Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh.
Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.
Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate.
Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor.
Ne bo nikoli v slovenscini… sem ze jaz spraseval v MMSu, ko so se zacele pojavljati nove trojke in CX-30 s slovenskim infotainmentom… Zal je tako pri vecini proizvajalcev avtomobilov… Kar dobis ob nakupu, ostane za vedno… Nadgradnje so samo za kaksne popravke obstojecih funkcij… skoraj nikoli pa ni novih zadev… Izjema je Tesla, kjer pa so novosti redno vsako cetrletje…
Uf, potem nič. Bo potrebno tako uporabljati še naprej.
Jest sem se enkrat probal zbasat v en dirkalnik, da bi se kot sovoznik peljal en krog po stezi v Racelandu v Krškem … se mi zdi, da je bil nek majhen Fiat… z varnostno kletko in vsem, kar ima (oz. nima) tak avto… Sem se s čelado komaj zbasal not… a sem rekel, da se ne grem, ker je bil sedež tko ozek, da moja rit ni pasala not 😅… Potem sem se pa komaj ven skobacal
E..ja končno smo dobili to cx30 2.5 benzin motor mini Dino ...na Test 😉
Ja ...itak je vse dobro opisal Alex lahko samo še dodam da res ta motor vleče malo boljše v nizkih obratih kot naš x motor ...drugo isto 😁 tudi lega na cesti se mi zdi drugačna kot jo imaš naš x motor .za kaj več bi morali imet avto saj 1dan ....to je to 😁 Ja še to zelo mi je všeč da so dali tudi menu v SLO na velikem Ekranu ...res so rabli ...🤣
Pa lp zoom zoom 😁
Ja, pa tudi to, da je ekran nekaj večji, se mi zdi. Ja, lahko bi bil meni v slovenščini. Saj je omenil tvoj kolega na avto plus, da če bo (ko bo) na razpolago meni v slovenščini tudi za naše cx30, da bo vpoklic. Vsaj meni se je zdelo, da naj bi enkrat bil, ker naj bi bila takšna direktiva. 🤔
No @Alex všeč mi je, da si bil precej objektiven. Sedaj si samo še odgovori na vprašanje ali bi dal 2k več za x186?
Resnično bi dal. 😊 Če bi bil pa samo baby dino na razpolago, bi ga seveda kupil. Moram poudariti še to, da smo vsi trije "preizkuševalci" strojne smeri, tako, da se nekaj razumemo na tehniko. In nam je všeč odštekana-drugačna tehnika pri x motorju. Seveda ostaja pri vseh atmosferci manjko navora. Pri vsakdanji vožnji tega ni opaziti.
pred 9 minutami je Boss napisal:
V bistvu kar pričakovano. Ampak 3,5 bara ... ufff,,, razen, če s tem preprečujejo, da bi se gume deformirale predno pride do kupcev.
Tudi nam ni bilo hasno, kaj se gredo s takim tlakom. Kaj takega nismo še nikoli videli. Pa to je bilo trdo, kot bo vozil z tistimi polnimi gumami. Tudi ta zaposleni na avto plus, ki nam je odstopil avto, ni mogel razumeti, kako niso tega opazili ob prevzemu avta. 🤔
Ekola. Obalna sekcija mazdašev,Gelipter,etcho in moja malenkost, ljubitelji x 186 motorja, smo se danes zbrali, da skupaj stestiramo novo cx 30 z mini dinotom.
Na žalost (ali srečo) smo dobili na voljo popolnoma novo cx30 z ročnim menjalnikom, z prevoženimi 76,7 kilometri (bilo bi zanimivo testirati z avtomatskim menjalnikom).
Ob prevzemu je bila na števcu povprečna poraba 7,6 l/100. Ok, to itak ni bila realna poraba. Oprema je bila neka srednja, brez usna in ostalega. Aja, bila je v rdeči barvi. 😊
Prvi je sedel za volan Gelipter. Resetitali smo porabo in štartali. Rekel je, da je volan "ful lažji na občutku". Ker je avto skakal po avtocesti kot zajec sem sam preveril, kolikšen je tlak v pnevmatikah.
Spredaj je bil 3,7 bar, zadaj 3,5 bar. 😳😳 Wtf??
Na žalost je deževalo in ceste so bile spolzke. Gume so bile Toyo. Najprej ga je Gelipter malo "pognal" po hitri cesti.
Nato smo zavili proti Piranu, da smo spotoma pobrali še Etcho-ta.
Na pol poti je bila poraba 7,6l /100.Vmes je Gelipter števec Resetitali in do Belega križa je poraba padla na 6,3 l/100 (vožnja strogo po omejitvah-regionalka). Nato je z vožnjo nadaljeval etcho. Na prvi "črpalki smo napolnili tlak na 2,5 bar. No, sedaj se je avto obnašal normalno. Etcho-ja smo pustili doma in nadaljevali proti Kopru. Tokrat sem avto vozil sam. Do Kopra je poraba narasla na 7,6l /100. Resda,sem ga precej priganjal po izolski obvoznici. 😄
Do jakega zaključka smo prišli vsi trije?
1. Da je motor mini dinota bolj glasen kot x186 (še posebaj, ko ga daš na obrate). Pazili smo, da ga ne nabijamo preko 3000 obratov. 😇
2. Da v nižjih obratih (nekje do 2000) nekako lepše povleče. To se lepo čuti, ko voziš recimo v četrti, v nizki obratih in dodaš gas. Mini dinotu uspe z manj napora pospešit.
3. V prvi prestavi gre x186 precej bolje ( ali je drugačno razmerje v menjalniku ali ima pa mini dino blokado).
4. X186 pije kak liter manj( ok, mini dino ni ulaufan)
5.V klanec gresta približno enako. Razlika je ta, da mini dino, ko mu padejo obrati in preden menjaš v nižji prestavo, začne bolj "bobneti* kot x186.
6. Vožnja v obeh je enako tiha pri večjih hitrostih.
Zaključek. Ali bi ga imel? Neke velike razlike v vožnji ni. Ne bi ga pa zamenjal za x 186 motor, ker je vseeno nekaj razlike v porabi v korist x186. No, če ne bi bilo druge izbire, bi preživel tudi z mini dinotom. 😊
Kolega je kupil včeraj Fiat spider, 1.4, turbo multiair. Všečen avto, a zopet sem z mojimi 184 cm višine komaj še sedel v njem. Noter je vsa notranjost od Mazde.
Avto ima ročni, natančen menjalnik z zelo kratkimi gibi. Zelo lepo potegne, a tudi žejen je. Povprečna poraba je bila 7,9 litra/100 km. Tudi pri avtocestni hitristi je še kar tih. Zanimiv avtoček. 😊
Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.
Kaj naj rečem?
Super zadevca, ampak to že veste 🙂
Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.
Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂 Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot 140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan. Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.
Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu, malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko stopit iz njega po zaključku vožnje.
Imam pa par vprašanj:
1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?
2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo.
3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.
Lepo, da si zadovoljen z avtom.👍 Lepo si opisal in pošteno vse skupaj. Ja, to v klancih je pa zasluga atmosfera brez turbine. Se boš že navadil, ko se uteče, ga boš nabil v višje obrate pa bo.
1. Ročni menjalnik se bo ulaufal.
2.Najbrž je tako pri novem baby
dinotu.
3. Če hočeš odpreti havbo iz avta, medtem ko je motor prižgan, mora bit menjalnik obvezno v foli in - ročna bremza aktivirana.
Še ena prigoda iz autobahna. V daljavi vidimo en bel dim, kot da bi nekaj gorelo. Se pripeljemo mimo, se kadi ful sivobel dim iz VW transporterja in tip še vedno počasi vozi. Očitno, da je mašina kaput. Še dobro, da je bilo na nasprotni strani, ker je ustvaril celo dimno zaveso.
Ljudsko vozilo v plamenih. Očitno ne gorijo samo električarji.
A je kdo peljal tole na dinota? Ma boljš da ne, k boste razočarani SkyactivX fanboysi. Jaz sem bil, ko sem ga prvič sprobal tako, da se nisem odločil zanj in spet vzel dizla.
Zakaj bi bili razočarani? Mali dinozavrčki na cestišču? 🤔
Ko sem se vračal z dopusta na Nizozemskem, sem na nemškem autobahnu le našel odsek z manj prometa in rasteral Mazdo do daske. Mi deluje, kot da ima limiter na 208 km/h (po števcu), ker od tam dalje se ni premaknilo za milimeter, pa sem do te hitrosti enakomerno pospeševal... Malo žalostno za 186 konjičev.
S Polom GTI (1.6 / 125 hp) sem stegnil do 222 km/h (števec).
Čisto dovolj, da si med hitrejšim na autobahnu. Vsak jaz sem takrat bil.
In kaj pol bluziš da se bo 2013letnik popravila in vozila kot dober avto? A si sploh pogledal oglas? Moja naj bi bila že popravljena verzija ker je mlajši letnik..pa večjih jajc v življenu še nisem vozil. Sam obvoz od mazda dizlov pa od mazda znamke. Itak nič pometnega in dobrega ne ponujajo
V bistvu je znamka mazda med najbolj zanesljivimi. 😉 Kaja jajca so šele druge znamke. 🤣
Kupiš kanto z stotimi potencialnimi novimi težavami, sam obvoz
Ni vse Kanta kar se sveti. Ti si pač nalezel na prvo serijo pred FL, ki je imela res vse težave tega sveta. Drugi spet naredijo 400000 km brez nekih resnih težav. Enako je bilo s prvo serijo dizelc, ko so nekaterim zaribale mašine pred 100000 km. Ker niso pravočasno zamenjali bakrenih podložke. Moja je zdržala do 250000 km, potem sem jo prodal. Model, ki jo je kupil od mene je naredil še 40000 km, nato jo je vso sesul, ker je ni sploh vzdrževal. Samo gas, tudi mrzloin piči gas do daske.
Potem pa kupi in prebarvaj na rdečo - ima več moči kot tvoj - kolikor berem tudi sicer večkrat zagovarjaš oziroma pogrešaš močnejše variante Mazd.
Na valjih, preverjeno tudi s strani članov tega mazda foruma, je razlika med 150 konjsko (ročni menjalnik) in 175 konjsko ( avtomatski menjalnik) minimalna 😉
Moja 150 konjska, da na cesto 148 konjičkov, "ta močneša", takrat merjena od Turbo lumpija pa takrat nekaj manj kot 150, po triktatnem merjenju.
Tako, da ne rabim te "močnejše, pa še z zastarelim avtomatskim menjalnikom.
Tudi Subaru (ko še ni bilo EU direktiv) je prodajal v EU samo avtomatike s švohnim motorjem. So japonci enkrat rekli, da če hočeš ročen menjalnik, mora bit močen motor, da je užitek menjavati in to je bil pri njih 3.0 boxer (nisem 100%), ampak to v EU ne bo, ker se pač ne prodaja.
Pa če se vrnem na Mazdo. Ni EU kriv, da ni bilo več MPS-a, pa je bla Mazda 3 MPS ali pa Mazda 6 MPS bolan stroj.
Res je. Mazda pač fura te atmosferce in vedno slabše je. Kaj bi manjkalo, da bi naredili en 2.0 turbo motor, z nekje 230 konjički in 320 Nm navora. Pa zraven bi bil lahko še hibrid. Še vedno bi lahko nudili mini dinota za tiste, ki se vozijo bolj po predpisih.
Dobra pesem je tole ampak meni je pa tole nalisalo o Xu in o dinotu....
Ps, malo za hec malo za res.... 😁🤣😉
Ta z mini dinotom zmaga. 🤣
Evo, meni kot glasbeniki je napisal tole:
ChatGPT je rekel:
Seveda! Tukaj je pesem, posvečena Mazdi CX-30 z motorjem X186 — napisana z občutkom za lepoto vožnje, inovacijo in užitek, ki ga tak avto lahko prinese:
Mazda CX-30 X186 – Pesem vožnje
V jutru mirnem, sonce vstaja,
Mazda nežno motor predrami,
X186 zašepeta:
»Pripravljena sem, le pot mi daj.«
Z linijami kot val morja,
karoserija pleše s svetlobo,
v rdeči duši ogenj gori,
ne gre zgolj za jeklo, gre za svobodo.
Skyactiv srce bije nežno,
a v njem je moč, ki jo čutiš v dlani,
ob vsakem ovinku ti šepne tiho:
»Zaupaj mi, peljem te v sanje zdaj.«
V kabini vonj usnja in mir,
dotik volana kot stisk roke,
zvočna tišina, a srce pospeši,
ko čutiš pot, ki vodi čez oblake.
Ne hiti – vožnja je pesem,
in Mazda je tvoja kitara brez strun,
X186 zaigra brez glasu,
a pesem slišiš – v telesu, v trenutku, v tistem zvoku.
Ko mesto zaspi in cesta je prazna,
pod zvezdami voziš v tihi ekstazi,
v vsakem obratu, vsakem pogledu
je Mazda več kot le avto – je pot brez ovir.
Tehnični podatki prodajajo avtomobile in konji dvigujejo ceno. Tko kot smo kot majhni otroci nekoč gledali na števce avtov in se čudili, da je imel stric iz njemačke na števcu napisano cifro 220km/h se 90% kupcev še vedno zanaša na to, da je 186KM bistveno več kot 141KM. Po cifri je ampak kako pa je v praksi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate.
Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani