Pa dobro, kaj jaz prav privlačnim te mone v bmw-jih. 😡
Prej sem šel lepo pravilno v krožišče in ko sem hotel na prvem izvozu ven, se je en kurčator z bmw-jem vrgel pred mano in brez žmigavca seveda, izsilil prednost. Če bi imel kako staro kripo bi tako z veseljem dal gas, da bi ga malo poravnal s strani. Definitivno ne kupim nikoli BMW-ja pa če bo zadnji avto, ki ga bodo sploh delali.
To smo že enkrat ugotavljali, da ni neke logike, kateri modeli so to imeli. In kateri ne. Moja, narejena za nemški trg, letnik 2016, recimo ima temperaturo vode. 🤔
Škodit ne more, ampak sprašujem se o smislu pretiranega menjanja olja, vzdrževanja. Razumel bi, če bi ga želel obdržati v uporabi 30 let, v realnosti pa avti vedno hitreje funkcionalno in okoljsko zastarevajo, tako da je 15 let življenjska doba že kar OK. Kaj ti pomaga, če je obraba motorja minimalna, ostalo glede avta pa je funkcionalno zastarelo, prerjaveno, sedeži raztrgani, plastični deli pokajo, ......?
Odvisno, koliko časa ga misliš imeti. Recimo moja prva 6-ka je stara 17 let pa nič ne kaže, da bo kaj prerjavela ali da bi bila, slaba mašina. Tudi na njej sem menjaval olje na 12-13 tisoč kilometrov in ko sem na 120 tisoč zamenjal podložke in smo dali korito dol, je bilo vse skupaj zelo čisto in sito prav nič zamašeno. Tako, da jaz mislim imeti tole 6-ko do nezavesti, ker kot kaže, ne bo nič kaj pametnega več za kupit. Vztrajal bom do konca, edino če pride res kaj pametnega in močnega ven. Tako, da jaz jo bom crtal tudi v bodoče z vedno svežim in dobrim oljem. 🤗
Tudi to vpliva, jaz sem ga sedajle menjal na 9 tisoč
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
To pa je preventivna menjava. 😄Jaz ga bom menjal nekje na 11 tisoč. Sem pa ravno včeraj gledal nivo olja in je normalen, nič povišan. Tako, da sem prepričan, da je z FL varianto tudi ta problem višanja olja rešen navkljub več mestnim vožnjam.
Jaz ga bom naslednjič. Koliko km pa ima? Menda so zdaj ene nove podložke, niso več bakrene.
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
Če se ne motim 180Kkm ali nekaj takega. Jaz sigurno ne bom čakal tako dolgo. Pri 100Kkm ali najpozneje 120Kkm bom to uredil. Potem si miren. Je pa ful odvisno od tega, kakšno olje imaš v avtu in kako pogosto ga zamenjaš.
Sedaj sem nabavil ravenol. Ta mesec imam servis pa bom to rešil in obvezno bom zamenjal vsaj prve diske + boljše ploščice.
Samo smo pa res ratali eni malce leni.Res je, da je vsaka sekunda dan danes življenjsko pomembna. A vseeno, lepo prideš do avta, odpreš avto, odpreš vsa vrata, tudi zadnja, če je potrebno. Par deset sekund počakaš, se vsedeš v avto in se bogu zahvališ, da nimaš črnega usnja na sedežih. 😉
Ja, dobesedno. Tako na cesti kot tudi po zraku. Je pa zanimiva napisana poraba 7,5/100.🤣Sodelavec je naredil z polnim tankom z enako mps-ko tam do nekje 350 kilometrov, če je bil priden in je božal gas.če ne pa, še toliko ne. Vedno je godrnjal, da je več na benzinske črpalki kot doma. 😄
Mene je prejšnji četrtek gladko rešil ta sistem za mrtve kote.
Peljem čez Celovško (seveda ob zeleni, celo 4. sem bil na semaforju) na izvozu 5 LJ-Šiška. Res nisem bil 100% zbran in mi iz Celovške desno brez prednosti uleti bakica v smz. da srebrnem Getzu. Sama sreča, da na levem pasu nisem mel koga in sem lahko refleksno odvil. Drugače bi že mel totalko na pred ca. 2 mesca kupljeni šestici 😕
Mene prav tako danes. Tako blizu trka nisem bil že dolgo. Sem se vključeval na hitro cesto pred kamionom, pred mano je bil še en počasen avto. Pogledam levo nazaj in razen kamiona nisem videl zadaj daleč nikogar. Se hočem na hitro prestaviti na prehitevalni pas in naenkrat sva bila vštric na par centimetrov z metalno grafitim mercedesom coupe. Priletel je tako hitro, da mi je šele zadnji moment sistem za mrtve kote reagiral.
Tudi jaz sem nagonsko trznil na desno, da nisem šel bočni v njega. Opravičil sem se mu, a tip je bremzal, da sem moral močno bremzati zaradi avtov pred seboj tudi sam. Nato je šel malo naprej in ko sem se dal za njim, je naglo zopet zabremzal. In tako je imel nek svoj šou kaka dva kilometra do izvoza za center Kopra. Tu se je dal za trenutek na vozni pas jaz pa sem ga prehitel in za mano je vozil še en bmw meni pol metra za ritjo. In mercedes sedaj ni mogel nazaj na prehitevalni, ker ga bmw ni pustil. Izgleda, da sta imela kaj nerešenih računov že od prej in sta ostala daleč zadaj za mano, saj ga voznik BMW-ja ni spustil predse. Ne razumem takih modelov, ki se jim opravičiš, da si naredil napako, oni bi pa kar nekaj telovadili po cesti in takoj pomislijo, da jih izzivaš. Verjetno imajo majhno orodje. Pa ne v prtljažniku. 🙄
Ja sej prvim pri meni je šlo to tako enostavno... zapeljem na trgo ABC v ajd, rečem tam majstri da bi menjal zaščito turbine ker so mi jo kune pojele,..odpre motor pa začne slikat in pravi aha bomo menjali še zaščito motorja in haube ker mate scufano..je poslial in je bilo rešeno. Pa ti dve zaščiti sploh nsita bile scufane od kun
Super. Drugič ti bo morda dodal še barvanje blatnika, ker je znano, da cucki radi opravijo malo potrebo nanj. 🤪
če imaš pri zavarovalnici zavaravon avto prot divjadi ti ga bodo zastonj menjali(rečeš da so ti ga kune). Jaz sem tako naredil so mi menjali vse tri zaščite, pri turbini, na motorju in gor na haubi
Samo, a ni to zavarovanje proti divjadi mišljeno bolj, če se zaletiš v kako divjad? 🤔
Nimam sicer pojma kako se temu reče. Najbolje, da odstraniš in bo mir, razen, če se še na kablje spravi. Mam avto vedno garažiran pa imam tudi načeto. Opažam, da veliko ljudi to kr odstrani in pravijo, da je mir. Če ima pa ta obloga( ali karkol se že imenuje) kakšen bistven pomen pa tudi ne vem. Bo kdo drug povedal😉
Ta obloga ima samo ta namen, da zaduši zvok motorja. Reče se ji zvočna izolacija motornega pokrova. Če jo boš dal ven, se bo slišalo motor kot pri 101-ki. Kot da bi bila dizel. 😉
Pripeljal avto od mehanika, ves presrečen kako menja avto, da sploh ni čutit kdaj grem med brzinami, oljno sito sem pa imel popolnoma čisto,..tako da samo gas naprej
A je z ravenolom boljše menjavanje? Stalno trdim, da se z menjavo s kvalitetnejšim oljem v menjalniku samo menjavanje drastično spremeni na bolje.
To pa je res težava. Poznam 2 mlada mehanika, oba sta danes že sprejemnika na večjem uradnem servisu, ker ju šravfanje enostavno ne veseli. Uživata v oblekci in kravati. Tega jaz ne zastopim.
So pa tudi izjeme. Ravno danes sem srečal tretjega, ki z veseljem šravfa avte bolj prestižne nemške znamke na uradnem servisu ... in že premišljujem, da bo moj naslednji avto nemški.
... In ravno boš kupil nemški avto in bo model že zapustil uradni servis. In boš spet ny začetku. 🤗
Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪
Tukaj se pa strinjam s tabo. Nacionalni šport slovenceljnov je kako čim bolj prelisičiti državo in državi čim manj dati in od nje čim več ugodnosti dobiti.
Zato pa js rajsi sam delam, pa tocno vem kaj sm naredu 🙂
To ti verjamem. Tudi sam najraje naredim vsako stvar, ki jo le znam. Pa tudi, če ni najboljše vem, da je narejeno v najboljši veri, da bi bilo.
pred 3 minutami je Janez007 napisal:
Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪
Ampak, jaz vozim k privat mehaniku avto, ki mi izda račun normalno, kot uradni servis. Le da je polovico nižji. 🤗
To je enako, kot da greš v gostilno in daš za pol litrsko pivo 3,50€, to isto pivo dobiš v trgovini za 1€.Sedaj pa naj vsak izbere, kje bo kupil pivo in koliko bo prispeval davka v blagajno. 😉
Samo je pa dejstvo, da veliko teh kozolčarjev obvlada veliko stvari boljše kot na uradnih servisih. Dobri mehaniki hitro poberejo šila in kopita in gredo na svoje. Pod kozolec. 🤗
Jest imam to ze stiri leta in mi je se vedno top. Dalec od tega da je placebo ucinek. Vas pa razumem, ker sem jest isto razmisljal dokler nisem probal
Jaz ti verjamem,ker vem, kako reagirajo posamezni potenciometeri. V bistvu pošlje potenciometer drugačne podatke "by wire" računalniku, ki drugače odreagira na poslano komando. Čas zakasnitve dodajanja ima se lahko skrajša do 80%. Podobno imajo serijsko tudi Ferrariji. Zato pa večini, ki prvič sedejo v njegov sedež ne uspe speljati, brez da bi avto crknil.
pred 9 minutami je Boss napisal:
A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.
Nisem. Možno je, da je podobno. Saj zato pa imajo te zadeve tri nastavljive stopnje in ta boljši imajo še v vsaki stopnji 8 finih nastavitev.
Da nimaš skozi na sport + pa ti potem avto skače v koloni.
Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.
Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje.
Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše podvozje, podvozje se zniža in podobno.
Saj ni nihce napisal da pridobis nabor oz. konje. Je tocno tako, kot ke alex napisal in meni je top. Definitivno dam tudi v naslednji avto. Je pa jasno, da ce imas dizla da ga cipiras namesto montaze pedal boxa
Ampak še vedno ti ostane zamik pri gasu. Tega tudi z čipiranjem ne odpraviš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa dobro, kaj jaz prav privlačnim te mone v bmw-jih. 😡
Prej sem šel lepo pravilno v krožišče in ko sem hotel na prvem izvozu ven, se je en kurčator z bmw-jem vrgel pred mano in brez žmigavca seveda, izsilil prednost. Če bi imel kako staro kripo bi tako z veseljem dal gas, da bi ga malo poravnal s strani. Definitivno ne kupim nikoli BMW-ja pa če bo zadnji avto, ki ga bodo sploh delali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani