Je ati nadebudni ?tudentki kupil novo Mazdico zdej pa malo po levi, malo v kolesarja, drugi pa naj bremzajo. Kot zanimivost jo popoldne spet naklju?no sre?am pa mi je spet pritisk posko?il.
A si ziher, da bo to pomagal... izpusti CO2 z dihanjem, ko bi gonil pedala, bi ?ele bili "off the charts". Takrat bi se zdela afera dieselgate, kot pravljica za otroke.
v glavnem, ravno kar so murikanci dobili na predstavitvi AWD razli?ico in pazi zdaj ?ok - vsi so razo?arani, da bo ro?ni menjalnik le v razli?ici FWD, medtem, ko bo AWD avtomatik. Zdaj ne vem a sem za?el v paralelno vesolje, da si ameri?ani ?elijo ro?nega menjalnika al je pa to vedno tisto, da ?esar nima? ali ne more? dobit je najbolj za?eljeno - ampak, ko bere? njihove forume ali pa komentarje ?e skor za?ne? verjeti, da je zemlja ravna plo??a.
?e en tak lu?kan video mal zliman skupaj iz predstavitvenega videa in nekaj razlag glede razlik med IRS in torsion beam vzmetenjem ter zakaj tako in pa seveda nekaj vo?nje z AWD po snegu - izgleda cool.
Sicer ni bilo danes ampak v?eraj - zamenjal gume za letne in nasmeh se je vrnil nazaj. Sem mu malce pretegnil noge na prazni zaviti cesti in to je kot dan in no? proti zimakom - ?e vedno sem takole
Sem ?e parkrat omenil, da je Proceed zame alternativa, ?e ne bom sprejel kompromisa, da Mazdina trojka pri sedanu nima uporabnega prtlja?nika za nalagat. Proceed je tukaj svetlobna leta naprej.
Oblikovno sta mi obadva super in tukaj ima Mazda malenkostno prednost le pri notranjem oblikovanju, ki je nekoliko lep?e. Edina stvar, kjer bo na koncu verjetno nagnilo tehtnico in to ni cena ampak dejasnko poraba. 1.6 turbo konjev z 204KM pa? ni var?nih pa ?e se vsi na glavo postavijo, in ?e bo Mazda 3 s skyactiv-x motorjem tako var?na kot obljubljajo bom pa? po?rl neuporabnost prtlja?nika in ostal pri Mazdi. ?e se pa napovedi ne bodo izkazale kot resni?ne potem me pa? pri Mazdi kaj dosti ne dr?i ve?, ?al. KIA ima vse in ?e ve?.
Kar se pa Corole ti?e pa... ma ne bom komentiral, da ne izpadem Toyota hater ampak CVT menjalnik je ?e najmanj?i problem.
Ne, dejansko izgleda tako. Izgleda kot ena baby panamera, ki je po obliki pa? najbolj po*no karavan na Zemlji, poleg mazde 6 seveda.
Delam po cca 10-12t km na leto, saj zato tudi malo (ampak res malo )razmi?ljam , da bi ?e ?ez poletje zgonil do konca tele alpin4 (ki imajo za sabo 4zime)....
?e ma? ?e slikico tega grafa za G-165 se to?no vidi da gre le za SW limiter, ker tako ravne ?rte od 4000 obratov naprej je nemogo?e narest hardwaresko. Se pravi laptop v roke in nobenih umazanih rok pa ima zgodba ?isto drugi zvok (dobesedno).
Ufff, LPG pa 330kkm... tole bo? te?ko sam preveril ali je z motorjem vse OK. ?e LPG nima mazanja roke stran, tudi ?e ga ima je dobro preverit a motor lepo te?e, se ne zaganja, ni usedlin na pokrov?ku olja na motorju. Preveri a kaj kadi, a zvezno pospe?uje, ne bi bilo pa slabo, da ga dobita v roku tako LPG mojster kot kak mehanik, samo to je verjetno skoraj nemogo?e izvest pred nakupom.
Lahko je malo tudi masa ampak 1cm pomeni v procentih kar nekaj pri tej ?irini. ?e samo pri letnih-zimskih se nekaj pozna zaradi grobga profila. Zakaj je pro?nej?a,?e imajo enak navor a nebi bila ?e bolj var?na v vi?jih prestavam in manj vrtljajev? Samo zanima me,ne mislim ?ipirat novega avta saj mi je sedaj ?isto vredu.
Menjalnik ima druga?na prestavna razmerja pri G-165 zato, ker se lahko zavrti precej vi?je kot G-120, ki je naravnan na var?evanje. Zaradi tega je G-165 bolj ?ivahen in ?e dodatno mu lahko pomaga? z velik bolje izkori??enimi prestavami. Sicer nisem ?el preverjat samo ?e G-120 spravi? na 165+ KM pri tem menjalniku gre z drugo prestavo sigurno tam nekje 120km/h.
Sicer pa malo za pomo? kako to zgleda v praksi - primerjaj 120 in pa 120 upgrejdano na 165 . V nizkih vrtljajih ni razlike a ko gre tam ?ez 5000 obratov je pa kot dan in no? in tam avto resno izgleda dejansko ?portno.
Moj prtlja?nik je pa popolnoma prazen - ni? ni notri, ne vre?k, ne gajbic, ne organizatorjev krame ipd. To je nekaj narobe, se bom na servisu oglasil, da pogledajo.
Na evo pa je ?el cel popoldan, ko sem razmi?ljal al naj grem na pumpo al ne. Tank ni ?e ?ist prazen ampak 17 centov je pa kr neki dnarja, a ne? Mogo?e se pa ?lovak do Avstrije zapelje al pa ?e bolj?, do Rusije ali Belorusije - matr tam pa bi pr?paral za pol fasunge pri tanku goriva. ?parat je treba pa naj stane kolkor ho?e.
res je ... motor ima softwaresko omejen navor, ko dose?e dolo?ene obrate. Zato se ne zavrti do konca in temu posledi?no je tam samo 122KM - clever thinking Mazda.
Seveda pa ker se ne zavrti, rabi? dalj?e prestave, kot pri dizlu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No pa ?e en M2 pa ne BMW ampak kar na?a znamka.
Je ati nadebudni ?tudentki kupil novo Mazdico zdej pa malo po levi, malo v kolesarja, drugi pa naj bremzajo. Kot zanimivost jo popoldne spet naklju?no sre?am pa mi je spet pritisk posko?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani