Morda malce smesno vprasanje, ampak me je zmedlo. V navodilih za Mazdo CX-30 pise da je potrebno tociti gorivo tipa E10 (koliko razumem stevilka pove % etanola v gorivu). Pri nas sem opazil da imamo pretezno na crpalkah se vedno E5 gorivo. A bi to lahko bil problem? Trenutno ne morem ugotoviti, ali je vec etanola bolje ali slabse. Nekako se mi zdi, da je v resnici za motorje slabse, ker s tem zelijo biti 'eco-friendly', ampak po drugi strani so morda ti novejsi motorji prav narejeni da pricakujejo visjo vsebnost etanola. Sem cist zbluzil ... 😖
Brez skrbi,tisto je maximum,da avtu ne škodi,če je manj je še boljše!😉 Lahko pa vprašaš na servis,če ne verjameš...😊
Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu.
Na 8" gredo gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten 7,5" pa so gume 225.
Mislim enako, že moje 215 so na 7j malo raztegnjene a še ravno na meji! Jaz jih nebi dal gor na 8j. Edino, da daš gumo 245/40 18 8j. So pa lepe👍
To je pa res ... sirina je vazna, kar je pa pri CX30 pri obeh 215. Ne vem meni ne zgleda faleno no, bom pa tudi sam razmislil kaj bom.
Vem pa, da na mazdi 6 je sama voznja bila mnogo bolsa na 18, medtem ko je bila na 16 bolj udobna. Kar je nekako logicno, samo ce bi izbiral po tem bi mel 18 ker se je avto res peljal kot po tracncah
CX 30 bo še bolj zibajoča in premehka kot 6tka, ker imajo večji presek. Nekak še izgledajo, ko so črne v živo je to drugače. Dobro premislite!
Fantje ne se hecat,dajte na tako lepe avte 18",da vam ne bo čez leto dni žal! Če je problem denar,kupite najprej zimske gume jeseni,naslednje leto pa 18tke in bo avto kot iz škatlice.
Bi rekel,da še v sanjah ne.....😊 Je pa zanimivo vprašanje....
pred 2 urama je DavidMazda napisal:
Hvala da si delil @Civic. Jaz imam (zaenkrat) vredu izkusnjo, ki pa morda te dni malce pesa bolj proti slabi. Namrec cakam tudi sam na klic, da potrdijo zadnjo ceno mojega BMW. Naj bi se z direktorjem moral to dogovoriti in sedaj cakam. Bojda je direktor na dopustu ze od prejsnega tedna. Mi je pa zagotovil, da me oni poklicejo in da ne rabim jaz klicat. Malce grenak priokus je tudi dejstvo da avto naj ne bi prisel 14.04. kot je bilo zapisano ob potrditvi are (tudi sam sem videl na zaslonu od koder narocajo avte, da pise 14.04. kot predviden rok dostave)... ampak to je cisto zares mozno da je zaradi covid razmer ta delay.
Jaz sem drugace svoj BMW peljal v MB k Selmarju, ceprav zivim v LJ. Izkljucno samo zato ker so v A-Cosmos (BMW) zmeraj imeli vzvisen odnos do mene kadar sem avto pripeljal na servis. Tudi v MB je bilo na zacetku tako, dokler nisem napisal sporocilo direktorju. Potem se je magicno izboljsalo in so me cakali tudi taksiji ze ob prihodu na servis, da sem lahko sel v Europark med servisom. Odnos zame veliko pomeni in mislim da to dejstvo tudi dokazuje, da sem se iz LJ v MB vozil na servis.
Mi2 tudi. Korektni, prijazni, ustrežljivi in potrpežljivi (so čakali skoraj dva meseca, da sva cx3 prodala). Tudi na 1. servisu in enen posodabljanju sem bil pri njih ... do sedaj zadovoljen z vsemi storitvami pri njih.
Moram pa pristaviti, da sem cx3 vozil v BTC na servis in je bilo vedno vse ok ... tudi vse kar je bilo v garanciji so porihtali brez problemov.
