Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi.
Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...
Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
Papir prenese vse. Bog ve, zakaj so pokvarljivi...
Zato ker so nemški avti oh in sploh, da bi potencialne kupce mazd prestrašili in odvrnili od nakupa in jim ponudili nemške avte...
MB E270 CDI 2003. Iz severa Nemčije do Slovenije poraba 3,6 litra, 2 človeka not, vožnja za tovornjakom. Peljali se za tovornjakom, ki so ga kupili in šli proti domu. Nekega zaveterja ni bilo, ker je bil vlačilec brez prikolice, ampak samo vožnja 90 km/h.
Kakorkoli že. Zavedat se treba, kako voziš in kakšne gume imaš. Načeloma gre po predpisih ali pa 10% počasneje vedno ok, če ni minusa ali snega. Pamet v glavo in volan v roke. 😉
Tudi testi niso mirodajni. Pol sekunde prej ali kasneje se pritisne na pedal zavore, pa je ohoho razlika. Pustimo.
Dejstvo je, da pri enaki vožnji s celoletnimi proti zimskimi pozimi in letnimi poleti, so celoletne slabše. Saj se tudi zimske med seboj razlikujejo, pravtako letne. Lahko je najslabša letna poleti in najslabša zimska pozimi enaka odlični celoletni. Moje zimske so GY in DUNLOP, letne pa Conti, Michelin in GY. Mi na kraj pameti ne pride, da bi imel celoletne. To je MOJE mnenje. Vsak ve zase, kaj dela. Pa ne vsiljujem tega, kar napišem.
Pa tudi, kar se asimetričnih gum tiče...
Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma enak oprijem v eno ali drugo smer vrtenja. Zimska mora imeti smer vrtenja. To je zopet MOJE mnenje.
1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi
2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi
3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi
3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih
Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.
Si probal?
Papir prenese vse.
Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10.
To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti.
Se strinjam, da verjetno dobiček pada. Lokalni vulkanizer mi je rekel, da cca 30% prodanih gum predstavljajo celoletne.
Letos bomo tudi na ženin avto prvič montirali celoletne Continental, saj na leto dela manj kot 10k km. Mislim, da bodo pozimi vsaj tako dobre, kot zimske gume s slabšo oceno.
Kaj pa poleti? Zavorna pot je s celoletnimi daljša pozimi in poleti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Papir prenese vse. Bog ve, zakaj so pokvarljivi...
Zato ker so nemški avti oh in sploh, da bi potencialne kupce mazd prestrašili in odvrnili od nakupa in jim ponudili nemške avte...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani