Ne verjamem, da bo to za Evropo. Sploh, ker gredo na izpuste 95g/km. ?e naslednje leto gredo na omejtive za celo floto proizvajalca, po letu 2021 pa ra?unaj 100 EUR na vsak gram ve? izpusta kot 95. Se pravi bi tak imel nekje optimisti?no 160-170g/km. Se pravi bo too podra?ilo avto ?e za 6500-7500 EUR.
?e bo slu?ajno se res po nekem ?ude?u zgodilo, da bodo to prodajali bo cena nekje okoli 50kEUR. Dale? preve?, ?e lahko letos avto dobim za 35kEUR.
Ma sej ne vem a bi razlagal tole na dolgo in ?irokao ampak recmo bolj kot zanimivost.
Danes sem imel na testu ?kodo Superb Combi TDI 190KM DSG. Avto je sicer zelo dober ampak ... ampak , ma ne vem. Navadno je tako, da ko recimo proba? nov avto se je pol te?ko nazaj v svojega starega vsest. No tukaj moram re?t, da 11 let stara Mazda 6 se fucking ne pelje skoraj ni? slab?e od ganc nove flagship ?kode. :ne vem:
plusi:
+ prostornost, prostornost, prostornost - mislim, ?e pa tukaj ?esa ne manjka je pa to sigurno prostor in to kjer koli v avtu. Ocena 10
+ motor je super in avto, ko je v pravi prestavi gre zelo dobro. Kdor pravi da rabi mo?nej?i motor se krepko moti, ker za to velikost in te?o avta je motor z navorom dejansko zakon. 9
+ udobje. Avto se lepo pelje, grbine podvozje lepo popapa in za tako normalno vo?njo brez nekih posebnih zadev je to to. Ocena 7
+ izreden ob?utek, za male datelje, ki se zdijo nepomembni ampak pridejo prav. Recimo lu?ka v prtlja?niku osvetljuje prtlja?nik, lahko jo pa sname? in ti slu?i kot ro?na svetilka. Organizator prtljage lepo sname? iz nosilca na robu in u?vrsti? z je?ki tvojo prtljago, da se ne vozi po prtlja?niku. Ko?ek za smeti v vratih z vre?kico - mora? biti res svinjuhar, da ime? ob taki re?itvi avto poln smeti. Ocena 9
+ kljub temu, da je avto velik ti med vo?njo nikoli ne daje tega ob?utka saj je lepo ?olsko pregleden. Ocena 9
+ notranjost - ?ehinja s VW mentaliteto v stilu Ordnung und Disziplin. Mogo?e marsikomu to ni v?e? ampak v praksi je pa zelo OK, vse na svojih mestih, nobene nepotrebne distrakcije. Oba zaslona sta super lepa a ?e vedno so glavne komande na gume, tako za klimo, kot za glasnost radija. Touch screen, navigacija, DAB radio - nobenih pripomb. Ocena 8
minusi:
- manjalnik DSG. Hvala, da me je pomnil zakaj ne maram avtomatike. Dokler se pelje? po?asi, kot ata in ne pospe?uje? dinami?no je ?ist OK. ?e pa rabi?, mal ve? od njega mu pa ne pomaga niti program "sport". V?asih se ne zna odlo?it kaj bi pa ?eprav je v pravi prestavi in obratih ter bi bilo treba samo obdr?ati prestavo ter pospe?iti z navorjem motorja. On bi pa mal ?altal navzdol, ter izgubil kar kako sekudo pri recimo prehitevanju. Ob?utek je bil, kot da je ugla?en bolj za TSI motor z manj navora in ve? obrati. Ampak vseeno ni pa slab, ampak ?isto povpre?en... se pa da z ro?nim prestavljanjem marsikatero slabost obit, sploh pri vo?nji po klancu navzdol, ampak to ni poin avtomatika :ne vem: . Ocena 5
- varnostne zadeve. Lane assist je ?isto preve? pregrob in zna biti celo nevaren, ko reagira precej silovito in to ?e tako v ovinku. Mogo?e se ga da kje nastavit. Opozorilnik glede dr?anja volana. Na tisti, kot pu??ica ravni cesti iz Iga proti Lj, mi je dvakrat spustil glasen signal (prvi? sem se kar ustra?il, ker ga nisem pri?akoval) , naj primem volan pa ?eprav sem ves ?as dr?al volan. Avto zelo dobro dr?i smer in prakti?no skoraj ne popravlja? volana na celi poti in to o?itno zazna kot, da vozi? brez rok na volanu. Tole je pa? no go. Ocena 3
- stop/start sistem je prva stvar, ki jo je NUJNO treba izklopit parmanentno (na YT so razlage kako se to naredi). To je ?ele zmeda, avto uga?a za sekundo, pa se kr brezveze spet pri?ge, pa spet malo ugasne in to v ciklu enega stanja pred semaforjem. Ugasne celo ?e med vo?njo naprej in ne ob ?isti zaustavitvi, kar je milo re?eno budala?tina. Sredi premikanja mi ugasne in ko bi moral potegnit, je spet sekunda okol, da pri?ge nazaj - izpadel sem kot kreten, ki ne zna vozit. ?e ima? ro?ni menjalnik in sklopko se to vsaj da obit, tukaj pa pa? ne. Ocena 2
- osnovni audio sistem - ma kaj naj re?em, glih tolk da ?vrka, basov ni nikjer - Obvezno nadgradit na Canton. Ocena 4
- ?eprav sem podvozje pohvalil med plusi je pa pri malo bolj dinami?ni oziroma ?portni vo?nji ?isto premehko. Avto je v takih primerih kot ladja na valovih. Body roll je prevelik, ko zapelje? avto ?ez grbino rabi ?e dva nihaja, da se umiri (tukaj je recimo moja Mazda 6 po toliko letih bistveno bolj mirna in ?vrsta ter ?portna). Ocena 5
- Premehek volan za moje pojme, ki tudi ne otrdi dovolj pri ve?jih hitrostih (mogo?e se ga da kje nastavit). To pomeni, da zna biti avto preve? vesel in premalo dr?i smer pri vi?jih hitrostih. Sem sprobal, do cca 170km/h, ampak filing ni bil glih OK. Ocena 5
- rajdni krog. Res ja avto dolg samo vseeno zna biti tole marsikdaj problem. Ocena 5
fun facts:
* ?eprav avto zgleda super, ko ga opazuje?, ampak na cesti je pa ?isto siva mi?ka. Zelo neopazen in z ni?emer no?e privabljati poglede. Meni je to sicer zelo v?e?, ampak marsikomu pa? ne. Recimo Mazda 6 III je tukaj bistveno bolj markantna, kljub svojim letom, ?e pa ostanemo pri VW grupi pa je Arteon pravi lovilec pogledov.
* avto ni imel niti 4kkm pa se je ?e sli?alo ropotanje sede?a v ovinkih. Ne bom rekel, da je to serijska napaka, ampak ni pa glih v ponos.
* sedenje je vi?je kot v Mazdi, tako da vsakemu, ki zaradi vi?jega sedenja razmi?lja o SUV-u tipa Kodiak, ni nobene potrebe, ker tukaj se sedi bistveno vi?e kot v Mazdi 6 in se vsede? dokaj naravnost in ne navzdol.
* ?akalna doba je neverjetne 3 mesece za TDI, za TSI pa ?e kaka dva meseca zraven - pol se pa ?udijo kako to, da prodaja novih avtov pada in raste prodaja rabljenih. Hmm ne rabi? biti glih genij, a ne.
Bottomline:
?e vedno je eden mojih kandidatov sploh zaradi prostornosti, motorja, izgleda limuzine. Tisti minusi, ki jih ima, niso tako grozljivi, da bi se zaradi tega odrekel nakupu. Bomo videli o kaki ceni se bomo pogovarjali. Sestaviti moram svoje ?elje in mi bodo sestavili ugodno ponudbo. Sem jim rekel, da sem zainteresiran, ampak bo precej?njo vlogo igrala cena in ?e me bodo takoj ubili z njo, bom ?al moral iskati drugje. Ker 40+ jurjev za Superba pa pa? vseeno ne bi dal.
Sej to je to kar razlagam ?e nekaj ?asa, pa si marsikdo misli, da nakladam oziroma, da sem ?ist preve? razvajen. Jaz se borim nekje od marca ozirom aprila, ko so prve Mazde 3 pri?le.
Jaz sem tud na listi pri ene parih, kjer bom lahko prvo dobil za test. Sam po moje bo tak naval na za?etku, da bo treba mal komolce uporabit, da pridem do testnega avta.
Meni je 3-ka zakon. ?e bi rabil majhen avto bi jo takoj imel(v soul rde?i barvi, se ve). Gelipter jo je na skupinskem testu kar orenk gnal skozi ostre ovinke in tudi mi ostali, pa nismo opazili ni? slabega, anci, avto se je peljal kot po tirnicah. Zadaj je res veliko prostora za noge. Oblika avta je pa itak bomba. Vsi ostali avti v tem rangu izgledajo poleg njega prav bogo.
Kdo je sedel pred tabo, da pravi?, da je prostora zadaj dovolj. Ne, ga pa? ni (sem sedel tako v sedanki, kot v HB, tako z navadnimi zici in z usnjenimi), za otroke ja, za normalno rastle pa bolj ne kot ja, saj s koleni sili? v sede?. Jaz pri svojih 190 cm, ?e se usedem zadaj, je prostora znatno manj kot recimo v Mazdi 6. O Superbu pa raje sploh ne razlagam, ker to je pa ?ist druga dimenzija, ?e se pogovarjamo o prostoru. Ampak OK, ker kupujem avto zase, tud nimam nekega namena vozit okoli velike ljudi, tako da pa? se bi to nekako ?e pre?ve?ilo-
In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?
Ok zelo na kratko:
- nobenega navdu?enja nad SkyactivX motorjem. Pri 181KM bi se moralo kar po?teno poznati napram 122KM. To je imel pomisleke tudi pri testu CX-30 in direktne primerjave.
- utesnjeno sedenje zadaj. Pri avtu, ki ima 466cm dol?ine bi ?lovek vseeno pri?akoval kak cm ve? za kolena zadaj.
- klasi?en prtlja?nik, ?eprav bi bil lahko komot fastback, da se odpre do strehe. Recimo pri ?kodi je to najbolj opazno, saj avto res zgleda klasi?na limuzina, ampak prtlja?nik je pa dejansko karavansko uporaben in ne dosti manj?i.
- manjko ventilacijskih ?ob na zadnji klopi. Sicer ni tak grozen minus ampak, ?e jih imajo indonezijske in avstralske razli?ice, zakaj je treba v evropi pa ?parat?
- podvozje bi lahko bilo bolj?e, kar je verjetno ena od zadev, ki jo prinesla poltoga prema in ni glih najbolj?e.
- poraba goriva verjetno ne bo tisto kar so obljubljali. Sicer za 181KM je to OK, samo teh 181KM ni ne vem kako posko?nih. Ok to moram sicer ?e sporobat v praksi, ampak ?e nisem naletel na reviewerja, ki bi bil navdu?en.
- tehnologija motorja je nova in to?no to je Thomas opozoril, da se ?al v tem trenutku ne ve, kaj bo pomenilo na dalj?i rok in da so prvi kupci ve? ali manj poskusni zaj?ki. Predvsem je nekako nakazoval na dejstvo, da je filter trdnih delcev pred kompresorjem, kar je na?eloma malce nenavadno ali pa so se dejansko za to re?itev odlo?ili, ker druga?e niso uspeli ujeti vzdr?ljivosti. Mogo?e je to tudi eden od vztrokov (poleg klenkanja), da X toliko zamuja.
-
Ma ta Thomas ga mal biksa Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.
Ah ne, on pa je dejansko zelo objektiven saj so teli review-ji mi?ljeni zelo mednarodno (zato v angle??ini). Sem pregledal kar precej njegovih reviewjev in se ne trudi iskat napak za vsako ceno razen, ?e gre za o?itne zdrse. Meni je v?e?, da recimo zan pohvalit zadevo, ki mu druga?e ni tako pri srcu. Recimo ravno pri Mazdi 3 in tudi pri CX-30 (Mazdo 6 je imel na testu samo z avtomatiko) je res priporo?il ro?ni menjalnik. Pa ne zato, da bi bila avtomatika zani?, ampak zato ker je ro?ni menjalnik res tako na visokem nivoju.
Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.
Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ...
Ampak vsi amerikanci jokajo za MazdoSpeed/MPS in turbo pa imajo 186KM 2.5 motor. Mi se pa klele matramo s 122KM in upamo, da bo 181KM Skyactiv X raketa.
Sicer dr?i, da je Superb bolj tradicionalen kot pa kaj drugega ampak, ?e vedno ni tisti ?katlast primerek brezveznosti. ?e bi lahko skombiniral bi vzel od superb samo zadnji del in ga nataknil na Mazdo 6.
Priznam, da rad berem tole odisejado. Sploh, ker te kar razumem in me zanima kak odnos imajo trgovci. Tole je kar sme?no, da si v?asih dobil prej avto kot danes. A si bil v?eraj tudi na Viru (oziroma se pripeljal iz smeri AC in pri Tosami zavijal desno)?
Res sem bil , sem mislil, da je KiA salon ?e vedno na Vir-u zato sem ?el desno. Ampak je tam ni ve? zdaj jo kao imajo pri Veit-u al kaj so ?e. No ja beseda imajo je res mal nenavadna saj imajo samo zastavo s KIA logotom. Pol sem bil seveda mal razo?aran in sem ?el k Rodexu Pugije gledat. Vmes so bili ?e uni Matchbox avto?ki, ki sli?ijo na ime Honda ampak tam res nimam kaj iskat tako, da je to iz Dom?alskega konca bilo vse.
Glej hvala bogu, da si jo za tak denar... jaz ti recimo tudi v sanjah ne bi dal toliko, ampak ?e se pa najde kak?en tak kupec pa samo priklon do tal Verjetno je to bil eden takih, ki se tako kot jaz brezplodno ukvarjal z nakupom novega pol je pa raj kupil rabljenega pa zaklju?il zgodbo. Danes je dejansko mnogo la?je kupiti nekaj rabljenega kot novega - razen ?e si v trendu, tam pa ni te?av.
Men se bo defakto odpeljalo... v dveh dneh obiskal 8 prodajalne avtov, da ne re?em avtosalonov in da ne bo kdo zamenjal recimo s Frankfurtom. Tole je ratalo, ?e tako sme?no, ?e ne tragi?no, da sem ?el ?e k ?kodi gledat Superba in da imam zmenjeno testno vo?njo, pa pri Pugijih sem tud ?e bil, saj pri 508-ki lahko celo barvo izberem skoraj takoj.
Pri Mo?niku me je recimo en stric v delovnem kombinezonu prepri?eval, da smo kupci nepotrpe?ljivi in da bi radi takoj vse in da je te?ko po?akat tri meseca, da pride avto... sem najprej ostal nekaj sekund z odprtimi usti in pol sem mu rekel, da je to zdaj tako kot neko? v socializmu, ko si mesece in celo leta ?akal na novega Yugota al pa Spa?ka. Pa mi skoraj ni verjel, da sem pred dobrimi 10 leti naro?en avto dobil direkt iz Japonske v 30 dneh. Pol smo mal gledal, kdaj pridejo Skyactiv X trojke pa je recimo za njih en kos v oktobru, pa drug v novembru, pa mogo?e ?e kak?en v decembru. WTF je zdaj to.
?e ma? sre?o, da so to?no tak?no naro?il, ki jo ho?e? in ?e ima? ?e ve?jo sre?o, da je celo v tvoji barvi pol si verjetno en od tistih, ki bodo ziher sedmico na lotu zadel. Se pravi v tem primeru bo? mogo?e avto imel ?e letos.
Ok pa da ne bom sam ?ez Mazdo, sem v Kranju na?el celo prodajalca, ki je imel Proceeda na zalogi..... wow, sicer GT Line ampak vsaj notri sem se lahko vsedel in prvi? sploh videl kako zadeva izgleda na otip. Druga? pa GT-ja dobit je skoraj misija nemogo?e, baje bo v roku meseca celo en ?rn pri?el v Slo,,, je res celo EN( s ?tevilko 1 ... eden, uno, one, ein, ichi, hana). Je pa ravnokar en mo?akar dobil svojega, ki ga je naro?il v mesecu februarju, ?ist tko na blef, brez da bi ga sploh videl, kaj ?ele sprobal. Pa? kinder surprise... so bli pa v tem salonu tako navdu?eni, da mi je prodajalka pokazala ?e ene par video, ki so jih naredili s tem avtom... v glavnem samo ?e za rokce bi se moral dr?at pa zapet kumbaya my lord.
Pa da ne bom nesramno izpadel... so bili vsi v salonih res prijazni in jim ni bilo te?ko si ?as vzet pa razlo?it vse podrobnosti... logi?no, ?e avto ne more? dobit, kupec pa no?e SUV-a zna bit danes to problem.
Sem pri?el, do te to?ke, da se spogledujem tudi s ?estko, ampak tudi tukaj ni ro?nato z izbiro... tisto kar je kej vredno G192 in D184 je ?lo tako, da se ne da niti sprobat.. ostajajo bolj ?vohotne zadeve G165 za katerega bi bil verjetno bolj nezadovoljen kot ja in s?asoma ratal te?en. ?e me pri ?kodi ne bodo frderbal s ceno za TDI 190KM DSG bom pa resno premisli, da prestopim k ?ehom... ker tole je prostorski ?ude? na ?tirih kolesih, tako spredaj, kot v drugi vrsti, prtlja?nik je pa zgodba iz drugega planeta.
In to sem danes spet opazil kaj pomeni uporabnost prtlja?nika, ko sem rekle, da ?e ne morem vohat novega usnja v avtu si bom pa kupil en oreng usnjen gamerski stol. In ko vr?e? ogromen skoraj 40kilski paket brez, da bi trznil z u?em v prtlja?nik ti rata spet jasno zakaj mora biti avto uporaben in ne samo ?minka.
Ampak ravno tam na Savski, kjer domuje Enaa in kjer sem prevzel stol je pa seveda, kot zanala?? stal temo siv Arteon... ma jebemu, ta avto je v ?ivo totalno lep?i kot na kateri koli sliki ali v videu. Aja pri ?panu sem tudi v navezavi, da ga grem peljat in da vidim a zunanja oblika ustreza voznim ob?utkom.
emmm ... avto je star skoraj 5 let pa kilometrov ima tudi ?e nekaj za sabo. Cena je primerna vsemu temu, ?e lahko recimo za cca 25 jurjev dobi? testno s cca 5kkm, letnik 2019, nov model.
?e se pa ?e avto popravlja v ?asu garancije, je pa zagotovo prednost podjetje s sede?em v EU, ker so rezervni deli na?eloma bistveno hitreje dobavljivi, kot pa iz Azije, tako da je tudi servisni ?as kraj?i.
Hja, sej Kia vse to dela na Slova?kem in ne v aziji. Tako Sportage, Proceed, Ceeda in mislim, da ?e Vengo. Vsi rezervni deli pridejo od tam.
Hmmm, ne vem, men pa samo dejstvo, da nekdo da 7 let garancije pa? pove, da zaupa kvaliteti svojega izdelka, tisti, ki da pa 2 pa pa? ne. ?e bi res bile Renaulti tolk kvalitetni, zakaj pa ne dajo vsaj 5 let garancije - sej to ne bo nobenega stro?ka za fabrko, ker avti so kvalitetni in vzdr?ljivi. :ne vem: Kaj pa ?e ni tako?
Ve? koliko ?ele pri?para?, ?e dodatnega zdravstvenega zavarovanja nima? - ene 35 jurjev v celotnem ?ivljenju. Al pa hi?o se tud ne spla?a zavarovat, ?e pa bo pogorela, bomo pa itak zama?ke zbiral.
Pa sej se ne gre sam za totalko, ampak ?e ?isto nedol?en trkec, ko gre kaka lu? pa odbija? pa havba pa vezna stena pa li?anje je lahko tam 2 jurja ali ve?.
So situacije, ko si kriv pa nisi naredil ni? narobe, samo dokazat ne more?. To se je meni zgodil s prvo Mazdo. Na dvopasovni Celov?ki je tetica brez ?migavca zamenjala pas tik pred mano s hitrostjo za 20-30km/h ni?jo od moje nato pa je ?e na polno bremzo morala stopit saj je pri?lo do naglega ustavljanja pred njo. Sem jo rahlo od zadaj nasadil (avto, da ne bo zmede in gre?nih misli) ampak dokazat pa ne more? ni?, edino ?e kazen pla?a? policajem za nalet od zadaj. Premajhna varnostna bodo rekli, ?eprav je bila skos ustrezna in bi lahko ustavil brez te?av, dokler ni sko?ila pred mano - ampak dokaza nima?. Tud kamerca pri tem ne pomaga, saj bi moral dokazovati njeno krivdo. Avtu skoraj ni?, pa so bili nosilci, lu?i odbija?a, maske... cena sitnica 1750 EUR (4-5 let kaska).
Pa 1x sem ga uporabil, ker storil?eva zavarovalnica ni hotela pla?ati ?kode... al bi moral pla?ati, da se zrihta avto, iz svojega ?epa (kar bi nato pomenilo, da bi moral iti sam v pravdni postopek proti zavarovalnici povzro?itelja) , al pa ?akat, da se odvetniki zavarovalnic zmenijo, kar bi pomenilo tudi pol leta ali ve?, da bi lahko avto stal parkiran. Tako je pa ?lo iz kaskega. ?ez pol leta pa so me obvestili in mi vrnili znesek odbitne fran?ize ter, da nisem zdrsnil na bonitetni lestvici.
Pri meni je kasko ?e vedno, kljub temu, da je avto star 11 let.
Je pa ?e ena taka kar precej velika razlika in sicer Kia ima 7-letno garancijo oziroma 150.000km, pri Renaultu pa le 2-letno. Lahko sicer dokupi? jamstvo za 3 leta ampak najve? do 100.000km po ceni 2% od prodajen cene avta. Vemo kaj pomeni garancija in kaj jamstvo tako, da kar se tega ti?e sta neprimerljiva. Sej ?e je vse Ok in se avto ne kvari je to brezveze ampak, kaj pa ?e se karkoli kvari. No ja tudi ob?utek, da ti 7 let ni treba skrbet za nepredvidene stro?ke tudi lepo vpliva na dobro po?utje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne verjamem, da bo to za Evropo. Sploh, ker gredo na izpuste 95g/km. ?e naslednje leto gredo na omejtive za celo floto proizvajalca, po letu 2021 pa ra?unaj 100 EUR na vsak gram ve? izpusta kot 95. Se pravi bi tak imel nekje optimisti?no 160-170g/km. Se pravi bo too podra?ilo avto ?e za 6500-7500 EUR.
?e bo slu?ajno se res po nekem ?ude?u zgodilo, da bodo to prodajali bo cena nekje okoli 50kEUR. Dale? preve?, ?e lahko letos avto dobim za 35kEUR.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani