@Topo je stvar zadel v nulo: @Boss dela tele referate zato, ker se ?al ne da kupit druga, ?e ?eli? mazdo pri nas. Kar posledi?no pomeni, da je treba primerjat benicn 2.5 in dizel 2.2
ni kaj za dodat... Problem je ?e toliko ve?ji, da so morali pri Mazdi dizle ?e umetno omejiti, ker ?e ne bi iz igre izpadli vsi N/A bencinarji. Kje je tako obljubljani kompresor pri SkyactivX - ni ni. ?koda.
V bistvu ne. Men je vseeno kaj ima kdo, ampak Boss naprimer pa cele referate o tem pi?e, kako je dizel najbolj?a motorizacija in konec. Skoraj, kot da ho?e upravi?iti svoj nakup in prepri?evati, da moramo drugi tudi kupiti dizla, ?eprav ga ne potrebujemo. :ne vem:
Same la?i in natolcevanja. Ves ?as sem bil prepri?an, da grem nazaj na bencinarja, ampak ?al so trenutni pri Mazdi ?ist preve? anemi?ni in to je motilo marsikoga. ?e bi tolk zani?eval bencinske motorje sigurno ne bi 3/4 leta sem ?akal na Skyactiv X in vseeno upal, da bo mogo?e pa to le tisto pravo. ?e bi bil tak zagovornik dizla bi me bolel organ za ta motor ?e od samega za?etka, tako sem mu pa hotel dati ?anso.
To je res, ampak to je boss
v bistvu @boss, zakaj sploh menjas, ce ti sedanji sluzi bp? Pa se vedno je lep
Ti bom odgovoril z vpra?anjem - kdaj si pa ti imel isti avto 11 let?
Hvala Topo. V?asih imam ob?utek, da nekateri prav namensko delujejo po na?elu "ignorance is bliss".
Ne vem, a ima kdo mogo?e ob?utek, da mu solim pamet pol pa seveda z vsemi ?tirimi na okope pa ?e ma prav ali pa nima. Vsak, ki se ukvarja resno z moto ?portom bo vedel povedat, da konji so bolj ali manj BS in da je veliko bolj va?no kje in kako jih lahko izkoristi?. Kle pa berem o zavitih krivuljah, kot da bi se v EU parlamentu o ukrivljenosti kumaric pogovarjali pa o tem, da meritve v realni situaciji niso pomembne ampak, da je pomembno kaj nam fabrka nalo?i.
Nisem mislil limat tega linka, kjer je povpre?je ?tirih (4) razli?nih medijev a gre za ro?ni menjalnik, ker bi spet poslu?al, da ne morem avtomatika primerjat z ro?nim in podobna sranja. Ampak naj bo
Pa internet je poln teh primerjalnih testov samo mal je treba poiskat. A zato, ker je na netu objavljeno je pa fake news al kaj in je pa? bolj zaupat nekim katalo?kim navedbam, kot pa tistemu, ki je naredil dejanski test v ?ivo?
Pa ?e enkrat to ni prepucavanje dizel vs. bencin ampak dajmo pogledat resnici v o?i ... al nas je vse strah, da ne bom kaj preve? zvedeli? :ne vem:
Pa kje se ostali to vozite, da ste skos v zastojih in da je automatik zakon? Jz ?al ?e nism vozil automatika, za katerega bi rekel, da je to to. In to velja tako za takega s pretvornikom navora kot DSG. Je pa res, da sem v Mazdi presizkusil le tega z 120KM ma?ino in je bil cel pogreb. Verjamem, da je pri 2.5 ma?ini to veliko bolj uglajeno ampak vseeno jaz ?e vedno rad vozim svoj avto, kot pa da avto vozi mene.
Ja mi, ki smo rojeni v ?esdesetih smo res imeli sre?o saj smo lahko spremljali razvoj lepo po korakih z revolucionarnimi preskoki. V?asih je bilo tako, da vsak naslednji avto, ki si ga kupil je bil res za nekaj razredov bolj?i od prej?njega. Danes je pa to te?ko re?i saj tudi 10-15 let stari dobro vzdr?evani avti niso ni? kaj slab?i (mogo?e malenkostno) od najnovej?ih.
Kar se pa ti?e EV je pa za moje pojme (pa sem to ?e ve?krat povedal) dejansko edina pametna re?itev za prihodnost ali plug-in hibrid ali pa EV z range extenderjem. Tako pridobi? vse prednosti EV vozil in se znebi? tistega najve?jega minusa, ki ga ima EV in to je doseg, velika te?a ter manjko polnilnic.
Edit: 0-100 ima za sekundo bolj?i od 184 dizla z AT (8 vs 9), dobrih 100 kg razlike se o?itno mora nekje poznati, kljub temu da ima dizel baje navor od 0 do 5500 obratov ravno ?rto. Seveda posledi?no tudi bolj?a vodljivost in lega na cesti v primerjavi z D, toliko ve? mase na prednji osi ni malo.
Moral sem...
Hmm, ja ?e bere? prospekte in ne v ?ivo izvedenih testov.
OK, OK resno... kaj pridobi? s tem, da to gor paca?? Katera Mazda narejena v zadnjih 10 letih pa gnije spodaj. Moja je recim skos pod milim nebom (nimam niti nadstre?ka) in to ?e 11 let ter pri 270kkm pa je spodaj samo povr?inska rja. Nobena vrata niti pragovi niso nikjer rjasti.
Najbolj mi je pa sme?no, da nekdo kupui nov avto paca to sranje gor in nato avto v 5-6 letih proda naprej. Zakaj si tro?il denar za pacanje in luknanje avta? Za drugega kupca? Pri meni je bil nazadnje tako za??iten Jugo pa je vseeno zgnil in sem moral izrezat cel kup stvari pol sem se pa naveli?al popravljanja pa sem samo motor prodal, avto pa odlo?il na odpadu.
Podalj?evalnik dosega je v trenutni situaciji edina res pametna re?itev za EV-je, da ne bodo imeli namontirane poltonske baterije, ki bo stala 20kEUR. Ve?ino ?asa ga itak ne potrebuje?, tiste parkrat na leto pa omogo?i popolno uporabnost EV-ja.
?e dobr, da smo si razli?ni. Meni pa ogrevanje ?ajbe ne pomeni kaj dosti saj samo priklopim pihanje na ?ipo in je v 30 sekundah Ok, pol pa ?tartamo. HUD v avtih pa nima ba? nobene veze s tistimi v avionih, razno, da je princip delovanja skoraj enak.
?e mene vpra?a?, nikar ne pacaj tega po podvozju. Avtomobili so dovolj za??iteni, ?e pa se pojavi spodaj kak?na povr?inska rja pa tud ni glih konec sveta.
Hmm, ne vem ?e si ?isto dojel poanto HUD sistemov v avtih. Fora je le v tem, da projecira podatke o hitrosti nekje globinsko pred avto. Se pravi ne potrebuje? odmikat pogleda s ceste, zato da bi pogledal na brzinomer. Zraven je mogo?e ?e kak podatek (recimo omejitev hitrosti) in to je na?eloma to. Zadeva je dobro zami?ljena saj ima? ob?utek, da se prikaz hitrosti nahaja nekje pri za?etku havbe tako, da tudi ni potrebno spreminjati o?esnega fokusa iz pogleda v daljavo na pogled na blizu.
To je pa v bistvu vse in dejansko tukaj avto mnogo bolj vozi? vizualno kot pri klasiki.
Ja teden pred mazdo, se peljal T-Roc. Pa? primerljivo mi je blo, kar se ti?e odziva na pedal za plin in ob?utka, kolk lima/nelima na zic. Pa? dejstvo je, da se oba morata dret, da kaj nardita. Definitvno pa sem ugotovil, da noben od slednjih vrjetno ne bo zame
Hehe, ima? isti dizelski problem kot jaz. Te?ko je it na manj saj v ?ivljenju se vedno pri?akuje, da ?lovek napreduje in ne nazaduje.
Mazdin marketing ga piha ?e kar nekaj ?asa mimo a problem je v tem, da nikoli ne priznajo napake oziroma, da so jo sami zakuhali.
1.) Ne sme? stiskat in var?evat tako, da kupec nima ni? od tega. Recimo: Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i za izdelavo, karavanski pa najdra?ji, 5 vratni pa nekje vmes. A kupec med klasiko in karavanom ne ob?uti razlike v ceni saj oba prodajajo za isti denar (kako se temu pravilno stre?e je lepo vidno pri Ford Mondeu). Drugi primer je softwarsko prilagajanje mo?i motorjev. Ni? ni narobe, ?e je to na voljo samo v vseh primerih gre za enak motor in enake konfiguracije, samo SW je druga?en. Kupec pa spet pla?uje 1000 in 1000 EUR-ov razlike za nekaj vrstic programske kode. Tretji primer. Zakaj hudi?a po eni strani fura? premijskost po drugi strani pa ne ponudi? recimo prezra?evanja zadaj v Mazdi 3. Tudi za dopla?ilo ne, ampak recimo azijski modeli pa to vseeno imajo. ?etrti primer: zakaj forsirat kombinacije motorja in menjalnika in ne dati kupcu mo?nost izbire.
2.) Ne ubijaj dolo?enih prepoznavnih modelov na ra?un drugih. SUV-i pa? niso nikoli tako uporabni kot enoprostorci. Pri Mazdi so ?li tako v ekstrem, da so s CX-5 ubili kar dve muhi in to Mazdo 5 ter poleg tega ?e 5-vratno razli?ico Mazde 6.
3.) Za renome znamke ponudi ustrezen motor. Najla?je in najceneje je da doda? ?e turbino. Ponudi kupcu mo?nost izbrati motor s 250KM in dobi? torej popoln premijski paket. Zraven pa ?e model s hybridnim pogonom in bo? uravnovesil paleto prakti?no za vse okuse.
4.) Samo malenkost bolj pametno na?rtovanje pa ne bo ni? padlo stran pri proporcih ampak bodo tudi v notranjosti modeli imeli bistveno bolj?i ob?utek. Mazda 3 in CX-30 ... skraj?aj havbo za 5cm in pove?aj medosje ?e za 5 pa dobi? 10cm ve? placa na zadnji klopi, kar bi pomenilo, da bi to bil idealen avto kompaktnega razreda in ?e vedno bi zgledal enako dobro tudi zunaj.
Vse to so malenkosti in ?e tega ne razumejo v marketingu pol je pa pa? problem. Ker neumne poteze za sabo nato v paniki potegnejo ?e ve? neumnih potez.
Zan? smo debatiral, da naj bi se v CX-30 sedelo zadaj bolje kot v Mazdi 3. In seveda sem ?el to ?e enkrat sprobat. Sem nastavil enako prednja sede?a za mojo vi?ino in zadaj je bilo natanko isto placa pri obeh - beri "kurckej". Se pravi je dejansko CX-30 samo povi?ana Mazda 3 z nekoliko ve? placa v prtlja?niku. Kdor seveda zadaj preva?a le ali ve?inoma otroke je to OK, za ve?je ljudi pa to ni glih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ni kaj za dodat... Problem je ?e toliko ve?ji, da so morali pri Mazdi dizle ?e umetno omejiti, ker ?e ne bi iz igre izpadli vsi N/A bencinarji. Kje je tako obljubljani kompresor pri SkyactivX - ni ni. ?koda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani