Sem imel kar problem, da sem se odločil, kam naj tole napišem...
Najprej sem mislil pod "Prigode v prometu", samo kaj, ko ni bil nek hud promet...
Pa sem mislil napisat pod "Tole je pa kr smeh", ampak meni takrat ni bilo preveč smešno...
Sem že odprl "Razpizdnik", ampak sem se do zdaj že "ohladil"...
Mogoče najboljše, da napišem sem, ker je v bistvu v glavni vlogi BTjc in v bistvu je toleriral vse neumnosti in na koncu rešil situacijo...
Torej, začelo se je pred nekaj dnevi, ko me je poklical en prijatelj, če bi lahko opravil en prevoz. Teža ni tako hudo velika, šlo je za 750 kg tovora, ampak teren je pa zelo slab in zelo zahteven. V bistvu je tam zadnjič bil nekdo z Lado Nivo - pred štirinajstimi leti, potem pa samo še peš...
Največja težava pri vsem skupaj se mi je zdela to, da ne poznam poti in ne vem, kje točno sploh je cilj. On pa tudi nikakor ni mogel skombinirat, da bi šel z menoj. Pa on dobi enega svojega prijatelja, ki ima odlično navigacijo za take primere. Ampak niti prijatelj mojega prijatelja niti njegova žena nimata časa, da bi šla z menoj in mi "navigirala". Ima pa čas njuna hčerka. Ki pa tudi ni neko otroče, ampak ima že 22 let in je res lahko kaj koristna na taki poti.
Včeraj se torej odpravim v Tolmin in naložim tovor, ki je bil že plačan. Ker mi je omenjal zelo slabo pot, sem se odločil, da vzamem s seboj prikolico. Tako sem v BTjca naložil samo 500 kg, ostalih 250 kg pa v prikolico. Na ta način BTjc nima toliko tovora, če pa se pot izkaže za prezahtevno, lahko prikolico odpnem, iz BTjca še nekaj tovora preložim na prikolico in se samo z BTjcem odpeljem do cilja pa potem v drugi rundi prepeljem še preostali tovor.
Danes zjutraj pa se s pripravljeno kompozicijo odpeljem do naselja Nemci, kjer se dobiva s Sabino. Ona preloži vso tehnologijo v BTjca, priklopi elektriko, požene navigacijo, gleda v ekran in začne voditi. Jaz pa voziti. Kmalu z asfalta zavijeva na makadam, pa z makadama na kolovoz, pa s kolovoza na travnik, pa na drugi strani travnika po neki peš poti. Ko sem že mislil, da ne more biti slabše, me usmeri na še slabše. Ustavim in, za ziher, montiram snežne verige. Snega sicer ni, ampak tudi na zemlji in v blatu verige prav pridejo. Se odpraviva dalje in sem mnenja, da sploh ni nobene poti, a Sabina razlaga, da je tam označena neka potka. In me vsake toliko popravi, da sem šel preveč desno ali preveč levo. Meni pa vse enako, vse nekje skozi gozd, avto je kar prestavljalo čez vse tiste korenine, pa potem dobesedno skozi leske in maline in spet skozi gozd. BTjc je rohnel in grebel in vlačil kot zverina, jaz prepričan, da tam ni nobene poti, Sabina bulji v tisto navigacijo in me usmerja, ... ... Ves čas me moti bočni nagib. Ponavadi so cesto vsaj malo vkopali, da je avto šel naravnost, tu pa čisto nič. "Cesta" visi po terenu, niti malo je niso izravnali. Če grem desno, grem nad pot, če grem levo, grem pod pot. Ni pa nobenega roba, da bi mi olajšalo in bi vedel, kje točno gre pot. Edino, kar me je Sabina usmerjala. Pa si ves čas mislim: "Bo že prav, saj je prijatelj rekel, da tam že dolgo ni nihče vozil."
In se tako skoraj eno uro prebijava, vmes si malo pomagava z motorko, kjer so bile leske le pregoste in z lopato, kjer je bila pot le preslaba. Tudi vitlo je nekajkrat reševalo situacijo. Na lepem pa Sabina izjavi:
- "Ups! Tole pa ni pot, to je izohipsa..."
V glavnem, na koncu sva našla tisto kažeto, zložila tovor notri in se vrnila domov...
Nekaj tisoč kilometrov? No, v nekaj mesecih - možno, da še nisi naletel na zasedeno polnilnico. Počakajmo dve leti, se pravi kakšnih 50.000 do 60.000 km, pa boš potem povedal.
Vidim, da je še kar fama okoli groznih ur čakanja pred polnilnicami. Na hitrih polnilnicah je relativno hiter obrat. Jaz sem redko dlje od 20 minut na kakšni.
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
Ta je pa lovska...
20 minut traja polnjenje samo. Če je eden pred teboj, je to mimogrede pol ure (recimo, da je tisti pred teboj že do polovice napolnil), lahko tudi več...
Ni ravno "moj tip", ker teli SUVi mi ne sedejo, ampak če hočem sedemsedežnika z dizlom in štirikolesnim pogonom, je izbira ... ... ... Praktično je ni, teoretično je pa zgolj simbolična...
Kot prvo: še vedno so to dosežki v testni komori in ne na cesti...
Kot drugo: briga me, kdo pride iz Münchna do Berlina. Bolj me zanima, kdo pride iz Kanala ob Soči do Term 3000...
Kot tretje: a se mi samo zdi ali je res povprečna cena teh vozil preko 68.000€? A se samo meni zdi, da je to kar precej prehuda vsota za vozilo? Še Mazda CX-80 s 3,3 litrskim dizlom, sedmimi sedeži, vlečno kljuko in v kovinsko modri barvi je cenejša...
V Volčji Dragi se je danes zaradi udara strele na napravi, ki spušča zapornice za vlak, pripetila napaka. S Slovenskih železnic smo prejeli odgovor, da je prego
Po besedah nemškega kanclerja Olafa Scholza je edini način za ponoven zagon trga električnih avtomobilov uvedba subvencij za njihov nakup po vsej Evropski uniji. O vseevropskih subvencijah naj bi v...
Jah, saj bo treba nekaj brez kiperja vzet. Pa dva Črnogorca s seboj, da bosta dol metala...
Mimo grede, ta prikolica ima za 500 kg preveliko največjo dovoljeno skupno težo. BTjc lahko vleče največ 3000 kg - po homologaciji. Ampak to se da uredit s papirji...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, zato bo pa cena pri nas ta teden padla za 0,3%...
Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani