PS: jures - Ko se vklju?ujemo v kro?no kri?i??e po smernem vozi??u, ki ima dva prometna pasova, in vozimo po desnem prometnem pasu, zapeljemo na desni (zunanji) prometni pas kro?nega kri?i??a, ?e pa vozimo po levem prometnem pasu, pa na levi (notranji) prometni pas kro?nega kri?i??a.
Pa veliko vozni?kih u?itkov
Ja in kaj boces povedat? Jaz se vedno razvrstim poprej tako kot je treba in zapeljem v rondo kot je treba. Ocitno ne poznas Medvoskega rondoja potem. Ta nima dveh voznih pasov fant. Na dveh izvozih je desni pas ze enosmerni na naslednji izvoz - obvezni, zato je v mojih posnetkih obvezen vstop v levi pas, ce zelim izstopiti v tretjem izvozu, ce ne me polna crta vodi ven na drugem izvozu.
Hocem ti povedat, da se lahko pravilno po desnem pripeljes in vstopis v desnega, pa ti to ne bo pomagalo ce gres tretji izvoz ven, ker bos sekal polno. Zato je vazna ze razvrstitev poprej. Nas rondo je cist zje... Ker je nacrtovan za dvopasovnico, ki je nikoli ne bo.
Ce pa mislis zgolj na posnetek zgoraj, pa sem napisal da me je pezojc tako zmedel da sem se sam zacikcakal. Bil sem na levem, ker moram obvezno po notranjem pa sem se v izogib onemu bedaku zaplaval desno pred rondojem, pa se moral vrniti na levega.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
K vulkanizerju se je v prtlja?niku moje mazde danes (podrti zici) peljalo 16 gum - pol jih je bilo na feltnah. Me zanima, a se da taka koli?ina gum spravit v tanovo ?estico.
Glede na to da nisi dal col loh tud ola gume pelje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jebe? tak prispevek, ?e zadaj stoji gumarski proizvajalec, ki mu je v interesu, da prika?e to kar ?eli prikazati.
Na vseh neodvisnih primerjalnih testih v mokrem in suhem vedno zmaga letna guma ne glede na temperaturo. Seveda pa ne mora? vsakih pet minut menjat gume glede na razmere tako, da je normalno, da se tekom zime uporabljajo zimske gume, ki so vseeno bolj?i kompromis kot pa letne gume v snegu.
Ampak nikjer ne favorizirajo proizvajalca. Govora je o tipu gum
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
danes sem se vsedel v avto in mi je za?ela utripati DPF lu?ka, kar naj bi po posvetu z mehanikom pomenilo redni servis, narejen je bil pri 189337 sedaj jih imam 199507.
Zanima me ali je to varovalka za servis im menjavo filtra in olja in koliko kilometrov lahko ?e naredi, ni fora v temu da avta ne bi dal na servis, vendar ga trenutno nujno potrebujem za pot, na kateri bom naredil cca 1000km?
Lp,
Miha
pri 189000 noben ni resetiral servisnega intervala, lu?ko lahko izklopi? sam ma? navodila tukaj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
a lahko porinem avto ce ma ketno nau nc narobe ????
sam se zdej ne slis nc tk tk je cist mrtev
Ti sam guraj
Veriga je bolj odporna na take dogodke kot pa jermen. Seveda pa je vseeno potrebno imeti malo ob?utka za ne?nost...
?e ?tarter ne da ?isto nobenega glasu, je lahko tudi klju?avnica, ki ne spusti elektrike skozi. Naredi? tako, kot je moj o?e na starem fi?kotu: s klju?em da? kontakt, potem pa v?iga? s pritiskom na knof. Ni ravno eleganto in moderno, za silo pa se da re?it... Vsaj takrat smo tako re?ili, ker se je na klju?avnico ?akalo tri mesece...
Predvsem na sklopki
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
torej ?tarter a ne (v predpostavki da so vse varovalke ok), ker ima? bencinarja lahko to testirate - porinte ga in ?e v?ge je to to, mogo?e se celo ?tarter zbudi.
Ponavadi se sli?i tk tk tk potiho, ?e je ?tarter blokiran
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hocem ti povedat, da se lahko pravilno po desnem pripeljes in vstopis v desnega, pa ti to ne bo pomagalo ce gres tretji izvoz ven, ker bos sekal polno. Zato je vazna ze razvrstitev poprej. Nas rondo je cist zje... Ker je nacrtovan za dvopasovnico, ki je nikoli ne bo.
Ce pa mislis zgolj na posnetek zgoraj, pa sem napisal da me je pezojc tako zmedel da sem se sam zacikcakal. Bil sem na levem, ker moram obvezno po notranjem pa sem se v izogib onemu bedaku zaplaval desno pred rondojem, pa se moral vrniti na levega.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani