Skoči na vsebino
pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Neki cez 180k 🙂

 

Mater je kr neki razdiranja pa odklapljanja. Ker sm na tem avtu to prvic delu mi je kr vzelo celo popoldne, zacel sm ob cca. 11h zutri, koncal sm pa okrog 19h ure, s tem da sm sou umes se na kosilo 🙂

Uh, do tja je še daleč. Pohvalno, da, si se lotil tega opravila sam. Jaz si tega verjetno ne bi upal. 🤔

pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Ja, pohvalno. Jaz pomoje do 180 tisoč ne bom prišel, bom že prej na turbo bencinarju :)

... ali pa na kaki električni kosilnici.😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Deeyan napisal:

Ocistil sem ji sesalni kolektor, ki je res bil ze kr konkretno zabasan... 😵

Grem stavit, da bi zdej bla se manjsa poraba na izzivu 😂

 

IMG_20210516_143800.thumb.jpg.b4dd6525e5ee7447d5234905fe330619.jpg

 

IMG_20210516_143811.thumb.jpg.f96f8928062f47290d2a0bc6aceda4b6.jpg

 

IMG_20210516_144159.thumb.jpg.8518060e4cfe11bfdefc1191ba9ef6d6.jpg

 

IMG_20210516_144206.thumb.jpg.799fc757a7def650f5eb5c7d84b97666.jpg

 

IMG_20210516_160607.thumb.jpg.2dc91a12f22ee0f36a0a4e66f8fd0b32.jpg

Uh, tole pa res Izgleda zabasano. 🤔 Res, koliko kilometrov imaš prevoženih? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 6 - možne težave?
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

Za naše ceste so sicer bolj primerne debelejše gume, da te ne bo ves čas rukalo, in še robnike težje pobrusiš 😁

V bistvu ni neke razlike med gumami 225 /45 r19 in 245/40r19 v sami vožnji. In kot smo ugotovili na testu tudi na porabo ne vpliva kaj preveč. 

Vpliva pa kar precej na lego na cesti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Dej, če se ti da. Ker če skos utripa pol ful zavaja in jaz bi tud zavil.

 

Sem pa prepričan, da če tole zadevo objavim na BMW forumu, da bo enozložno rečeno, da lahko desno, pa če imaš voljo lahko še mal podriftaš skozi, seveda brez vklopljenega žmigavca.

... pa z obvezno spuščeno šipo in roko obvezno zunaj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 6 - možne težave?
Napisano
pred 12 urami je escapez napisal:

Pozdravljeni

Odločil sem se za nakup "nove" Mazde 6 letnik 2020 (dizel 1.5) pri pooblaščenem prodajalcu.

Gre za nadomestno / testno vozilo, ki je imelo 5500 prevoženih ob prevzemu.

Pred nakupom mi je bilo rečeno, da bo vozilo ob mojem prevzemu pregledano iz strani serviserjev - vendar v kolikor pogledam v digitalno servisno knjižico ni zabeleženih nobenih servisev. Zanima me v kolikor so takšni servisi obvezni ob predaji testnega / nadomestnega avtombila iz strani Mazdine politike?

Namreč občutek imam, da pri avtu nekaj ni popolnoma OK. Prestavljanje iz 1 v 2 brzino namreč "zaskoči" oz se prestavlja z uporom - težko bi to opisal z drugačnimi besedami. Menjava iz 1 v 2 brzino namreč ni "smooth" kot pri ostalih (npr. iz 2 v 3 ali pa iz 3 v 2, itd...). V kolikor je avto pri miru gre samo menjavanje popolnoma OK in brez nobenega upora.

V nakup tega (novega) avta sem šel v želji, da imam končno mir z servisi in popravili.

Vem, da je še avto v garanciji in bom šel vsekakor na uradni servis. Jezi me samo to, da če so pri prodajalcu vedeli za to težavo in mi prodali tak avto - namreč od moje testne vožnje in nakupom je minilo 7 dni. Vozilo je bilo v vmesnem času v uporabi.

 

Avto je v garanciji in če te karkoli muči, je sedaj čas, da ti to rešijo. Vztrajaj, da ti to popravijo, če ti ni všeč. Ne smejo te odpraviti z besedami, da je to normalno, če ti smatraš, da ni. Sicer pa kot so že drugi napisali to se da rešit pozneje z menjavo olja v menjalniku z najboljšim na tržišču. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex ne tega brat... se strinjam, kabrio res ne sme biti dizel in tukaj ni kaj za dodat. Ker to je fun car in tukaj poraba ni glih pomembna - raje enga turbaka al pa V6.

Saj midva Boss nisva zagrizena pristaša dizlov, se mi zdi. Ampak, če že benzinar, potem je zaželeno, da je dobro krmljen in z veliko konji in velikoooo navora. Vse ostalo so mlinčki. Zato pa raje dizel, ko se vsaj približno nekaj zgodi, ko daš gas, razen tuljenja motorja pri mlinčkih.🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

Ampak, zanimivo je, kako uživajo prehitevati s temi prikolicami zadaj. Prav iščejo nesrečo. Nekaj podobnega sem videl lani na avtocesti proti Ljubljani

Samo, da je bil v glavni vlogi en švabo z bmw- jem, ki je zadaj vlekel prikolico s čolnom. Prav tako mu je pričela ta prikolica  opletati po celi cesti a se je na srečo nekako ustavil na odstavnem pasu. In tudi ta me je prehiteval pri veliki brzini. Najbrž pozabijo, da vlečejo kaj zadaj. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pravkar je Boss napisal:

A danes je pa kaj drugače :nevem:

Ni.. še vedno imajo sinovi nekdanjih veljakov dobro plačane službe. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Ja naša dva soseda (en levo od nas, drug desno ) sta bila oba obrtnika, en kamnosek, drugi pa livar in sta v sedemdesetih in osemdesetih dobesedno tekmovala kdo bo mel boljši avto. Tako smo lahko gledali Ford Caprija, Opel Manto, BMW E28 (seria 5), pol je en uvozu Corrvetto C3 stingray iz ZDA itd itd. Vmes so bili Miniji, razne mečke, Audiji, celo Porsche. Nakar je v začetku devedesetih kamnosek umrl in se je tekma nehala. Livar je 1991 in 1992 kupil še Golfa II dizel in Mercedesa 190. Nato ni kupil noben avto več, do leta 2017, ko je umrl star 95 let.

 

Tko, da glej, kdor je imel denar se je sprdaval kolikor se je hotel tud v jugi pa noben od njiju ni bil v KPJ. Tako kot je danes, tist, k ma dnar lahko tudi kupuje avte za 100kEUR ostali pa jih pač ne moremo. Ni neke bistvene razlike. Razlika je le v toliko, da danes so dobri tudi najcenejši avti in da razlika v kvaliteti med cenejšimi in strašno dragimi ni tako velika kot je bila 30-40 let nazaj

Res je. Dan danes skoraj ni več slabega avta kot so bili takrat. Že avti za deset jurjev so danes dobri. Ne, ta model z minijem ni bil privatnik, pač pa je imel dobro plačano, politično državno sužbo. Njegov stari je bil stari, prekaljeni udbovec in je seveda jasno, da se je že kot mulc prepucaval z razno raznimi dragimi avti.Imel je pa končano poklicno triletni šolo. In še to je moral ukrepati njegov stari, da jo je sploh "naredil". Ja, tako se je prišlo do dobro lih avtov in bajt takrat. Lepi časi.... za izbrance. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 28 minutami je Bossek napisal:

Mater kera skrivnost no. Kot da bo karkoli drugace a se ve ali ne. Ce noce povedat pac ne bo povedal. Moj je bil 33,360 EUR.

 

Mi je pa iz dneva v dan bolj vsec. Sedez se pocasi privajam (se vedno pa nisem nasel tiste 100% idealne pozicije). Pelje se res po mojem okusu. Ravno prav mehko za obicno voznjo in ravno prav trdo, da ko mi pase se vseeno lahko grem hitreje. Radarski tempomat in traffic jam assist sta awesome in to je neki kar bi sedaj nujno hotel imet v avtu.

 

Motor ... ja ni dizel in nima turbine, tako da pac gre na 3500 obratov in potem lepo vlece. Glede na moj stil voznje je to kar ok ker v 95% primerih bolj v easy cruzam na siht :D

Poraba ... dobrih 6l / 100km. V katalogu po WLTP je 6,1. Jaz bom pomoje imel tam ... 6,5 kar se mi zdi ok.

Pa pripelji lepotico na baše srečanje, če imaš čas. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Damijani napisal:

Lepo! :)

Če bi bil avto moj se ne bi lotil tega. So mi všeč krom dodatki in mi je avto bolj "živahen" na pogled.

Saj to je point tega dipanja. Sedaj sem v trendu, ker je črno moderno, čez par let pa bo znova moderen krom in samo potegnem barvo dol kot s kače, ki se levi. Pa še srake mi ne skačejo več po avtu, ker imajo rade bleščeče stvari in sedaj so izgubljene, ker se ne šajna več nič na avtu. 🤗

pred 26 minutami je mazdaman napisal:

Sanke bi  res črne bolj pasale, če jih že ne zna dol dati.

Saj bi jih znal nekako demontirati. A sem se odločil, da ostanejo gor samo bodo pa črne. Jih rabim za smučanje pa se mi ne bi dalo skozi gor pa dol montirat. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

 

Hmm, ne vem sicer kje si ti živel, ampak moskvičev in trabantov je bilo pri nas strašno malo oziroma celo ni bilo omembne vredno. Ne vem zakaj nisi omenil Katrce, Renault 12, 16 in 18, Spačka/Dijana, Golfa (TAS), Opla Kadetta (IDA), Austin... al pa Lada, Bolhca.

 

Za tiste čase Zastava ni bila tako slabša od ekvivalentnih Fiatov je pa seveda za danes to res polom in normalno, če pošlješ v ZDA model, ki je temeljil na vsaj 10 let stari tehnologiji, da to se pač na izzide in sploh, da je tam moral tekmovati s Hyundai Ponyem, tud ni glih bilo v prid. Reševala ga je le nizka cena.

 

 

Je pa razlika v tem, da svoje čase je bil recimo Jugo, deklica za vse. S 45KM (903ccm) motorjem so ljudje vozili na morje 4 ljudi, poln avto pa še zadi prikolica in gor manjša jadrnica. Ja in pol so se čudili, da je šla sklopka. Probaj danes na Getza al pa Yarisa, Polota, nabasat polno pa zadi priklopit še 500-600kg prikloico in parkrat spelat v klanec pa da vidimo ali bo sklopka zdržala.

 

Težko je današnje čase primerjat, ker večina svoje avte danes niti pod razno ne uporablja tako ekstremno kot takrat, da pa o kvaliteti takratnih cest napram današnim sploh ne začnem debate.

 

Saj smo dali vsi te katrce, amije in zastave takrat skozi. 

Je pa imel moj sosed, ki je bil zaposlen na vojaškem odseku preko političnih vez novega, rumenega minija z črno streho. Kako smo mu bili fouš. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je mazdaman napisal:

Alex koliko piksn si pa porabil?

Niti ene. Po moje ene tri četrt. 

Sem pa opazil, da je dobro držati pisno na soncu, da se barva fajn segreje. In pa, zelo je važno, da je barva ornk premešana s kroglico. Priporočam, da na začetku špricaš pa šusov na kak karton, papir, da gre ven redka barva. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Bini napisal:

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je sportman333 napisal:

Odlično, za sanke bi rekel da bi dobro izladlo če bi bile črne, ampak ko boš natikal prečne nosilce boš verjetno odrgnil barvo in boš potem vsakič popravljal, razen če nosilcev sploh ne uporabljaš....

Sanke bi snel dol in bi jih pobarval za prav z dvokomponentna akrilno mat črno barvo. Vem, da drugače ne bi bilo v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

 

Kombinacija VW diesel motorja 150 KM/sklopke ročnega menjalnika deluje po mojih izkušnjah veliko bolj uglajeno, mehko. In tudi ne poznam človeka, ki bi imel s tem motorjem težave (odtrgana veriga, zapackane saje, ..), tako v VW, Audijih ali Škodah, tudi če vozijo na kratke razdalje. Ni sicer tako bistvenega pomena, ampak tudi poraba je pri VW nižja. To je moje mnenje o dieslih, pri bencinarjih so moje izkušnje obratne - Mazda ima veliko prednost pred VW. To se odraža tudi v tržnih cenah rabljenih vozil.

 

Prej sem vozil Hondo 2.2 CDTi, ki je imela pri 230.000 km in pri km boljši občutek vožnje (speljevanje, prestavljanje) kot pri pol mlajši M6 CD175 in še ne 100.000 prevoženih km. Povprečna poraba med 5,2 in 5,5 l/100 km in v vsem obdobju nobenih resnih težav na motorju (prva sklopka, veriga, turbina, svečke, ...) .. vsake 20.000 km samo menjava olja in filtrov. Da ne rečem kakšne o zavorah. 

Mogoče bi pa probal voziti kako novo hondo, pa bi potem primerjal. Ne vem zate, a odkar sem dal noter v  menjalnik moje 6- ke drugo olje, je menjalnik mehak  kot putrček. Niti ne veš, kdaj si menjal. V bistvu nisem še vozil avta z tako dobrim ročnim menjalnikom pa sem jih imel veliko. Veš kaj mene najbolj  impresionira pri passatu? Nič. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.