Ne vem točno za Subaru boxer motor ampak nasploh imajo ti motorji problem z večjo obrabo spodnjega dela cilindra in posledično večjo porabo olja. Zato je vedno manj teh motorjev na tržišču. Imajo pa tudi svoje prednosti,ampak ne bom o tem.
Seveda zasmradi, če pa žge DPF filter do 800 stopinj. Vse kar v in na ohišju filtra se začne žgat in zato imaa vonj. Najhujš je bilo takrat, ko je avto še nov in se žge tudi konzervans, kjer ga niso uspeli očistiti.
Jaz ima občutek, da je takrat celo malo bolj odziven oziroma, kot da bi imel dodatne konje.
Tudi jaz na službenih avtih občutim slabšo odzivnost (malo z zamikom)+cager za temperaturo zna malo več pokazati+zna malo po zazganem smrdeti. Takrat ga ne smeš ugasniti.
Ja,ko počakam v križišču mi tudi rahlo zasmrdi v notranjost a ni hudega.
Imaš več indicev, da se je začela izvajati regeneracija.
Samo malo je potrebno prisluhniti avtu in opazovati.
Prvo, kar takoj slišiš, ko se začne regeneracija je bolj globok zvok iz avspuha. Ko recimo spustiš gas, boš slišal iz avspuha kot neko bobnenje. Poraba ti trenutno občutno naraste, ko čisto spustiš gas, poraba ne pade na 0 ampak nekje na 0,4.
Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom. Na ekranu greš na maintenance---fuel economy monitor-- in tam vidiš, da ti regeneracija dela, ko je
i-loop-- not ready! Ko se regeneracija, po kakih 15-20 km konča, ti napišeI -loop ready! Ko konča z regenecijo, si jaz nastavim kilometre na B števcu na 0 in po približno 200-250 km se le-ta ponovi.Ta je seveda odvisna od načina vožnje, pri vožnji po avtocesti, se pri meni reg. dela na pribl. 250 km. Pri bolj mestni vožnji pa na vsakih 200 km.
Meni na Citroenu dela podobno,dobi globok zvok in obrati so bolj leni,to občutim kakih 10 km.
Za tak denar ne dobiš boljšega avta . Je pa res,da nima prave značke in ga bodo na trgu najprej dobro preizkusili pa bo mogoče kot Kia in Hyundai šel dobro v prodajo.
Glede teže sm se js na alfi še bolj čudu... 1700kg
Ko sem sam imel 156tko 1,6 je imela komaj 1230kg in bila najlažja v razredu tisti čas zaradi zelo veliko sestavnih delov podvozja iz aluminija! Za njo sem imel pa 3ko 1.6, razred manjšo in je imela približno isto kg! Sedanja 3ka pa ima 1280kg kar se mi ne zdi malo glede na velikost in 2.0 motor.
Zakonca iz zvezne države Michigan sta se skoraj tri desetletja po rojstvu prvega otroka končno razveselila deklice Maggie Jayne. Poleg staršev se je deklice razveselilo tudi njenih 14 bratov.
Tvoje vozilo, tvoja odlocitev. Sam gledam drugace in zavarujem na vozilu vse mozno, ker vem da bi me glih pobralo da bi mogel za popravilo npr. odkartati 5k al pa da bi naredil totalko in ostal brez vozila ki si ga zelim.
Če narediš dotalko tako ostaneš brez ljubljene Mazde,tako kot sem jaz pri prejšnji ,ampak nisem bil kriv. Ko se vam to zgodi pride do prave revolucije,če nisi poučen s strani kake dobre duše na zavarovalnici,ker ti enostavno ocenijo koliko je po evrotaksu in ostanek avta kar dobro,pa si tam kjer si!😁 Jaz sem sicer dobil vredu,samo problem je kaj kupiti,ker nisi pripravljen na tako hitro zamenjavo avta!
ampak s ceno je pa optimist... jaz sem lani svojo v brezhibnem stanju s skoraj pol manj km dal za 3000 EUR. Sicer pa... naj trg pove, da ne bom kej bv naprej govoril.
Lepo. Samo, kako bi pa popravil kako večjo škodo, če bi v karambolu bil sam kriv? Ali pa, da ti na parkirišču kdo fajn poruži avto? Si predstavljaš, da ti kdo zraven še sprednji led žaromet razbije? Samo led žaromet stane za Mazdo nekje 1400€.😬
Pa še kako barvanje zraven in si lahko takoj na 2000€ ali še več.
Vedno računam s tem tako,da sem pripravljen na kaj takega in imam v vidu tisto kar sem do sedaj privarčeval. Vedno imam neko rezervo in me za te stvari ne skrbi. Problem je le divjad na katero ne moreš uplivat,zato pa imam zavarovane luči,šipe in divjad ter seveda vse sopotnike. Poleg tega pa delam zelo malo kilometrov in je zato manj možnosti za nesrečo,vem tudi,da nesreča nikoli ne počiva ampak taka je moja računica. Mogoče še en podatek,s službenim sem do sedaj naredil skoraj 3000000km in sem imel samo 1 prometno nesrečo za katero sem bil le posredno odgovorodgovoren..Vsem želim nič škode in poceni zavarovanje!😆
Jaz pa imam osebno varčevanje na račun avtomobilskega zavarovanja. 35 let nimam kaska,razen enkrat,ko so mi ga podarili (1€) pri nakupu avta. Po hitrem izračunu profitiram cc500€ vsako leto in to nanese cc17.500€. Kljub temu imam zavarovane vse potnike,divjad in vsa stekla,kar nanese cc 180€ z vsemi popusti.
Kolega je bil na ogledu in pravi da je lepo ohranjena, trgovec je potrdil, da je znana celotna servisna zgodovina tudi v elektronski knjigi, servisiran in kupljen pri njih, lastnik iz SG. Zadaj desno je bila nekaj popravljana, baje da je bila popraskana vendar nič hujšega. Olje v menjalniku še ni bilo menjano.
Če ima kdo kakšne informacije bi lepo prosil! Hvala!
Men je noro dobr služila sava eskimo hp2. Dejansko pa vsaka zimska guma je ok dve sezoni, tretjo pa vse škripajo že mal. Je pa zanimivo, dobil sem na setu alu felten za zimo gor Dunlop wintersport 4D, 225,65,27, DOT2015. Guma je bila vozena 2 meseca, pol pa skladiščena. In je presenetljivo mehka, ne morm vrjet. Bi jo mel, ce nebi ze druge gor dobil. Tko da jih zdej prodajam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne vem točno za Subaru boxer motor ampak nasploh imajo ti motorji problem z večjo obrabo spodnjega dela cilindra in posledično večjo porabo olja. Zato je vedno manj teh motorjev na tržišču. Imajo pa tudi svoje prednosti,ampak ne bom o tem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani