrobnik napišejo "imel je prednost", njegovim domačim ne bo zaradi tega nič lažje...
Je pa ta odstavna niša postavljena na precej nenavadnem mestu, vsaj za moje pojme. Ker se iz nje vključuješ praktično v križišče. In če bi želel potem nadaljevati po avtocesti naprej in ne zaviti desno? Te pravzaprav prisilijo v neke čudne manevre...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A veš, da sem tudi jaz presenečen. Sem čakal komentarje v smislu "je treba wohcet plačat"...
Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani