Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Justus napisal:

Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi.

WWW.ADAC.DE

Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...

 

Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.

Papir prenese vse. Bog ve, zakaj so pokvarljivi...

Zato ker so nemški avti oh in sploh, da bi potencialne kupce mazd prestrašili in odvrnili od nakupa in jim ponudili nemške avte... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Zadnje čase se moja 6-ka tanka v hrvaški Istri. 😁 Ne tankam jaz, ampak sin, ki hodi tja službeno. Cena dizla  je 1,33€. Na tank prišpara pribl. 5-6€.

Ni Shell, ampak ok. 😊

A zdaj so pa hrčki ok? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

A to je zdej ful dosežek? Še vedno je zavetrje, tudi če si za tovornjakom brez prikolice, če pa zraven štancaš 90 km/h bo mel pa vsak avto tako porabo :D

Hotel sem omenit, da se že s starejšimi avti da vozit z malo porabe. 

Je pa zavetrje za prikolico s cerado ali hladilnikom veliko večje, kot za samim vlačilcem. Za prikolico bi imel še par deci nižjo porabo...

Pustimo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

MB E270 CDI 2003. Iz severa Nemčije do Slovenije poraba 3,6 litra, 2 človeka not, vožnja za tovornjakom. Peljali se za tovornjakom, ki so ga kupili in šli proti domu. Nekega zaveterja ni bilo, ker je bil vlačilec brez prikolice, ampak samo vožnja 90 km/h. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Kakorkoli že. Zavedat se treba, kako voziš in kakšne gume imaš. Načeloma gre po predpisih ali pa 10% počasneje vedno ok, če ni minusa ali snega. Pamet v glavo in volan v roke. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 13 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Imajo. 

Na voznikovi strani mora biti puščica na gumi usmerjena naprej, na sovoznikovi pa nazaj. :lol:

 

 

Bejž no. Asimetrična guma ima puščico? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Vsak ve zase. 

Tudi testi niso mirodajni. Pol sekunde prej ali kasneje se pritisne na pedal zavore, pa je ohoho razlika. Pustimo. 

Dejstvo je, da pri enaki vožnji s celoletnimi proti zimskimi pozimi in letnimi poleti, so celoletne slabše. Saj se tudi zimske med seboj razlikujejo, pravtako letne. Lahko je najslabša letna poleti in najslabša zimska pozimi enaka odlični celoletni. Moje zimske so GY in DUNLOP, letne pa Conti, Michelin in GY. Mi na kraj pameti ne pride, da bi imel celoletne. To je MOJE mnenje. Vsak ve zase, kaj dela. Pa ne vsiljujem tega, kar napišem. 

 

Pa tudi, kar se asimetričnih gum tiče... 

Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma enak oprijem v eno ali drugo smer vrtenja. Zimska mora imeti smer vrtenja. To je zopet MOJE mnenje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi

2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi

3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi 

3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih

 

Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.

Si probal? 

Papir prenese vse. 

Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10.

To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti. 

To je MOJE mnenje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je jacques33 napisal:

 

Se strinjam, da verjetno dobiček pada. Lokalni vulkanizer mi je rekel, da cca 30% prodanih gum predstavljajo celoletne.

 

Letos bomo tudi na ženin avto prvič montirali celoletne Continental, saj na leto dela manj kot 10k km. Mislim, da bodo pozimi vsaj tako dobre, kot zimske gume s slabšo oceno.

Kaj pa poleti? Zavorna pot je s celoletnimi daljša pozimi in poleti. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DARSOVCI MARSOVCI
Napisano

Tisti, ki so na oblasti, delajo zase in za svoje ljudi. Preden pridejo na oblast, so jih pa polna usta obljub. 

 

 

Daj človeku moč in spoznal ga boš. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

To še ne pomeni, da so zakon, če so na CX-30... 

Ne vozim CX-30, pa imam zimske gume DUNLOP in GOODYEAR. Imam pa 3 mazde 6. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.