...je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....n
Dobra zgodbica.
Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.
Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih.
Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo.
Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
Mogoče ena stvar pri G140 AT za katero opažam, da je malenkost moteča, ko je v vozilu tišina (= ni radia, ventilacija dela zelo počasi, idr)…. Stopalka za zavoro naredi zvok “klik” ki je podoben zvoku tipke na računalniški tipkovnici. Še kdo zazna ta zvok?
Poglej fedro.
Na vseh Hyundai i20n je fedra malo odmakjena. In ko stisneš, jo pritegne. Dal sem preko drobno gumijasto cevko in ne klika.
In v čem je razlika? V pokrovčku na sredini? Moraš vedeti, da nimaš najboljših felten na mazdi. Izberejo najugodnejšega dobavitelja. So dobre, a je veliko boljših. Spomnimo se samo na problem z luščenjem laka na 6-kah.
Pa skoraj vse opletajo kar precej na centrirnem stroju, tako, da je potrebno kar nekaj uteži zalepiti gor.
Tvoja niso ravno svetovni vrh. Ok, niso podn. Tak sredina.
Sam imam Borbet, ki so prodajana kot dodatna oprema za Hyundai. Samo v Nemčiji in samo na uradnih servisih. So kar lažja od originalnih. Imajo tudi edine na trgu pravi ET, ker v tej dimenziji preprosto ne obstaja. Al homologacija ali pa distančniki. OZ kovan je še krepko lažji. Samo bi rabil homologacijo ali distančnike.
Tudi japonci imajo Enkei, ki so bile včasih top. Pa je še ena boljša japonska firma, samo se ne spomnim.....
Mazdine niso dobre. Sodelavec je na prehodu asfalt na šoder, dve na M6 zvil, ker ga je spregledal...
Da se vrnem na temo. Če so neoriginalne resnično v tovarniških dimenzijah, jih podpiram. Vsa druga skropocala, ki malo odstopajo, pa ne. Če tvoje ustrezajo 👍
Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi.
Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...
Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
Samo tu noter je vse kaj posreduje ADAC.
Našega Polota sem 18x vozil na grancijo v prvem letu. Ker ni nikoli peljal naš AMZS (podobno kot nemški ADAC) me v nemčiji ne bi bilo v statistiki.
Z drugega vidika, če upoštevamo normalno delovno temperaturno območje Volkswagnovega motornega olja, je običajno 70-90 stopinj Celzija. Ko vozimo pri visokih hitrostih ali na intenziven način, se bo temperatura olja zagotovo dvignila in dosegla približno 100-120 stopinj.
Tak da ne bi več paničaril glede temperature olja.
Sam imam zato v Mazdah nivo basov nastavljen za nekaj stopenj v minus - preveč basa je zame strašno moteče.
Zadnja leta sem se navadil na studijske zvočnike. Yamaha HS.
Prvo mi je bilo za EDM premalo basa. Mogoče bi ga kanček več pričaral HS8 sub (določeni komadi grejo res nizko), samo je cenovno....
V službi imam Beyerdinamic DT 770 pro limited, pa za house, progresive so super. Trance še gre. Tehnaže pa ne morem gor rolat, tolko sem se z leti odvadil loudnessa. Mogoče na 10-15% jakosti, tak potihem.
Tako da te čisto razumem, da neželiš met samo basa, ker popači drugi del spektra.
Tak po zdravi pameti, je pričakovati, da bo Mazdin bencinc pil manj kot turbo mlinček iluzija.
Razlika je v tem. Da turbo mlinček, pri umirjeni vožnji ne uporablja kaj dosti turbine in se voziš na mali kubikaturi.
Ko pa ga teraš, pa gre in pije kot žival.
Jaz z 1.6 turbo mlinčkom, s 204 konji, imam na 14.000 prevoženih porabo 7.8. Pa imam 90% mestne vožnje. In ne vozim lepo, kar ti pove, da imajo letne gume po prevoženih 10.000 km 4mm profila.
Primeljive velikosti, torej Mazda 2 (2010) z 1.5 motorjem (103km) je tudi pila ca. 7-7.5. Na relaciji pa se poraba ni toliko znižala, kot sodobnemu turbaku.
Turbo mlinčki pod 1.4, so po moji izkušnji groza in polom. Ostalo je ok.
Ne glede na kaj. Poraba naj bo postranske narave, če ne pa si zračunaj, da te 1L več gori ne pride ravno celo bogastvo v enem letu.
Naj ti nekdo zmeri debelino laka levo in desno. Ne da se ročno tak na tanko vlečt, kot v tovarni. Pa seveda ga ličar ne potegne dol do pleha....
Ferk mi je montiral in počohal luč. Obrnil (avto je bil samo pripeljan somov in potem do njih) sem se naslednje jutro in v soboto se je Nisan trgovec strinjal, da je to za menjavo. No vodja servisa ( v ponedeljek) je želel pulirati in mi trdil, da tega ne bo menjal, ker bo na zgubi.
No na to sem šel šipo menjat v Mursko. Ok, nekaj so pokronali, samo so z opravičilom takoj porihtali.
pred 56 minutami je robertk6 napisal:
A ti to resno? Človek bo imel avto 10let+ in po tvoji ekonomiki bo čez 10 let dobil 50% za platišča🤣🤣 mislim da tebi nekaj pošteno narobe hodi.
Hja na Alfi sem dal za 16" 465€ in jih prodal za 220€. Original Alfine.
Prodajal sem jih 1 leto, ker so bile 16". Vsi bi imeli 18".
Avto je vedno strošek in nikoli ni ekonomske računice. Kaj boš pa kupil, je pa osebna preferenca. 1. želim lego.
2. En avto ima homologirane samo 18", drugi pa tudi 17" ki v tisti dimenziji niso baš cenejše.
Pač kot pravim, koliko je komu važno. Prepričevat kaj je bolje, je absurd.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobra zgodbica.
Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.
Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih.
Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo.
Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani