@Boss: Ni čisto tako. EU pravila so jasna - proizvajalec mora zagotavljati rezervne dele za vozila (in druge izdelke) še vrsto let po koncu proizvodnje. In to velja za firmo v Spodnjem Kašlju kot firmo v Shenzenu.
Kot sem ti dal že primer MG4 vs MX-30 - na koncu bo vse odvisno od priljubljenosti posameznega modela vozila. Bolj priljubljeno/prodajano kot bo, manj bo težav z originalnimi in aftermarket rezervnimi deli.
Tudi deli za tvojo novo električno Kono se bodo lažje dobili kot za MX-30 ...
Mora zagotoviti rezervne dele? Papir prenese vse. In kaj bo, če rezervnega dela ne bo?
Tesnilo glave za W12 motor od VW in audi ne dobiš več, pa tudi filtra za olje ne...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Servis, usposabljanje serviserjev, garancija...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani