Potem kolotekov Alex na premijski CX-30 že dolgo nimaš več?
Se mi zdi zanimivo tudi to, da je lakiranje cca 20 mikronov tanjše od nekaj let stare 6-ke, le okrog 70 mikrometrov.
Tudi na 6-ki so mere od 70-120 Mikrometrov. Nikoli ni debelina povsod enaka. Vse Mazde imajo švoh debelimi laka in s tem si podvržen pikicam na havbi in drugod.
Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika.
Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆
Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid).
Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno.
Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊
Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.
A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉
Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen.
To pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov.
Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj.
Potem pa nisem bil dovolj jasen - da nominalne cene v velikem časovnem koraku niso primerljive. To je bila poanta.
Konkretno, če Alex danes pravi, da ne da za CX-30 več kot 30.000, zakaj je dal 3 leta nazaj, ko je bilo takratnih 30.000 vrednih enako, kot danes 32.000? 😄
Še vedno ne bi dal. Bi kupil kaj drugega, če bi bila cena takšna, kot je danes.
Pooblaščeni servis vzame svečke, če jih sam prineseš (dokler je veljavna garancija)? Ker med 66 € in 17 € je le razlika. Čeprav, če je tale razlaga pravilna, ta svečka ni prava. Mora imeti debelejšo podložko.
Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?). Slovenija je na srečo izvzeta. Ni pa izvzeta, če dam primer, iz Youtube premium družinske naročnine, ki jo ne moreš skleniti.
Res je. Tale cheap svečka, ki je za Dinote ni dobra za cx30. Zato tudi večji račun on menjavi. Ne more bit enaka, če je pa zasnova x186 precej drugačna kot od Dinota.
Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne). Za dinota bodo v redu, za premium avte pa ne. Seveda bodo stlačili v ponudbo vse. Še dobro, da niso zraven v kompatibilnosti vtaknili še 2.2 dizla. 😉
Po moje je za starejše avte več popusta, da je iniciativa, da bi se avti na uradne servise vozili še kasneje. Ponavadi se po garanciji ali kmalu čez konča ljubezen...
A ni to normalno, da potem voziš avto k svojemu mehaniku, ki ti računa normalno in pošteno?
Moj mehanik, ki je prej delal na Avto plusu vedno pravi, da avtohiše največ služijo na rednih servisih, nato pri prodaji avtov staro za novo in šele na tretjem mestu s prodaoj novih avtov.
Nisem vedel, da v AVTOPLUSU za menjavo filtrov, za delo nič ne računajo. Odštejte še kakšnih 15 minut dela in smo pri dobrih 250€. Pa če bi bil Alex zvesta stranka, bi dobil še vsaj dodatnih 5% popusta in smo na dobrih 230 €.
In potem bi svizec zavil čokolado. 😉
Koliko je po tvojem, "strokovnem" mnenju, vredne tiste pol ure dela, ki ga za menjavo olja opravi vajenec?
Koliko bo šele jamranja, ko bo na X186 na vrsti redni servis z menjavo svečk ...
Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke.
Ne verjamem, dokler ne vidim tvojega računa. Tole je račun Mazdinega pooblaščenega servisa, rednega servisa dinozavra, mesec nazaj, menjava 4,5 litra olja, filtra olja in zavorne tekočine. Po moje zelo fer cena. Je pa res, da se trudim tudi sam biti fer, stalna, prijazna stranka.
Ga slikam pa pošljem. Tudi sam ne morem verjeti, kako kradejo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi na 6-ki so mere od 70-120 Mikrometrov. Nikoli ni debelina povsod enaka. Vse Mazde imajo švoh debelimi laka in s tem si podvržen pikicam na havbi in drugod.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani