Danes me je grdo prehiteval A6 s tablico GO FAST S.
Ko sem prebral, sem se začel smejat, kdo želi imeti tablico "Fast ass" oziroma hitra rit 😆
Tudi na Savi. 👍
Razširinajverjetneje podlasica
Ahhh tote naše domače živali 😅
Dolga zgodba je zadaj. Kolegu je kuna preglodala kabl, pa je šel na Generali uveljavljat. Dobil je odgovor, da kuna ni divjad. Pa je šokirano vprašal, kaj pa je? Mogoče domača žival?
Popravljeno od godlikeRazširiEvo, včeraj dal gor GY Asymmetric 6
AC NM - LJ center - Postojna - stara cesta do Ilirske in potem dol na Rijeko, tko da dobrih 280 km že za sabo vsega možnega (ac, mestna, regionalka,..)
Glasne so isto kot Nexen na AC, v zavojih delajo mogoče malo manj (WUUUUU), vozijo se isto kot Nexen, tople so isto kot Nexen, v vrhniški klanc je šlo isto 160 v četrti kokr z Nexen... EDINO NA NJIH PIŠE DA SO MADE IN GERMANY, kar za Nexen ni veljalo... nevem no, jaz mislim da ko bo folku dokur**** plačeval ta ekstra keš za neke premium firme bodo ugotovili da nas Korejci šišajo po celi črti
![]()
Ko bi vsaj rekel Hankook, ki res dihajo premium segmentu za vrat.
Nexen je po karakteristikah lower midrange, tipa Fulda. Predlagam kak test na YT 😉 TyreReview je izredno dober. Trdi, da ne ve kaj testira, da dobi samo številke, ki jih potem upari s firmami.
Nexen so lahko Korea ali China. Odvisno od modela (€).
Hankook so Korea, Hungary ali China 😉
RazširiNi mi jasno, zakaj sploh kupujete športne gume, ko pa se potem le "peljete" po ravni avtocesti. Bolj poceni bi bilo, da v OBI-ju kupite gumo na meter in jo protrdite z elastiko okoli obstoječe gume. Bo enako dobro. 😉
Tudi boljša zavorna je s športnimi.
Po navadi imajo žal športne tudi večjo obrabo, čeprav vsak, ki je do zdaj imel Nexen, mi je rekel, da jih 2x pogleda in je že manj profila.
Seveda pa vse kar je črno, pripelje od točke A do B. Tudi spokane, 10 let stare se kupujejo.
Se zgodi.
Super, da si jih tako hitro dobil.
RazširiV ZDA pa lahko vžgejo avte na daljavo (ker so vsi avtomatiki in posledično v P) ter klimo ... Samo Connected Services naročnina mora biti aktivna (prvih par let zastonj).
Focus se AT tudi lahko štarta na daljavo MT pa ne.
Pa ni logike, saj bi avto lahko preveril, če ni v predstavi in je P oz. Električna ročna aktivirana.
Razširi
Ni mehak... samo podvozje nekako ni uglajeno po luknjastih cestah in pri voznji cez "lezece policaje"... Je bila voznja s CX-5 precej bolj "gosposka"...
Tole je tisti robnik, ki je krivec za uničeno gumo ... 🙄
Zanimivo.
Verjetno je teža avta tudi pomagala, ker ne izgleda tako oster.
No samo da je felna cela ostala.
RazširiSej homolomo ne piše XL nikol pomoje na osebnih avtih?
Mislim, da mi je na Alfini pisalo.
Razširi
Ufff, pri tako masivnem SUV-u
Ne vem, avto ma prazen preko 2 toni. Pa še 600kg ga lahko naložiš.
![]()
Tudi če ne piše XL (kar je po navadi marketing) ima XL večjo nosilnost kot ne XL.
Kot bi rekel XL ima 98V, navadna pa 94V.
RazširiJaz mam vedno rezervno v avtu, ce je nima jo dodam, pa se mi smejijo ker jo zdaj v prtljazniku vozim odkar mam lpg. Sam guma je guma.
Drži. Se spravljam že 2 leti v nakup samokolnica rezerve za i20n. Dimenzija je malce bolana.
Če nimaš na felnah, je kar težje ja.
Stari granitni, da je tako naredlo?
Jaz bi dal zimsko gor, pa se vozil, dokler nove "željene" ne pridejo.
RazširiJaz bom samo tole rekel: veliko sam presravfam, tudi tezka dela...
Kdor ne ceni dela mehanikov (in podobnih storitev) naj hodi peš... Oziroma naj ga v njegovi sluzbi placajo samo toliko da pokrijejo koliko jih ta zaposleni košta...pa naj okusi na svoji koži.
Nic ni narobe prej vprasati koliko bo prislo, koliko je material, koliko je delo ..nic ni to narobe, samo spostovanje do opravljenih storitev in njenih garancij pa je le treba malo meti...investicija v orodje, lifte, prostore, solanja, ljudi, da sploh lahko si reces servis je enormna in se ne placa samo s ceno olja...tudi naša plača je plačilo naših storitev....
Zdaj pa kokice
Če bi delali oz. se potrudili enako, kot se jaz pri svojem delu.....
Bi z veseljem plačal tudi zlatarsko uro, ki je dražja od privatnega zobozdravnika.
Pa je lahko milijonar, nisem nobenemu fauš. Tudi tebi ne. Vsak je svoje sreče sam kovač. 👍
Ne vozim Honde, da bi hodil k Seliču. Mehanikov na podobnem nivoju, žal ne najdem, za svoje avte.
Ti si bil v prejšnjem življenju totengrobar?
Razširi
A si že kej meril gumo... mislim temperaturo pnevmatike?
Raje kaj drugega šlataj. 😉
Pirellike PZ4 se ful dolgo grejejo. Ko pa so tople/vroče pa so kot čiguma in držijo noro.... če z toplimi parkiram se poznajo na asfaltu sledi ko zavijam.
Tak da se ne sekiraj. Tak mora bit .... športne gume se bolj rabijo, ker na tak način bolj držijo.
RazširiCene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.
Če bi si malo pogledal stvari....
Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:
RazširiPipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem
Popravljeno od godlike
RazširiOd kje teb to? Most smo placali kar lepo mi vsi
Intervju s Pontingom.
Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.
Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.
Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
Popravljeno od godlikeRazširiNekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.
Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac?
@Boss verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.
Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.
Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.
Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
RazširiKako ti to veš kaki so Kitajci....
![]()
RazširiSi vozil golfa enko dizla?
IMT 539, druga sklopka je bolano trda.
Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan....
Verjetno je uradni izrat drugačn.
No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
Popravljeno od godlikeRazširiKolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.
Tema je "Zanimivi oglasi".
Pol moreš pazit kaj pišeš v temi "Elektromobilnost", ker tudi tista tema je na Mazda forumu 😉
RazširiNe boš verjel, če se ti res zalušta, lahko to počneš tudi pri avtomatskem menjalniku (no, vsaj tistih, ki omogočajo ročni način delovanja).
6 ročnih ali 8/9 avtomatskih v manual načinu ni isto.
Sem 2 mesca vozil AT i20, tako da sem probal.
Za kontrol freaka ni AT.
Napisano
Je korist, če ima motor ustrezne senzorje. Večina jih nima.
i20n poje od 91 gor. Ampak s 95 butne na overboostu 299-300Nm, s 100 pa 305Nm.
Meni teh 5-6Nm ni tako pomembno. Bolj mi je, da tankam pri nesramen Petrolu, ker prisegam na E5.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani