Meni je oblikovno vedno bolj v?e?, ampak nisem prepri?an, da bo vredna denarja.
Zdi se mi, da jim je zmanjkalo ?asa, da bi bila popoln hatch.
- Zadaj manjka prezra?evalni sistem (oz re?e).
- Ta kombinacija analognih ?tevcev z digitalnih je za moje pojme zastarela.
- Multi link suspensiona ni
- Skyactive X sem prepri?an, da ne bo prepri?al (predolgo se mu?ka s podatki)
- sedana sploh nebi smelo bit, ampak bi mogli naredit "fastback" - 5 vrat.
Bom pa po?akal na cene in da vidim v ?ivo.
Se popolnoma strinjam
Ok, ?e prezra?evanje ?e nekako pre?ivim in ?tevce tudi, se pri ostalih zadevah za?ne zatikat.
- HB ima ?ist premajhen prtlja?nik tako, da za moje potrebe pa? odpade. Tudi na obliko se nekako navajam ampak jebat ga, it iz 6-ke z ogromnim prtlja?nikom na minimalca pa? ne bo ?lo.
- limo je veliko bolj uravnote?eno oblikovana, ampak klasi?en prtlja?nik z majhno nakladalno luknjo - wtf so razmi?ljali, ker ostali gredo to?no v modele s tako imenovanim fast back zadkom. Hyundai ima recimo odli?nega i30 fast back da o razli?ici N sploh ne bom razglabljal ker je top. Tudi KIA je z novim Proceedom zadela tapravo, da ne govorim o razli?ici GT, ki je zame sploh v kategoriji "simply love it" Zakaj tedva omenjam - ker sta cenovno tam tam pri top razli?icah s performance motorji 204 KM oziroma 271KM.
- kaj je zdaj s tem skyactive-X? Nekaj zadnjih napovedi, ki naj bi u?le iz tovarne bo ta motor verjetno na voljo ?ele v 2020. Hmmm, nekaj ni OK, al imajo te?ave ali pa se jim dogaja tako kot pri 6-ki druge generacije, ki bi morala priti na trg z dizlom 2.2 takoj na za?etku a jim ni zneslo zato so leto in pol prodajali samo s starim z 2.0 dizlom. Bojim se da ne bo niti pribli?no tako var?en, kot ga napovedujejo.
- vsi, ki kaj dajo nase uporabljajo multilink vpetje zadaj, Mazda gre pa nazaj v preteklost oziroma var?ujejo tam, kjer je to nepotrebno - in zato bodo hoteli 30 jurjev. ufff
- ve? ali manj vsi testi in slike nove trojke so spredaj brez tabliice... zakaj, ?e vemo, da je tablica obvezna in da bo prakti?no brez le v salonu. Tablica je ?e na prej?nji trojki precej skazila v?e?nost sprednjega dela in maske - upam se trditi, da bo pri novi podobno.
Ma ne vem , kolikor imam rad Mazde, imam ?edalje ve?ji ob?utek, da me iz odlo?itve v odlo?itev bolj razo?arajo. Tako kot nisem imel nobenih zadr?kov pri nakupo prve in druge generacije 6-ke in nisem rabil sprejemati nobenih kompromisov sem tukaj ?isto razdvojen. In to pa? ni OK, pri nakupu avta, ki bi ga vozil rad kar nekaj ?asa.
Mah, jebat ga, ?e ne bo Mazda bo pa kaj druzga...?eprav...ehhh,,,,
Jaz imam oboje ATE pa so druga?e super se pa v?asih zgodi, da ?e vedno malo za cvilijo tik predno se avto dokon?no ustavi. Ni hudo ampak kak?en pikolovec pa lahko ?iv?nga fa?e.
Nimajo normirano po urah ampak po vrsti dela - se pravi redni servis je tolk, menjava zavor je pa toliko. Druga? pa full drago, ?e se mene vpra?a - 160 EUR za 5litrov olja - madafakrs Sicer ne vem kolk imajo ostali, sam meme pride na uradnem cca 50 EUR za 5 litrov.
Se mi zdi, da niti ni tako off topic debata ampak bolj v tej smeri, da so nas vsepovsod polna usta ekologije, varovanja okolja, itd itd. A v praksi pa je vse skupaj samo pobiranje denarja, vse ve? davkov in dajatev, ki nikoli ne dose?ejo tistega podro?ja za katero naj bi bili pobrani.
