Ja imam smolo da je prve tri kilometre cesta obupna in dokler se avto ne segreje (avto je zunaj pod nadstreškom) cela armaturka šklepeta. Ko je avto segret ni več tako hudo razen tisto rožljanje na stropu.
Jaz sem čez zimo raje izklopil zlaganje ogledal saj sem zasledil že kar nekaj težav s temi ogledali. Žal pa se ne da izklopit gore čričkov, ki se pojavljajo sedaj v mrazu. Škoda za zanič kakovost ker je avto drugače prav lično sestavljen.
Zanimivo, pri moji cx30 je vse tiho razen žena, če sedi zraven..... 😉😂
Službena vozila imamo citro in pugi peremo v zimi,mrazu vedno zunaj, včasih zalita od leda,pregibna ogledala vedno delajo pa so avti stari od 3 do 6let,me zanima kako bi bilo na mazdi,naša mazda vedno v garaži,žena zelo pazi na avto,mraza še ni občutla,vedno ročno oprana in evo,ogledalo ne zapira.
Po mojih informacijah Mazdina pregibna ogledala ob rednem zapiranju zdržijo le okoli 3 let. Pod garancijo jih menjajo (z novim enako slabim), potem pa se vsak znajde po svoje. Meni mehanizem že fino škriplje na Mazdi 3, prevoženih dobrih 50.000 km, starost 3,5 let. A kdo ve, koliko stane zamenjava enega mehanizma po Mazda ceniku?
Hčeri je zadnjič na moji nekdanji 3jki nekdo odnesel ogledalo in je bilo popravilo in 'celo ogledalo' cc250€....☹️
Skoraj naključno. 😁 Pred nakupom nisem imel pojma, potem sem malo posrfal in tam ugotovil, da sta to v redu znamki. Še raje bi kupil kaj cenejšega podobne kakovosti, po možnosti Made in Japan.🙂
Sicer pa, kolega me je prosil, če lahko pogledam na internet za aftermarket žaromet za Hondo, ker mu serviser ponuja eno za 192€ in se mu zdi drago. Našel sem enega na autodoc.si za 118€. Da sem se izognil poštnini, sem naročil še te filtre. Zanimivo, vsi trije pašejo tako na M6 G165 in tudi na M3 G120, kar je še posebej fino.
Opravljen danes 2. servis cena z DDV: 250,11 € (filter olja, tesnilo, olje Mazda 0W20, delo, brez menjave filtra klime-ni bilo potrebno), brez popusta, avto pa je bil opran.
Od kar je vse prosto po Prešernu je občutek ko prideš na pumpo in šele zveš ceno ko začneš točit, kot kinder jajček al pa tista izjava Foresta Gumpa: "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"
V 32-tih letih lastništva vozil (večino skrbim za 2 avta), sem bil na pooblaščenihrednih servisih vsega skupaj mislim da 5x. 2x na Hondinem in 3x na Mazdinem. Poleg tega še približno enkrat toliko na izrednih (vpoklici, garancijska popravila). Razlog: vedno sem kupoval rabljena vozila izven garancije in nikoli nisem imel razen menjave filtrov in olja zahtevnejših popravil. Do izpred treh let nazaj, ko sem preklopil na Mazde, sem imel letne stroške rednih servisov in popravil za 2 avtomobila cca 200€ (cca. 100€ po avtomobilu). 😀 Za prvi Hondin redni servis leta 2009 sem samo za olje Castrol 0W30 plačal 168€, skupaj pa 350€. 🙃
Glede na to, da se pri Mazdah rado kaj pokvari že v okviru garancije, se servisiranje na pooblaščenem po mojem izplača, da ni morebitnih kasnejših komplikacij pri uveljavljanju garancije, čeprav mora garancija veljati ne glede na to, ali si servisiral na uradnem servisu ali ne. Moraš pa seveda imeti dokaz o servisu - ustrezen račun. Težava je, ker so pooblaščeni servisi užaljeni, če prideš k njim le v primeru zahtevnejših težav, ne pa na redne servise. Užaljeni so tudi, če kakšen servis narediš na drugem pooblaščenem servisu. S temi navidezno velikimi popusti si zato pridobivajo naklonjenost. Vendar ne pri vseh. Prejšnjega lastnika ene mojih Mazd so na Interclassu vedno na polno ocurili. Pa je pri njih v enem letu kupil kar 2 novi Mazdi in jih pri njih servisiral.
Pri Pelkotu je junija 2021 prišel redni servis za 2.2 CD 120€ (olje, filter olja, kabinski filter). Olje in filter je zamenjal pomočnik. Nato je sam Simon kakšnih 10 minut prižganega testiral na računalniku. Po pregledu in testni vožnji je dejal, da je avto dober, brez napak, da pa se pri dizlih začnejo pojavljati večji stroški okoli 200.000 km. Ravno po tem servisu se je interval regeneracije skoraj prepolovil. Zakaj? Nikoli rešena uganka. Pelko je dejal, da bo naslednjič sčistil EGR in kolektor ter zamenjal podložke (200€). Na pooblaščenem servisu sem dobil namig, da gre za injektorje. Ampak dokazano ni bilo, ker bi jih bilo potrebno odviti in stestirati na posebni mašini na Hrvaškem - samo delo 400€.
Odličen opis tvojih bolj kot ne dobrih izkušenj..... 👍Jaz osebno imam dobre izkušnje z vsemi avti različnih znamk, res pa je, da z nobenim nisem imel več kot 130kkm Alfa 156, 115kkm Alfa33, Yugo60 70kkm,101 80kkm, Cruze 65kkm,M3 45kkm in M3 G120 23kkm. Vse sem redno servisira in zraven imel obilo sreče. 😊 Srečo želim tudi vsem ostalim
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jo opral in zaščitil z voskom pred soljo.😊
Se šajna kot nova.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani