Takole, zmontirano v Mazdici, že prijetno diši.....
Lepo. Meni je pa najlepši vonj a avtu naraven, tak kot je. Če imaš recimo usnje v avtu, da diši po usnju. Če ga nimaš, kot ga nimam recimo sam, pa po neki plastiki, po "novem" avtu.
Včasih sem dajal noter smrečice z okusom vanilije, ampak mi je to postalo moteče in premočno.
Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l.
Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije.
Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜
Moji avti jih vec ne vidijo!
Kor sem že napisal, kolegu je zimsko nexen razneslo in raztrgalo na prafaktorje pri 130/uro na avtocesti.
Na Mazdi 6. Obenem mu je razbilo tudi notranjo plastilično zaščito blatnika.
Guma, ki je opletala na feltni pa je še poškodovala še barvo na zunanji strani blatnika, katerega je bilo potrebno komplet prebarvati. Dobro, da ni šel v železno ograjo.
Takoj je zamenjal vse z novim kompletom zimskih gum Dunlop, katere sem mu sam svetoval. Rekel je, da nexen gum noče videti več niti blizu svojega avta. 🤔
@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂
Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi, da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂
Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat.
Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati.
Opa, a res tko zgleda, da si me kakorkoli razjezil? 😋 Alexa probam spodbudit, da mi odgovori na enostavno vprašanje pa zgleda, da ne bo nič. Pa tolk sem se potrudu, da sem celo možne odgovore napisal.
Odgovor enostavno dobiš tako, da povprašaš malo strokovnjake (ne FB)v eni izmed proizvajalcev gum. 😉
Ampak prosim ne v Savi, ker se je še vedno na testih izkazalo, da delajo zgolj povrečne, (podpovprečne) gume. Torej, na delo. 🤗
Ni mi treba nič dokazovati, ker ne delam v gumarski industriji. Če oni tako trdijo, bo že držalo. In, če so mene prepričali, da je tako prav, je pač prav. Tu ni debate.
pred 29 minutami je TiEn napisal:
A če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel?
Ne, ker to bi bila navadna smešnica. 😊 Vedno moraš pretehtati, kaj je res in kaj ni.
To z rotacijo je stara šola in se jo je izvajalo še na 101-kah.
Ne resno: zdaj trdiš, da se guma bolj obrablja, če jo menjaš spredaj/zadaj na 10.000, kot pa če jo vsake 2000km?
😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔
Potem se pa dogaja, da imajo nekateri spredaj totalka zlizane gume, zadaj pa še kar profila.
In seveda vprašajo mene (ponavadi sodelavci in sodelavke, ker itak vedo, da obvladam skoraj vse o gumah) kam montirajo dve (2) novi gumi, ki so jih kupili. Ne vse štiri ampak dve! Ko jim rečem, da montirajo nove gume zadaj, mislijo, da se šalim. Pa ja bodo montirali nove gume z bolj globokim profilom spredaj, kjer je pogon. 🤔
Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪
Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako.
Oni že vedo. Saj delajo ene izmed top gum. 😉
Boss, najbolje bi bilo, da jim pišeš, pa se začneš z njimi natezati, da nimajo prav. Da mi v Sloveniji pa že vemo, kaj je res in kaj ne. 😊
V tem primeru @Alex mečeš stran denar, ki si ga prigaral pri iskanju poceni servisiranja. 🙃
Zakaj pa? 🤔To naredim doma sam. Porabim pa cca. 30 min za vsa štiri kolesa. Imam tudi udarno "pištolo" od makite za vijačenje in odvijačenje vijakov koles. Tokrat je bil strošek
25€ izjema, ker imajo očitno nekateri vulkanizerji nekalibrirane stroje za centriranje.
Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.
Lahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉
Gume se morajo filigransko natančno obrabljati.
"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles.
Eno, glupo vprašanje... zakaj pa menjavaš kolesa na 2000 km? Kakšen smisel?
Mogoče, da se enakomerno obrabijo? A nisi še nikoli izmeril, na recimo novih letnih gumah globino profila? In, ko si jih zamenjal z zimskimi zopet?
Pogonske, v našem primeru sprednje, recimo pri mojemu avtu, je bila prvo leto razlika 0,3 mm. Sprednje je " pojedlo" več. Mogoče se komu ne bo zdelo veliko, a drugo leto se bo zgodilo enako. Zato pa zamenjam sprednje-zadnje da se obrabijo enako.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo. Meni je pa najlepši vonj a avtu naraven, tak kot je. Če imaš recimo usnje v avtu, da diši po usnju. Če ga nimaš, kot ga nimam recimo sam, pa po neki plastiki, po "novem" avtu.
Včasih sem dajal noter smrečice z okusom vanilije, ampak mi je to postalo moteče in premočno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani