Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Jaz vsaj znam preračunat in žal ne živim v idealnem svetu. Ampak verjetno je problem, ker sem hejter pa čeprav sem samo realist. 🤪

Nič se sedaj ven vlečt....bi se rad "izmazal",a ne😠......😉

Glej-če ne navijaš za EVje,pol si hejter-tako preprosto je to....al verjameš,al pa pač ne...in če ne verjameš nisi za nas,pol si pač proti-v tem je fora😄....evo ti "štempel" na čelo,da bodo vsi vedeli,kakšen si,k sam kontra prbijaš...marš "v kot klečat"...si kar nekaj zmišljevati in take fore....🤨

 

Mal heca mora biti😉...oz. tudi za dvorjana se mora kdo zavzeti😄

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Mater fantje,kakšni ste do @dvorjan...a morate čisto vsako veselje pokvariti....dajte kdaj kakšno realno ne pa sam hejtat...😂🤣 

Aja...sem skoraj pozabil,da je to Mazda forum🙄

 

Ajd bom malce "umiril žogico" in dal eno bolj realistično...zanimiv intervju🧐 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Jest napisal:

 

Potem sem imel na CX-5 G194 odlicno porabo, ko sem po cca. 5 letih imel povprecno porabo 8,62 l/100 km :) ... ceprav tudi ne vozim ravno varcno ... Sedanja lastnica ima cca. 1 liter nizjo povprecno porabo... 

 

Sem sedajle primerjal, koliko sem imel stroskov z gorivom v slabih 11 mesecih, odkar vozim CX-60... Pri CX-5 sem vzel enako obdobje, le eno leto prej... Cene goriva v obdobju pomoje ne vplivajo prav veliko... 

 

Mazda - CX-60 - PHEV327 AWD AT Homura

Obdobje: od 30.03.2023 do 26.02.2024

Prevozenih km: 12.936 km

Porabljeno gorivo: 554,00 litrov bencina in 2.386,00 kWh elektrike

Strosek goriva: 1.080,00 €

 

Ce primerjam podobno obdobje pri CX-5 G194...

 

Mazda - CX-5 - G194 AWD AT Revolution Top

Obdobje: od 30.03.2022 do 26.02.2023

Prevozenih km: 11.384 km

Porabljeno gorivo: 981,00 litrov bencina 

Strosek goriva: 1.434,00 €

 

Kam se pa voziš na šiht...jaz praktično stalno v "največji drek v Lj." na glavno žel. postajo...k relacija je čist nekaj drugega kot "stoječi promet".

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Da ne bo kdo rekel,da lažem...trenutna poraba pri tripu dobrih 1300km,samo Lj. v čemer je ena relacija Lj.-Podčetrtek-Lj. in dve Lj.-Žiri-Lj. (3x čez Vrhniko,1x čez Šk.Loko).

Skratka samo mesto je prec 10L,relacija lahko tudi do 2L manj...ostalo je pa nekje vmes...pač odvisno od stila vožnje.

Skupno mi trenutno kaže 10,3L

IMG_20240225_200424.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Shrek napisal:

Tud zadnje gume se nucajo in morajo met dost profila. Če se neb nucale, neb na prikolici nikoli treba gum menjat...

Seveda-tudi imaš prav.

 

Bom povedal drugače...sem pred leti na C-Maxu imel komplet zimskih,kjer je spredaj bilo se 4mm,zadaj pa 6mm profila.

In sem jih vulkanizerju  prodal,ker so bile stare že 6 let,in so bile samo še za poleti za "zradirati",pozimi pa "za ubiti se".

 

In,da bi tiste z 6mm dal naprej,zadaj pa nove...in bi žena pozimi na prvem ovinku letela z ceste...BRAVO šparanje!!!

Zaenkrat imam zeno še rad😄 in ima zato zimske Continrntal 570 al nekaj takega-vrhunske...letne pa Dunlop SportMaxx-RT...Y-torej delač zmogljivejše od avta...res TOP gume.

 

Bom rekel-vse gume so enako važne...tako sprednje,kot zadnje...zaradi obojih se lahko ubiješ.

Komur to ni jasno,ta enih stvari v glavi nima razčiščenih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja...seveda...žensko bom poslušal😂🤣 

Je neumna,da sploh predpostavlja,da bom kupil samo dve novi pnevmatiki....in spredaj zlizal na nulo,zadaj pa prakticno nov profil....a gre še bolj neumno?!!!

To delajo samo tisti,ki "nimajo za burek"...nočem biti napačno ali žaljivo razumljen...to je nekaj najbolj neumnega,kar lahko delaš-šparaš na najvažnejsi stvari glede varnosti na avtomobilu!!!

Jaz zmeraj kupujem po štiri pnevmatike...zmeraj enak tip,zmeraj enak DOT,in zmeraj najmanj zelo dobre,če ne celo odlične...in zmeraj takšne,ki prekašajo zahteve avtomobila,na katerega jih montiram. Take polovičarske variante se lahko gredo drugi.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

Tako delam tudi sam - po intuiciji. Menda pa je obratno v splošnem bolj varno.

 

DNE.ENAA.COM

Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...

 

A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...

 

V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

👍za tole mogoče samo še dinozavrski 2.5 bencinar, ostalo je pa prešvoh :)

Ko sem prebiral vse živo na internetu o Mazdi pred nakupom svoje,sem nekje zasledil,da je Mazdin AWD (tukaj ne govorim o bencin vs. diesel !) med boljšimi med "štirikolesno" gnanimi pogoni ki niso terenski 4WD...kar se tiče vleke prikolic.

 

Meni to ni važno,ker nimam kljuke...je pa terenska zmogljivost zelo impresivna. Sem pred kratkim preizkusil,ko sva z ženo šla v Komendo po krompir...in tam eno gradbišče pri rondoju pri cerkvi...in zavijem na stransko cesto "kar na blef"...in po enem kolovozu nekam "v tri krasne zaidem"...in med kmetijami vprašam za pot...in mi reče-saj imate terenca...tukaj v breg,in tam levo,in pridete na pravo pot...

Sveže razkopana in razrita zemlja...in blatna po dežju...in draga:..."pa ja ne misliš tu peljati😧"......jaz:..."ti samo sedi in glej...avto je pa itak že usran"

V "off road" in počasi gasa....orng strmo🧐...je lezel k gorska koza😃...žena pa ni mogla verjeti,k kolesa niso niti malo zakopala...

Zna biti,da tukaj veliko pripomore tudi Mazdin avtomatik z hidravličnim prenosnikom🧐

 

Torej,jaz bi rekel-prikolica+AWD v kombinaciji z Mazda avtomatikom...mora biti TOP👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 urami je Labsy napisal:

Aja, pa se ro je zame deal breaker, da ne vzamem AsBlue dizla - ker nima prostora za normalno rezervno gumo zaradi AdBlu razervoarja. Od  ekdaj imam namrec navado, da olje menjam na cca. 8000, istocasno pa se kolesa zarotiram za eno pozicijo naprej, vkljucno z rezervo. Tako imam v primeru gumi defekta na voljo enako obrabljeno rezervo, kar mi je ze veckrat prav prislo. 

To sem na terencih zacel prakticirat po tem, ko mi je na pol obrabljena guma sla rakom zvizgat, sem dal gor rezervo druge firme, pa na avtocesti ni slo vec v peto, ampak v limp mode, ker je bila taka razlika v hitrosti vrtenja koles. 

Je pa res, da terenci so imeli simetricne gume brez predpisane smeri vrtenja, tle pa ne vem, kaj bom nastudiral. Verjetno te rotacije gum ne bom pocel, mogoce samo spredaj/zadaj menjal, rezerva bo pa ostala notr. Najleps je, da predres eno gumo, potem moras pa komplet menjat, da so enake. Ali vsaj par.

Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.

Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.

Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.

Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Volume napisal:

@skritikrt a če ni skrivnost, koliko ti največ pokaže dosega, ko natankaš polnega? Meni dobrih 600km. 

Isto.

 

pred 15 minutami je Alex napisal:

To, da moraš čakati turbo učinek pri mazdinih 2,2 dizlih pač ne obstaja. In to zato ne , ker je bi-turbo. 😊

Tudi gumijaste občutka ni, ker prva takoj zakoplje, tudi druga in tretja kopljeta, če je potrebno.

Gre enako - zelo hitro v šesti po klancu navzdol ali pa po klancih navzgor. Zavedati se moraš, da ima že 150 konjska skoraj 400Nm navora. Ta močnejše pa preko 400.

Tvoja benzinarka pa 260.😊

 

 

Ja...sam moja pa ima zadaj dva "rora",in za to bolj gre😂🤣

 

Ajd-zares😉...ni fora v avtu,ampak v vozniku😁

 

 

Mal heca mora biti,če ne se bomo "požrli" tukaj....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aja...da bo jasno za tiste,ki me še ne poznajo....delam zelo malo kilometrov...12-13.000km/leto,in še to prakticno vse po Ljubljani.

Sem bolj sportni tip,in diesel zame nikoli...res nikoli ni bil niti približno opcija za nakup...ker "diesel je le za tovornjake,bagre in traktorje"😂🤣...in jaz bi ga po Lj. tik-tak fental.🙄 

Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....

 

Sem napisal...kar je zame normalno mogoce za koga drugega ni🙄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

911 carrera ima kombinirano porabo 10,7/100.😊

Pa...a ti to verjameš?

 

 

Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...

Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂 

 

Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.

Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.

Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.

 

Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....

 

Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....

In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 59 minutami je NevLado napisal:

Na grobo za 2,5L CX-5 AWD (imam 2022 letnik Revolution Top)

Normalna vožnja po mestu-od semaforja do semaforja-10L

Izven mesta-relacija se da stisniti na 8L...mogoce bi komu ratalo tudi manj...a moraš res paziti,in da si ma cesti praktično sam,ker če ja gužva,itd...hitro pokvariš povprečje....pač ne moreš biti ovira ostalim za to,ker šparaš...

AC do cca.100km/h cca.8L,do 120km/k cca.9L....kar je več je takoj 10L....a zanimivo-med konstantnno 140km/h in 170km/h skoraj ni razlike😯 

Porabo okoli 7L lahko kar pozabiš...tudi,ker tak voznik ni več za v avto,za take so naredili avtobuse.

 

Gretje sedežev,volana nihče ne špara,muska skoz spila,klima je na avtomatik,zarometi tudi.

 

Če pa si športna duša,kot sem jaz-po Lj. slabih 11L,kar se sprva ne zdi,a je izvrsten dosežek za način vožnje.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 17 minutami je g.Wankel napisal:

 

Lahko, da nisi tak fittipaldi kot pol foruma k s svojimi SUVčki bolje polagajo ovinke kot F1 dirkalnik 🙃🫢

Tud F1 ni več to,kar je bila...je nekdaj vsaj kakega še malo "zapeklo k čevapčič"....mah-sami amaterji...prava akcija je sedaj na navadnih cestah🧐 

 

Hec,hec😁..."črni"😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

.... pa malo manj lepo.... 🫤

Ni čisto po "niti teme"...a bom dodal svoje mnenje 19" vs. 17"

Bom rekel,da kar se lepote oz. všečnosti tiče,je po moje pomembnejše,kakšne feltne imaš,kot pa njihova velikost oz. koliko debelejša je pnevmatika.

Seveda je za športnejše obnašanje avtomobila bolje manj balonasta pnevmatika,a tudi manjša feltna zna biti zelo všečna,če se zelo potrudiš in najdeš res model,ki paše na tip avtomobila.

 

Tukaj bom omenil svojega starega Forda Focus C-Max,kateremu sem za letni set leta 2006 kupil feltne Mak Fiorano 15"

To je najmanjša mera za ta avto...in vseeno paše na črnega,da samo buljiš😲 

 

Čez par let sem prešaltal na 16" in dal gor mat črne Mak Fever-5R z rdečim 5R😍...a vseeno tukaj efekt všečnosti 16" v primerjavi z 15" ni zaradi velikosti,ampak zaradi barve v kombinaciji z barvo vozila.

Fora je pa tudi,ker sem že pri novem vozilu dal gor zavesice spredaj in zadaj,kar ima optično efekt,kot da bi bil avto malce spuščen z krajšimi vzmetmi.

Tukaj je lepotna oz. všečnostna primerjava z "navadnim" C-Maxom (ga ima prijatelj srebrno-sivega z skoraj enako opremo z 15" jeklenimi+radkape) kot dan in noč.

 

Skratka-če se zelooooo potrudiš in najdeš zares lepe feltne (kar je res zelo težko),ki pašejo na model avtomobila,je velikost feltne sekundarnega pomena.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Še en spletni "vplivnež" z veliko cvenka,ki se je vseeno obrnil za 180°

Pa dajmo še njega pogledati,kaj in za kaj...in mislim,da tudi pri njemu ne bom potreboval kristalne krogle🤔 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

Ni fora iz česa je avtomobil narejen. Tudi na plastičnem Trabantu je lahko prisotna zračna rja. To je pač vrsta umazanije današnjega sveta.

Ne drži,to ti bo rekel vsak k dela INOX ograje...obstaja tak in drugačen INOX...V2A,V4A,304...tega je "malo morje"...vsak pa im svoje prednosti in slabosti....Teslin ima pač prednosti drugje,slabosti pa v korozijski odpornosti.

Zakaj pa pol DeLorean-ova šasija ne rusta?...in za kaj naša notranja ograja na stopnišču ne rusta,pa čeprav jo skoz z rokami šlatamo...tudi z umazanimi🧐...naoljili pa jo nismo od kar je narejena...cca.6 let...ok,bi morali,pa vsi čakajo name,da se pomujam🙃 

Lahko doma slikam INOX sifon v garaži,boste videli,kako INOX rusta😟...pa po naročilu narejen pr enemu,k dela opremo za gostilne in velike kuhinje...

 

Mogoče je pa treba Teslo samo hvaliti,ker je pač EV...pa dajmo še DeLoreana hvaliti...ta dela na pivo z piksno vred,bananine olupke in še kaj😃👍...Tesla je tukaj še stoletja zadaj👎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano
dne 7. 2. 2024 ob 13:32 je DragoK napisal:

iste odgovore sem dobil od Mazda EUREPE , MAZDA   ÖSTERREICH   in od Mazda Japan  

Brez veze...pa probaš z razumom,pa z hecom,in še kar "prbija"...v tisti svoji prepričanosti si začne celo izmišljevati,da če je to pr CX-30,da mora biti tudi pr drugih Mazdah (kao tudi pr CX-5)...pa mu dokažeš,da laže...pa še kar naprej prbija...

Pa mu daš še eno "kajlo" zavito med humornimi vrsticami,pa mu še kar "ne kapne"...da bi vsaj malenkost o sebi razmislil,če so že vsi drugi proti tebi...ne njemu ne kapne.

 

@DragoK-imaš še srečo,da je to Mazda forum,ker če bi to počel npr. na Alfa Romeo forumu,bi te najmanj doma počakali...

OK,lahko imaš svoje mnenje,to je pa tudi vse....najmanj moje spoštovanje si pa zgubil.

 

@Shrek je tukaj genialno zadel vso bistvo-kaj bi sploh rad?!!!

 

Sicer pa,če si je človek vzel čas pisati ne samo Slovenskemu zastopniku Mazda,ampak tudi Mazda EU,Mazda Austrija in Mazda Japan (glejte zgoraj)...pol ti mora biti jasno....3x lahko ugibate,kaj mislim.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano
pred 7 minutami je ignacij napisal:

Ta tema v osnovi ni nič zgrešena. @DragoK je pač motila plastika, za kar je navedel tudi nekaj dejstev in verjetno ima tudi prav, da je plastika slabše kvalitete.

 

Problem se je pojavil iz dveh razlogov:

 

1.  @DragoK je pričakoval množično potrditev s strani članov foruma, vendar vsi niso bili enakega mnenja oz. se jim problem plastike ni zdel omembe vreden. Ker ni dobil željenega odziva je postal razočaran, saj je bil prepričan v svojo trditev. Razocaranost je negativno čustvo, ki vpliva na vedenje posameznika, kar se je posebej pokazalo v njegovi komunikaciji.

 

2. @DragoK ni mojster komuniciranja, predvsem mu težave dela kontrola jeze, izbira besed primerna javnemu forumu in občutek nemoči, kar kompenzira z nesramnim vsiljevanjem svojega mnenja.

 

Kakorkoli, @DragoK, člani tega foruma so mi že velikokrat podali super nasvete, včasih pa se je nasel tudi kakšen komentar, ki mi ni bil všeč, pa sem se mogel tudi zadržati, da nisem nazaj udaril z vsemi topovi. Svetujem ti, da kot lastnik Mazde ostaneš na forumu in iz njega izvečeš karkoli koristnega, hkrati pa upoštevaj, da so za profili članov različne osebnosti z različnimi mnenji, zato tvoje mišljenje ne bo vedno edino pravilno. Na forumu je potrebno upoštevati in dovoliti mnenja ostalim in kar je najpomembneje, biti spoštljiv v komunikaciji.

 

Vse to je tudi razlog,za kaj sem proti zapiranju te teme.

Že v temi,k se je dajalo @Alex na tnalo-sem proti kakršnemkoli natikanju nagobčnika ali uporabe kakršnihkoli sredstev utišanja določenega mnenja!!!

Je v redu,kako se je razvilo,in vsak naj iz tega nekaj potegne,se kaj nauči,poizkusi delati na sebi in postati boljsi človek in član tega foruma-VSAK!!!

Komu gre lažje,komu težje...ma vse bomo preživeli...tudi celulit😄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.