Vpra?anje ?e jih ... jaz sem recimo ravno pri Samsungu S9 preverjal po specifikaciji katere BT protokole podpira pa je bilo prakti?no skoraj vse tako, da mi v moji 10 let stari ?estki lepo deluje. Pri Huaweiu se pa do teh podatkov nisem dokopal zato je bil recimo en od vzrokov, da se zanj nisem odlo?il.
sorry samo tukaj telefon ni popolnoma ni? kriv. Verjetno bo treba flashati mazdo.....
Ce se veze na druge avte, a mislis da imajo vsi 'novejso' verzijo BTja?
Saj so ?e bili problemi, nekatere verzije infotaimenta so pa? imele bug, in zato ne more? kazati s prstom na 'kitajca', na?a otrokova Xaomija se ve?eta in ta se vezala na 2011 Micro, 2011 Seata, in sedaj na 2017 citroena, enako ?enin H P10
Pa BTW BT 4.2 je nekaj let stara tehnologija, smo ?e na 5.x
Dejmo se malo pohecat ampak naloga nove naprave je da podpira standarde navzdol, recimo tako kot pri USB 3.0 in te?ko bo? prepri?al stari vhod USB 2.0, da se bo predstavljal kot, da je 3.0 - kontrolni ?ip pa? to ne zmore.
Tukaj gre nekako po tem vzorcu in BT-ja ne more? kar tako SW-nadgrajevati na vi?je razli?ice zato je potrebno, da tudi nove naprave znajo delati s starimi verzijami BT-ja. To pa ?e nekaj takih heckotov je mene odvrnilo od Huaweia, ?eprav mu verjetno delam krivico
Sam to bi moral telefon podpirat ni?je stndarde in biti navzdol kompatibilen. Bolj verjetno da ni in si kaj dosti ne bo? mogel pomagati. Pa? teli kitajski onetje Xiaomi in Huawei so polni takih zankic, ki jih spozna? ?ele, ko je aparat ?e kupljen.
To je klasi?na avtomatika in ne dualclutch DSG ali kaj podobnega. Zato so izgube ve?je in ?e si pripravljen reskirat liter ve? pri uporabi je to to. ?e pa si ekolo?ki var?ne? potem pa se raje dr?i ro?nega menjalnika.
Mogo?e ?e to, G 120 in G 165 imata poleg remapa oziroma "limiterja" navora na dolo?enih obrtatih pri G 120 ?e drugo prestavno razmerje, saj bi z menjalnikom od G 165 sploh ne bi uspela dose?i obljubljene hitrosti, ker bi jo ustavil limiter navora. Bolj po doma?e povedano bi po remapu na 165 verjetno kon?no hitrost dosegla v ?etrti prestavi in ne v peti ali ?esti oziroma zaradi previsokega prestavnega razmerja ne bo nikoli tako agilna kot G 165 pa ?etudi da? G 120 na 180KM.
Zmaj tole verjetno nate leti ... brez skrbi jaz sem tud v ilegali v dru?tvu protilopatna fronta - lohk se pridru?i?, imamo tudi psihiatra ki zdravi posttravmatske sindrome povezane z vrtnim orodjem.
?eprav, ?e rabi? 15 minut ?asa, da izra?una? do kam gre?, koliko kilometrov bo? naredil itd, potem si ?e kar komplicira? ?ivljenje.
Zdaj si ga ne, ampak z EV-jem s skromnim dometom in kompliciranim polnjenjem pa bi si ga. Sej pravim, ?e moja prva izku?nja z EV-jem je bila taka. Avta ne pozna?, ve? pribli?np kaj vse ?e more? prevozit, tisti procenti pa padajo strahovito hitro... not fun.
Jah do kakega Bleda in nazaj pa kako stanje v koloni, zna biti pa jeba. Kot sem napisal, za ene 30km do slu?be, za kot mestni avto je pa fajn. Ne razumem pa uno o prera?unavanju v glavi, kak domet ima?. Saj ti tudi sam prera?unava in ka?e domet.
Spektr je zadel kaj sem mislil. Avto ti samo ka?e predviden domet ti pa mora? nato v glavi ugotovit kolk km je do ?eljene destinacije in nazaj, pa da ima? nato ?e par opravkov v mestu in vse skupaj je izredno te?ko si dolo?it koliko bo celotna dol?ina poti. Razen, da si pred odhodom vzame? 20-15 minut ?asa, predela? vse poti si da? ?e vsaj 20% rezerve za nepredvidene dogodke in gne?e v prometu itd. Zame je to pa? dodaten stres, ki ga res ne rabim. Je pa tako kot pravi?, za slu?bo in nazaj, brez nekih dodatnih dalj?ih poti pa je idealen.
Na AC sem ?el ?al le nekaj kilometrov tako, da to nisem testiral. Na moji dnevni vo?nji v slu?bo in nazaj si pa upam staviti, da bi imel 250 km vo?nje med filanjem. Regeneracija v mestu pa tudi malo pomaga (spusti? gas in dobesedno ne rabi? zavirati saj regeneracija zavira zelo mo?no. Dobesedno nisem na?el nobene slabe lastnosti kar se ti?e vo?nje v primerjavi s klasi?nimi gorivi. Kve?jemu so pospe?ki bolj zabavni kot pri povpre?nih avtih (150 konjev, 320 Nm navora, ki je na voljo takoj).
Jaz sem ga tud vozil, ampak le ene 150km. Najve?ji minus, ki je zelo nadle?en je tisto padanje procentov polnosti baterije. To gre prakti?no tako hitro, da mora? v glavi skos prera?unavat a bo dovolj do cilja in nazaj al bi blo bolj? klimo pa radio ugasnt pa mogo?e samo 80km/h po avtocesti. Stresno, ?e se mene vpra?a. Ko bo domet elektri?arjev vsaj tam okoli 500km pa verjetno res ne bomo rabil drugega avta.
Hja pol vse razlo?i tvoje prenose denarja... ?e ne dolgo nazaj so ITA banke "dr?ale" denar tudi do tri dni predno so ga nakazale naprej. ?ele s SEPA sistemom so se morale prilagajati ampak jim ?e vedno ne uspeva.
V teh bankah ?e danes ne vedo kaj je to e-ra?un in so evropski komisiji posredovali informacijo, da imajo skoraj 95% pokriti izmenjavo e-ra?unov, dokler se ni izkazalo, da je za njih e-ra?un to, da po?ljejo PDF datoteko ra?una po mailu - da dol pade? o znanju in neandertalnosti v teh bankah.
No v njihov zagovor so ?e pred slabim desetletjem Nemci imeli za vi?ek za??ite e-ban?ni?tva, da so stranki natisnili 30 enkratnih gesel na papir in jim to poslali kot za??itni element. Mi smo ?e od leta 1998 delali s certifikati in digitalnimi za??itnimi elementi, da so Finci (takrat znani kot teh-people predvsem zaradi Nokie) hodili k nam in imeli take o?i
O kavbojcih pa raje sploh ne bi saj ?e danes stra?ijo s ?eki in da je ukinjanje magnetnega zapisa na karticah za njih space tehnology. Tam se pa? ni? ne premakne, ?e ni zadaj zaslu?ek.
Po regionalki od Bohinjske Bistrice proti Bleda s 45km/h (ne ni napaka), da je najprej popustil ?ivec avtobusarju in ga je prehitel, nato pa ?e polno nalo?en kamion s prikolico za prevoz hlodov. Aja sej res oba sta bila Slovence za katere je znano, da smo nepotrpe?ljivi vozniki in da ne dovolimo, da si nekateri, ki so svetlobno leto naprej po vozni?ki kulturi, v miru med vo?njo pogledajo okolico in ?e kaj na hitro s telefonom poslikajo.
Aja, ?ez cca 10 km pa ?e eden z I tablico, ki je sicer vozil rahlo nad 60km/h, ampak ta ni zmanj?al niti za tablo naselja Bled pred Pristavo tako, da je prvi ovinek zvozil kar malce na silo.
Ampak ?e vedno vpra?anje, zakaj vedno Italijan? Mogo?e zato, ker vedno pri?akujejo, da se bo pred njimi zru?il kak?en most. :ne vem:
Slo banke delajo po SEPA pravilih, o?itno se ?vabi mal igrce igrajo. Verjemi, da je bil denar na nem?ki banki nekje okoli 11 ure. Gre namre? za medban?ne preseke, ko se denar preneseiz banke na banko. Kdaj pa prejemnikova banka naka?e na ra?un svoje komitenta - morala bi takoj ampak tu je pa besedica "bi" in nemci pa? niso perle.
To?no tako vse to so stara jajca in ?e najve? vredna lastniku. Da ne bo pomote in da karkoli ?alim - tudi moja 6ka bo ?ez mesec dopolnila okroglih 10-let in tudi zanjo pravim, da so to ?e stara jajca, ki pa so vredna meni, na trgu pa kurc kej (Zmaj?).
Vse kar je starej?ega datuma in da je nekaj vredno mora biti ali redkost ali pa imeti status oldtajmerja.
ja 7 jurjev za 10 let mlaj?ega pa ?e to je preve?... sicer je to ?isto ni?ni avto, ki ima omejen krog kupcev in kar veliko ponudbo rabljenih tako, da mi je te?ko razumljivo kdo je pripravljen dati toliko denarja zanj. Verjetno je en ceno nastavu drugi pa samo kopirajo to je pa res da lastniki terencev svoja vozila obravnavajo kot suho zlato
?eprav se da bistveno bolj?e zadeve najdt za manj denarja
Ampak OK... men je to vredno jurja, mogo?e pa se res najde nekdo, ki je pripravljen pla?ati tako ceno. Je pa nekaj cena na spletu in potem dejansko sklenjen posel in po kak?ni ceni gre takrat.
A ker je predrag? Ne vem zakaj pri?akujejo 2 jurja za 20 let star avto. 5-6 let mlaj?e Mazde so cenej?e od tega pa je v Mazdi bistveno ve? avta kot v tem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vpra?anje ?e jih ... jaz sem recimo ravno pri Samsungu S9 preverjal po specifikaciji katere BT protokole podpira pa je bilo prakti?no skoraj vse tako, da mi v moji 10 let stari ?estki lepo deluje. Pri Huaweiu se pa do teh podatkov nisem dokopal zato je bil recimo en od vzrokov, da se zanj nisem odlo?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani