Kupil sem Mazdo, dizelsko zver,
prodajalec rekel: »To je sanjski fer!«
Zdaj se vsako jutro sprašujem z grozo:
»Zakaj nisem vzel raje bicikla iz Hoferja z novo verigo?«
Prvi teden – vse je šlo kot namazano,
drugi teden – že malo čudno je zaropotalo.
Tretji teden – EGR je zatajil,
četrti – DPF filter se v pepel spremenil.
Ko stopiš na gas, se ne zgodi nič,
mogoče se premakne, če jo prosim v tiš.
Avtocesta? Samo za pogumne,
Mazda se raje ustavi in prižge vse lučke neumne.
In ko prideš na servis – tam so že doma,
»A dizelska Mazda? Kar v vrsto, ni si sama!«
Vsi že poznajo moj obraz in ime,
ker sem redna stranka, kot študent pri malici za dve.
Poraba? Ja, menda je nizka...
Razen ko greš v klanec – potem rabi kopača in vitla.
In če dež pada ali je mraz,
se lahko samo obrneš in greš domov brez gaz.
Na tehničnem? Komedija brez mere –
»Gospod, ta avto diha kot kadilec po štirih žganjih in cigare!«
A še kar jo imam – sem trmast, priznam,
a vsak dan si želim, da bi jo nekdo ukradel pred mojim pragom sam.
Seveda! Tukaj je pesem, posvečena Mazdi CX-30 z motorjem X186 — napisana z občutkom za lepoto vožnje, inovacijo in užitek, ki ga tak avto lahko prinese:
Mazda CX-30 X186 – Pesem vožnje
V jutru mirnem, sonce vstaja,
Mazda nežno motor predrami,
X186 zašepeta:
»Pripravljena sem, le pot mi daj.«
Z linijami kot val morja,
karoserija pleše s svetlobo,
v rdeči duši ogenj gori,
ne gre zgolj za jeklo, gre za svobodo.
Skyactiv srce bije nežno,
a v njem je moč, ki jo čutiš v dlani,
ob vsakem ovinku ti šepne tiho:
»Zaupaj mi, peljem te v sanje zdaj.«
V kabini vonj usnja in mir,
dotik volana kot stisk roke,
zvočna tišina, a srce pospeši,
ko čutiš pot, ki vodi čez oblake.
Ne hiti – vožnja je pesem,
in Mazda je tvoja kitara brez strun,
X186 zaigra brez glasu,
a pesem slišiš – v telesu, v trenutku, v tistem zvoku.
Ko mesto zaspi in cesta je prazna,
pod zvezdami voziš v tihi ekstazi,
v vsakem obratu, vsakem pogledu
je Mazda več kot le avto – je pot brez ovir.
Tehnični podatki prodajajo avtomobile in konji dvigujejo ceno. Tko kot smo kot majhni otroci nekoč gledali na števce avtov in se čudili, da je imel stric iz njemačke na števcu napisano cifro 220km/h se 90% kupcev še vedno zanaša na to, da je 186KM bistveno več kot 141KM. Po cifri je ampak kako pa je v praksi.
Slučajno vem, da so bili stroški za proizvodnjo Clio Storia (leta 2009) okoli 4200€ na koncu tekočega traku, tik preden je zapustil proizvodno halo v Novem Mestu. V salonu so jih takrat prodajali po 9000€ (osnovni model).
Ja, razumem, stroški transporta, stroški salona, ... ... ..., ampak vseeno so ga prodajali z velikim dobičkom. Očitno še vedno ne z dovolj velikim, da bi potešil pohlep...
Meni je ropotala rinka od obeska na kluču, ki sem ga imel v predalčku za pločevinke, poglej, če ni morda to! Drugače pa hvala bogu nimam teh insektov.... 🤗😉
Je morda že gdo zasledil kdaj pride na trg nova CX30.....
sam je pa ta mild hybrid najbrž premalo, da bi kaj dosti pomagal pri pospeševanju? Če primerjaz z g194 je dobro sekundo počasnejši kar ni lih nekaj da bi se človek sekiral, pa < 10kmh nižjo brzino, kar se pa sploh človek naj ne bi sekiral
Ma zunaj je kr huda, bi pa napis Mazda zadaj bi zamenjal za logo ker me zaradi tega full prevec spominja na Mokko pa platišča bi bila lahko tud boljša.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super je se sploh ne ve kolk lastnikov je imela pa še disel za povrh.... 🫣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani