Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je tommzy napisal:

V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe. 

Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil. 

Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka. 

Ne spomnem se več koliko je pil. 

 

Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel. 

Tudi bencinar je pil manj. 

Dizli pa jasno da obcutno manj. 

Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.

 

Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.

 

Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.

 

Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil?

Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?

 

Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem.

Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 14 urami je tommzy napisal:

Po 600-700.000 kilometrih za sabo bi pa že znal varčno vozit... 

Polovica poti je praktično brez dodajanja plina in pod omejitvijo. 

 

Ajde ne polovica poti ampak veliko. Ne priganjam in ne pospešujem naglo. 

Ajde občasno. 😁

 

Samo vseeno... Ne bi smela biti taka poraba. 

 

Glede na letno kilometrino bom "bankrotiral" na bencinu... 

 

Aja pa opazil sem, da redkokdaj izklopi dva valja. 

Pa še to le če za mm, dva pritisnem pedal plina. 

 

Zastojev ni.

Poraba je meni ok.

 

170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.

 

In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.

 

pred 14 urami je tommzy napisal:

Sebe ne dajem na splet. 😉

Lahko obraz zakrijem. 

Drugače a ste tukaj vsi malo tako... 

Zakaj rabite slikovni dokaz mi ni jasno in je še en razlog da se umaknem... Niste normalni. 

Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.

 

Tak by the way, si že bi na servisu.

Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

 

 

KVA? A CX-30 tolk žre?

Ni čudno da je 3/4 postov na forumu pav v temi Macda CX-30.

Vse moje je(pije) več.

 

No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 18 urami je GregorV napisal:

Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti. 

Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča. 

Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in prvo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje.

Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležal in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.

 

Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira.

Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 48 minutami je sportman333 napisal:

aja full se prišpara na tem, cccc :) , sem pozabil

To pa se res.

 

Lani sem dal 740€ za 4x Michelin PA5 na 18".

 

Ampak lega je pa 😂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je tommzy napisal:

Saj to potem izpade kot da sem jaz kriv, da ne dela kljuc, da škripa notranjost, da barva leti iz avta... Aja pa da gre stevec nazaj gor za gorivo tudi... 🙃

Toliko si kriv, da še nisi šel na servis. Ali pa si vsaj uredil servisni termin v prihodnosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

1. Pelji na servis. 

2. i20n sem dobil iz tovarne. En ključ se je spraznil v 1,5 leta, drugi v 2 letih.

Fordov drži 3-5 let. Odvisno kolko se ključ miga. Ker gre v spanje, ko ga ne nosiš zraven. 

Torej kolko je tvoj avto dejansko star?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je tommzy napisal:

Grem na servis saj imam počasi dovolj tega avta...

Skrajni čas. Jaz sem na servisu ob priv napaki iz seznama. S tem, da prej vse dokumentiram.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Upam, da čim več uredijo in poročaj prosim o napredku.

 

Po mojih izkušnjah včasih popravijo takoj, za kako drugo zadevo pa se izogibajo in je potrebno malo vstrajnosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je tommzy napisal:

Ko sem ustavil in ugasnil je bil range 580. Ko sem ga nazaj prižgal je takoj padlo na 570. Torej se ne izmišljujem in tega nisem doživel še v nobenem do sedaj. 

Prižgal ali dal kontakt?

 

Kaj če gor skoči, ker vžig potegne več goriva. In ker je pobrisano, je poraba za ta 1km od pumpe krepko višja.

 

Samo razmišljam na glas. Ker žal je Mazda 2Y nazaj šla in tista je bila 2010, torej čisto drugačno delovanje....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)

Niti isti avto ni.

Kaj šele, da pri G piše AT. Pa tudi kratic za opremo je več.

 

Tak post po navadi @Slivka navrže, da "spregleda" določena dejstva.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 minutami je tommzy napisal:

Eno vprašanje... 

A je normalno, da ko ga včasih zalaufam, da pade pedal zavore krepko dol medtem ko pritiskam z nogo gor? 

Pol ko spustim in pritisnem še enkrat pa je normalno?

Posnami in s posnetkom na servis.

 

S posnetki lažje dokazujem zadeve, ki niso 100% ponovljive.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 38 minutami je ignacij napisal:

Pa dejmo tako, kaj dobiš pri X motorju, da je vreden 2k več?

Moj motor v Focusu ima isto navora kot 150 KM. Krivulji konjev, sta identični do ca. 3.5k obratov. Izbral sem 182KM, ker ga rad pritisnem in ne želim, da je mu zmanjka sape nad 3.5k obratov.

 

Isti razlog je je za X. Res, da ima G dosti več navora do 2k obratov, potem se skoraj enačita. Nad 3.5 je zgodba drugačna.

 

Torej za tiste, ki ga zavrtimo kdaj skozi. Včasih preprosto ni časa zamenjat prestave, ali pa pač, ker nam je všeč, da se motor kdaj zavrti.

 

Tako da jaz in @Alex imama rada motorje, ki vlečejo skozi celo območje. Racionalno, ne vem če je, je pa čudovito.

 

In še zadnja. Moja Alfa je bila anemična do 2.2k. Pa razen speljevanja v hrib pri polno naloženi, ni bilo nikoli težav.

 

‐‐-------------

Vsak si naj kupi to, kar misli da rabi ali mu je všeč. Natolcevanje v smislu kdo ma večjega, mi ni všeč.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Pa dobro, 90% res @Alex trajba nebuloze.

 

Samo ne verjamem, da obstaja firma, ki prodaja boljši motor za manj denarja.

 

Kupil je dražji motor, kdor ga ne želi ali pa špara, kupi cenejšega.

 

Trdit, pa da je cenejši in švohnejši motor boljši, je pa meni znanstvena fatastika.

Lahko da je G tudi cenejši za vzdrževanje in bolj robusten, samo to niso dejstva na papirju, ki bi ga naredila boljšega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Bremza je nižje prijela. Problem je povratni ventil, ki ne deluje in si zavorno potiskal po obeh vodih.

 

M2 (DE) je imela samo na 1.5 (103 konje) ESP, drugače je bil samo ABS.

 

Lučka za ESP je znala utripat, če sem se zagnal v ovinek na grobo silo. Kakšno speljevanje v desno v križišču.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Jaz sem bil s Polom 18x na garanciji, samo v prvem letu.

 

Na Alfi so mi menjali manšeto okoli menjalnika, ker se je glodala.

 

Na Focusu je jamstvo menjalo mehanizem pri sklopki, ki je "klikal" in tesnili so pokrov verige, ki je začel mastiti.

 

Na i20n so menjali tesnilo stekla na voznikovih vratih in desno letev ob vetrobranskem steklu.

 

Meni je garancija ok. Služi kot neka varovalka, ki sem jo pripravljen krit s ceno servisa.

 

Aja, da se vrnem na Mazdo. Ja 2 leti garanciji, kupil sem jo 3.5 leta staro. Servis se je z mano strinjal, da je ESP enota hin, menjali so jo samo tistim, ki so to opazli v garanciji. Ker je bila prej lastnica, se seveda to ni menjalo.

Uradna cena 2100€ + delo.

Na autodoc-u sem našel samo mehanski del ATE enote za 350€.

Tudi tu bi malce daljša garancija prišla krepko prav.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

A te delaš servis na 30k km?

Phuh.

Če gledam 15k do junija in torej je bil nazadnje junija pred 15k?

 

Tolerirajo pa 1000 gor dol ali leto/dve. Samo če bi menjal letos junija pa ja garancija velja.

 

Jaz delam na 7.5k na i20n in delam redni servis. Torej se vse menja tolko prej oz. Na letni interval in ne kilometerski.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

E10 je bil.

 

Petrol je edini, ki je še imel strogo E5.

 

100tka me boli, ker je grdo dražja. In mislim, da jo bom na Molu najceneje dobil. Sploh če kartico podelim okoli, da nas bo več imelo korist.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.