Samo rezervne dele poglejmo - cene originalnih se gibljejo okoli 1000% vi?je od dejanske cene (ne ni napaka). Se pravi primer DPF filtra - original z dvema sondama od 2500-3000 EUR. Dejasnka vrednost okoli 300 EUR. Se pravi prisilijo uporabnika, da izbere alternativno re?itev, ki pa ni ekolo?ka. Pal?ka + senzor za nivelacijo lu?i neverjetnih 480 EUR (prodajajo samo komplet) - realno vredno nekje okoli 30 EUR. In tega je kolikor ?e?.
Zakaj EU, vlade ne pritisnejo na proizvajalce, da ob?utno zmanj?ajo prenapihnjene cene rezervnih delov. Gre namre? tudi za monopolni polo?aj saj je marsikateri del popolnoma unikaten in alternative ni. S tem, ?e ne druga?e bi omogo?ili ljudem, da bolj redno servisirajo vozila s pravimi original deli in ne z nekimi alternativnimi re?itvami. To je skrb za okolje, varnost in tudi marsikatero vozilo bi naredilo zaradi teh menjav ?e kak?no leto ali dve ali ?e ve? trajanja v voznem stanju. In tu tr?imo spet ob kapital/kapitalizem, kjer se vsa skrb za okolje neha v tistem trenutku, ko bi bil kapital in bajni zaslu?ki ogro?eni - tudi dr?avi pa?e, da dobi ve? dajatev/davkov od dra?jih izdelkov.
Torej kje je zdaj skrb za okolje in trajnostni razvoj? Vse to je bul?it, dokler bo pehanje za bogastvom narekovalo tempo razvoj in obna?anje ekonomije. Tako, da dokler bo dr?ava na eni strani podpirala kvazi ekolo?ke re?itve (ko so v interesu tako dr?ave kot bogata?ev) na drugi strani pa dejansko ne bo naredila ni? na ra?un splo?nega pribli?evanja ekolo?kega obna?anja vsem ljudem (tudi tistim, ki si pa? ne morejo privo??iti Tesle ali pa i3) pa? to ni re?itev. Pa elektri?ni avti gor al pa dol.
Torej priviligiranci in bogatej?i bodo lepo izkoristili darilo (in si celo zni?ali stro?ke na splo?no), ostali bodo pa pa? bili neko? prisiljeni v elektri?arja, seveda brez subvencij.... oh ti sladki kapitalizem, kako si po?ten in enakopravno pravi?en do vseh.
Na koncu je vse odvisno kolk km-jev ?lovek dela letno in ?e so le ti dokaj enakomerno razporejeni po dnevih. ?e jih dela? recimo 15.000 ni ve? ra?unice v e-avto. Dr?avna subvencija je pa spet kr neki, - se pravi da spet mno?i?no raja pla?uje tistega, ki ima toliko pod palcem, da si omisli elektri?arja. 7000 jurjev iz prora?una, ki jih pla?ajo pa? vsi ostali, ki ne da samo ne premorejo za novega najcenej?ega bencinarja, o elektri?nem niti ne morejo sanjati. Pa? Superhik logika.
Prav pelje samo vpra?anje koliko ?asa bo ?e takole kolesaril/kolesarila.
Se pa ?edalje bolj nagibam k temu, da bi v avte po?asi morali name??ati IR kamere za prikaz na vetrobranu tudi tistih, ki se jim jebe za svoja ?ivljenja.
A ni to dokaj tipi?no dogajanje za Michelinke? Na testih fenomenalne potem pa dokaj hitro crap. Narejene so nekako tako kot VW software za goljufanje na testih.
Hja to ?e ampak Mazda pa? ne bo premijska znamka, ker pa? ne bo. To vedo tudi druge znamke zato si izmi?ljajo nove premium znamke tipa Lexus, Infiniti, DS, Cupra....
Zakaj se KIA Stinger ne prodaja? AVto je kvalitetno ?isto premiumski z vsemi zna?ilnostmi premium znamk - ?e celo zadnji pogon ima. Ampak ?e vedno je KIA pa ?eprav z ugodno ceno napram ostalim premiumcem. MAzda kar tako ne bo mogla forsirat vi?jo ceno, kot to recimo po?ne pri rezervnih delih. Kupci imajo dandanes pa? mnogo preve? alternative.
Verjetno, da ne ?isto, ker razlika v ceni ni tako majhna, da bi bila samo obdav?itev v EU toliko vi?ja. Znano je da okoljovarstvene in pa tudi varnostne zahteve v ZDA niso na takem nivoju kot v EU.
V mehiki se dela, zato taka cena tam, v eu tezko da bo toliko. Nenazadnje so v ameriki 20% cenejs enaki avti
To je tudi zato, ker so standardi varnosti in druge zadeve manj strogi kot v EU in zato imajo le USA certifikate in ne EU. Sicer se pa s tem najbolj soo?ajo tisti, ki uva?ajo "ameri?ke" avte in imajo te?ave s homologacijo. Pa tukaj niso samo svetila, kjer je treba tako lu? menjat kot ?migavce, pa meglenke zadaj pa verjetno ?e kaj.
Ampak manj strogi standardi tudi nekoliko pocenijo avtomobile vpra?anje pa je koliko to vpliva na splo?no varnost, vseeno pa kljub ni?jim cenam ne bi nikoli predlagal uvoz iz USA ali Mehike direktno razen ?e gre za starodobnika. Tam pa parakti?no ni nekih posebnih te?av s homolomo.
Uff, kamera ne poka?e kako blizu je bilo tole... pa? tipi?en bmveja?, pa ne glede iz katere dr?ave je. No ja je pa vsaj ?migavec uporabil in to v bmw-glavah pomeni absolutno prednost.
Ampak Slovenija ima (bo imela verjetno) druga?no opremo
Avstrijska ima v comfort ro?no klimo pa LED, pa aktiven avtomat pri avtomatiku. Zanimivo
Confort pa GT oprema nista dost razli?ni razen blink blink elementov, pa zatemnjenih stekel zadaj in vzvratnega ogledala brez okvirja Edina vredna razlika so 18" feltne napram 16" in pa full LED prilagodljivi ?arometi. Confort+ in GT+ pa so popolnoma enaki dodatki.
Kot ka?e gre Mazda vse bolj v smeri evropski proizvajalcev in se bodo razni paketi (Zvo?ni, Stilski, premijski in tehni?ni) dodajali posebej. Meni osebno je to bolj smiselno saj lahko la?je prilagodi? opremo svojim ?eljam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se popolnoma strinjam
Ok, ?e prezra?evanje ?e nekako pre?ivim in ?tevce tudi, se pri ostalih zadevah za?ne zatikat.
- HB ima ?ist premajhen prtlja?nik tako, da za moje potrebe pa? odpade. Tudi na obliko se nekako navajam ampak jebat ga, it iz 6-ke z ogromnim prtlja?nikom na minimalca pa? ne bo ?lo.
- limo je veliko bolj uravnote?eno oblikovana, ampak klasi?en prtlja?nik z majhno nakladalno luknjo - wtf so razmi?ljali, ker ostali gredo to?no v modele s tako imenovanim fast back zadkom. Hyundai ima recimo odli?nega i30 fast back da o razli?ici N sploh ne bom razglabljal ker je top. Tudi KIA je z novim Proceedom zadela tapravo, da ne govorim o razli?ici GT, ki je zame sploh v kategoriji "simply love it" Zakaj tedva omenjam - ker sta cenovno tam tam pri top razli?icah s performance motorji 204 KM oziroma 271KM.
- kaj je zdaj s tem skyactive-X? Nekaj zadnjih napovedi, ki naj bi u?le iz tovarne bo ta motor verjetno na voljo ?ele v 2020. Hmmm, nekaj ni OK, al imajo te?ave ali pa se jim dogaja tako kot pri 6-ki druge generacije, ki bi morala priti na trg z dizlom 2.2 takoj na za?etku a jim ni zneslo zato so leto in pol prodajali samo s starim z 2.0 dizlom. Bojim se da ne bo niti pribli?no tako var?en, kot ga napovedujejo.
- vsi, ki kaj dajo nase uporabljajo multilink vpetje zadaj, Mazda gre pa nazaj v preteklost oziroma var?ujejo tam, kjer je to nepotrebno - in zato bodo hoteli 30 jurjev. ufff
- ve? ali manj vsi testi in slike nove trojke so spredaj brez tabliice... zakaj, ?e vemo, da je tablica obvezna in da bo prakti?no brez le v salonu. Tablica je ?e na prej?nji trojki precej skazila v?e?nost sprednjega dela in maske - upam se trditi, da bo pri novi podobno.
Ma ne vem , kolikor imam rad Mazde, imam ?edalje ve?ji ob?utek, da me iz odlo?itve v odlo?itev bolj razo?arajo. Tako kot nisem imel nobenih zadr?kov pri nakupo prve in druge generacije 6-ke in nisem rabil sprejemati nobenih kompromisov sem tukaj ?isto razdvojen. In to pa? ni OK, pri nakupu avta, ki bi ga vozil rad kar nekaj ?asa.
Mah, jebat ga, ?e ne bo Mazda bo pa kaj druzga...?eprav...ehhh,,,,
Povezava za deljenje
Deli na druge strani