Glede na to da mi je (ponovem) A-Cosmos enako oddaljen kot Interclass, taksne info pridejo prav. Bo moja prva Mazda, tako da nimam izkusenj z nobenim servisom. Najprej sem nameraval pri A-Cosmos, ampak nedavno so zaprli poslovno enoto tukaj na Siski in imajo sedaj le v BTC. Trenutno tudi tam kupujem avto. Zaenkrat sem zadovoljen s prodajalcem, kar se tice prijaznosti. Morda si upam, da lahko se kaj iztrzim zraven pri nakupu avtomobila, ker trenutno sem dobil 1% popusta in je to vse. Kaksne zimske gume bi prisle prav pa vinjeta. Se bom poskusal dogovoriti.. odvisno koliko mi bodo ocenili start avto.
Slabo je to, da se boš šele sedaj dogovarjal za ceno starega avta! To bi moral narediti že ob nakupu novega in se tudi izpogajat za dodatke kot so gume itd. Je pa res, da je odvisno kakšen si karakter in seveda pogajalec.
Nikakor ne pristati na ceno po E. Taxu ampak po A.netu nekaj srednjega in upam, na najboljše...
Interclass dolgimost. Meni se gre bolj to da tudi prodat ne morem stara mazda ker se ne da urediti prepisa. Tole res upam da drugi teden zopet omogocijo.
Jaz se bil tudi z OZ izredno zadovoljen. Tudi te Momo, ki jih imam sedaj so super. Ko ne rabiš veliko uteži, je dober znak, da so dobro ulite, postružene in zbalansirane. Dobre feltne so trdne, lahke in narejene iz dobre zlitine. Ker sem imel priliko videti od blizu (in tudi sem sodeloval z njimi) moderne livarne(aluminij, magnezij) vem, kako pomembni so alu ingoti za kvalitetne izdelke. Potem so tu še kvalitetne preše, kontrola prožnosti, obdelovanje na cnc strojih,
rentgenska kontrola itd.
Pomembna je tudi linija za prašno barvanje, lakirnice. Recimo v moji bivši firmi smo ulivali med drugim tudi alu platišča za bmw motorje.
Tolerance opletanja nične, poroznost 0. Drugo pa je, ko se jih izdeluje kje na Kitajskem z bolj ohlapnimi tolerancami in z kakšnim recikliranimi surovinami in slabim lakiranje. Dokaz takšne slabe proizvodnje so temno grafite feltne "naših" mazd. Ne samo, da se barva lupi, so tudi drugače zelo opletajoča, znajo biti tudi jajčasta. Prva serija mazd (mk1) 17" col, pa je imela original italijanske feltne Eta beta, ki je sicer zelo dobra firma.
Vau,pravi maher si zato imam eno vprašanje glede te Eta beta firme,ki so kao Italjanske Jaz imam na feltnah njihov znak na notranji strani pa je made in China. Kaj misliš?
Ja, sem sel na Roglo malo sprobat kako se obnasa po snegu in je bilo cisto ok kljub temu da ni bila 4x4.
Ce si probaval dokaj novo cx-30 je tezko primerjat z avtom ki je ze utecen, je pa vsekakor 3-ka z enakim motorjem nekoliko bolj poskocna. Teza je pa priblizno enaka, najtezja cx-30 je cca 1550kg (0d 1380-1530kg), 3-ka pa recimo moja X 1424kg)
Poraba je pa tudi CX-30 bila nizka z motorjem G, pri 3-ki pa je lahko se kak dcl manj. 😉
Žal me nisi razumel,mislil sem v primerjavi z mojo 3jko 18 letnik,tu je razlika....
Ta na testu je bila modra, skyactiv G (122km), prednji pogon. Me je prav tako navdusila 👍🏻
..ampak ker doma ze imamo enega suv, sem se odlocil za Mazda 3, v kateri se najvec sam prevazam.
To si se peljal na Roglo? In kako gre po snegu,se dobro drži ceste?
Sem testiral lani cx30 G122 in sem imel občutek,da ni tako poskočna kot moja 3ka. Saj podatki na papirju tudi tako pravijo. Posledica tega je verjetno večja teža avta. Drugače je pa za neko normalno vožnjo čisto ok avtek. Meni je takrat na testu pila 5.4 kar je odlično.👍
Kupujem ga pri A-Cosmos v Ljubljani, pri BTC. Dal sem trenutno aro da se sprozi proces prevoza v Slovenijo. Zaenkrat dobra izkusnja s prodajnimi svetovalci. Upam edino da se se zmenim za kaksen set zimskih gum
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Brez skrbi,tisto je maximum,da avtu ne škodi,če je manj je še boljše!😉 Lahko pa vprašaš na servis,če ne verjameš...😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani