Pa dejte ga lomit no. Katera dva avta primerjate. Passat je grd kot so lahko le nemški avti. Če bi ga primerjali s kako alfo bi se strinjal, tako pa... 🤪
pred 50 minutami je Janez007 napisal:
Ja Alex, žal res samo zaradi lepote (primerjam uglajenost delovanja najinih motorjev ... diesel: diesel).
Tudi na moji mazdi srake ne bodo več imele kaj ukrasti, ker sem "odstranil" krom. Se ne šajna več, tako, da ne rabiš imeti obvezno sončnih očal. 🤗Moram povedati, da je potrebno z full dipom malo drugače delati kot z plasti dipom. Pa pri tem full dipu je obvezna maska na nosu pri delu, seveda. Pa ne zaradi Kovida ampak zaradi strupene barve. 😉
Je potrebno tudi veliko bolj zaščititi avto, ker se prime na barvo, kjer je na tanko nanešen, kot hudič. Je pa tudi malenkost manj mat kot plasti dip, bolj svilnato črn. Tako, da nisem dajal čez mat laka kot sem nameraval. Meni sedaj lepše izpade, še posebej zadnji del s tisto letvico mi je šel na živce. Sprednjega dela nisem še slikal,ker je bilo sonce premočno. Slikal sem malo še sam postopek za tiste mogoče, ki ne veste točno, kako se dela s temi stvarmi.
Najprej moramo dobro oprati avto.
Nato Izoliramo avto. Z alkoholom ali pa še bolje z razmaščevalcem dobro prebrišemo površino, kjer bomo barvali. Nato na tanko prebarvamo prvo roko. Počakamo 10 min. damo drugo roko, zopet počakamo in tako vsaj 5-6 rok.
Počakamo 20 min in odvečno barvo(gumo) lepo odtrgamo stran.
VAG avtomomobili so vedno bili prostorni, če primerjam Mazdo 6 in Passata, je Passat prostornejši v kabini in v prtljažniku, pa je po dolžini nekaj cm krajši od 6-ke. Če je prostor eden izmed odločilnih dejavnikov pri nakupu, je dobro pogledati še kaj drugega kot Mazdo.
To smo že zdavnaj ugotovili. Če si malar, mesar ali keramičar obvezno nabaviš passata (najbolje nekje do letnika 2005) in da dobro dimi, ko daš gas. Če pa hočeš lep najlepši karavan pa seveda, izbereš mazdo 6. Vsi ostali karavani so nekje vmes.
Bolj je blo misljeno na zascitno lajsno na odbijacu... Napis pa ni lih za hvalit... Sm sou kr z alkoholcem skoz 😁
Sej gre lepo dol. 😉
Samo z zobotrebcem narediš malo luknjico v barvi vmes črk I znaka mazda in potem lepo z prsti potegneš višek stran. Gre točno do črke. Sem pa takoj na začetku malo zafrknil, ko mi je steklo na enem koncu. Tale full dip se obnaša malo drugače kot plati dip.
136KM sta bila dva motorja 1.6 od renaulta in 2.2 od mercedesa. Glede na porabo sumim na 2.2 mercedesov motor. Meni je voznja vsec edino to sedenje v suv kot na stolu, v mazdi ali pa c-ju imam bolj stegnjene noge. Mi je pa novi c kar ličn, če bo priložnost moram probat kombinacijo z novim bencinskim m264 motorjem in 9g menjalnikom. Digitalizacija meni tudi ni vsec ampak zgleda se bomo morali zal navadit. Zaenkrat mi mazda zmaga pa ce tudi ima svoje hibe, saj katera znamka jih pa nima 🙂 je pa fajn vcasih malo probat druge avte da ves primerjat.
Mislim, da mi je rekel, da ima res mercedesov motor. Samo, da ima takšno porabo pa si nisem mogel misliti., 🤔
Ja, moraš vsake toliko prešaltat na drugo znamko, da vidiš, kako dober avto voziš. 😄🤗
Men je pa spritmonitor dost realen. Morš gledat skupno povprečje, ki je v tem primeru 6.6l/100km. KAr se pa posameznih vpisov tiče, je pa itak fajn gledat tiste, ki imajo čim več vpisov.
To je podobno, kot ko gledaš bejbe na FB. Ene imajo ful vpisov in slik, pa je vprašanje, če so vsi-vse resnični. V povprečju pa izgledajo realne. 😉
Evo dva dni vozim mercedesa glb. Avtek je ok, prostoren, udoben. Pricakoval sem renaultov bencinski motor in menjalnik ampak sem dobil kar čistokrvnega. Motor je om654 mercedesov 2,0 150KM navora 320Nm menjalnik nov mercedesov 8g dct. Poraba okoli 6 litrov. Osebno se mi zdi preveč šminkerski, znotraj nočna osvetljitev v barvah, vse digitalno itd.. ko odpres pokrov motorja ni placa nic ampak res nic. Namerno kupil ga nebi, sem pa danes videl novega c in je res lep. Ampak se vedno mi je moja mazda z lenivcevim atmosfercem top :-))
Jaz sem pred časom imel dva dni, čez vikend, na razpolago nečakov mercedes c200 d, limuzino, 136 konjev, se mi zdi da je imela. Za ležerno vožnjo je kar v redu, udobje vožnje po avtocesti je malo večje kot pri moji mazdi. V hitreje voženih ovinkih me ne prepriča, veliko slabše se obnaša kot mazda. Notranjost mi itak ni všeč z vsem tistim fake orehovim lesom in prevelikim displayem. Digitalika-ne hvala. Najbolj me je pa razočarala sama poraba, ki je znašala pkroglih 7,5/100. To definitivno ni avto zame.
Joj, stiskam pesti da bo tako Alex in da ni kaj hujega, da bom ze moral kaj barvat.. menjavat itd. Avto mi je pa drugace zelo lep! Ampak zal me spet spremlja nekaj zalosti, ker pa sem le opazil da ima te praske
Take praske na teh občutljivih vodnih lakih niso redke. Vsekakor zahtevaj, da se praska odstrani brez barvanja. Podobnih prask sem saniral že nešteto in se, če je kvalitetno opravljeno ne sme nič poznati.
Avto sem sicer danes prevzel, ampak sem potem kasneje na parkiriscu opazil da je popraskan... tokrat je morala moja klicat nazaj, ker jaz bi verjetno prevec grdega povedal. Jutri ga peljem nazaj da 'pogledajo' kaj se da narediti. Preden sem ga prevzel, nisem dovolj natancno pogledal zunanjost, sem sicer nekaj opazil, ampak je moja menila da je to umazan.. pa potem nisva vztrajala da bi blizje preverili. No, na parkiriscu mi ni dalo miru in pod dolocenim kotom lahko opazis da je dejansko praska..
To ti bodo spolirali. Je, kakor vidim, le površinska praska(ni šla skozi prozorni lak).
To so javno dostopni podatki iz baze registracij, za celotno Slovenijo.
Nimam nič od tega, ker mi z višino 2+ metra imamo okrnjen izbor
Samo s tako višino imaš res probleme skoraj v vsakem avtu. Sedež najbrž ful nazaj? Zadaj, na zadnjih sedežih pa tisti, ki sedijo za tabo, kriza za kolena? 😬
Pa Miata je še bolj ikonski avto kot S2000 edino tisti, ki so višji al pa bolj pri sebi (like me ) bodo verjetno v Hondi mel mal več prostora. Ampak taki si pač raje kupmo SL-a 😆😐 ... pa zlatni lanac.
No ja no... skoraj pol ceneje 5 let mlajše, turbač. Ni glih s ceno v rangu S2000 pa sem prepričan, da se ne pelje kaj dosti slabše.
Ravno danes sem gledal ponovitev wheeler dealer in so rihtali prav takšno MX 5 turbo.Ko sta jo vozila na koncu sta se strinjala, da je to najboljši mali športni avto ever, ki sta ga imela kadarkoli v delavnici. Do 100/uro pospeši v 6,7 sek. Isto kot toliko opevani bmw z4.
Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.
Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.
Škoda, ker ni že dizajnirana 6-ka tako, da bi pri isti oddaljenosti od tal bili koloteki oziroma izrez za kolesa nekoliko manjši in bi bilo manj lufta med kolesom in blatnikom. Saj ne bi rabili veliko, kak centimeter in pol. 🤔
Tole je celo NB... Hja, kaj naj rečem... Ko voli, nek izvoli...
Tole je turbo, katerih so naredili v zelo omejeni seriji. Nato je zgorela tovarna do tal skupaj z vsemi deli in je ostala omejena serija. Tem avtom bo cena samo rastla. Je a to cestna raketa.
Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊
Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole tukaj
.https://plastidip.si/izdelek/full-dip-mat-osnovne-barve/Sem prvič delal z njim in moram reči, da je, vsaj meni, ful boljši kot plasti dip, ker ni tako hladno mat. Je lepe svilnate barve.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani