Skoči na vsebino
NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Avte imajo ?e v salonih, spletna stran pa ni?.

 

kupec: kaj pa to prodajate

Mazda prodajalci: pojma nimamo, neki so prvlekli v salone, ker o?itno ni placa v skladi??u.

 

Najpomembnej?i avto v 2019/20 za Mazdo pa se obna?ajo kot da ne obstaja. Pa ?e se ?e tako trudim, te logike ne razumem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

To so pa? SUV-i, Ve? ali manj so bolj nestabilni kot druge oblike vozil Tudi enoprostorci imajo ni?je te?i??e in so temu primerno bolj stabilni, sploh pri takih ekstremnih dogodkih, kot je sprememba smeri vo?nje. S hitrostjo se pri SUV-ih to samo ?e poslab?uje.

 

Pol pa ljudje kupujejo SUV-e zaradi varnosti - haha, smeha polna hi?a.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Sam res Jures, A ima Citroen ?e kak?en normalen avto al samo te bebaste SUV-e. ?e celo C5 oznako so zlorabili za SUV :o

 

Citroen je ?e ena znamka, ki se je ?ist povampirila in po novem izdelujejo samo ?e ?katle - ?koda, pa vedno so mi bili v?e?. No vsaj Peugeot se ni tolk pokvaril, ?e ?e ostanemo pri Francozih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Naslednji mesec naj bi za?eli s prodajo pa taka ignoranca. Namesto, da bi hypal zadevo so tiho kot mi?i - izgleda nekako tako, kot da jih je rahlo sram oziroma se celo bojijo, da bodo celo kaj prodali.

 

Vse ostale znamke stopnjujejo predprodajno mrzlico in jo spodbujajo pred prihodom novega modela, Mazda pa ne, ampak celo nasprotno, vse skupaj dobesedno ohlajajo in najbolj sme?no je to, da jim mi tukaj na forumu, kjer nimamo finan?no ni? od tega, delamo najve? reklame za njihove modele. Lahko bi nas zaposlili za njihov PR oziroma marketing.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Mater, to si tolk dobr napisal, da ?lovek dobi ob?utek, da ma? izku?nje na tem podro?ju :P

 

Na?eloma pa je seveda tudi to opcija... sploh, ker so se potrudili, da niso naredili nobene ?kode drugje (recimo na laku).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Mater kaj naredijo ljudje za 20 EUR prihranka - pa da ti pamet stane. Legalno 110 EUR al pa takole za 90 EUR.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Za Evropo jih o?itno bolj malo briga, 4 vratne limuzine se prodajajo v Aziji, Rusiji in USA/Kanadi. ?e celo samo kot limuzine, na teh trgih niti karavana ni (z izjemo Japonske, Malezije in Avstralije). Prodaja hatchbaka v Evropi je bila o?itno pljunek v morje.

 

?udno res, Mazda v Evropi proda letno ?etrt milijona vozil - ?e jim to ni dovolj potem res ne vem kak?en je pol apetit. Skupaj letno namre? po celem svetu spravijo v promet 1,5 milijona vozil. Torej je nekje okoli 17% prodaje v Evropi ali v denarju okoli 5milijard USD.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Nekako logi?no saj ne bodo priznali, da gre le za rezanje cene in maksimiziranje dobi?kov.

 

Mazda je v zadnjih 10 letih kar nekaj funkcionalnosti odstranila, ker jih v prodajnih katalogih ne morejo navajati kot opremo. Primer odpiranja in zapiranje stekel z daljincem, pa ozna?be pripetih/nepripetih potnikov zadaj, pa webasto.... ?e kaj bi se na?lo, kar direktno ni prodajni adut pove?uje pa proizvodno ceno.

 

Ampak prodajni marketing ne razume, d aprihranki nekaj 10 EUR tu pa tam lahko pomenijo, da kar nekaj kupcev odvrne od nakupa. Odstranitev 5-vratne 6-ke je namre? tudi mene odvrnila od nakupa tretje generacije ?estice in verjetno ?e kar nekaj takih s podobnim razmi?ljanjem. Ampak marketing tega ne razume in ra?una samo na to, da se bo ?im ve? zaslu?ilo na prodano enoto namesto na koli?ino.

 

Primerjava za prvi dve generaciji ?estice so v Evropi prodali:

- malo manj kot 50% karavanskih razli?ic

- skoraj 40% HB razli?ic s 5-vrati

- in le slabih 15% limo 4-vratnih.

 

Nakar grejo pa ukinejo razli?ico, ki ima skoraj 40% prodajni dele? namesto tisto, ki ima 15%-ga. Pa da bi vsaj naredili limo-HB kombo kot recimo ?koda pri Superbu pa bi bila ?ista zmaga. Ja ne je predrago - in Mazda bi bila rada premijska znamka. S takim razmi?ljanjem pa? ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Baje,da je tak prtlja?nik z malo odprtino zaradi trdnosti karoserije in ve?je varnosti 5*.Ampak vseeno bi bil lahko druga?en!

Kaj pa pol pri HB? Tole je mal BS, ?e je res nekdo to izjavil. Ker potem vse varjante fast backov, kabrio, targa odpadejo saj so torej nevarne. Po moje gre samo za zmanj?evanje stro?kov in ve?anje profita. Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i, kot recimo tudi opustitev multilink vpetja zadaj. Zdaj stavijo na design in upajo, da bo to prodajalo avto samo po sebi. ?e vedno 80% ljudi kupuje avto samo z o?mi. Seveda je to pomembno ampak to?no teh 80% ne zanimajo druge stvari kot mogo?e ?e var?nost pol se pa ve? ali manj neha.In Mazda stavi na to... a je to dobro al ne se bo ?ele izkazalo - v tem "price tag"-u je ogromno konkurence, ki zna biti tudi lepa, var?na in pa zraven ?e uporabna.

 

Jaz pa? ne kupujem avto za dve leti z mislijo, da ?e mi ne bo v?e? ga bom hitro menjal. Zato sem ?e vedno s trenutno ?estico pa bi lahko ?e davno menjal ampak kaj naj - rad imam Mazde toda "vzeli" so mi tisto kar mi je bilo v?e? in mi omogo?alo, da ne rabim gledat enoprostorce, suve, karavane. Mazda od 2012 pa? nima ve? modela, ki bi bil allaround player ampk je vse skupaj samo ?e sprejemanje kompromisov - in to je pa? velik minus.

 

Jebemti, ?e ne bi bil tak ?krtuh, bi se zdajle vozil s Stingerjem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

?ak ne ?tekam, zakaj to?no primerjate trojko z avtom enega razreda vi?je po velikosti in zraven jamrate okoli velikosti prtlja?nika? Kaj tu ni jasn?

Vse... samo fastback vrata namesto bebastega prtlja?nika pa je avto ?isto drugi nivo uporabnosti. Limo trojka ima 440 litrov prtlja?nika in to je dovolj, problem je samo, da ne more? ?isto ni? ve?jega not vtaknit, da o biciklu sploh ne govorim. A je res tako te?ko to narest? Mater v 6-ki so v prej?nji generaciji imeli, potem pa so ukinili to?no tisto, kar ohranja avto ?e lep, aerodinami?en in predvsem uporaben.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Meni je oblikovno vedno bolj v?e?, ampak nisem prepri?an, da bo vredna denarja.

Zdi se mi, da jim je zmanjkalo ?asa, da bi bila popoln hatch.

 

- Zadaj manjka prezra?evalni sistem (oz re?e). 

- Ta kombinacija analognih ?tevcev z digitalnih je za moje pojme zastarela.

- Multi link suspensiona ni

- Skyactive X sem prepri?an, da ne bo prepri?al (predolgo se mu?ka s podatki)

- sedana sploh nebi smelo bit, ampak bi mogli naredit "fastback" - 5 vrat.

 

Bom pa po?akal na cene in da vidim v ?ivo. 

 

Se popolnoma strinjam

 

Ok, ?e prezra?evanje ?e nekako pre?ivim in ?tevce tudi, se pri ostalih zadevah za?ne zatikat.

- HB ima ?ist premajhen prtlja?nik tako, da za moje potrebe pa? odpade. Tudi na obliko se nekako navajam ampak jebat ga, it iz 6-ke z ogromnim prtlja?nikom na minimalca pa? ne bo ?lo.

- limo je veliko bolj uravnote?eno oblikovana, ampak klasi?en prtlja?nik z majhno nakladalno luknjo - wtf so razmi?ljali, ker ostali gredo to?no v modele s tako imenovanim fast back zadkom. Hyundai ima recimo odli?nega i30 fast back da o razli?ici N sploh ne bom razglabljal ker je top. Tudi KIA je z novim Proceedom zadela tapravo, da ne govorim o razli?ici GT, ki je zame sploh v kategoriji "simply love it" Zakaj tedva omenjam - ker sta cenovno tam tam pri top razli?icah s performance motorji 204 KM oziroma 271KM.

- kaj je zdaj s tem skyactive-X? Nekaj zadnjih napovedi, ki naj bi u?le iz tovarne bo ta motor verjetno na voljo ?ele v 2020. Hmmm, nekaj ni OK, al imajo te?ave ali pa se jim dogaja tako kot pri 6-ki druge generacije, ki bi morala priti na trg z dizlom 2.2 takoj na za?etku a jim ni zneslo zato so leto in pol prodajali samo s starim z 2.0 dizlom. Bojim se da ne bo niti pribli?no tako var?en, kot ga napovedujejo.

- vsi, ki kaj dajo nase uporabljajo multilink vpetje zadaj, Mazda gre pa nazaj v preteklost oziroma var?ujejo tam, kjer je to nepotrebno - in zato bodo hoteli 30 jurjev. ufff

- ve? ali manj vsi testi in slike nove trojke so spredaj brez tabliice... zakaj, ?e vemo, da je tablica obvezna in da bo prakti?no brez le v salonu. Tablica je ?e na prej?nji trojki precej skazila v?e?nost sprednjega dela in maske - upam se trditi, da bo pri novi podobno.

 

Ma ne vem , kolikor imam rad Mazde, imam ?edalje ve?ji ob?utek, da me iz odlo?itve v odlo?itev bolj razo?arajo. Tako kot nisem imel nobenih zadr?kov pri nakupo prve in druge generacije 6-ke in nisem rabil sprejemati nobenih kompromisov sem tukaj ?isto razdvojen. In to pa? ni OK, pri nakupu avta, ki bi ga vozil rad kar nekaj ?asa.

 

Mah, jebat ga, ?e ne bo Mazda bo pa kaj druzga...?eprav...ehhh,,,, :wacko:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.