Na prvi sliki stoji Jani Svetič (53 let), taksist iz mesta na jugu Slovenije, ob svojem avtu, na katerem piše "TAXA 4x35". V glavnem, prihranki so pa taki, da bo cena nafte padla vsaj še za polovico, če začnemo vsi to uporabljati. Potem je pa ni poceni elektrike, ki bi lahko konkurirala dizelašem...
Sem se psihično pripravil in šel brat zadnje štiri objave. Za začetek sem presenečen ugotovil, da nikjer ni okrivljen Janez Janša, še več, sploh omenjen ni!
Kakorkoli, ja, porazdeliti promet je dobra ideja. Samo da jaz ne bi predlagal časovno porazdelitev pač pa... ... ... Glejte, nisem profesor in ne znam razlagat. Bom opisal, pa naj kdo najde ustrezen izraz. Torej: porazdelitev prometa tako, da imajo prednost tisti, ki so bolj izkoriščeni. Torej bi vlačilec s polpriklopnikom (nosilnost 25 ton), ki bi bil naložen z vsaj 20 tonami tovora imel prednost pred osebnim vozilom (5 sedežev) in samo voznikom ali pa mogoče voznikom in enim sopotnikom. Ker da ceste zabašemo s praznimi avtomobili, je popoln nesmisel. Seveda bi se razmerje spremenilo, če bi vlačilcu ob bok postavili npr. Smarta, ki ima dva sedeža in oba zasedena. Ali pa enega karavana, v katerem bi sedele štiri osebe, prtljažnik pa bi bil poln orodja. Ker da pa imaš v prometu pet-meterske limuzine in karavane za to, da se po eden prevaža v njih, je pa ogromna površina ceste zasedena s praznim volumnom - in če se znebimo tega praznega volumna, dobimo prostor za prevoz blaga in oseb. In temu je cesta pravzaprav namenjena. Ni namenjena, da se po njej prevažajo vozila, ampak da se po njej prevaža blago in potniki - v vozilu, jasno, ampak vozila naj bodo napolnjena, izkoriščena, ne pa da se prazna vozijo. Tako pa cesta postane razstavni salon, kjer vsak razkazuje svojo limuzino. In po salonih greš (praviloma) počasi, da si lahko vse ogledaš. Zato pa potem gre promet po naših cestah tako počasi - da vsak utegne razkazat svojo (pre)veliko limuzino...
Glede na dogodke zanji mesec lahko ugotavljamo, da se veliko stvari da rešiti od doma preko moderne tehnologije. Dobro, voznik tovornjaka ne more delati od doma. Zavarovalni agent pa lahko, nekateri računovodje tudi, pa kakšni prevajalci najbrž tudi, pa še kaj bi se našlo. Upam, da se bo po koncu tega kronanega virusa to obdržalo, da vsaj določen procent ljudi ostane doma in dela od doma. S tem zmanjšamo stroške (ni potnih stroškov), zmanjšamo onesnaževanje (če nekdo ne potuje, ne porablja energijo) in zmanjšamo obremenjenost cest.
Vsaka ti čast,popolnoma pravilno si napisal,saj vemo kaj bi morali ampak nam nikakor ne gre! V tujini te stvari že leta izvajajo samo prekopiramo pa je,samo tu ni nič za zaslužit......
Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca. 4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"
Mislim da se razumno obnašaš,saj veš kako je bilo 20 in več let. Vozili smo letne gume pozimi in nikome ništa,poleti pa zlizane do konca pa tudi stare več kot 10let pa je bilo vse ok. Danes pa standard dela to,da mečejo 4 leta stare gume proč z dobrim profilom in onesnažujemo naravo brez potrebe.
Kar sem gledal pa primerjal za ene 2do 3 km bo razlika.
V ceni pnevmatik je pa kar razlike
Točno tako, plus tisto kar že sedaj laže CC 2-3 km/h. Pa trši bo za vožnjo. Mislim, da je že zdaj dovol trd, ker eni tiščijo gor 16",kar je pa zame grdo, sploh na tako lep avto. Aja pa poraba bo za3-5%večja pa obilo užitkov v vožnji. 👌
Res je tudi pri nas se vse odvija hitreje, ne ravno nevarno ampak tu in tam dobi? kakega ki malo preceni hitrost in situacijo pati prileti po moji strani ?ez ovinek. Mi je pa ta trenutni promet precej bolj v?e? kot prej!
Hoj. Ja dileme so vedno ... pri hi?i je od konca januarja g 122 plus style; avto je v primerjavi s cx 3, ki je bila tudi na 18 colskih platii??ih, bolj udoben in ti?ji v podvozju ... meni ne deluje ne vem kako trd.
G 122 ali 150? Kaj pa vem ... mo?nej?i je tudi te?ji zaradi AWD in tudi nekaj dra?je zavarovanje ga doleti.
Tudi ne vem, ali sta oba motorja "stara in preizku?ena" ,ker g 122 izklaplja dva valja, kar v cx 3 ni po?el. Kako je stem v g 150 pa ne vem.
Lp
?e ?e,ampak to so malenkosti osnova je ista kot pri starih,X motor je pa ?isto nov in se ne ve kaj bo ?ez ?as. Pa ?e G150 bo mo?no ?epirat na 170konjev tak,da sigurno moj izbor je G150.
Si upa kdo napovedati naslednjo spremembo cene goriv na na?ih ?rpalkah?
Tudi s kurilnim oljem kockam kdaj ga naro?it, ker se mi o?itno letos ?e ne bo izpla?alo investirati v toplotno ?rpalko ob teh cenah kurilca, ki ?e padajo.
Dobrodo?el bodo?i lastnik Mazde. Najbolje,da testira? oba,ker ob?utki pri vo?nji so zelo pomembni. Glede konjev pa takole,jaz bi vzvzel G150 in to zato ker imam M3 G120 in vem,da je cx30 te?ja in bi ji prav pri?lo 30 konjev. Za X180 pa tako pravijo vsi ki so jo vozili,da je ?ist zadu?ena in da ne vejo kje je tistih 180 konjev. Pa jaz osebno temu x motorju ?e vedno ne zaupam najbolj. Pri navoru pa med njima ni neke razlike. Glede lu?i pa mislim da so led lu?i v osnovi ?isto ok. Je pa verjetno v Style opremi ?e verjetno kaj ve? kot sammo matri?ne lu?i tako,da mora? vedeti koliko ti ?e ostala oprema pomeni pri avtu. Popusti so malo odvisni od posameznega trgovca,nekih velikih pop.ne pri?akuj. Mogo?e bo po koroni kaj druga?e. Od kje pa si? In Lp.
Na plano prihaja vsa la?na solidarnost in skrb za so?loveka. ?e bi recimo, bognedaj,zmanjkalo hrane v trgovinah sem prepri?an, da bi se za?elo z vsesplo?nim plenjenjem pa tudi oro?je bi igralo vidno vlogo.Vse pravljice o idili?ni dru?bi bi se v trenutku sesule v prah.
?e dobro da deluje vse kot podmazan stroj,vsaj zaenkrat. Da ne do?ivimo tega kot si napisal,ker po tem pa smo res na psu.
Ne bit taki pesimisti.Kar bo, bo, sedaj u?ivajte v vsakem darilu, ki vam ga podarijo.Sedaj je najbolj va?no, da to prebrodimo. Bomo ?e nekako.
Mene bolj kot to skrbi sovra?tvo, ki ga je za?utiti ob vsakem pogovoru. Skoraj vsi se pri?nejo z korono, kon?ajo z kreganjem stara vs nova vlada. Za popizdit.Sedaj po?asi hodi tudi na plano vsa nizkotnost ljudi, ki se po trgovinah kregajo, ne upo?tevajo nikogar in ni?, zmerjajo itd. V takih situacijah, pa pri nas ni ni? proti drugim dr?avam, vidi? pravo naravo ljudi.
V ZDA se celo streljajo in nabavljajo oro?je in celo v vrstah stojijo zanj,pa naj bi bili kao bolj k BOGU obrnjeni dr?avljani,saj poznate vsi;hvala bogu za to hrano,bog nam bo pomagal itd. Res na podnu smo vsi saj ve?ina nima nobenega drugega ?uta kot za dobrino in svojo korist!
Ta darilca so darilca ki jih bo treba enkrat pla?at,neglede od koga so. Je pa dobro da so! Ampak iz primerov ki jih zgodovina pi?e,bo to pla?al narod od spodaj navzgor ne pa obratno,tako da se ne veselimo preve? in upam da se motim!!!
Jest sem pa zdajle znotraj generalno spucal, posesal, ocistil stekla ... in avto pripravil na prihajajoco zimo (dotankal zimski vitrex,...) ... Zunaj ga nisem pral, ker bo itak jutri dez in sneg
Aja... pa MZD Connect sem nadgradil spotoma na zadnjo verzijo - 70.00.352b ...
Mi lahko na kratko in enostavno razlo?i? kako to naredi?? Imam pa M3 120,let,18. Hvala,?e ti ni prete?ko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A kdo verjame v te žaube.....?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani