V osnovi med dizlom 150km in bencinarjem 165km ali dizlom 175km in bencinarjem 190km kake hude razlike ni, kakor koli gledate, je pa res da je čisto drug režim vožnje in občutek...tudi hitrost je tam tam, velika pa je razlika v občutku,načinu vožnje in seveda porabi....poglejte pospešek 0-100...sta dizl in benz kar tam tam...samo občutek je drug in poraba😄😀, no pa kot Alex pravi, z beninarjem hitro v Vrhniški klanec ne mores v 6.prestavi, lahko gres pa v 4 in z 5rpm😄😀, z dizlom pa laganih 2.5rmp🤭🤭
Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga.
Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih?
Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme.
Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626. Sem jo imel in je šla podobno zadovoljivo kot G165. Kaj več pa ne. 😔
Ne,kje pa! Sem z makino CX30 ful zadovoljen,super vleče,notri 50% tišje in boljše počutje,nasploh se vidi višja kvaliteta in da je to avto,ki ga z velikim veseljem vozim.....
Janez, prava odločitev. 👍Boš lahko zapeljal vsaj po moško, malo hitreje v kak oster ovinek brez bojazni, da boš nadaljeval ravno. Pa tudi pri zaviranju se pozna. Dobro, pri pospeških ne bo glih trgalo asfalta zaradi moči motorja ampak boš bolj varen. 😉
Jaz tudi razmišljam o nakupu michelina ali pa o novih bridgestone potezi sport, ki jih tudi v vseh testih hvalijo. Ko bo čas seveda za nove.
Petrol ni ravno referenca za gume, kot bi pri njih prebral recept za kruh, ki ga pečejo na postajah
dokler ne plačaš 😀, pol te pa ne...je...jo več :), oz. se moraš kregariti...
jaz grem vedno k lokalnemu mehaniku, ki ima tudi gume, sam mi pove katere lahko dobi dobre (z gotovostjo nov letnik) in za katere mi ne more garantirati novih (recimo ko sem kupoval letne mi je rekel, da michelinke mi lahko zrihta nove, da bodo iz Španije in ne Francije), da recimo Continental pa da mi ne more....torej sem se odločil za Michelinke, dobil se 1.mesec stare, zdaj ali sem preplačal 50€ več ali manj, mi je res vseeno....pa še 6pack sem mu prinesel, tako da sem verjetno preplačal 60€....pa zmonitral mi jih je da sem stare feltne vnaprej pripeljal, potem sem pa naslednji dan samo prišel na premontažo, torej sem porabil 30min....namesto X ur iskanja po netu, čakanja za premontaži, itd.....tudi to šteje nekaj, kajne?
Tisto je pač en članek od Petrola kako se shranjuje gume. Lahko bi kakega drugega prlimal....😊
Ja, moram pa še upoštevati, da se z Michelinkami preverjeno zelo lepo-mehko vozi. Če grem do vulkanizerja, pa lahko celo preverim DOT, kar pa me stane dodatnih 15-20% cene. Mogoče bom nakup celo prestavil na spomlad naslednje leto, vzel pri vulkanizerju in izkoristil še kakšno Michelin akcijo, kot je sedaj za zimske gume.
Včeraj zvečer sem se pozanimal, kako je s starostjo gum spletne prodaje liderpnevmatik.si in že dobil odgovor: "Datum izdelave pnevmatik (DOT) je na našem spletnem mestu označen le za pnevmatike, ki so starejše od 36 mesecev. Pnevmatike, ki so mlajše izdelave, se štejejo za nove in nudijo enake zmogljivosti kot tiste, ki so izdelane v tekočem letu. "
Torej preko te spletne prodajalne lahko dobim gume stare 3 leta, ne da bi lahko vplival na to. 🤪 Recimo, da dobim 3 leta stare gume Pilot Sport 4 z montažo za 760€, alternativa pa 3 leta stare Kumho PS71 z montažo za 380 €.
Upoštevam še naslednje predpostavke: Kumho PS71 zdržijo cca 1/3 manj km in povzročijo cca 0.2L/100 km večjo porabo (D razred porabe namesto B). To pomeni, da bi za časa življenjske dobe Michelin Pilot 4, porabil še 1/3 Kumho gum (380€) + 40.000 km/100 x 0,2 l x 1,35 €= 126€ +108€=234€. Kumho gume 380€ + večji stroški 234€=614€. Torej Kumho gume ob teh predpostavkah pridejo cenejše od Michelink "le" cca 40€/leto.
Dober izračun!👍 Pripomnil bi le to,da ti nihče ne garantira,da ne bodo Mišelinke stare 35 mesecev......😆
Pri CX30 je toliko priporočeno in toliko polnim,ko pa grem na dopust polno naložen pa 2.7 bara.😊
pred 1 uro je Gregster napisal:
Moje Mišelinke( pilot sport 3, letne) so vožene 3 sezone in bom spomladi kupil nove. So znucane. Se mi zdi, da so se precej hitro obrabile. Sem mislil, da bodo zdržale še vsaj eno sezono.
Tudi pri meni je tako,so zelo mehke a se zato dobro držijo ceste!👍 Za eno sezono še bodo .☹️
Že že, samo gume z višjo bočnico naredijo trebušček šele, ko so na platišču in napolnjene z ustreznim tlakom. Meri pa se gumo brez platišča. Ampak ok, menjava je pred vrati in bom zmeril. Da vidim v katerem tiču grmi zajec.
Tema gre tu naprej......👍
Izmeril sem gume na feltnah napumpane na 2.5 bara.
Bridgestonke letne in zimske Kleberce, iste dimenzije oboje 215/45/18
Kot je vidno na sliki je z zeleno označena širina tekalne površina katera ima stik s cestiščem in z rdečo širina samega profila,ki se konča pri bočnici na obeh straneh ( vse označeno s kredo )
Same bočnice pa so 230mm po širini.
Vse dimenzije veljajo za obe gumi Bridgeston in Kleber!!!
Iz tega je razvidno da pomeni oznaka 215 širina celotnega profila gume od bočnce do druge bočnice. 😉
Evo, čas menjave je napočil za moj avto 😁 letne dol, zimske gor. Dolžan sem vam še težo 20colk z gumami 245/35. Reci in piši 24.2kg. Nove zimske imam conti ts870, ostale sta mi pa 2kom 225/55/17 Dunlop Wintersport 5 DOT 4718, made in Germany (če je komu važno kje so bile narejene), če kdo rabi mogoče🙂
To pa so gume ne pa one 16-17 colarke....😆Preseneča me teža,da je samo 24.2 ker so moje. 215 55 r18 24.0kg.🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uf kako lepo napisano,nebi nič dodal....😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani