kolesarska sezona je ?e skoraj v razcvetu, zato se obra?am na vas za pomo? pri nakupu stre?nih nosilcev za Mazdo 3 2014 (limuzinska razli?ica) in tudi nosilcev za kolesa. Katere nosilce imate (?e jih obstaja ve? vrst) in kje se jih najbolj spla?a vzeti?
Gledal sem na uradni strani Mazde in kolikor vidim, je itak vse Thule.
Mogo?e je (zgolj po filingu, kar se spomnim) malce slab?e izolirana kot Octavia, vendar se pri normalnih hitrostih ne opazi, tudi na avtocesti je "hrup" v kabini pod nivojem, da bi me motil in ni nikakr?ne potrebe po vi?anju glasnosti (pogovora).
Za 100 - 110 km/h bom preveril ?e danes. Pri 180 km/h je 3.900 / 4.000
Pri 100 km/h je to?no 2.000, pri 110 km/h pa cca. 2.200
Mogo?e je (zgolj po filingu, kar se spomnim) malce slab?e izolirana kot Octavia, vendar se pri normalnih hitrostih ne opazi, tudi na avtocesti je "hrup" v kabini pod nivojem, da bi me motil in ni nikakr?ne potrebe po vi?anju glasnosti (pogovora).
Za 100 - 110 km/h bom preveril ?e danes. Pri 180 km/h je 3.900 / 4.000
tudi sam sem se cca. leto nazaj ukvarjal s podobnimi vpra?anji, potem pa sem se, tudi s pomo?jo tega foruma, pravilno odlo?il za Mazdo 3 G120 Revolution (limuzinsko izvedenko).
Nekaj sta povedala ?e predhodnika pred mano, na kratko pa ?e jaz:
+ presenetljivo presene?en nad porabo in pospe?ki 2.0 motorja. ?e vozi? var?no, se lahko poraba giblje tudi 6.0 - 6.2 L / 100km, z normalno dinami?no vo?njo dosegam nekje 6.2 - 6.5 L / 100 km, prete?no po regionalnih cestah. Na avtocestah je poraba okoli 6.0, ?e vozi? znotraj ali malo pod omejitvami.
+ izgled, lega na cesti, odli?na oprema, tehnologija, zvo?ni sistem, ob?utek za volanom mi ?e vedno prinese nasme?ek na obraz
- malce majhna nakladalna odprtina prtlja?nika, ampak to sem vedel in na to so me tudi opozorili ob nakupu. Pri prtlja?niku bi pograjal ?e del pod zadnjo ?ipo, kjer sta zvo?nika, sej je dejansko celotno obmo?je brez za??itne plastike (ali ?esa drugega) in lahko na enostaven na?in zahaklja? kak?no ?ico od zvo?nika, ko nalaga? stvari v avto. Najprej sem mislil, da so kaj pozabili, ampak sem potem prebral, da je pri vseh tako... Precej ?e?ko.
- v zadnjih sede?ih ni odprtine za smu?i / karkoli dalj?ega, ?etudi se da dol sredinski naslon za roko
- senzor za svetlobo v?asih ?udno dela in uga?a/vkloplja osvetlitev v nasprotju z dejanskim stanjem
- zgodilo se mi je ?e, da so bili zadnji pakirni senzorji (v de?ju) slab?e odzivni
Sicer pa zelo zelo zadovoljen in pozitivno presene?en z avtom (overall bi ga ocenil z 9.5 / 10), to so res pikolovske malenkosti, ki me motijo Glede popustov so manj fleksibilni kot drugod, ?astijo kak?no kovinsko barvo / transportne stro?ke ipd. malenkosti
G100 ne dobi? v opremi revolution. Attraction je max., vendar meni je ?isto ok oz. best buy kombinacija G100, challenge, plus zatamnjena stekla in vzvratna kamera.
Sam imam na G100 skupno porabo od prvega dne do 20.000 km 6.0l/100km, sem pa dokaj umirjen voznik. G100 je tudi za moj na?in vo?nje ?isto dovolj, marsikomu je pa tudi 200 km premalo.
Zanimam se za nakup Mazda 3 limuzine z opremo Attraction oziroma Revolution, ampak oklevam glede izbire motorja G100 oziroma G120, predvsem me zanima dejanska poraba in odzivnost motorja (bil sem tudi na testni vo?nji z G120 in bil zelo zadovoljen z odzivnostjo motorja, malo manj pa s porabo, ampak mislim, da nisem dobil povsem jasne slike).
Spremljal sem tudi porabo Mazd 3 na http://www.spritmonitor.de, prebiral ta in ostale forume, vendar bi vseeno rad sli?al iz prve roke, koliko ma?ine dejansko pijejo in katero se bolj spla?a vzeti. Moj stil vo?nje je bolj umirjen, ve?inoma regionalne ceste in v povpre?ju 1x tedensko tudi avtocesta, letno pa naredim okoli 20.000 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super, to je za Mazda 3 limuzino al so vsi enaki za Mazde 3?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani