Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Fantje, dejte raje kako dobro stvar pobrat od sodelavcev in znancev. Ne pa vožnjo z rabljenimi zimskimi gumami poleti. In to po možnosti v nalivu. V tem primeru  ta kombinacija zmaga. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjani zadnji diski +ploščice, Textar, olje motul 5-30 x clran +vsi filtri. Sproti preverjen še kolektor, ki je kot nov, nič zabit. 

Cena 350€ z delom. Fer cena. 

Textar imajo zaščito proti rjavenju. 

1000008646-01.jpeg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 53 minutami je Carot napisal:

A CX-30 ima še halogenske? Moja ima LED!

Moja tudi ful lled. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Hixxy napisal:

Plus naročil zadnje diske in ploščice Textar :)

IMG_2424.jpeg

Jaz tudi. V sredo peljem avto k mehaniku za redni servis in menjavo. 

Tako bom imel sedaj spredaj in zadaj najboljše zavore, ki sem jih imel. Res so vrhunske. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

 

Sem šel danes pred izletom na pumpo in dopolnil spredaj na 2.6 in zadaj na 2.5. V vožnji ni razlik, tako da bo kar ostalo pri tem tlaku. So pa Made in Germany.

Moje so made in Slovenia. 😄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

V bistvu mogoče niti ne... bolj to, da Bridgestonke niso bile še tolk slabe. Da ne bo narobe razumljeno - ni mi žal, da sem zamenjal, sem pa vseeno mislil, da bo večja razlika. Imam pa občutek, ko @Alex tako grdi Turanzo, da je verjetno bolj kriv asfalt na obali, ki je v dežju verjetno res bolj jada od jade. Žal nikoli nisem bil tam v dežju, da bi lahko sprobal.

 

Dej mi še malo časa, da jih neko daljše obdobje uporabljam. Nekih napak nimajo, zdaj pa iščem tiste prednosti, da bi rekel, ja brž to nabavit.

Je res, da je asfalt bolj spolzek. A z Good Year - kami grem v istih križiščih 

20 km hitreje. Z Bridgestonkami  nisem nikoli bil v dežju siguren, kdaj bodo spustile in bom šel ravno. Ne rečem v suhem so bile vrhunske tudi Bridgestonke. Naslednje gume za 6-ko bodo najverjetneje michelinke pilot super sport. Da malo zamenjamo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

Verjetno imaš Premium gume (premium contact) na Premium CX30.

 

Drugače pa je dejstvo, da je UHP guma bolj športna od nabadne gume 😉

Res je. A sta obe gumi dobri. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Bini napisal:

Mislim, da je več pričakoval od njih... :whatever:

Tudi sam imam na 6-ki take gume. Gume so vrhunske, za po suhem in po mokrem. 

Proti Bridgestonke so na mokrem svetlobna leta spredaj. Tako, da ja. So vrhunske. So pa res malo mehkejše, kot pač vse športne gume. 

Prej sem imel gor assimetric 5 in so držale cesto do konca. Z leti niso nič izgubljal oprijema. 

Jaz jih zelo priporočam. V primerjavi z Conti, ki jih imam na cx 30, so bolj športne gume.

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 36 minutami je ignacij napisal:

 

Zato ker:

- folk rajši kupuje 1.2l turbo mlinčke z LCD TV na armaturki

- 2,5l motor vzbuja strah in trepet kakšna je to cestnina, zavarovanje in poraba

- mazda še vedno velja kot "butična" znamka, ki je ne moreš šraufati pod kozolcem

- povprečen kupec ne prepozna zanesljivosti bencinske mazde

- kot je omenil @Shrek ji tista rdeča barva glih ne šteje v plus  

 

 

Realnost je taka, da ljudje v večini primerov ne kupujejo 2.5 motorjev. Če že, to ni znamka Mazda in kupijo pravi športni avto. Kupci si mslijo, če že pije, da vsaj gre kot se spodobi. Kupcev za te avte je zmanjkalo, ker so vsi na tem forumu, ki so imeli namen kupit tak avto to že storili. Tako, da je velik problem prodat te Mazde. V bistvu nemogoče. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Sej je za relacije, ki jih opravlja, čist realno napisal, dino bi imel pač 7,0l, sam ti tega ne moreš sprejeti.

Jaz vem, koliko je pil pri mojem stilu vožnji napram dizelci in cx30 in to je dovolj. Koliko komu pije je pač zame nepomembno. Saj vam ne tankam jaz. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano
pred 27 minutami je Carot napisal:

Poraba na D150: 60% AC, ostalo GC in mestna vožnja. Povprečje okoli 5.6 l/100 km.

 
0?ui=2&ik=b731692280&attid=0.1&permmsgid
 
 
 
 

Pazi kaj pišeš... Te bodo lastniki dinotov grajali, da lažeš. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.

 

1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.

 

image.png

2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.

 

image.png

 

Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.

 

Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...

 

image.png

Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊

 

pred 52 minutami je ignacij napisal:

No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne.

Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem  malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto.  Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna. 

Ampak avto takrat gre kot mora. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt.

To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... :nevem:

Niti ne. Od kar sem montiral Textar diske in ploščice na 6-ko,ima 6-ka boljše bremze kot CX30, ki ima original Ate. Ko no čas za menjavo gredo tudi na 30-ko Textar. Potem bodo v redu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Fak, ta dež.. 

Vsak drugi dan je deževalo. No, sedaj so vremenski guruji napovedali manj dežja, tako, da sem se opogumil in opral 30-ko. Sem ji pa zopet namenil poseben tretma, tako, da bo še hitrejša-beri manj upora. 😊

1000008567-01.jpeg1000008568-01.jpeg1000008566-01.jpeg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 26 minutami je etcho napisal:

 

Ko prevoziš 2000 km, jo moraš vsaj 1x na teden naterat do limiterja. Če ne bo lena. 😄

Ali pa še bolje, večkrat na teden. Tako bo malo manj lena. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Tako je, na koncu meseca ugotoviš, da si prišparal 10eur. Bistvo je da se fajn voziš in da nisi non stop pri mehaniku.

Sedaj se že tolažimo, da ni važna poraba pri baby dinotu in regular dinotu. Saj je prav tako. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Še lepše pa je, ko ga žgeš in je na koncu poraba benzinarja s skoraj 200 konjički majhna kot pri dizlu. 😎

Go X 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

Misliš da je rdeč?

Da ne boste zastonj napenjali možgančkov, nimam nobenega psa. Tisto je bil le primer. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Če bi na izziv poslal ženo, bi bilo + 0,5 l/100 km. Ne samo avto, tudi noga prispeva svoje. Na primer jaz ne dirkam do rdeče luči in potem na polno zaviram, ampak že 100 m prej ali še več stopim iz gasa ... in če imam srečo direkt v zeleno. 😃

 

 

 

Lepo. Jaz tudi ne dirkam od semaforja do semaforja. Na prvem spustim gas, izstopim iz avta, tečem do drugega semaforja in počakam na svoj avto. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.