Kot sem ze govoril v eni sosednji temi sem si zamenju usb enoto in potegnu 2 nova kabla za carplay oz. Android auto.
Sicer sm poskusu na sluzbenem Honor 8, na mojem P40 pro pa ne gre, ker pac nima googla, android auto je pa googlov.
Koliko časa si rabil za vse skupaj? Vidim, da si razdrl enako kot na videu, ki sem ga gledal. Se pravi da bi meni, ki imam vedno samo honor telefone, delovalo? 🤔
Vau,pravi maher si zato imam eno vprašanje glede te Eta beta firme,ki so kao Italjanske Jaz imam na feltnah njihov znak na notranji strani pa je made in China. Kaj misliš?
Saj pravim, da se načeloma sedaj te mid price feltne vse ulivajo na Kitajskem. Saj lahko dobiš tudi od tam kake res dobre med katere pa original Mazdine vsekakor ne spadajo. Te Eta beta so pa precej dobre feltne, čeprav so made in china. Recimo feltne momo , vsaj višje in najvišje modele, še vedno izdeluje v Italiji.
Najslabše so kake cenene kopije originalnih platišč. Hitro se zvije, lušči in celo poči. Jaz sem bil nekak najbolj zadovoljen z OZ feltnami (kar se športnih modelov tiče). Drugače pa prisegam na original platišča na avtu (tovarniška).
Jaz se bil tudi z OZ izredno zadovoljen. Tudi te Momo, ki jih imam sedaj so super. Ko ne rabiš veliko uteži, je dober znak, da so dobro ulite, postružene in zbalansirane. Dobre feltne so trdne, lahke in narejene iz dobre zlitine. Ker sem imel priliko videti od blizu (in tudi sem sodeloval z njimi) moderne livarne(aluminij, magnezij) vem, kako pomembni so alu ingoti za kvalitetne izdelke. Potem so tu še kvalitetne preše, kontrola prožnosti, obdelovanje na cnc strojih,
rentgenska kontrola itd.
Pomembna je tudi linija za prašno barvanje, lakirnice. Recimo v moji bivši firmi smo ulivali med drugim tudi alu platišča za bmw motorje.
Tolerance opletanja nične, poroznost 0. Drugo pa je, ko se jih izdeluje kje na Kitajskem z bolj ohlapnimi tolerancami in z kakšnim recikliranimi surovinami in slabim lakiranje. Dokaz takšne slabe proizvodnje so temno grafite feltne "naših" mazd. Ne samo, da se barva lupi, so tudi drugače zelo opletajoča, znajo biti tudi jajčasta. Prva serija mazd (mk1) 17" col, pa je imela original italijanske feltne Eta beta, ki je sicer zelo dobra firma.
Vprašanje je kakšna kvaliteta, premer, in za koliko denarja iščeš. Pa ti bomo znali kaj bolj točno svetovati. Nikakor pa ne kupovat low budget felten (vse so made in china). O. k tudi ostale firme jih delajo tam a višji modeli so narejeni še vedno v EU.
Jp ... update za Bose Vem da so eni imeli tezave, da jim je naenkrat spisil res glasen zvoj in to je ta update resil. Nekateri so po tem updejtu opazili bolj globok zvok .... 🤷♂️
Hallo Kollegen, ich eröffne hier den Firmware Thread. In dem können wir uns über Updates der einzelnen Steuergeräte auf dem Laufenden halten. Ich werde dazu 1* monatlich mit MDARS die Steuergeräte...
Bolj globok zvok? Na podlagi česa? 😊 Mogoče je bil to bolj placebo efekt. Najnižje igra zvočnik v vratih, pa še ta je bolj bas/midrange zvočnik. Če bi karkoli "popravljali" v procesorju bi bil edini efekt lahko ta, da bi base bolj na silo "pumpalo". Rezultat bi bil ta, da bi bili še bolj nejasni basi in "napihnjeni".
Druga stvar pa je, če so odpravljali kako pokanje, nenadne skoke glsnosti, piške in podobno. Tu bi se dalo kaj postoriti.
Seveda pride ... kot dodatna oprema je misljeno za recimo dodaden set zimskih.
Glede nadgradenj (NE zemljevidov) je pa tako, da downloadas firmware (kje ga dobit je druga zgodba) in potem je procedura taka kot v priponki. Seveda to se pocne na lastno odgovornost
Zdaj zadnje updejte, ki so delali so bili za bose ozvocenje.
Zemljevide je pa precej bolj enostavno. Vzames kartico iz avta, vtaknes v racunalnik in pozenes Mazda program in das update.
@JestAli bos zdruzil temi, da ne bomo v dveh pisali.
Posodobitev za Bose ozvočenje? Kaj pa lahko tu posodobijo? Itak, da je sprocesiran zvok ampak kaj spremenijo? Kretnice, kaj procesor "spusti" v vrata, v srednjetonce na dash boardu, v zadnja vrata?
K bi vi vedli kak sm jst cviknu prvic k sm tole ugotovil xD Da se ogledalo maje od basov xD Sm dobil kr flashback iz casov ko sm meu se CD150, k je blo pa res od motorja xD
Kako to? Meni se zdi, da je ta skayactiv dizel, ko še segreje, tih kot benzinar. Še posebaj pri višjih obratih ima lep zvok. 🤗
Sej to je ablast vedela in je zato razglasila lockdown... zato, da se z letnimi gumami ne boste po snegu vozil in se pobijal. Po 12. 4 pa je spet topleje napovedano in mogoče boste lohk šli v službo, če bodo smeli otroc v šole in vrtce. 🤪
Fak, celo pri nas na obali naj bi ta teden snežilo. Pa kam gre ta svet, da je napovedan prvi sneg na obali v letu, v mesecu aprilu? 🤪
Glede na to kako kvalitetne, lepe in glede na konkurenco cenovno primerno uvrscene so mazde mi je cudno da nimajo vecjega trznega deleza, ceprav mi ustreza da jih ni prevec, tko da vsaj mal izstopas.
Meni je kar v redu, da je tako. Smo vseeno bolj "eksotiki". Je pa zanimivo, da bi ful ljudi imelo Mazdo, a kupit si jo upajo le redki.
@Boss zal nisem veliko vozil X180, le 1 dan, tako da bo moje mnenje bolj po feelingu.
navora ima več, sedaj je 240Nm, baje je imel pri pospesevanju neko "luknjo" ki je ni opaziti, zvok je sedaj baje malce drugacen (mnenje enega poznavalca), blagi hibridni sistem ima nekoliko mocnejsi elektromotor.
kaj več bom lahko napisal čez čas, lahko pa že sedaj potrdim da poraba pri precej živahni vožnji ni šla nobenkrat nad 7L/100km povprečno na celoten tank (računam tudi ročno in je na računalniku za 0.2L prikazano manj kot v resnici.
Na 2000km sem že dosegel povprečno porabo pod 6L, ter še pada... avto je najprej na prevoženih 1000km spremenil zvok in odzivnost, sedaj na 2000km prav tako, kot da bi mi za vsako dodali po nekaj 10 konjev moci, tako opazno je že sedaj pri moči.
Čez mesto se brez težav peljem 50km/h tudi v 6-ti prestavi brez občutka "mučenja" motorja kar me je navdušilo, tako da je prestavljanja zelo malo. Ko ga nato pohodim je pospeševanje odlično glede na to da nima turba.
Skratka, mene je navdušilo vse skupaj, da o opremi sploh ne govorim.
Včasih me prime da bi ta radarski tempomat poiskal in odtrgal iz avta, ampak se bom navadil 🤣
Uf... lepa Mazda. 👍Kako ji paše ta bela barva.
Pridi tudi ti na naš road trip, da se prepričaš o porabi napram ostalim (dizli in benzinarji).
Kot je @DavidMazda zgoraj napisal, sem tudi sam januarja imel enaka zapažanja.
namreč, glede menjalnika sem se takoj prepirčal v odzivnost ročnega in sedaj po mesecu dni odkar imam novo Mazdo 3, lahko le potrdim da sem se tudi sam pravilno odločil.
Ročni Mazdin menjalnik je po mnogih mnenjih strokovnjakov in poznavalcev po svetu eden boljših.
Imam tudi to srečo, da imam v 3-ki nov pojačan X186 motor (nove oznake e Skyactiv X, 186Km), z bogato opremo in tudi po novem s stresnim oknom.
Zaenkrat se mi motor šele "uvaja" in odpira, tako da je že na prevoženih 2000km dobesedno prava žival z ročnim menjalnikom.
Srečno David z novim CX-30, sem tudi sam izbiral med 3 ali CX-30. 👍🏻🍀
Lp vsem
Pozdravljen, ljubitelj ročnega menjalnika. 😊Napiši kaj več o svoji "raketici" pa še kako sliko prilepi.
To je torej avto primeren za vožnje daljše od 30 - 40 km ...
Itak je vsak avto primeren za vožnjo na takšne razdalje, naj bo to dizel ali benzinar. Je pa tudi res, da novejšim FL od letnika 2016 te delne regeneracije ne škodijo več kot prvim modelom, ko se je res drastičbo hitro višal nivo olja zaradi nafte v olju. Je pa priporočljivo, da se menja olje na vsakih 10000 kilometrov in imaš mir, ker bo imelo olje še vedno dobre mazalne sposobnosti. Ravno včeraj sem gledal nivo olja in je po 9 mesecih od menjave točno na isti točki, kot ko sem ga zamenjal (na tričetrt med sredino in max).
Tale ikona je res dober indikator za aktivnost regeneracije. Včeraj mi je modra barva ikone motorja izginila 3 minute pred ciljem oz. 20 minut po začetku vožnje, in potem sem namenoma vozil, dokler se ni spet obarvala modro. Presenečen sem bil, da je postopek regeneracije trajal kar 14 minut. V v mojem primeru to pomeni, da se na vožnjah, ki v povprečju trajajo cca 20 minut po avtocesti (25 km), le redko zaključijo v okviru ene vožnje. To verjetno ni najbolje.
To trdim vedno. Je pa tudi res, da s tem oljem Motul, ki ga imam sedaj v motorju, se vse skupaj konča precej prej kot prej z original Mazdinim. Nekje v 19-20 kilometrih povprečno. Je pa priporočljivo, da vozš takrat, ko se izvaja regeneracija, nad 2000 obrati. Tako se vse skupaj prej dokonča pa tudi za motor je takrat to bolje. Pa še razpihaš ga sproti. 😊
Kako to misliš? Če se vozi zraven na sovoznikovem sedežu brhka mladenka na pol oblečena, verjamem, da je vožnja "bolj trda" . V nasprotnem primeru pa je verjetno "bolj mehka". 😋
Pred nakupom Mazde CX-30 (SKYACTIVE-X motor) konec leta 2019 sem testiral tako varianto z avtomatskim menjalnikom kot ročnim. Precej na hitro sem se odločil za ročni menjalnik, ker je bolj odziven kot avtomatski, drugih pripomb za avtomatskega nimam. Bo pa verjetno naslednje vozilo z AT menjalnikom (glede na EMŠO).
Ne razumem, ko napišete, da ko boste starejši, boste kupili vsi suve in avtomatski menjalnik.🤔
Pa saj ne boste kar naenkrat vsi invalidi Jaz bi takoj vozil vsak športen avto, če mi ga le dajo. Nižji kot je, boljši je. Bolj kot sediš bliže tlom, večji je užitek. Več kot telovadiš z ročnim menjalnikom, bolj je zanimivo. Boljši kot so pospeški, vešji gušt je. Bolj kot je avto trd in stabilen, bolj je športna vožnja. 🤗
Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih.
Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.
Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.
BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.
Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.
Prav si se odločil. 👍
Ročni menjalnik Mazde je med najboljšimi. Jaz sem se tudi odločal med obema in sem zelo zadovoljen, da sem se odločil za ročnega. Malo capljamo za Ameriko, kjer so avtomatski menjalniki prevladovali zadnjih 50let. so prav sedaj največji hit čez lužo- ročni menjalniki. Kdor vozi ročnega je tam car. 🤗
Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo... pa se bosta lahko oba udeležila road tripa z novima avtoma.👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani