Nekaj pa že. Saj se je že vozilo kar nekaj MPS - skna naših cestah. Celo moj sodelavec je imel 3-ko MPS. Še sedaj pravi, da je bil to najboljši avto, ki jih je kadarkoli imel. In da, če bi zopet prišla na trg, bi jo kupil spet. Tisti avto je res letel. 😏
Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher.
Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉
Se strinjam. Itak vemo, da je pri vsem rezerva. Nekje sem imel članek, ko so eni Poljaki našega 2,2 dizla spravili na 300 KM in 500 Nm navora ( remap stage 2).Res,da so zamenjali kar nekaj komponent a nikjer nisem zasledil, da bi menjali tudi menjalnik. 🤔
pred 4 minutami je Boss napisal:
Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...
Samo, še vedno bi najbrž šla prej sklopka. Vsaj mislim. 🤔
Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.
Se strinjam. Zanima me, ali kdo ve, koliko Nm navora zdrži naš ročni menjalnik?
Se je pa res že zgodilo našemu nekdanjemu soforumašu Batkotu, ki je čipiral svojo Mazdo 6 MK 1,
136KM na okoli 185 KM in 400Nm navora, da mu je šel menjalnik. Se spomnim, da je takrat vgradil drugi menjalnik z 6 prestavami od FL.
Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je?
175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS.
Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS.
Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade.
Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski.
Še en razlog več, da ne bom kupil takega avta. Dokler se bo dalo bomo imeli pri bajti stare avte.
Bomo čez ful let iskali dele po odpadnih, da popravimo in ohranimo na cesti te naše zdajšnje mazde.Po mojem bodo kar iskane, ko se bo večina vozila z elektro-mlinčki. Nas pa bodo gledali postrani, kot gledajo sedaj nekadilci-kadilce. 🧐
Naj kar imajo te golfe z drsanje po ekranu. Upam,da mazda ostane na gumbih, vsaj kar je nujnega. Moja prognoza je, da ne bo dolgo, ko bo kak Američan tožil kako avtomobilsko firmo, da se je zaletel, medtem, ko je štelal klimo. Da nikjer ne piše, da moraš gledati na cesto, medtem, ko čaraš s prstom po ekranu. In se bodo počasi nazaj vrnili klasični gumbi. Zanimivo mi je, da ko gledam kake teste avtomobilov, tudi večini novinarjev tej touch screeni niso preveč všeč. 🤔
O hudo, jaz tudi vse "doma" menjam, ko je izven garancije. Ampak žlahti in najbližjih prijatlom pa kljub vprašanjem ne bom menjal nikoli. Ker ko bo prva stvar fuč, bodo s prstom prišli in kazali kako sem jim zafural avto. To, da z njim delajo kot svinja z mehom, pa nima veze.
To je podobno, kot ko pridejo kolegi k meni, da jim poštimam kaj na kitarah. Pa rečejo "ne rabiš nič menjavati na njej, samo popravi kar se da". Wtf?
Če je recimo potenciometer fuč nimaš kaj popravljati. Zamenjati ga moraš z novim in je mir.
Pa potem, kot praviš, rečejo, da nisi nič naredil.
V takem primeru kot je ta z 45kkm intervalom, bi jaz predlagal da se nato vlije najcenejše olje ustrezne gradacije in naredi kakih 200-300km lahke vožnje, in nato spet menja za kvalitetnejše s katerim bi nato naredil naslednji interval 10kkm.
Tako bi nežno spral usedline in nečistoče ki so se nabrale v notranjosti motorja.
Ali pa najcenejše olje z malce agresivnejšim Engine Flushom pa ene 15-20min pod prostim tekom, pa nato vlit kvalitetnejše olje za normalen interval.
Saj to mu je mehanik tudi predlagal, da bi dali noter eno poceni olje, da spere nečistoče in šele nato bi vlili novo. Se pa ta model vsak dan vozi iz Kp v klinični, kjer dela in pravi, da mora narediti vsaj 25Kkm z novim oljem pred drugim servisom. Kaj zdravnik ve o motoroznanstvu. 😊 Prisega pa mehanik na Motul olje in ga ima vedno tudi na zalogi.
Tudi jaz uporabljam zelo malo ekran.Navigacijo upravljam večinoma preko koleščka. Zanimivo, da sem se navadil tudi glasnost glasbe upravljati z gumbom spodaj in ne z komando na volanu. Mi je veliko bolj priročno. Pa ko se vsedem v staro 6-ko vedno avtomatsko iščem ta gumb spodaj... v prazno, seveda.
V tem času bi se jaz že pripravljal na peto menjavo. Eni so umetniki res katastrofa, pa to je minimalen strošek, jaz sem dal za olje 28€ in filter 12€ torej 40€ in mam mir. Pa se zvok je bol tih z novim oljem. Meni je fenomenalen občutek. Drugače sem pa imel danes 4servise in sicer mojo mazdo, skodo octavijo 1.6 benz, golf v 1.9tdi, vw polo 1.2 benz, in se tri diagnostike golf v 1.4 benz (konektor pod sedez airbag) ford focus 1.0 ecoboost (lmbda sonda) in hyundai i30 1.6 crdi (zarilna svecka) Naporen dan 🙂 ampak je slo vse super.
Evo zamenjal olje točno po pol leta in 6500km. Mašinci se kar smeji 😁😁
Ajoj, kaj bodo porekli nekateri. Da mečeš novo olje proč. 😊
Sicer pa mi je včeraj moj mehanik pokazal olje, ki ga je imel en zdravnik v svojem Mercedesu brez menjave 45000 kilometrov. 😬
To ima spravljeno na posebni polici. Se pravi, da je eno menjavo in servis kar preskočil. In ko mu je dal noter novo, sveže olje, je prišel drugi dan nazaj in obtožil mojega mehanika, da mu sploh ni zamenjal olja, ker je črno. Ja pa kakšno naj bi bilo, če je pobralo vso nesnago iz oljnega korita. Mehanik mu je pred menjavo sicer predlagal, da bi dali oljno korito dol in vse skupaj sprali. A je odklonil, ker da je to strošek brez veze. Kaj delajo ljudje z avti, pa se potem čudijo, če gre kaj narobe. Potem je pa avto slab.
Je pa tisto prežgano olje res zelo gosto, temno črne barve 🧐 in smrdi.
Če bi naredi preizkus z kapljico na papirju, bi ga verjetno olje prežgalo in bi šlo skozi. 😬
1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...
2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec
Brez veze brati nemški primerjalni test,kjer so v igri nemški avti. Za nemca ponavadi napišejo za porabo, da ima "ugodnih 6,5l/100", za kakega japonca, tudi Mazdo pa, "malo smo razočarani nad previsoko porabo 6,5l /100".
Pri kolegu, so komplicirali, ker na vzmeteh ni serijskih številk..Pač jih ni. Proiizvajalec ima tuv ki pravi, da je to zaradi tega ker so pretanke in se jih identificira po drugih lastnostih..barva, tehnične karakteristike,...
Potem so poslali še en extra papir, kjer je omenjeno to in je šlo skozi. Malce je bilo treba skoraj da prosjačit, ampak so bili precej ustrežljivi.
Pri meni ga pa danes za isto stvar številke na fedrih sploh niso zanimale, ampak se je vtaknil v to, da v TUV-u ni za mazdo 6 modela GL notri. In potem sem klicaril na nizozemsko, kjer so mi rekli da so šli gledat prav na TUV in GL ne obstaja v homologaciji, ker je to podtip GH - kao različica. In potem to dopovedat tam...Sem klical še na mazda motors, kjer so mi rekli da je to res tako.
Na koncu smo potem uredili, z dopisom (mail) proizvajalca, da je to res tako.
Ni mi jasno, zakaj ljudje naivno mislijo, da liberizacija sama po sebi rešuje vse težave?
Če mene vprašate, liberizacija povzroči vsaj toliko novih, kot jih reši. Liberizacija in globalizacija je bila pogrutavščina najbolj bogatih, ki so imeli do nedavnega od nje samo koristi. Sedaj po svetu že vidimo, da se zadeve obračajo drugače, vedno bolj ravno tisti, ki so še nedavno svoboden trg proglašali za svetinjo, tega vedno bolj regulirajo, ker drugače enostavno na dolgi rok ne gre.
Mene kot potrošnika pa prav malo briga, ali je cena regulirana ali rezultat prostega trga (morda kartelnega dogovora med ponudniki). Zanima me samo to, da je zame čim nižja. To pa ne gre skupaj s paradigmo kapitalizma, kjer je npr. v našem Zakonu o gospodarskih družbah v uvodnih členih zapisano, da je glavni cilj podjetja dobiček. Dobiček na čigav račun? Na račun višje cene za potrošnika (prelivanje denarja od raje k bogatim lastnikom podjetij). Dokler bom med rajo, mi to ni všeč.
Upam, da je @Alex, ki to zagovarja, vsaj med bogatimi lastniki naših naftnih družb, ali da je pri njih zaposlen in ima koristi od zbranih dobičkov
He, He, nisem zaposlen na kakem naftnem podjetju. Samo se bomo morali pač počasi navaditi na to, da ni več zastonj socializma. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekaj pa že. Saj se je že vozilo kar nekaj MPS - skna naših cestah. Celo moj sodelavec je imel 3-ko MPS. Še sedaj pravi, da je bil to najboljši avto, ki jih je kadarkoli imel. In da, če bi zopet prišla na trg, bi jo kupil spet. Tisti avto je res letel. 😏
Povezava za deljenje
Deli na druge strani