Slučajno vem, da so bili stroški za proizvodnjo Clio Storia (leta 2009) okoli 4200€ na koncu tekočega traku, tik preden je zapustil proizvodno halo v Novem Mestu. V salonu so jih takrat prodajali po 9000€ (osnovni model).
Ja, razumem, stroški transporta, stroški salona, ... ... ..., ampak vseeno so ga prodajali z velikim dobičkom. Očitno še vedno ne z dovolj velikim, da bi potešil pohlep...
Meni je ropotala rinka od obeska na kluču, ki sem ga imel v predalčku za pločevinke, poglej, če ni morda to! Drugače pa hvala bogu nimam teh insektov.... 🤗😉
Je morda že gdo zasledil kdaj pride na trg nova CX30.....
sam je pa ta mild hybrid najbrž premalo, da bi kaj dosti pomagal pri pospeševanju? Če primerjaz z g194 je dobro sekundo počasnejši kar ni lih nekaj da bi se človek sekiral, pa < 10kmh nižjo brzino, kar se pa sploh človek naj ne bi sekiral
Ma zunaj je kr huda, bi pa napis Mazda zadaj bi zamenjal za logo ker me zaradi tega full prevec spominja na Mokko pa platišča bi bila lahko tud boljša.
Kar se mene tiče me je razočaral prvi vtis🫣 Mene mora na prvo uč avto navdušit drugače ni nič od avta pri meni.... 🥴
Se nisem oženil z Mazdo, da bi kaj takega kupil! Če odkrito povem mi je prejšnja bolj všeč👌Celo M e6 bi prej kupil, ima vsaj nekaj elegance na sebi ne pa tale cx5 ki je nekaj na silo narejeno.... . Zelo upam, da se jim nova cx-30 bolj posreči.....
V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.
A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?
Kolikor jaz vem imajo X motorji več senzorjev, ker ima kontroliran vžig goriva zaradi posebne konstrukcije motorja itd...
Meni se ne pozna bilo kaj tankam pri nas (MOL, INA, PETROL, AGIP, SHEL)
Jaz večinoma tankam Mol, ker imam popust, sem pa tudi vse zgoraj naštete in nisem opazil razlike.....
Vse to bi se uradno dalo do potankosti izmerit, samo nihče nima jajca za kaj takega.....
Jaz osebno mislim, da je sigurno 100tka boljša kot 95 ampak cena ne opraviči tiso malo več kvalitete! Še jaz, ko imam - 10cent na liter popusta jo več ne tankam, no na vsakih 5000km,da mogoče kaj spuca po motorju pa še to samo, če grem v kosu veliko km skupaj.... 👌😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekaj od 9k€ še cesar vzame, trenutno golob....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani